1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для керування клієнтами

На думку 90 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для керування клієнтами

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості CRM системи для керування клієнтами

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Наша система буде нагадувати Вам про будь-яку важливу справу
    Нагадування

    Нагадування
  • Кожен працівник зможе планувати свою роботу, а керівник даватиме завдання та контролюватиме роботу усього персоналу
    Планування

    Планування
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
    E-mail

    E-mail
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Ви зможете швидко оцінити роботу ваших працівників з клієнтами, дізнатись які завдання затягуються або на якому етапі виконання вони знаходяться
    Аналіз роботи

    Аналіз роботи
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програмне забезпечення передбачає упереджене ведення бізнес процесів, з автоматизованим управлінням та контролем;
  • Контролювати зацікавленість споживчого попиту реально під час аналізу обсягів продажу, відвідуваності офлайн та онлайн магазинів;
  • Аналітичні та статистичні відомості у вигляді графіків, журналів та діаграм формуватимуться відповідно до термінів, що запитуються, і надаватимуться керівнику з метою подальшого планування діяльності бізнесу;
  • Шаблони допомагають в електронній формі створювати необхідні файли зі швидким заповненням за зразками, застосовуючи імпортовані відомості, працюючи з різними форматами;
  • Курувати діяльність персоналу та відвідувачів у всіх відділеннях компанії реально при настановних камерах відеоспостереження, в даний час зчитування матеріали та здійснюючи записи зі збереженням та при необхідності переглядом та виявленням порушень;
  • Зручний автоматизований формат ведення розрахунків при застосуванні вбудованого калькулятора, задаючи алгоритми з урахуванням використовуваних балів, знижок та акційної продукції;
  • Ведення окремої бази з контрагентів дозволяє мати в озброєнні актуальні дані щодо клієнтів, відображаючи не лише контакти, а й історію взаємовідносин, розрахункових операцій, звернень, записів та замовлень, оформлених та відмовлених товарів, знижок та накопичених балів;
  • Інформація користувачам надається в обмеженому доступі, аналізуючи можливості користувача трудової діяльності:
  • Інформація виводиться з інформаційної хмари за допомогою контекстної пошукової системи, швидко та якісно виконуючи роботу;
  • Фахівці можуть працювати одночасно із зручним обміном інформаційними даними по мережі чи Інтернету;
  • Для керуючого передбачається ефективний та зручний формат управління всіма відділеннями, об'єднуючи їх у єдину мережу з аналізом принесеного прибутку чи доходів, потоків клієнтів та іншого:
  • Аналіз вкладених коштів у маркетинг дає змогу раціонально оцінювати подальше майбутнє;
  • Надсилання інформаційних повідомлень здійснюється в текстовій або голосовій формі, масово або вибірково, використовуючи попередньо сформовані шаблони для надання актуальних даних;
  • Тестова версія у безкоштовному форматі дозволяє проаналізувати можливості, доступні при придбанні ліцензованої утиліти;
  • Аналіз ліквідної та неліквідної продукції, послуг дозволяє видозмінювати асортимент прайс-листа, нарощуючи аудиторію та збільшуючи обсяги доходів;
  • Усі фінансові рухи будуть відображатися в системі, припускаючи прийом платежів у готівковій та безготівковій формі, враховуючи використання коштів у будь-якій валюті;
  • Складський облік виконується при інтегруванні з високотехнологічним обладнанням, у будь-який час виконуючи інвентаризацію як вибірково, так і над усіма позиціями, складами та магазинами.

Програма для керування клієнтами

Програма для управління клієнтами передбачає відображення повної інформації по кожному, забезпечуючи роботу з електронними картками, що в регулярній формі заповнюються та доповнюються актуальними відомостями щодо взаємодії з контрагентами. Сучасні високотехнологічні розробки сприяють активному зростанню зацікавленості клієнтів у пропозиціях компанії у сфері обслуговування чи торгівлі, забезпечуючи розширенням, підвищенням впізнаваності, збільшенням обсягів доходів. На даний момент практично всі організації користуються спеціалізованими розробками, з метою придбання необхідних навичок, а також утилізації робочих ресурсів вибудовуванням конкурентоспроможності на ринку. Модернізоване управління бізнес-процесами передбачає швидке обслуговування клієнтів, ведення записів, роботу з документообігом, розрахунковими заходами і т.д. Для компанії реалізовуючи товарно-матеріальні цінності без спеціалізованого програмного забезпечення не обійтися, враховуючи необхідність регулярного кількісного обліку, аналітики даних з продажу з урахуванням видозміни номенклатури, включаючи зміну ціноутворення. Програму з управління клієнтами досить складно підібрати з широкого розмаїття представлених розробок на ринку, але й тут хотілося б допомогти рекомендацією, звертаючи увагу на високоякісну та автоматизовану утиліту «Універсальна система обліку».

