- Можливості
- Опис
- Скріншот
- Відео
- Завантажити
- Для кого?
- Клієнти
- Відгуки
- Мова
- Замовити
Можливості CRM системи для обліку замовлень
- У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База контрагентів - Щоб нічого не забути, по кожному із клієнтів, з’явиться можливість позначення будь-якої запланованої чи виконаної роботи
Робота з клієнтами - Ви зможете з легкістю контролювати кожне своє замовлення
Замовлення - По кожному із замовлень можна буде відслідковувати етап виконання та задіяних працівників
Розподіл - Ви отримаєте можливість ведення обліку будь-яких послуг
Усі послуги - Ви отримаєте можливість продавати будь-який товар. Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Будь-який товар - Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
Документи - Усі співробітники будуть у Вас під контролем
Контроль працівників - Наша програма нагадає Вам про усі важливі справи
Нагадування - Ви зможете переглянути перелік справ на будь-яку дату по кожному фахівцю
Планування - Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень клієнтам
СМС-розсилка - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, прибутку та продуктивності
Зведення
по працівниках - Статистика заявок допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Статистика заявок
- Усі фінансові взаємовідносини з вашими постачальниками послуг будуть під цілковитим контролем
Постачальники послуг
- Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення розкладу співробітників чи залишків товарів на складі - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Універсальний додаток розроблено розробниками з метою оптимізації робочих ресурсів з метою розвитку бізнесу та покращення фінансового добробуту компанії;
- У додатку відображається деталізація з формуванням різних журналів та баз даних;
- Інформаційні потоки за контрагентами відображатимуться в журналі, з реквізитами історії взаємовідносин, взаєморозрахунків, розміру знижок та бонусних балів, фотографії, скана документів;
- За продукцією та додатковими послугами відображатиметься деталізація в номенклатурі, із зазначенням номерів та штрих кодів, залишків за кількістю, вартістю, назвою та описом, оцінками та відгуками, датами придатності тощо;
- На підставі одержуваних відгуків та відгуків щодо якості обслуговування персоналу, можливо виявляти недоліки в ході діяльності відділень;
- Масово або вибірково виконувана розсилка повідомлень здійснюється на стільникові зв'язки або пошту Email для передачі покупцям інформації за цікавими пропозиціями, вітаючи з заходами, надсилаючи вітальні листівки та нагадуючи про записи, що залежали в кошику товарів і т.д.;
- У додатку доступно приймати вхідні дзвінки від покупців при попередньому аналізі взаємовідносин, завершених та фактичних замовленнях, платежах, відповідях на дзвінок та зап'ю телефонних розмов;
- Для розширення кругозору, забезпечення вигідними пропозиціями покупців за межами обраного регіонального розташування, можна використовувати засоби масового спілкування, MarketPlace, магазини для реалізації продукції по всьому світу;
- Вказівка адрес замовників, магазинів на географічних картах, забезпечує схемою проїзду та прорахунком загальної кількості часу, що витрачається;
- Універсальна система представлена у тестовій версії для попереднього знайомства користувачів із можливостями розробки;
- Додаток має можливість управління бухгалтерським обліком з відповідною звітною документацією при інтегруванні з 1С бухгалтерією;
- Пошук інформації, що зберігається в хмарному сховищі, виконується користувачами відповідно до рівнів доступу та використання контекстної пошукової системи;
- Вносити інформацію двічі відсутня необхідність з автоматичним збереженням даних при первинному внесенні;
- Калькуляція проводиться за допомогою вбудованого калькулятора при послідовних розрахунках, що вносяться, і застосуванні номенклатури, відображаючи загальну кількість пропозицій з використанням знижок, промо-кодами і накопиченими балами;
- У софті передбачається використання бонусних карток, подарункових сертифікатів, зі зчитуванням та реєстрацією відомостей до системи;
- Контролювати внутрішні процеси керівник зможе на дистанційній основі при відеоспостереженні, що фактично записують відео і передають на головний комп'ютер;
- У розробці передбачаємо кількісний та якісний облік кожної позиції товару, використовуючи високотехнологічні прилади для здійснення інвентаризації без припинення діяльності торгових точок та складських приміщень.
