1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для врахування бонусів клієнтів

На думку 196 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для врахування бонусів клієнтів

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості CRM системи для врахування бонусів клієнтів

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Наша система буде нагадувати Вам про будь-яку важливу справу
    Нагадування

    Нагадування
  • Кожен працівник зможе планувати свою роботу, а керівник даватиме завдання та контролюватиме роботу усього персоналу
    Планування

    Планування
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
    E-mail

    E-mail
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Ви зможете швидко оцінити роботу ваших працівників з клієнтами, дізнатись які завдання затягуються або на якому етапі виконання вони знаходяться
    Аналіз роботи

    Аналіз роботи
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Універсальне програмне забезпечення є ідеальним інструментом для вирішення різнопланових завдань, поєднуючи всі структурні підрозділи докупи, для якісного управління та контролю над внутрішніми процесами, з веденням бухгалтерського та складського обліку;
  • Контроль за внутрішніми справами компанії, у всіх відділеннях передбачається за рахунок встановлення камер відео стеження;
  • Бухгалтерський облік здійснюється швидко, ефективно та якісно, інтегруванням утиліти з 1С системою, відображаючи всю фінансову діяльність організації в аналітичних та статистичних звітах;
  • Додаток здатний взаємодіяти з різними приладами обліку, сайтами, маркетплейсами, додатками, гарантуючи якісну роботу із залучення та утримання клієнтів;
  • Інформація щодо контрагентів буде міститися в актуальній формі в інформаційній базі CRM, доповнюючи напрацьовану інформацію контактами, адресами для доставки, датою народження для подальшого привітання, відгуками та оцінками за якісними показниками сервісу та продукції, замовлень та записів на прийом, платежів заборгованостей, нарахованих балів та розміру знижки;
  • У додатку, можливо здійснювати інвентаризацію швидко та ефективно, без залучення фахівців, застосовуючи високотехнологічне обладнання для відображення кількісних та якісних показників з урахуванням відображення та контролю термінів придатності;
  • Усі дані щодо товарів та послуг фіксуватимуться у прайс-листі, у подальшому на підставі наявної інформації виконувати калькуляцію;
  • Виписка рахунків, документів, звітності, актів здійснюється за допомогою наявності електронних шаблонів;
  • Фактичний аналіз робочої діяльності фахівців буде відображено в робочих графіках, що вибудовуються;
  • Зручний формат єдиної командної дії за рахунок одночасного входу та виконання різних завдань, взаємообмін повідомленнями з інформаційними даними локально;
  • Користувачам буде надано певний вид доступу для входу в систему, виконання та використання різних завдань, а також доступ до інформаційної бази;
  • Оплата праці здійснюється автоматично системою, виходячи з фактичних показників виконаних робіт, кількості пропрацьованого часу, якості взаємодії з контрагентами тощо.
  • У додатку реально проаналізувати найвигідніші маркетингові рішення, вкладені кошти;
  • Взаємодія з різними сервісами, соціальними мережами, онлайн магазинами, мобільним додатком, полегшує роботу фахівців, наданим можливостям контрагентам самостійно реєструватися та вибирати відповідні послуги та товари з автоматичним оформленням та проведенням платежів;
  • Програмне забезпечення взаємодія з банківськими сервісами, терміналами, зчитуванням QR, переказом коштів з розрахункових рахунків забезпечує безготівковою оплатою в будь-якій грошовій одиниці.

Програма для врахування бонусів клієнтів

Програма для обліку бонусів клієнтів забезпечує необхідною інформацією з розрахунками обсягів угод за період часу, нарахування балів і т.д. Сучасні програми дозволяють контролювати всі процеси, з грамотним підходом до управління, аналізу, обліку. За рахунок єдиної інформаційної системи можливо полегшити діяльність кількох компаній, відділень, об'єднаних в єдину мережу. При цьому не тільки контролювати робочі процеси стане доступніше і зручніше, а й координувати фінансову діяльність, отримуючи звітну документацію за загальними показниками, так і виводячи, зокрема, по кожному відділенню. Додаток також сприяє можливості автоматизованої діяльності, скорочуючи навантаження зі спеціалістів через автономне виконання рутинних завдань, документуючи всі дії.