Додаток виділяється серед аналогічних розробок не лише унікальністю, красивим дизайном, багатозадачним інтерфейсом, але й доступною ціновою політикою. Крім невисокої вартості, програма повністю не потребує щомісячних платежів. Універсальна та багатозадачна утиліта пропонує наявність широкого асортименту інструментів, які користувач вибирає персонально для щоденної роботи. Для забезпечення комфортних умов трудової діяльності користувачам також пропонується на вибір широке різноманіття дизайну тем для заставки робочої панелі, з ярлика на якій доступний вхід в систему. Входити в утиліту користувачі зможуть під час встановлення та налаштування системи шляхом проходження індивідуальної реєстрації з фіксуванням персональних трудових відомостей.

Таким чином, можна ідентифікувати кожного працівника, фіксуючи в табелі облік робочої діяльності коректну інформацію із загальним розрахунком щомісячної заробітної плати. Заробітна плата нараховується за фіксованою, відрядною оплатою праці, а також ґрунтуючись лише на відсотках від послуг або товарів. Інформація щодо працівників відображатиметься в табелях, щодня фіксуючи дату та час приходу та догляду на робоче місце, із загальним розрахунком обсягів опрацьованого часу та виконаних завдань. Враховуючи універсальність та багатоканальність програмного забезпечення, передбачається можливість віддаленої взаємодії між користувачами з обміном інформаційними повідомленнями. Зазначається і те, що кожен працівник буде володарем персональних можливостей і трудової діяльності, а й прав доступу до конфіденційних матеріалів. Загальні дані зберігатимуться у хмарному сховищі, при класифікації та надійності зберігання, згідно з тривалим терміном у необмежених обсягах, з підтримкою різних форматів файлів.

CRM для керування клієнтами

Інформаційна система CRM для управління клієнтами пропонує відображення персональних даних у єдиній базі з доповненням наявних відомостей контактів, історій заявок, консультацій, взаєморозрахунків, доставок, повернень, сканів документів та фотографій, що додаються, для ідентифікації особистості при відвідуванні магазинів, відділень компанії. У додатку передбачається зручний формат використання інформаційних даних щодо контрагентів, які можуть бути заповнені зчитуванням відомостей із сторонніх ресурсів. Завдяки наявності актуальних даних передбачається можливість взаємодії з контрагентами різними способами. Наприклад, при надсиланні інформаційних повідомлень у вибірковій або єдиній розсилці на мобільні оператори або електронну пошту, з використанням шаблонів листів. Інформаційні повідомлення розсилається з метою оповіщення про різні новини компанії, за планованими знижками та акціями, про завершені замовлення та нараховані бонусні бали, необхідність здійснити платіж, незавершені покупки в кошику онлайн магазину або в мобільному додатку, а також для отримання зворотного зв'язку з оцінкою якості сервісного. обслуговування.

Сервісне обслуговування вкрай важливо враховувати, аналізувати, адже від грамотного підходу залежить лояльність клієнтів, їхня присутність у житті компанії, як наслідок, що відображаються на доходах. p align="justify"> Наступним методом взаємодії є можливість надання консультативної допомоги при зверненнях клієнтів за допомогою до менеджерів, адміністраторів. З метою оптимізації робочого часу передбачається використання сучасної функції АТС телефонія та автовідповідача. Таким чином, при зчитуванні контактного номера телефону, відповідальний фахівця на вхідний виклик буде звертатися до клієнта на ім'я, при цьому бачачи на робочому екрані монітора повну інформацію із замовленнями, поверненням, доставками, що очікують, статусом платежів і т.д. Також передбачається використання масштабних карток, які дозволяють вказувати точку з адресами доставки покупців, а й розраховувати загальний час у дорозі для кур'єра, вартість послуг. Застосування масштабних карт у системі CRM з управління клієнтами також використовується як відображення на сайті або на різних платформах відомостей про розташування магазинів або відділень, куди клієнти також можуть звернутися. На вході до організації проводитимуться записи з ідентифікацією особи. Таким чином, класифікуючи контрагентів за категоріями, передбачається забезпечення або обмеження доступу. Камери стеження допоможуть фіксувати все, що відбувається, із записом та передачею відеоматеріалів.

