1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік клієнтів онлайн

На думку 214 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік клієнтів онлайн

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості CRM системи для обліку клієнтів онлайн

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Наша система буде нагадувати Вам про будь-яку важливу справу
    Нагадування

    Нагадування
  • Кожен працівник зможе планувати свою роботу, а керівник даватиме завдання та контролюватиме роботу усього персоналу
    Планування

    Планування
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
    E-mail

    E-mail
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Ви зможете швидко оцінити роботу ваших працівників з клієнтами, дізнатись які завдання затягуються або на якому етапі виконання вони знаходяться
    Аналіз роботи

    Аналіз роботи
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Автоматизована програма дозволяє покращити сервіс, спростити роботу з великими обсягами інформаційних потоків даних, курирувати та керувати внутрішньоорганізаційною діяльністю;
  • Додаток може інтегрувати з необмеженою кількістю приладів, додатків, сервізів, продуктивно позначаючись на діяльності бізнесу;
  • В утиліті доступний вхід необмеженої кількості співробітників, які одночасно здійснюють робочі завдання колективно, з взаємообміном інформаційними повідомленнями;
  • Розрахунки, вироблені додатком, завжди коректні та швидко відображаються в таблицях, рахунках, накладних та іншої документації, з налаштуванням алгоритмів у калькуляторі;
  • Доступно дистанційно стежити за процесами, що протікають у всіх підрозділах, оцінюючи якість роботи персоналу та відвідувачів;
  • Формування робочих графіків та аналіз трудової діяльності, що допомагає раціонально розраховувати загальну суму щомісячної оплати праці;
  • Взаємодія та прийом платежів може виконуватися готівкою та безготівковими переказами коштів з розрахункових рахунків при прив'язці платіжних карток, зчитуванням QR-кодів, а також застосуванням платіжних терміналів;
  • Інформація про фінансову діяльність відображатиметься в бухгалтерії, своєчасно представляючи керівнику детальні звіти про виконану роботу, витрати та доходи;
  • СМС, електронна пошта? WhatsApp повідомлення допомагають швидко відправляти матеріали контрагентам, з отриманням зворотного зв'язку;
  • Для прийому вхідних дзвінків фахівці можуть використовувати АТС телефонію;
  • Робота з цифровим документообігом забезпечує оперативним створенням матеріалів у підтримуваних форматах Ворд та Ексель, формуючи, отруюючи та приймаючи файли;
  • Проведення контролю та обліку над матеріальною цінністю виконується додатком у рази швидше, передбачаючи інтегрування з високотехнологічним обладнанням;
  • Швидка доставка може виконуватись при використанні вбудованих географічних карт;
  • Оформлення заявок провадиться швидко, маючи в наявності анкети та шаблони карток, з автоматичним відображенням дати та часу, обираючи товари та послуги, спеціалістів, вказуючи адресу доставки, контрагента з бази CRM;
  • Утиліта має гарний дизайн, легке та досконале меню, зі знайомством із загальними параметрами при встановленні демо-версії.

Облік клієнтів онлайн

Облік клієнтів онлайн дозволяє раціонально зіставляти динаміку відвідуваності сервісів, аналізувати дані за запитами та оформленими замовленнями, включаючи доставку та прийом платежів. Відповідно для того, щоб займатися робочою діяльністю бізнесу в онлайн форматі, необхідно спеціалізоване обладнання, встановлення програмного забезпечення, за рахунок якого виконання даних операцій реальне. Сучасні програми здатні вирішити різноманітні завдання, підлаштуватися під діяльність компанії за рахунок широкого розмаїття функціональних можливостей. Але також варто нагадати, що при впровадженні програмного забезпечення, точніше виборі, варто проаналізувати власний бізнес, визначаючи слабкі місця з подальшим поповненням цифрових можливостей. На ринку досить різноманітний вибір спеціалізованих розробок, які необхідно передусім протестувати, перш ніж купувати помічника невідомим розробником. Також варто почитати відгуки користувачів, оцінити функціонал, записати все за і проти, з муками вибору, тривалими витратами часу, пропонуємо розглянути програмне забезпечення від компанії «Універсальна Система Обліку». Додаток є ідеальним варіантом для будь-якого виду бізнесу, навіть із невеликим бюджетом, маючи досить прийнятну цінову політику, безкоштовну абонентську плату, широкий функціонал без необхідності придбання додаткових систем та можливостей.