На сьогоднішній день мало хто займається ручним управлінням та контролем над бізнесом, здійсненням ведення документообігу на паперових носіях. На сьогоднішній день ведення бізнесу має на увазі цифровізацію даних. враховуючи просування товарів та послуг на ринку, розширюючи бізнес, радимо скоріше звернутися до фахівців компанії «Універсальна Система Обліку». Додаток є ідеальним рішенням для будь-яких видів бізнесу, що передбачає наявність розширеного функціоналу за рахунок широкого розмаїття модулів та інструментів.

Облік бонусів клієнтів - програма

Облік бонусів клієнтів – програма УСУ забезпечує у якісній формі, передбачаючи лише одноразову оплату вартості, без щомісячних додаткових платежів у вигляді абонентської плати. Програмне забезпечення має багатофункціональність, надаючи користувачам безмежні можливості, доступні для щоденного використання. Крім вбудованого функціоналу, проглядається також взаємодія з різними сервісами, додатками та обладнанням, що стимулює зростання продуктивності праці, підвищення зацікавленості покупців з розширенням клієнтської бази, збільшенням обсягів продажів. Програмне забезпечення дозволяє якісно взаємодіяти з контрагентами, допомагаючи спеціалістам різних структурних підрозділів здійснювати роботу швидко та ефективно.

По кожному працівнику вестиметься щоденний облік робочої діяльності, фіксований обробку запитів, обслуговування контрагентів за рівнем сервісного обслуговування, враховуючи також загальний обсяг виконаних завдань, відпрацьованого часу у порівнянні з робочими графіками. На підставі фактичних показників трудової діяльності кожного фахівця, нараховуватиметься щомісячна оплата праці, відповідно до рівня посадового стану та окладу. Для щоденної діяльності в системі працівникам буде надано обліковий запис, який формується в ході проходження первинної реєстрації при встановленні додатка на робочий пристрій. Програма вільно взаємодіє з різними робочими пристроями, що підлаштовується під операційну систему iOS, Android та Windows, забезпечуючи мобільністю. За допомогою програмного забезпечення можна відстежувати геолокацію за місцем розташування користувачів, при необхідності перенаправляючи за заявками та куруючи відділ доставки.

Як зробити бонусну програму для клієнтів

Як зробити бонусну програму для клієнтів ще зручнішою? Враховуючи індивідуальний підхід та реалізацію побажань користувачів, розробники створили досконалу програму, яка передбачає можливість здійснення різнопланових завдань з урахуванням ведення бонусної стратегії щодо якісного обслуговування замовників. У додатку є все необхідне для щоденної діяльності, якісного взаємини з контрагентами, налаштовуючи мовну панель із передбаченим використанням як рідної, а й іноземних мов. Передбачається також для комфортних умов праці настроювання заставки робочої панелі, із забезпеченням збереження конфіденційних даних під час встановлення захисного логіну та пароля від облікового запису.

Таким чином, вхід до системи буде здійснюватись лише зареєстрованими користувачами з ярлика на робочому столі. Враховуючи безмежність можливостей, багатоканальне підключення працівників усіх структурних підрозділів, передбачається зручний формат взаємодії та передача інформації за допомогою повідомлень, що надсилаються по локальній мережі. При взаємодії всіх користувачів прискорюється процес взаємодії зі споживачами під час обслуговування, консультування. Передбачається також поділ користувацьких можливостей не лише за посадовими положеннями, але й рівнями прав доступу під час виведення інформації з інформаційної хмари. Інформація зберігатиметься у надійному форматі у хмарному сховищі, захищаючи відомості від сторонніх осіб, гарантуючи збереження необмежених обсягів на тривалий термін. Для оперативного виведення файлів зі сховища доступна електронна пошукова система.

Бонусні програми для клієнтів

Бонусні програми для клієнтів передбачає облік різних пропозицій щодо залучення та утримання покупців. Збільшення купівельного попиту виконується при наданні знижок, бонусних балів, а також додаткових привілеїв при розміщенні реклами в соціальних мережах, поділ інформації з рідними та колегами, родичами та друзями. Маркетингові стратегії нині різні, кожна організація користується власними методами із привернення уваги споживачів. Необхідним аспектом для використання програмного забезпечення є якісне ведення записів щодо контрагентів, послуг та продукції, бонусних накопичень балів та їх використання. У додатку доступно вибудовувати планування подальшої діяльності організації за рахунок аналітичних відомостей, що надаються у звітній документації. Додаток дозволяє формувати необхідні звіти за будь-який період часу, надаючи керівництву порівняльний аналіз із фінансовими оборотами, раціонально оцінюючи можливості ринку та бізнесу загалом.