Програма для обліку замовлень
Програма для обліку замовлень удосконалює робочу діяльність із нарощуванням клієнтської бази, припускаючи можливість розвитку бізнесу із збільшенням продажів. Запити можуть виконуватися в масовій або індивідуальній формі, аналізуючи специфіку послуг і товарів, що надаються, змінюючи підхід. Якщо компанія є невеликою, а найменування товарів та послуг також надається в невеликому обсязі споживачам, то можна впоратися і вручну. Але при бажанні розширити бізнес, збільшити обсяги продажів, підтримки якісних показників до високої швидкості обробки запитів та реалізації цілей та завдань, передбачається використання більш досконалих програм, які на сьогоднішній день запроваджені в організації різних сфер діяльності. За рахунок підвищеного попиту, зросла кількість розробок, що різняться за функціональними особливостями, ціновим діапазоном. Спеціалізовані розробки дозволяють оптимізувати робочий час, припускаючи можливість автоматичного фіксування звернень, що надходять, фінансових рухів, формування звітності з документацією. Електронні системи вирішують безліч проблем, включаючи ведення документообігу, зі спрощеною формою створення та заповнення.
При цьому немає необхідності знову і знову вносити дані, переміщуючи відомості, що реєструються первинно, в будь-які файли, підтримуючи різні формати. Також розробки дозволяють взаємодіяти з контрагентами, швидко та якісно приймаючи та обробляючи запити, контролюючи обсяги отриманих запитів, з раціональним плануванням трудової діяльності. Єдиною складністю, з якою ви можете мати справу, є безпосередній вибір спеціалізованого програмного забезпечення. Щоб підібрати відповідне програмне забезпечення, попередньо варто проконсультуватися з фахівцями, почитати відгуки користувачів, провести моніторинг ринку та на власній справі оцінити можливості при встановленні демо-версії. Як правило, демонстративна версія надається користувачам розробниками абсолютно безкоштовно. Але також є і недобросовісні розробники, які надають тестову версію як ліцензовану утиліту, що в подальшому зазнає чималих втрат часу і фінансових засобів, заповнення прогалин і доповнення функціональних можливостей утиліту і т.д. Малодосвідченим користувачам, звичайно ж, досить складно прийняти правильне рішення, швидко підібрати програму, яка стоїть довгий час послужить незамінним високоефективним помічником у розвитку бізнесу.
Програми для прийому замовлень
Програми для прийому замовлень дозволяють швидко приймати та обробляти запити від потенційних клієнтів, контролювати статус реалізації з поетапним відображенням детальної інформації, контролювати терміни дедлайну та подальші відгуки щодо якості обслуговування. Бажаючи збільшити обсяги продажів послуг та товарів не можна в жодному разі знижувати якісні показники, що індивідуально підходять до обслуговування кожного клієнта з урахуванням аналізу побажань. Щоб ваша щоденна робота необмеженої кількості співробітників була якісною, швидкою, ефективною, продуктивно відображалася на діяльності бізнесу, зверніть увагу на програму від компанії «Універсальна Система Обліку».