Програма онлайн для клієнтів

Програма онлайн для клієнтів допомагає взаємодіяти по мережі, з можливістю швидкого зчитування та надання послуг та товарів, оформлення замовлень, контролю за статусом виконання запитів тощо. Розумні, високотехнологічні рішення дозволяють повністю автоматизувати щоденну діяльність не тільки працівників різних організацій, а й у повсякденному житті звичайної людини, встановлюючи та налаштовуючи мобільний додаток. Програмне забезпечення УСУ передбачає безмежність функціональних можливостей, за рахунок яких користувачі зможуть виконувати будь-які завдання, залежно від їх життєвих потреб, сфер діяльності організації. Кожен користувач буде зобов'язаний пройти первинну реєстрацію, з внесенням індивідуальних відомостей для подальшого здійснення різноманітних завдань.

Для зручності та мобільності передбачається використання стільникових телефонів, планшетів, не тільки стаціонарних комп'ютерів для зручної взаємодії внутрішньої мережі або Інтернету. Багатоканальне підключення є досить зручним для організації з широким штабом співробітників, які можуть усередині локально взаємодіяти та передавати інформаційні дані повідомленнями. Таким чином, можна спростити віддалену робочу діяльність, об'єднуючи всі підрозділи докупи, в загальну мережу. Також керівник зможе курирувати робочу діяльність підлеглих, бачачи кожного на екрані монітора, передбачаючи синхронізацію робочих пристроїв з головним комп'ютером, а також відео спостереження в режимі онлайн формату. Записи з відеокамер автоматично надходитимуть, і зберігатимуться в сховищі, як і всі матеріали по компанії. Передбачається зручний формат зберігання неорганічних обсягів файлів, що класифікуються за назвами, датами, номерами тощо.

Сайт для обліку клієнтів

Сайт для обліку клієнтів дозволяє аналізувати дані щодо кількості відвідуваності, переглядів послуг і товарів, замовлень, що оформлюються, запитів, платежів, що надходять. Враховуючи можливість взаємодії програмного забезпечення зі сторонніми сайтами, онлайн магазинами, мобільними програмами, доступно реалізовувати послуги та товари компанії безконтактно. На сайті, як і в мобільному додатку, покупці зможуть самостійно реєструватися, використовувати обліковий запис для подальшого стеження за новинами, акційними програмами з вигідними умовами придбання товарів та послуг. Оформлення замовлень, проведення безготівкової оплати з прив'язкою платіжної картки або зчитування QR кодів, з переказом коштів з розрахункових рахунків, платіжних терміналів тощо.

Програмне забезпечення дозволяє користувачам самостійно підібрати теми дизайну, що їм сподобалися, для зміни заставки робочого екрану пристрою, вибрати будь-яку іноземну мову, зберігати дані за вибраними додатками, відправляти запити для подальшої консультації фахівцям і т.д. Програмне забезпечення передбачає можливість безмежних можливостей як для бізнесу, так і для звичайної людини, передбачаючи можливість купівлі-продажу послуг та продукції за межами певної території. Доставка може здійснюватися по всьому світу, використовуючи географічні карти із зазначенням точних адрес розташування зі схемами проїзду за попереднім вибудовуванням планових робіт, розрахунком часу та найбільш оптимальних шляхів для кур'єрської служби. Менеджери зможуть деталізувати інформацію щодо доставок замовлень, бачачи статус прийнятих покупцями товарів і режим очікування, надаючи додаткове посилання для відстеження самими клієнтами розташування кур'єрів.

