1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік запису клієнтів

На думку 298 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік запису клієнтів

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості CRM системи для обліку запису клієнтів

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Наша система буде нагадувати Вам про будь-яку важливу справу
    Нагадування

    Нагадування
  • Кожен працівник зможе планувати свою роботу, а керівник даватиме завдання та контролюватиме роботу усього персоналу
    Планування

    Планування
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
    E-mail

    E-mail
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Ви зможете швидко оцінити роботу ваших працівників з клієнтами, дізнатись які завдання затягуються або на якому етапі виконання вони знаходяться
    Аналіз роботи

    Аналіз роботи
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програмне забезпечення дозволяє креативно підійти до управління бізнесом, забезпечуючи управлінським контролем, автоматизованим регулюванням бізнес-процесів;
  • Контролювати всі дії можливо в єдиній інформаційній системі, передбачається підключення всіх робочих пристроїв до головного комп'ютера, а також за допомогою відеоспостереження в режимі онлайн;
  • Користувачі можуть працювати спільно, об'єднання всіх структурних підрозділів воєдино, включаючи синхронізацію робочих пристроїв по мережі для передачі інформації;
  • Вся інформація буде автоматично надходити і зберігатися в хмарі, включаючи делегування прав користувача доступу до матеріалів за допомогою контекстного пошуковика;
  • Аналіз трудової діяльності виконує автоматично, з розрахунком та нарахуванням оплати праці;
  • Інформаційні дані будуть класифіковано зберігатися в єдиній клієнтській базі за всіма контрагентами, відображаючи контакти, адреси електронної пошти, відомості про звернення, із записами заявок, взаєморозрахунків, поверненнями та скасуваннями прийомів, відгуками тощо;
  • Робота з електронним документообігом набагато легша, ефективніша при використанні шаблонів для швидкого формування матеріалів з оперативним виконанням;
  • Географічні карти використовуються для доставки замовлень покупців;
  • Прийом та обробка запитів від контрагентів здійснюється в online та offline форматі, відображаючи відомості в електронному журналі з аналізом термінів та якості виконання;
  • Калькуляція проводиться автоматично додатком, із внесенням алгоритмів та прайс-листів;
  • Відомості щодо товарно-матеріальних цінностей буде фіксовано у прейскуранті, вносячи актуальні відомості щодо собівартості, загальної кількості залишків, рентабельності, відгуків, опису та назви, термінів придатності;
  • Вхідні дзвінки надходитимуть та обробляються системою автоматично, надаючи фахівцям детальну формацію по абонентам, готуючи до розмови з відповіддю на дзвінок та звернення на ім'я до контрагента;
  • Додатком реально класифікувати контрагентів за групами, аналізуючи дані щодо повернень, частих звернень та формованих замовлень, розраховуючи загальну суму прибутку тощо;
  • На вході доступно ідентифікувати особу відвідувача, використовуючи пристрій для зчитування, електронні браслети, карти, QR коди;
  • Доступне виконання інвентаризації при взаємодії утиліти зі складською освітою;
  • Доступно протестувати утиліту за допомогою встановлення безкоштовної демо-версії.

Облік запису клієнтів

Облік запису клієнтів виконується не лише вручну, а й в електронних журналах, з урахуванням автоматизованого ведення інформації, з можливістю внесення корективів за датою та часом, обраними послугами. Програми на сьогоднішній день різноманітні, забезпечують автоматизованими діями всіх фахівців, які спрощують роботу бізнесу загалом. За допомогою програми можна досягти бажаних результатів, заощадити час і кошти, передбачаючи планування бюджету для подальшого маркетингового залучення потенційних покупців з розширенням бізнесу за межами однієї території. Враховуючи безмежність функціональних можливостей, а також розширений вибір розробок на ринку, складно ухвалити адекватне рішення. Ми хотіли б взяти участь та допомогти з вибором спеціалізованого програмного забезпечення, що підходить під вашу організацію, враховуючи безмежний потенціал з різноманітними модулями та інструментами. Доступна вартість не єдина перевага, що відрізняє від аналогічних розробок, додатковим бонусом є безкоштовна абонентська плата. Додаток підходить під будь-яку сферу діяльності, індивідуально налаштовується кожним працівником у персональному форматі з огляду на використання особистого кабінету, що надаються для особистого використання щодня. Програмне забезпечення купується на кожен робочий пристрій, у зручній формі для мобільності застосовуючи не лише стаціонарні комп'ютери, а й телефони, планшети.