Програмне забезпечення у співвідношенні з представленими на ринку розробками має гарний дизайн інтерфейсу, можливість перекладу будь-якою мовою з використанням одного з 96 видів, налаштувати панель управління з гнучкими параметрами конфігурації, підбираючи теми для дизайну заставки робочої панелі, а також використовувати функціональні можливості за індивідуальним бажанням. . Додаток, крім демократичної цінової політики, також не має абонентської плати, що суттєво позначиться на економії бюджетних коштів. У додатку кожен працівник відповідно до необхідності проходження реєстрації буде авторизований у системі зі створенням облікового запису, який щодня використовуватиметься із зазначенням логіну та паролю для захисту конфіденційних прав. На підставі відгуків і коментарів, реально виявити кращих співробітників та некваліфікованих фахівців, перетворюючи мінуси у діяльності в плюси. Крім оформлення та видачі посилок, передбачається продаж, обмін та повернення. Здійснення обміну/повернення здійснюється швидко, на підставі наявних звітів, актів та чеків, моментально відображаючи коментарі про повернення або обмін з перерахунком підсумкової суми прибутку
Програма на пк облік замовлень
Програма на облік замовлень передбачає доступність використання мобільних телефонів, планшетів реально локально підключити через внутрішню мережу або Інтернет для єдиної роботи з іншими учасниками, гарантуючи взаємообмін інформаційними повідомленнями. робочої діяльності, на підставі якого керівник зможе раціонально оцінювати трудові повноваження, рівень кваліфікації та інше.
Також на підставі фактичних показників, результатів відпрацьованої кількості годинників та виконаних обсягів завдань, у системі буде автоматично розрахована загальна сума оплати праці з додатковими відсотками в ході реалізації продукції, за вирахуванням при невиконанні плану та недоробках тощо. Усі розрахунки виконуватимуться додатком у автоматичній формі, надаючи детальну звітність для управителя. При щоденній діяльності, забезпечення збереження конфіденційних даних, передбачається також розмежування користувацьких можливостей за рівнями доступу через посаду. Таким чином, класифікувати користувачів за категоріями залежно від посадового становища можливо як надання рівня використання інформаційних даних, а й у формуванні графіків. Журнали з графіками надаватимуться користувачам в електронній формі, з систематичною видозміною та доповненням, що спливають повідомлення про зміни.
Програма для обліку замовлень та клієнтів
Програма для обліку замовлень та клієнтів передбачає доступність оперативності операцій, що реалізуються, з урахуванням прийому запитів у будь-якому режимі. Програмне забезпечення сприяє якісному прийому заявок від замовників через менеджери, а також за самостійної авторизації на порталі, у мобільній версії додатка, служби мережного спілкування з реєструванням та вибором найменувань, вказівки кількісних показників та автоматичного оформлення. Реєструючись в особистому кабінеті, замовники зможуть вказати адресу для подальшої доставки заявок або пунктів видачі для самовивезення, здійснюючи безконтактну оплату або вказуючи платіж по завершенню готівкою. У додатку географічні карти будь-якої масштабності для вказівки точних адрес, будування маршрутів для подальшого проїзду з розрахунком витрат часу. При здійсненні доставки, на масштабних картах фіксуватиметься місцезнаходження кур'єрів, відображатиметься відомості щодо всіх заявок, що доставлені та перебувають у процесі очікування. За фактом завершення надання послуг або реалізації продукції, покупцям буде надіслано SMS повідомлення з проханням залишити оцінку та коментар, на підставі чого можна надалі аналізувати загальні показники робіт. Для аналізу, використано табличні відомості, графіки, діаграми, правомірно візуально аналізуючи цілісний стан справ.
Програма для запису замовлень
Програма для запису замовлень забезпечує фактичною інформаційною підтримкою термінів звернення замовників, з присвоєнням номера та деталізацією всіх найменувань вибраних пропозицій. У софті відображатиметься повна деталізація з урахуванням статусу платежів, термінів дедлайнів. Жодну заявку не буде втрачено, своєчасно виконано в порядку черговості, доповнюючи інформацію коментарями фахівців та покупців. Замовники можуть оформити покупки на сайті, в інтернет магазині, MarketPlace, відображаючи повну формацію в мобільному додатку, а також звертаючись до менеджерів. При оформленні запитів буде відкрито нову електронну картку з автоматичним присвоєнням номера та дати, часу, вказуючи контрагента з бази СRM, вибираючи найменування з прайс-листа, вказуючи промо-код, адресу, статус із видачею самовивозом або доставкою та спосіб оплати. При зверненні до консультантів, менеджерів, адміністраторів буде використана АТС телефонія з автоматичним записом розмов. Враховуючи вхідні дзвінки, фахівець повинен бути готовий до подальшої розмови, щоб не витрачати час на виведення потрібної інформації, утиліта зчитуватиме контактний номер з автоматичним наданням повної інформації на моніторі комп'ютера. Для вдосконалення, обробки більшого потоку споживачів, оптимізації робочого часу фахівців, передбачається також застосування автовідповідача з оповіщенням актуальних даних на питання, що часто задаються.