Облік клієнтів на телефоні

Облік клієнтів на телефоні здійснюється автоматично, враховуючи взаємодію всіх пристроїв, синхронізуючи інформаційні дані, що зберігаються у хмарному сховищі. Програмне забезпечення дозволяє надавати потенційним клієнтам актуальну інформацію про послуги та товари, відображаючи фактичні залишки запасів на складах та в магазинах, фіксуючи інформацію про місцезнаходження торгових точок зі схемами проїзду. Також покупці зможуть бачити додатково інформацію щодо послуг та товарів, відкриваючи на телефоні прайс-лист із вартістю, описом, назвою, якісними даними продукції, загальними характеристиками та зовнішніми параметрами із прив'язкою зображень для візуального знайомства, рейтингу.

Клієнти, за допомогою мобільного додатка, входячи на сайт або в онлайн магазин з телефону, комп'ютера зможуть вибрати відповідні пропозиції від компанії, відобразити їх у кошику, з подальшим проведенням оформлення, вказівкою адреси для доставки або самовивезення, проведення платіжних операцій. Також система аналізуватиме дані щодо постійних звернень, що оформлюються заявками клієнтів, упорядковуючи інформацію з класифікацією контрагентів за категоріями. Грунтуючись на розмежуванні рівнів та обсягах принесеного прибутку, постійних звернень, можливо раціонально аналізувати подальшу спільну роботу з наданням додаткових привілеїв у вигляді бонусів, знижок. Якщо ж покупець вибрав певні позиції і не здійснив покупку, система надішле повідомлення про очікувані товари в кошику, надання додаткових бонусів і т.д. При класифікації контрагентів, реально фіксувати дані щодо платоспроможності, віку, статі, переваг, місця проживання.

Програма клієнт для сайту

Програма клієнт для сайту передбачає гарну графіку, зі зручними вкладками для знайомства з програмами компанії, а також вибором та оформленням замовлень. Програма передбачає вхід та єдину роботу необмеженої кількості користувачів, які можуть спільно всередині локально, без перестановки та гальмування сайту виконувати повсякденну роботу. Автоматизована програма стежитиме за наявністю та залишками товарно-матеріальної цінності, відображаючи на сайті, в мобільному додатку, різних маркетплейсах актуальну інформацію, щоб не вводити в оману споживачів, окрім виникнення непорозумінь тощо. Здійснення інвентаризації здійснюється системою автоматично, без залучення в роботу співробітників, включаючи взаємодію з високотехнологічним обладнанням (терміном збору даних та сканером для штрихкодування, принтером для друку етикеток та штрих кодів).

Таким чином, можливо не тільки швидко і регулярно виконувати інвентаризацію, але й відстежувати терміни придатності для найменувань продукції, що швидко псуються. Крім забезпечення дається можливість розвивати бізнес із стійкою конкурентоспроможністю, аналізуючи ринок із зіставленням ціноутворення. Також при онлайн реалізації послуг та товарів немає необхідності відкривати додаткові торгові точки, витрачати кошти, наймати персонал із передбачуваними можливими поставками замовлень безпосередньо зі складів. Додаток для відстеження, надійного зберігання товарно-матеріальних цінностей на складах передбачається використання відео стеження, щоб унеможливити факт шахрайства, крадіжок та завдання збитків. Для постійних клієнтів передбачаються знижки, бонусна система лояльності, аналізуючи дані щодо частих звернень, з раціональним розрахунком додаткових привілеїв, стимулюючи активні покупки з великим чеком. Підсумкова сума платежів по товарах та послугах, сумованих зі знижками, бонусними нарахуваннями, виконується електронним калькулятором, передбачаючи зручний та оперативний формат за рахунок внесених алгоритмів.

Додаток для обліку клієнтів

Додаток для обліку клієнтів передбачає можливість використання сертифікатів, бонусних карток, скануючи штрих коди та QR номером, з веденням окремих журналів, куди будуть вноситись також відомості щодо покупців, термінів дії, умов. Також у додатку є використання промо-кодів, які можуть підсумовуватися з акційними позиціями. У додатку немає необхідності витрачати час на додаткове введення вже наявної інформації, якщо відомості надходили до системи, вони автоматично зберігатимуться для подальшого використання при імпорті та експорті. Також передбачається зручний формат виведення інформації з хмари, використовуючи контекстну пошукову систему, з урахуванням делегованих можливостей за рівнем прав доступу самих користувачів.