Облік та управління клієнтами

Облік та управління клієнтами автоматизовано, документуючи дані в системі. Аналіз по клієнтам дозволяє раціонально розраховувати загальний принесений прибуток, надаючи як подяку та заохочення бонусні бали. Бонусні бали є електронними засобами, які можуть бути використані при наступних розрахунках за замовлення. Облік проводитиметься з якісним веденням документообігу, застосовуючи шаблони для оперативного створення матеріалів, переміщуючи інформацію з доступних джерел. При цьому автоматизований процес виведення інформації, використанням контекстної пошукової системи, що спрощує роботу і економить тимчасові витрати. З урахуванням та управління клієнтами програма справляється оперативно, аналізуючи звернення, оформлення або незавершені покупки. Якщо покупець не оформив і не оплатив замовлення, з товарами, що очікують у кошику, то система зробить зчитування, аналіз і надішле повідомлення нагадування. Оформлення через сайт дозволяє в будь-який час вибрати та замовити товари додому.

При цьому, науково доведено, що психологічно це досить потужний інструмент торгівлі. Як правило, онлайн покупці здійснюють покупки частіше і на більшу суму, ніж у магазинах. тільки сума платежу, а й розмір бонусів, знижок. Звичайні завдання, у своїй без виникнення помилок виконуючи калькуляцію. виконання завдань із введення відомостей, розрахунків тощо. Платежі в ефективній формі прийматимуться через каси, а також платіжні термінали, банки, мобільні програми. Універсальний додаток передбачає підтримку різних валют, з конвертуванням. Онлайн система дозволяє в безконтактній формі оформляти замовлення, оплачувати, не виходячи з дому.

Автоматизація обліку клієнтів

Автоматизація обліку клієнтів передбачає також ведення записів з використанням електронних графіків, фіксуючи дату та час вільних вікон на вибрані послуги з прайс-листу. Також передбачається вибір фахівців з єдиного журналу працівників компанії (салонів краси, клінік, стоматологій, банків тощо), виділяючи контрагентів із бази CEM, включаючи передбачені знижки, з можливістю виділення осередків певним кольором. У додатку пропонується автоматизація калькуляції розрахункових операцій. При записах на прийоми в системі буде внесено детальну інформацію щодо контрагентів, попередньо для узгодження та затвердження відвідування буде надіслано SMS повідомлення. Таким чином, можливо оптимізувати витрати часу, при цьому налагодженні робочих графіків. Реєстрація QR та штрих-кодів, високотехнологічним обладнанням можлива не тільки при зчитуванні за дисконтними та платіжними картками, але й виконуючи інвентаризацію. Інвентаризація необхідна кожній компанії, з малими чи більшими обсягами наявної продукції, що фіксується у номенклатурі.

У номенклатурі відображається детальна інформація щодо кожного найменування товару, передбачено не тільки опис, присвоєні штрих-коди, а й доповнення у вигляді загальної кількості, собівартості та ПДВ, місця зберігання на складах та в магазинах, ліквідності, рейтингів, додаючи картинки тощо. При інвентаризації буде використано високотехнологічне складське обладнання, швидко зчитуючи кожну позицію та відображаючи фактичні показники у базі, у своїй зіставляючи терміни придатності. Таким чином, складський облік здійснюватиметься ефективно, своєчасно заповнюючи відсутні позиції, а на неліквідний асортимент передбачатиметься розпродаж із подальшою зміною асортименту. З автоматизацією обліку клієнтів набагато простіше вести бізнес, регулювати процеси та розвиватися в потрібному напрямку. Щоб самостійно оцінити представлені розробниками функціональні можливості, необхідно пройти нижче за посиланням, встановити безкоштовну демонстративну версію. Демонстративна версія є відображенням ліцензованої утиліти лише з обмеженим терміном дії. При виникненні додаткових питань, ви зможете задати їх консультантам за вказаними на сайті контактними номерами телефонів

Зовнішній вигляд програми

Програма для керування клієнтами

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити програму для керування клієнтами

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватись:

  • Торгівельні організації

    Торгівельні організації
  • Виробничі компанії

    Виробничі
    компанії
  • Офісні підприємства

    Офісні підприємства
  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює
    з населенням
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Медичні заклади

    Медичні
    заклади
  • Ательє

    Ательє
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.