Також у системі фіксуватиметься інформація з деталізацією показників із залучення клієнтів та джерел інформаційної підтримки, зіставляючи вкладені кошти в маркетинг з найбільш ефективним вихлопам. Універсальна розробка дозволяє кардинально змінювати управлінські можливості бізнесу на краще. У додатку, можливо формувати робочі графіки, планувати продаж відповідно до загальних оборотів фірми. Аналіз найбільш ліквідних видів послуг та продукції дозволяє попередньо здійснювати закупівлю необхідної кількості, виставляючи продажну вартість при аналізі ціноутворення ринку. При наданні покупцям послуг та товарів, в системі фіксуватиметься інформація за загальним замовленням, підсумковій сумі принесеного прибутку за певний період часу, надаючи в цьому напрямку як бонус нарахування балів, підсумованих зі знижками та акціями. Таким чином, після завершення послуг, продажу товарів, доставки замовлень, клієнту автоматично нараховуватимуться бали, які є електронними грошима, в подальшому покупці зможуть використовувати їх при подальших придбаннях.

Бонусна програма лояльності для клієнтів

Бонусна програма лояльності для клієнтів передбачає можливість використання дискретних карток, подарункових сертифікатів, вносячи детальну інформацію про номери, терміни дії в системі. Бонусна система лояльності є ідеальним варіантом для залучення та утримання потенційних, платоспроможних клієнтів, інформація про яких фіксуватиметься у клієнтській базі CRM. База може бути попередньо сформована і вестися в таблиці Excel, а також доповнена контактами з різних сервісів. Зчитування карт, сертифікатів, QR-кодів дозволяє оперативно відображати інформацію в системі, вносячи доповнення до бази зі створенням звітів, документів, виписок рахунків та друку чеків. Програмне забезпечення може взаємодіяти з касовим та складським обладнанням, підтримує роботу 1С системою, спрощуючи щоденну діяльність відділу бухгалтерії, комірників, менеджерів, касирів тощо.

Спрощена система роботи з розрахунковими операціями дозволяє при використанні вбудованого калькулятора оперативно проводити розрахунки з урахуванням прайс-листів, що використовуються, із зазначеними цінами на послуги та товари, вручну носячи відомості за загальною кількістю, вибираючи клієнта з CRM бази, розраховуючи додаткову знижку з нарахуванням бонусних балів. Підсумкова сума буде коректна, швидко виводитися в системі, з наступним друком рахунків та чеків. Програма є досконалим інструментом для швидкої та ефективної робочої діяльності кожного службовця, що передбачає можливість використання шаблонів для швидкого формування документів, звітів, актів, накладних, заяв, рахунків тощо. Заповнення також виконується не лише вручну, а й автоматичним переміщенням інформаційно даних з доступних, що зберігаються у системі інформаційних даних. При формуванні документів та звітів, кожному файлу буде надано номер, дата, з фіксуванням відомостей у реєстрі.

Як створити бонусну програму для клієнтів

Як створити бонусну програму для клієнтів? , забезпечує оптимізацією робочого часу спеціалістів компанії, сприяє самостійного вибору потрібних позицій товарів та послуг клієнтам. виконується у час, узгоджуючи дату і час покупця з кур'єром.

Відображення даних за місцем розташування кур'єрів здійснюється при використанні географічних карт, де також вказуються адреси з побудовою маршрутів найбільш оптимальними і швидкими шляхами, де менеджери можуть курирувати статус доставки замовлень. Передбачається також можливість самостійної реєстрації на прийоми контрагентами, обираючи вільні віконця з представленого графіка, підбираючи спеціаліста з певних видів послуг, розраховуючи суму оплати. Для зручності виділення певної інформації передбачається використання різних кольорів для осередків при записах контрагентів салонів, клінік, центрів, спортивних клубів і т.д. Для зручності та оперативного здійснення прийому платежів пропонується прив'язка платіжної картки, зчитування QR-кодів, взаємодія з платіжними терміналами та банківськими системами для переказу грошових коштів у будь-якій світовій валюті, необмежених обсягів, з конвертуванням за поточним курсом. Дані автоматично надходитимуть до системи, списуючи заборгованість із контрагентів.

