1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Таблиця обліку клієнтів

На думку 42 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Таблиця обліку клієнтів

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості таблиці для обліку клієнтів

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Наша система буде нагадувати Вам про будь-яку важливу справу
    Нагадування

    Нагадування
  • Кожен працівник зможе планувати свою роботу, а керівник даватиме завдання та контролюватиме роботу усього персоналу
    Планування

    Планування
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
    E-mail

    E-mail
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Ви зможете швидко оцінити роботу ваших працівників з клієнтами, дізнатись які завдання затягуються або на якому етапі виконання вони знаходяться
    Аналіз роботи

    Аналіз роботи
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Автоматизований додаток, розроблений ґрунтуючись на побажаннях потреб користувачів різних сфер діяльності, передбачаючи роботу на комп'ютерах, мобільних пристроях, смартфонах, планшетах, при якісному з'єднанні;
  • Додаток передбачає багатоканальне підключення, щоб забезпечити користувачів взаємозв'язком внутрішньої мережі або Інтернету, з передачею інформаційних листів;
  • Додаток дозволяє аналізувати дані щодо працівників організацій, ведучи аналітичний контроль, відображаючи загальні показники відпрацьованого часу та виконаних обсягів завдань з наступними розрахунками заробітної плати;
  • Програма допомагає у виконанні калькуляції із застосуванням вбудованого калькулятора, використовуючи алгоритми дій, прайс-лист;
  • Довідники та підтримка фахівців допоможуть раціонально використати можливості програмного забезпечення;
  • Програмне забезпечення передбачає можливість здійснення дистанційного контролю за внутрішніми процесами, при встановленні камер для спостереження в режимі реального часу;
  • За контрагентами здійснюватиметься запис із веденням єдиної інформаційної бази, що включає реквізити, спільну історію з взаємин, звернень, записів на прийом та замовлення, доставки, платежі, повернення та скасування візитів, відгуків, рейтингів тощо;
  • Багатозадачна програма передбачає можливість ідентифікації особи, фіксуючи вхід та вихід з відділень, здійснюючи відеозаписи в електронних журналах відвідуваності;
  • У додатку реально виконувати різні завдання, курирувати розташування співробітників зі службою доставки, використовуючи географічні карти;
  • Записи на прийом здійснюються автоматично, відображаючи в електронних журналах календарі з вибором дати та часу, спеціалістів із загального журналу працівників, послуги із прайс-листа з попереднім розрахунком вартості;
  • При інтегруванні програмного забезпечення з сайтом, мобільними програмами, соціальними мережами, клієнти можуть самостійно познайомитися з помилками та товарами, робити записи на прийом, замовляти продукцію з доставкою додому;
  • Прив'язка платіжної картки, зчитування QR коду, переказ коштів за допомогою платіжних терміналів дозволяє забезпечити безготівковою оплатою, надаючи послуги та реалізуючи продукцію з доставкою в будь-яку частину світу;
  • Передбачається автоматичне відправлення повідомлень SMS, WhatsApp, E-mail та Viber для надання контрагентам актуальної інформації щодо пропозицій організації зі знижками, акціями, вітаючи зі святами тощо;
  • Можливо виконувати прийом вхідних дзвінків від клієнтів, використовуючи АТС телефонію та автовідповідач для надання точної інформації у прискореному режимі, підвищуючи зацікавленість, збільшуючи клієнтську базу та розширюючи бізнес із збільшенням обсягів продажу;
  • Підтримка високотехнологічного обладнання дозволяє здійснювати кількісний та якісний аналіз над товарно-матеріальною цінністю, швидко відображаючи дані щодо всіх позицій у номенклатурі.

Таблиця обліку клієнтів

Таблиця обліку клієнтів здійснюватиметься вручну, на паперах, у форматі Excel, а також воєдино в інформаційній системі CRM. числом філій, відділень, що об'єднуються в єдину мережу. Управління бізнесом зможе кардинально змінити підхід в управлінні компанією, розробляючи бізнес стратегії для збільшення зацікавленості та впізнаваності, підвищуючи продуктивність праці та збільшення прибутковості. об'єднуючи їх локально для взаємодії під час роботи. діяльність буде спрощена та автоматизована. Комплексний підхід до управлінського контролю допоможе швидко розвинути бізнес.