Назва програми для запису клієнтів

Назва програми для запису клієнтів «Універсальна система обліку». Програмне забезпечення має гнучкі параметри конфігурації, різноманітний функціонал можливостей, доступний користувачам для вибору при налаштуванні. Для якісного ведення документообігу в електронній формі передбачається використання різних шаблонів. Для якісної взаємодії з контрагентами буде налаштована мовна панель, використовуючи кілька мов одночасно, окрім рідної мови. Таким чином передбачається можливість обслуговування іншомовних контрагентів, а також використовуючи утиліту по всьому світу. Користувачі для комфортних умов праці можуть підібрати та встановити відповідну за настроєм та смаком заставку для екрану робочої панелі.

Вхід виконується з ярлика на робочому столі кожним користувачам персонально, використанням облікового запису та вказівкою логіну та пароля для захисту конфіденційних відомостей. У додатку права користувача розмежовані, враховуючи трудову діяльність, залежно від посади, надаючи або обмежуючи доступ до конфіденційних відомостей. Для оперативності дій, що передбачають швидке обслуговування покупців, пропонується використання електронної пошукової системи, яка при витрачанні мінімум часу, всього кілька хвилин, здатна вивести необхідну інформацію в повному обсязі. Інформація у належному вигляді, вихідному форматі з підтримкою форматів Word та Excel буде збережена в єдиній хмарі, у необмеженому обсязі.

Облік звернень клієнтів

Облік звернень клієнтів вкрай необхідний у будь-якій організації, у сфері обслуговування та торгівлі, передбачаючи аналіз побажань та переваг, аналізуючи дані щодо сервісного обслуговування, відображаючи в базі інформацію, яка в подальшому може відіграти ключову роль у розвитку бізнесу. Фіксувати дані щодо звернень замовників доступно автономно, передбачаючи зчитування відомостей, реєстрації дзвінків та повідомлень. Таким чином, щодо кожного покупця, фахівця є доступ до висновку детальних відомостей з аналітичними звітами. Відомості щодо діяльності працівників організації фіксуватимуться в системі, передбачаючи відображення не лише посадових повноважень, рівня прав для доступу до інформаційних потоків, а й щоденний аналіз з деталізацією за виконаними обсягами завдань та відпрацьованим часом. На підставі фактичних результатів щоденних дій, кількості опрацьованого часу, виконаних завдань, взаємодії з контрагентами співробітникам нараховуватиметься щомісячний оклад. Також для аналізу якості сервісного обслуговування передбачається отримання оціночних відгуків. Для керуючого компанією дуже важливо проводити порівняльний аналіз між фахівцями, щомісяця заохочуючи найкращих, підвищуючи командний дух та дисциплінуючи весь робочий склад.

Облік запису клієнтів - додаток

Облік запису клієнтів - програма дозволяє автономно здійснювати управлінський контроль над внутрішніми процесами, розвиваючи бізнес ударними темпами з розширенням клієнтської бази та підвищенням зацікавленості, впливаючи на збільшення обсягів прибутковості. Управлінський контроль у всіх підрозділах здійснюється автоматично при встановленні камер відео стеження, в даний час записуючи акцдіофайли з подальшим відтворенням та аналізом дій. У програмі будуть фіксуватися всі процеси, включаючи записування розмов при вхідних дзвінках абонентів. Для зручності у додатку є функція АТС телефонія для прийому вхідних дзвінків від контрагентів, висвічуючи на екрані монітора повну інформацію по абоненту, враховуючи звернення та замовлення, реєстрацію на прийоми, взаєморозрахунків, відгуків, скасування замовлень та візитів тощо. При відповіді на дзвінок, фахівці зможуть швидко проконсультувати контрагента з питань, що цікавлять, внести записи в базу. Також для покращення якості роботи бізнесу передбачається використання автовідповідача із записуванням відповідей на актуальні питання. Пропонується також зчитування загальних відомостей щодо контрагентів, співробітників організацій, на вході ідентифікуючи особу кожного та вносячи до бази детальну інформацію.

Програма клієнтів - програма для запису

Програма клієнтів – додаток для запису забезпечує комплексним підходом з індивідуальними рішеннями. Автоматизоване програмне забезпечення передбачає можливість застосування у щоденних процесах мобільного додатка, даючи можливість не тільки працівникам організації здійснити вхід, а й контрагентам, в персональній формі реєструючись в особистому кабінеті. Таким чином, проходячи реєстрацію в особистому кабінеті, абоненти зможуть стежити за стрічкою новин, контролювати статус замовлень, розраховуватися онлайн засобами з поповненням електронного гаманця, а також прив'язувати платіжну та дисконтну картку, вказуючи відсоток знижки та бонусних нарахувань балів. Також через мобільний додаток, а також використання різних сервісів, контрагенти зможуть звертатися за консультацією до фахівців, подавати заявки на прийоми, оформляти замовлення на придбання товарів тощо. Універсальне програмне забезпечення має нескінченні функціональні можливості, швидко оформляючи необхідні документи, звіти, довідки, заявки на основі наявних шаблонів, що заповнюються за зразками за рахунок інформації, що є в системі. Якщо інформація щодо контрагентів, товарів та послуг відсутня, то її легко внести з використанням бланків та анкет.