Програма бонусів для клієнтів

Програма бонусів для клієнтів передбачає гнучку систему лояльності, дбаючи про імідж підтримуючи якість сервісного обслуговування. Від якісного сервісного обслуговування залежить майбутнє компанії, включаючи необхідність індивідуального підходу до кожного покупця, враховуючи переваги та побажання. Щоб раціонально оцінювати роботу кожного менеджера, керуючого, кур'єра та інших фахівців, передбачається використання SMS-повідомлень, які допомагають отримувати відгуки та оцінки від споживачів, вносячи їх до системи з автоматичним аналізом фактичних показників. Доповнити програмне забезпечення можливо виявленням прогалин під час роботи фахівців, налагоджуючи підхід тощо. Для вдосконалення аналізу управління передбачається також встановлення камер відеоспостереження для щоденного контролю за діяльністю у всіх структурних підрозділах.

Також передбачається можливість зчитування персональних даних щодо зовнішності вхідних та вихідних до/з відділень, магазинів, салонів та інших закладів відвідувачів, застосовуючи функцію ідентифікації особи. Також передбачається надання додаткової консультативної допомоги при зверненнях споживачів. Звертаючись за контактними номерами до служби підтримки, контрагенти можуть отримати додаткову інформацію під час використання телефонної АТС. Телефонний зв'язок допомагає оптимізувати робочий час фахівців, відображаючи на екрані монітора інформацію щодо абонента, з підготовкою до наступної розмови, відповідаючи на виклик із зверненням на ім'я, що також підвищує лояльність. Передбачається можливість надання консультації більшому обсягу клієнтів за рахунок налаштування автовідповідача, записуючи відповіді на запитання, що часто задаються. При розмовах абонентів із фахівцями передбачається запис усіх розмов для подальшого аналізу.

CRM для врахування бонусів клієнтів

Високотехнологічна CRM для обліку бонусів клієнтів забезпечує грамотним веденням клієнтської бази із заповненням інформації та контактів, адрес для здійснення доставки, дати народження для привітання, інформації за дзвінками та консультаціями, замовленнями та записами на прийоми, платежами та заборгованістю, розмірами наданих знижок та накопиченими бонусними балами. . Додаток дозволяє використовувати відправку інформаційного повідомлення для надання потенційним клієнтам інформації про вигідні пропозиціях зі знижками та акціями на послуги та товари, накопичені бали, збільшення розміру знижки, надсилаючи картинки з привітаннями з різними святами, нагадуючи про записи, підтверджуючи візит на прийоми, оформлені замовлення тощо.

Багатофункціональна програма має обмеження за рівнями користувальницьких можливостей, для покращення роботи всього бізнесу, передбачаючи можливість ведення бухгалтерського обліку, з використанням цифрового документообігу. Фінансова діяльність буде фіксуватися в інформаційній системі, представляючи керівництву аналітичні звіти. ведення складського обліку, виконання інвентаризації над усіма найменуваннями або вибірковим асортиментом продукції. Таким чином, кількісний та якісний облік буде в належному стані, надаючи актуальні відомості щодо контрагентів, реалізуючи товари у більшому обсязі без затримок. є можливість скачування та встановлення безкоштовної демонстративної версії. Надалі використовувати напрацьовану інформацію, також купуючи ліцензовану програму, ви отримаєте дві години підтримки технічного відділу у подарунок.

Зовнішній вигляд програми

Програма для врахування бонусів клієнтів

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити програму для обліку бонусів клієнтів

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватись:

  • Торгівельні організації

    Торгівельні організації
  • Виробничі компанії

    Виробничі
    компанії
  • Офісні підприємства

    Офісні підприємства
  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює
    з населенням
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Медичні заклади

    Медичні
    заклади
  • Ательє

    Ательє
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.