Шаблон таблиці обліку клієнтів

Шаблон таблиці обліку клієнтів допомагає в оперативному режимі вводити та виводити дані, формувати документацію на ринку багато, для вибору найкращої, варто витратити час та сили, адже від цього залежить подальше майбутнє компанії, за вартістю, обсягом. операційної пам'яті та кількості користувачів, що реєструються Найбільш зручним і автоматизованим варіантом є програмне забезпечення «Універсальна Система». Облік». Додаток відрізняється високою якістю при доступній вартості. якому здійснюється безпосередній вхід до системи користувачів. Налаштування мовної панелі, використовуючи декілька мов одночасно. Також враховується необхідність реєстрації кожного працівника, фіксуючи робочі обов'язки та повноваження. комп'ютера для ведення керівником фактичних дій кожного працівника.

Шаблон таблиці обліку клієнтів з манікюру

Шаблон таблиці обліку клієнтів з манікюру допомагає в оперативних діях при реєстрації на послуги, що надаються, з автоматичним розрахунком вартості оплати. У додатку передбачається використання шаблонів, за якими користувалися змогу з легкістю та безпомилково створювати документи, записи, журнали, таблиці, акти та рахунки. Передбачається автоматичне заповнення шаблонів за зразками, заощаджуючи робочий час фахівців. У програмі можна створювати різні журнали та бази даних, використовуючи наявну інформацію з різних носіїв. Доступно використання форматів Ворд та Ексель, перетворюючи файли.

У системі вся документація та матеріали будуть упорядковуватися та зберігатись у єдиному інформаційному просторі, надаючи доступ лише тим співробітникам, що мають певні права доступу. Поділ прав користувача обумовлюється захистом інформаційних даних у конфіденційному режимі. Контроль та аналіз трудової діяльності випливає у щомісячний аналіз та виплату заробітної плати, ґрунтуючись на фактичних показниках опрацювань. Як правило, в салонах майстри працюють та отримують відсотки від виконаних робіт. Тому при записах важливим є точний контроль, індивідуально знаходячи підхід до кожного. В утиліті доступно швидко формувати та курирувати коректне виконання завдань за графіками робіт. Співробітникам при зміні розкладу або внесенні додатків по термінових роботах будуть надсилатися повідомлення у вигляді спливаючих повідомлень на екрані монітора, за винятком простоїв та недоробок.

Таблиця обліку клієнтів у excel

Таблиця обліку клієнтів у excel зручна, але має обмежений спектр можливостей. Якщо ви раніше вели базу з контрагентів у ексель, то ви й надалі можете використовувати вже напрацьовану інформацію, регулярно доповнюючи новими відомостями під час звернень, надання послуг та товарів, взаєморозрахунків. Програмне забезпечення має широкий функціонал, гарантуючи впорядковане ведення бази контрагентів із доповненнями сканів матеріалів. Зручний формат роботи з різними форматами допомагає ефективно та швидко приймати, надсилати повідомлення. Також передбачається виділення необхідних полів, осередків різними кольорами, щоб відобразити зміни, відрізнити товар або запис від іншого відвідувача. При внесенні змін, доповнень, в системі відображатимуться дані для подальшого аналізу. Введення даних при роботі з автоматизованою програмою зручне і швидке, з переміщенням матеріалів з різних носіїв. Працюючи з таблицею Excel, користувачі не зможуть отримувати повідомлення та нагадування, що не скажеш про спеціалізовану програму УСУ, де є додаткові функціональні можливості, що забезпечують автономну діяльність.