CRM для запису клієнтів

Універсальна утиліта CRM для запису клієнтів передбачає наявність вже наявної бази або з доповненням, формуванням нової через використання контактної інформації зі сторонніх сервісів. Програмне забезпечення дозволяє за рахунок вбудованої функції «Грабера» зчитувати відомості потенційних, платоспроможних контрагентів з формуванням або доповненням бази CRM, що вже є. Вся інформація щодо контрагентів буде класифікована за групами, платоспроможністю, віком, статевим поділом, перевагами, регіональним розташуванням і т.д. Грунтуючись на класифікації контрагентів, можливо в подальшому, використовуючи надсилання інформаційних повідомлень, збільшити зацікавленість у пропозиціях щодо послуг та продукції. У CRM базі буде відображено також контактну інформацію, дату народження, оформлені замовлення та записи на прийоми, скасування та повернення, розрахункові операції, знижки та бонуси з нарахуванням балів. Також передбачається прикріплення сканів документації, а також прикріплення фотографій для подальшого зчитування персональних даних. На підставі наявної інформації з датою народження, можна вітати контрагентів, що в рази збільшує довіру, підвищує лояльність. Для подання актуальної інформації щодо вигідних пропозицій, нарахувань бонусних балів, відомостей щодо записів, доставок будуть надсилатися інформаційні повідомлення в масовій або вибірковій формі, на мобільні оператори або пошту e-mail.

Облік прийому клієнтів

Облік прийому клієнтів здійснюється в рази швидше за рахунок наявності наявної інформації за контрагентами, сформованими графіками роботи фахівців, також наявним календарем з відображенням дати та часу записів, а також наявності прайс-листа з послугами та товарами, що додатково надаються, Здійснювати записи на прийоми досить легко, як через менеджерів, адміністраторів, так і самостійно на сайті, у мобільному додатку контрагентами. при виборі послуг та товарів, із зазначенням загальної кількості, розрахунок платежів буде автоматично здійснений електронним калькулятором із внесеними попередньо алгоритмами. , можна змінювати певні осередки різними кольорами, щоб візуально розмежовувати ту чи іншу інформацію. прийоми, можливо вносити коригування, переносити або скасовувати записи, з внесенням доповнень в окремі журнали. повідомлень з нагадуванням та підтвердженням візитом на прийом.

Програма обліку запису клієнтів

Програма обліку запису клієнтів дозволяє деталізувати наявні дані, наприклад, при наданні акційних пропозицій, включаючи пробні заняття у різних спортивних центрах. Для зручності та оптимізації робочого часу при відмітках відвідування відвідувачів послуг, занять передбачається використання електронних браслетів, QR-кодів, ідентифікатора особи, карток. Таким чином, у системі буде автоматично відображена коректна інформація з часом, датою та відомостями щодо відвідувачів. Попередній запис на прийоми дозволяє раціонально використовувати ресурси приміщень, перенаправляючи при завантаженості відвідувачів в інші відділення. Крім цього, для розвантаження робочого складу передбачається розподіл за завданням із формуванням графіків. Для поліпшення якості роботи всіх підрозділів передбачається збіднення їх єдиної мережі. Таким чином, керуючий бізнесом зможе детально вивчати фактично вироблені процеси з фінансовими оборотами за будь-який проміжок часу за допомогою порівняльного аналізу у графіках та діаграмах планувати подальшу діяльність. Усередині локально користувачі зможуть також працювати спільно, надаючи інформацію повідомленнями по мережі.

Облік відвідування клієнтів

Електронний облік відвідування клієнтів дає змогу покращити якість сервісного обслуговування, оптимізуючи робочий час. При керуванні великим комплексом, постійним потоком відвідувачів, важко контролювати відвідування занять кожного відвідувача. Програмне забезпечення за рахунок багатофункціональності та взаємодії з додатковими приладами, що дозволяють спростити, прискорити щоденні завдання. У додатку крім ідентифікатора особистості, передбачається також взаємодія з пристроями, що зчитують, турнікетами, автоматично зчитуючи відвідуваність у різних залах, відображаючи відомості в окремому журналі. Додаток буде автоматично вносити шляхом зчитування інформацію по абонементам, аналізуючи кількість занять, що залишилася, своєчасно нагадуючи контрагентам про необхідність внесення оплати за наступні заняття. Для покращення якості робіт, а також збільшення обсягу доходів передбачається надання вигідних пропозицій щодо абонементів. При поділі інформації про компанію з родичами, друзями, кожен відвідувач отримуватиме додаткові бонуси та знижки. За допомогою програми доступно аналізувати дані щодо найбільш затребуваних видів абонементів, напрямів, секцій тощо.