Програми для прийняття замовлень
Програми для прийняття замовлень дозволяє спростити та покращити роботу співробітників, даючи можливість клієнтам самостійно вибирати послуги, попередньо знайомитися з пропозиціями компанії, аналізуючи вартість та оформляючи подальшу покупку. Програмне забезпечення допомагає автоматизувати методи калькуляції, застосовуючи вбудовану послідовність для калькуляції з використанням прейскуранту та знижок, що надаються. В online формі покупці можуть у будь-який час, без необхідності виходу з дому, проаналізувати пропозиції компанії, підібрати необхідні товари, у зручний час прийняти запит із зручною системою оплати. У софті буде автоматично розрахована загальний дохід у ході співпраці з тим чи іншим покупцем, залежно від перевищення ліміту, можна надавати привілеї, знижки у більшому розмірі, вказуючи на привілейоване становище. Таким чином, буде підвищено лояльність, бажання споживачів здійснювати придбання частіше та на найбільшу суму у чеку. В утиліті, можливо формувати використане необмежену кількість прайс-листів, що формуються для споживачів. Передбачається класифікація контрагентів, враховуючи виділення VIP та проблемних. Для проблемних замовників буде сформовано окрему базу, за допомогою якої реально ідентифікувати при зверненнях online та offline режимі із записом на прийом або оформленням продажів товарів за попереднім платежем.
Програма для формування замовлень
Програма для формування замовлень дозволяє швидко орієнтуватися на потреби контрагентів, виявляючи наявність ліквідного асортименту, систематично заповнюючи запаси з урахуванням проведеної інвентаризації. Формування, оформлення замовлень виконується швидко, чітко за графіком, розподіляючи за пунктами видачі з урахуванням подальшої доставки. Знати про наявність товарно-матеріальної цінності конче необхідно, забезпечуючи реалізацією у більшому обсязі. Для коректного ведення управління над продукцією передбачається використання високотехнологічного обладнання, зчитуючи кожну позицію та відображаючи інформацію в номенклатурі.
Неліквідний асортимент згідно з аналітичними показниками буде розпродано, щоб не заморожувати фінансові кошти та пускати їх в обіг. За допомогою аналітичних та статистичних показників попиту споживачів на пропозиції можна розширювати або скорочувати номенклатуру. Додатком доступно формувати графіки з урахуванням розподілу трудових обов'язків, розраховуючи заробітну плату на підставі окладу, а також нарахування відсотків відповідно до реалізації продукції. В даному випадку, зацікавлені у більшому доході співробітник прагнутиме оперативно, точно та якісно взаємодіяти з покупцями. Для підтримки якісних показників зберігання товарно-матеріальні цінності, а також виключення крадіжок та заподіяння шкоди, передбачається встановлення камер стеження, які також допомагають дистанційно курирувати діяльність усередині всіх торгових точок, відділень, кабінетів тощо.
Програма обліку клієнтів та замовлень
Програма обліку клієнтів та замовлень забезпечує необхідним веденням документообігу із збереженням у хмарному просторі, не обмежуючи у різнопланових форматах, термінах та обсягах. Для користувачів буде досить зручно опція контекстного пошукача зі швидким виведенням необхідних відомостей по запиту, що вводиться в електронному віконці. Також використання електронних шаблонів допомагає швидко сформувати необхідні документи, звіти, акти, накладні, рахунки, надсилаючи на друк або зберігаючи в електронній формі. При заповненні також немає необхідності турбуватися про якісне введення, збереження, припускаючи імпорт та експорт даних. Керівник зможе при об'єднанні всіх підрозділів у єдину інформаційну мережу, керувати у вигляді аналітичних звітів.