Таблиця для обліку клієнтів

Таблиця для обліку клієнтів дозволяє у розширеному форматі здійснювати робочу діяльність коректно, швидко, ефективно. За допомогою програмного забезпечення з наявними таблицями можна коригувати записи на прийом, здійснюючи перенаправлення до інших фахівців, переносячи візиту на інший день або час, відображаючи дані в системі з автоматичним нагадуванням за добу або пару годин до заходу. Програмне забезпечення передбачає можливість здійснення запису на прийом онлайн або офлайн форматі. Щоб оптимізувати робочий час адміністраторів, секретарів, менеджерів, передбачається можливість використання онлайн-записів, при інтегруванні утиліти з сайтом, мобільним додатком. Таким чином, відвідувачі самостійно можуть вибрати філію, спеціаліста, час, дату, послугу, попередньо розрахувавши загальну вартість. У додатку всі робочі процеси відповідно до законних дій будуть відображені та фіксуються документально. Немає необхідності вручну вносити інформацію, достатньо застосувати імпорт-експорт відомостей. За допомогою запису на прийоми, відвідуваності торгових точок, відділень організацій, можливо аналізувати дані щодо загальних обсягів зацікавленості, застосовуючи маркетингові стратегічні рішення для розвитку бізнесу з підвищенням впізнаваності та збільшенням оборотів.

Таблиця ексель для обліку клієнтів

Таблиця ексель для обліку клієнтів передбачає використання записів на прийом або при оформленні замовлень для видачі або доставки товарів, фіксуючи не лише дані щодо замовників, дати та часу, загальної вартості, обсягів та габаритів, доповнюючи коментарями за зовнішніми параметрами або описом послуг та товарів, найменувань і т.д. Також при роботі в журналах, таблицях програмного забезпечення передбачається використання графічних зображень, що також дозволяє поліпшити роботу всіх відділень, відрізняючи одне найменування від іншого. Користувачам немає необхідності витрачати багато часу на пошуки інформації по товарах, послугах, достатньо ввести код продукту в пошукову систему або назву, контактний номер телефону контрагента, вся інформація буде висвітлена за лічені хвилини з наданням на екрані робочого столу в повному обсязі. Враховуючи посадові можливості, розмежування за рівнями складу користувача дозволяє виведення тієї чи іншої інформації, забезпечуючи захистом конфіденційних файлів. Вся інформація збиратиметься в належному вигляді, яка класифікується за певними параметрами в інформаційному просторі. Лише у керівника, що входить у систему під роллю «Майн», що у перекладі означає «Основний», будуть безмежні можливості.

Ексель для обліку клієнтів

Ексель для обліку клієнтів буде використано одночасно з іншими форматами, передбачаючи комплексний підхід для вирішення різнопланових завдань. У програмі документообіг в електронній формі спрощує діяльність персоналу за рахунок якісного введення, виведення, збереження. За наявності електронних шаблонів можна оптимізувати робочий час персоналу при створенні документів, звітності, актів, накладних, рахунків і т.д. Розрахунки, що в електронній формі відтворюються калькулятором із алгоритмами, що задаються, дозволяє спростити, покращити розрахункові показники, використовуючи прайс-лист, враховуючи наявність знижок і перерахунок за заборгованістю, накопиченням бонусних балів і т.д. Також вся інформація на замовлення фіксуватиметься в таблицях, складаючи загальні показники за якістю та термінами реалізації заданих операцій. Використовуючи географічні кари, можна вказувати розташування замовників, з наступним аналізом статусу доставки, бачачи розташування кур'єра. Також для підтримки якісного сервісу передбачається отримання зворотного зв'язку по завершенню виконаних робіт (замовлень товарів або надання послуг) за допомогою SMS, WhatsApp повідомлень. Також контролювати робочу діяльність усередині відділень є можливим за допомогою відеоспостереження. Камери стеження будуть встановлені в кожному відділенні, для деталізації виконуваних операцій у режимі реального часу, передаючи записи на головний комп'ютер для подальшого збереження та аналізу.