Програми для відстеження відвідуваності клієнтів

Програми для відстеження відвідуваності клієнтів дають змогу конструктивно приймати виважені рішення, раціонально оцінюючи вигідні пропозиції. Усі відомості за напрямами спортивного клубу (танці, плавання, йога, єдиноборства) фіксуватимуться з урахуванням зазначення найменувань та тренувального складу, вартості абонементів тощо. При аналізі затребуваних напрямків доступно розширювати або скорочувати список у прейскуранті. Також передбачається заморожування занять, при наданні документів, що свідчать про поважну причину, щоб надалі заповнити пропущені заняття. Також передбачається можливість здійснення онлайн-тренувань. Аналітичні дані будуть вноситись і надаватися автоматично додатком керівництва.

Врахування побажань клієнта

Облік побажань клієнта буде здійснюватися автоматично, передбачаючи відгуки з оцінками, а також коментарі в соціальних мережах, в мобільному додатку. У програмі доступно виконувати різні завдання, до яких належить інвентаризація. Вручну інвентаризація виконується під час тривалих підготовок, розподіляючи завдання між фахівцями, розраховуючи бюджетні кошти. За допомогою програмного забезпечення виконання якісного та кількісного аналізу, інвентаризації проводиться швидше та точніше, при взаємодії з високотехнологічним обладнанням. Програмне забезпечення стежитиме за всією товарно-матеріальною цінністю, що перебуває під обліком в організації, стежачи також за термінами придатності та якістю зберігання. Додатком передбачається аналіз попиту ті чи інші найменування, регулярно виробляючи заповнення запасів. Інформація щодо продукції буде фіксована в окремих журналах, номенклатурі, назвах, штрих кодах, загальній кількості залишків, собівартості та ПДВ, з описом, з прикріпленням зображень. За допомогою програми, можливо покращити роботу, реалізуємо як ліквідні, так і не ліквідні назви. За допомогою програми реально аналізувати дані щодо найбільш вигідних маркетингових ходів.

Чому сприяє облік зворотного зв'язку з клієнтами

Чому сприяє врахування зворотного зв'язку з клієнтами? Взаємодія з контрагентами продуктивно позначається на спільних роботах, які безпосередньо відбиваються на доходах компанії. Покупець завжди має рацію, а значить побажання необхідно враховувати. Автоматизована програма дозволяє поліпшити робочі моменти, передбачаючи також іншу взаємодію з банками, терміналами після оплати, прийомом переказів коштів у будь-яких світових одиницях, що конвертуються за курсом на національну валюту. Вся інформація автоматично надходитиме до бухгалтерської звітності, надаючи керівництву своєчасно необхідну документацію для аналізу. У додатку передбачається можливість здійснення бухгалтерського обліку, без необхідності виконання повторюваних рутинних завдань. Наприклад, при інтеграції з 1С системою немає необхідності переходити з однієї системи в іншу, виконувати калькуляцію, введення та виведення даних, формування документації, у додатку дані процеси виконуються одноразово. В утиліті не передбачається необхідність у ручному введенні, якщо інформація вже є в системі, достатньо імпортувати матеріали в потрібні файли, покращуючи якісні показники.

Програма для відгуків клієнтів

Програма для відгуків клієнтів допоможе своєчасно виявити недоліки під час роботи тих чи інших підрозділів, налагоджуючи взаємовідносини. Програмне забезпечення передбачає можливість безконтактного здійснення прийому платежів, заявок, оперативно обслуговуючи покупців із нарощуванням клієнтської бази. Щоб самостійно оцінити безмежність можливостей, представлених розробникам компанії УСУ, достатньо пройти нижче за посиланням на сайт, встановити безкоштовну демонстративну версію. Ви також можете поставити свої запитання спеціалістам компанії, які доступні для зв'язку за вказаними на сайті номерами телефонів або надсилаючи запит на електронну пошту. Варто нагадати про додаткову перевагу при покупці ліцензованої програми у вигляді двох годин технічної підтримки.

Зовнішній вигляд програми

Облік запису клієнтів

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити програму для обліку запису клієнтів

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватись:

  • Торгівельні організації

    Торгівельні організації
  • Виробничі компанії

    Виробничі
    компанії
  • Офісні підприємства

    Офісні підприємства
  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює
    з населенням
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Медичні заклади

    Медичні
    заклади
  • Ательє

    Ательє
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.