Інформація зчитуватиметься і зберігатиметься в системі, передбачаючи формування аналітичних та статичних звітів для надання керівництву компанії, що раціонально оцінює обсяги продажів, зацікавленості споживачів у пропозиціях компанії та загальної виручки. Робота з електронним документообігом спрощена, передбачаючи також використання шаблонів зі швидким створенням необхідних звітів, документів, актів, заяв, анкет, рахунків тощо. Для зручності керівництва, оцінювання трудової детальності персоналу можливо автоматизувати процес обліку робочого навантаження з виплатами заробітної плати. Таким чином, для штатних та позаштатних працівників передбачається певний розрахунок суми окладу, що залежить від фіксованої оплати або основою з виплатами відсотків.

Проект створення додатка для обліку клієнтів

Проект створення додатка для обліку клієнтів може бути створений після консультації з фахівцями, що в персональній формі допомагають підбирати модулі та інструменти, при необхідності розробляючи їх у додатковому найменуванні. Програмне забезпечення, враховуючи взаємодію Космосу з додатковими сервісами, додатками, приладами обліку, роблять програму досконалою у всіх сенсах, що підлаштовується під діяльність організації, працюючи справно довгі роки, із заміною десятків кваліфікованих фахівців. У додатку, можна здійснювати бухгалтерський облік при взаємодії з системою, спрощуючи робочі моменти бухгалтерів, касирів, формуючи документацію при автоматичних розрахунках, здачі податкової звітності тощо. Фінансова діяльність буде відображена у системі, з можливістю керівника аналізувати дані щодо прибутку за будь-який період часу. Системою є здійснення прийому платежів у готівковій формі через каси, на руки кур'єрам при доставці, а також за допомогою переказів коштів, маючи на увазі прийом будь-якої грошової одиниці з конвертуванням за курсом національної валюти.

Сервер обліку клієнтів

Сервер обліку клієнтів передбачає також ведення окремої бази клієнтів з урахуванням використання наявних відомостей, а також заповнюваних даних при копіюванні контактів зі сторонніх сервісів. Ведення клієнтської бази відображатиме контактну інформацію, адреси місця проживання для виконання доставки та аналізу попиту на послуги та продукцію у певному регіоні. Дані про платежі з урахуванням систематичності та звіту загально принесеного прибутку, відгуків, накопичених бонусних балів та розмірів знижки, сканів документів та пропонованого зображення для подальшого зчитування при вході до офлайн магазинів, відділень тощо. Додаток допомагає здійснювати інформаційну розсилку текстових та голосових повідомлень, в індивідуальному або масовому форматі, забезпечуючи контрагентів актуальними відомостями про новини організації, акції, знижкові заходи, розіграші, накопичені бонусні бали, а також вітаючи з різними святами та отримуючи відповіді з відгуками обслуговування. Для аналізу якості роботи служби підтримки, менеджерів, адміністраторів, інших співробітників організації, проглядається оцінка рівня кваліфікації виходячи з взаємовідносин з контрагентами. Оцінки, що надходять після завершення послуг, а також реалізації товарів дозволяють раціонально оцінювати загальну картину якості сервісу.

Сервіс обліку клієнтів

Сервіс обліку клієнтів дозволяє оцінювати якісні показники з урахуванням об'ємів заявок, що надходять, позитивних або негативних. та звертаючись по імені. Звернення по імені, надання швидко та коректно інформації Впливає на підвищення лояльності взаємовідносин з контрагентами. Також передбачається запис ведення розмов. Налаштування автовідповідача дозволяє швидко обслуговувати клієнтів, при цьому скорочуючи навантаження з працівників. у ліцензованій програмі. купівлі ліцензований версії утиліти, ви отримаєте дві години безкоштовної технічної підтримки спеціалістів.

Зовнішній вигляд програми

Облік клієнтів онлайн

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити програму для обліку клієнтів онлайн

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватись:

  • Торгівельні організації

    Торгівельні організації
  • Виробничі компанії

    Виробничі
    компанії
  • Офісні підприємства

    Офісні підприємства
  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює
    з населенням
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Медичні заклади

    Медичні
    заклади
  • Ательє

    Ательє
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.