Таким чином, аналізувати дані щодо приросту покупців, зіставляючи споживчий попит на послуги та продукції, аналізує ціноутворення на ринку. Звіти можуть надаватися керівництву у вигляді табличних даних, у діаграмах та графіках. Також доступно контролювати фінансову діяльність, бачачи весь рух із витратами та доходами. Доступ до фінансових звітів надається при інтегруванні програми з 1с бухгалтерією. Пропонується можливість використання безконтактної системи платежів прийому будь-якої валюти з конвертуванням коштів. При безконтактному проведенні платежів, покупці зможуть розраховуватися за продукцію за допомогою перерахування коштів з банківських рахунків через термінали оплати, зчитуванням QR-кодів. Також в утиліті можуть бути використані бонусні картки, подарункові сертифікати, швидко зчитуючи QR-код та відображаючи матеріали у софті.
CRM для обліку замовлень
Багатофункціональна CRM для обліку замовлень дозволяє фахівцям використовувати контактну інформацію, історію взаємовідносин, завершених покупок продукції, оцінок тощо. Універсальна база може бути використана з наявними відомостями, а також відомості, що додатково зчитуються, з різних сервісів. Таким чином, фахівці для розширення кругозору, клієнтської бази, можуть використовувати контактні дані для відправлення повідомлень з метою залучення та утримання, надаючи дані про новини з вигідними умовами, накопиченими бонусними балами, заохоченнями, що додатково надаються, тощо. Також SMS повідомлення використовуються для відправки покупцем з метою отримання відгуків та коментарів, оцінок якості сервісного обслуговування. Персональні дані враховані в CRM базі, що дозволяє зчитувати особу покупців, що входять і виходять з магазинів, у пунктах видачі. Також у системі можуть використовуватись електронні карти, браслети, QR коди. Для поліпшення купівельної активності передбачається також аналіз ринку, розміщення реклами на сторонніх сайтах, у соціальних мережах. За наявності контактної інформації системи можна зчитувати номери телефонів при вхідних дзвінках, відображати на екрані монітора робочого пристрою фахівця повну інформацію для подальшого забезпечення консультативної допомоги замовника.
Купити програму для обліку замовлень
Купити програму для обліку замовлень зможете у зручному для вас форматі, з отриманням бонусного годинника технічної підтримки. Багатозадачне автоматизоване забезпечення окрім безмежного потенціалу можливостей за рахунок вбудованих конфігурацій, здатне інтегрувати з різними приладами, соціальними мережами, сервісами, додатками, удосконалюючи бізнес ударними темпами. У додатку ви зможете контролювати не тільки статус звернення покупців, фіксувати відомості про угоди, контролювати фінансову діяльність, а й слідкувати за товарно-матеріальні цінності, фіксуючи інформацію в номенклатурі з урахуванням присвоєння штрих-коду, загальної кількості, вартості, опису та назви, рейтингів, з відображенням картинок, що прикріплюються. Бажаючи бути поза конкуренцією, не варто відкладати представлені вам можливості для придбання програмного забезпечення з безмежними можливостями на завтра. Встигніть придбати незамінного електронного помічника вже зараз, впроваджуючи у щоденну діяльність для розвитку успішного бізнесу. Заздалегідь дякуємо за виявлений інтерес та довіру до нашої програми, очікуючи на ваше звернення, сподіваємося на продуктивну співпрацю.
Відео програми для обліку замовлень
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для обліку замовлень
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Державна
установа,
що працює з населенням
Будь-яка приватна
компанія
Сервісний центр
Ательє
Будівельні
компанії
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу


Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.