Облік клієнтів у excel

Облік клієнтів в Excel дозволяє займатися своєчасністю виконання заданих операцій, згідно з робочими графіками. Записи на прийоми можуть виконуватись за допомогою мобільного додатка, реєструючись на сайті, а також звертаючись за контактними номерами телефонів. АТС телефонія дозволяє швидко приймати дзвінки, під час вхідного дзвінка та відображаючи детальну інформацію щодо абонента, використовуючи календар та графіки роботи фахівців, здійснюючи реєстрацію на наступні прийоми із зазначенням послуг. Також можливо швидко проконсультувати споживачів з питань, що виникли, надаючи актуальну інформацію фахівцем, використовуючи автовідповідач. Для найбільш ефективної роботи передбачається також прийом безготівкової оплати, при синхронізації програми з банківськими сервісами, мобільним додатком з прив'язкою банківської картки, перекази коштів за допомогою терміналів після оплати, зчитування QR кодів і т.д. Слід також зазначити можливість прийому будь-якою світовою валютою, оперативно конвертуючи кошти за курсом банку на національну валюту. Всі грошові рухи будуть фіксуватися в системі, враховуючи взаємодію програми з 1С бухгалтерією, забезпечуючи актуальною інформацією щодо статусу коштів, надаючи керівництву аналітичні та статистичні звіти для порівняльного аналізу.

Шаблони для обліку клієнтів

Шаблони обліку клієнтів дозволяють моментально здійснювати заплановані завдання. Додатком можна автоматизувати процеси прийому замовлень, записів на прийоми, формування документації, виписки рахунків, прийому платежів, ведення бухгалтерії та багато іншого. При інтеграції з системою 1, можна здійснювати бухгалтерський облік автономно, якісно ведучи документообіг, включаючи використовувані шаблони. Також при розсилці інформаційних повідомлень будуть використані попередньо складені шаблони, надсилаючи листи з певними документами, зображеннями, картинками у вибірковій або масовій формі. Також зручний електронний формат ведення єдиної інформаційної бази з контрагентів, в якій буде укладено актуальну інформацію, включаючи реквізити, статус звернень, замовлень, доставок, скасування записів на прийоми або повернення продукції, відгуки, оцінки рейтингів, статус платежів тощо. На підставі наявних відомостей, можливо виявляти найбільш платоспроможних, постійних контрагентів, надаючи додаткові знижки та привілеї. Враховуючи зацікавленість клієнтів у послугах та продукції, а також можливо збільшити обсяги продажу зі збільшенням розміру знижки, наявність бонусних балів. Бонусні бали можуть бути використані контрагентами при наступних зверненнях, придбання послуг та продукції.

Завантажити таблицю обліку клієнтів

Завантажити таблицю обліку клієнтів ви зможете у тестовій версії. Тестову версію програмного забезпечення ви зможете легко встановити на робочий пристрій для отримання додаткової інформації, аналізу на власному бізнесі функціональних можливостей. Нагадуємо, що тестова версія є абсолютно безкоштовною з наданням бонусних двох годин технічної підтримки при придбанні повної ліцензованої програми. Також ви можете ознайомитись з відгуками, які можуть допомогти у прийнятті рішення. З огляду на автоматизацію програмного забезпечення, безмежних функціональних можливостей передбачається також взаємодія з високотехнологічним обладнанням, за допомогою якого легко виконувати аналіз кількісний та якісний над товарно-матеріальними цінностями. Таким чином, здійснюючи інвентаризацію, можливо покращувати роботу торгового бізнесу, систематично впроваджуючи додаткові позиції товарів та послуг, реалізуючи неліквідний асортимент, включаючи швидку закупівлю найменувань, що відсутні. Також додаток дозволяє раціонально оцінювати вкладені кошти в рекламу, виявляючи найкращі стратегічні рішення та ходи. Адресувати додатково питання фахівцям компанії ви зможете за вказаними контактними номерами телефонів, вказаних на сайті.

Зовнішній вигляд програми

Таблиця обліку клієнтів

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити таблицю для обліку клієнтів

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватись:

  • Торгівельні організації

    Торгівельні організації
  • Виробничі компанії

    Виробничі
    компанії
  • Офісні підприємства

    Офісні підприємства
  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює
    з населенням
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Медичні заклади

    Медичні
    заклади
  • Ательє

    Ательє
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.