- Можливості
- Опис
- Скріншот
- Відео
- Завантажити
- Для кого?
- Клієнти
- Відгуки
- Мова
- Замовити
Можливості CRM системи для обліку замовлень на виробництві
- У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База контрагентів - Щоб нічого не забути, по кожному із клієнтів, з’явиться можливість позначення будь-якої запланованої чи виконаної роботи
Робота з клієнтами - Ви зможете з легкістю контролювати кожне своє замовлення
Замовлення - По кожному із замовлень можна буде відслідковувати етап виконання та задіяних працівників
Розподіл - Ви отримаєте можливість ведення обліку будь-яких послуг
Усі послуги - Ви отримаєте можливість продавати будь-який товар. Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Будь-який товар - Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
Документи - Усі співробітники будуть у Вас під контролем
Контроль працівників - Наша програма нагадає Вам про усі важливі справи
Нагадування - Ви зможете переглянути перелік справ на будь-яку дату по кожному фахівцю
Планування - Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень клієнтам
СМС-розсилка - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, прибутку та продуктивності
Зведення
по працівниках - Статистика заявок допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Статистика заявок
- Усі фінансові взаємовідносини з вашими постачальниками послуг будуть під цілковитим контролем
Постачальники послуг
- Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення розкладу співробітників чи залишків товарів на складі - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Утиліта здатна взаємодіяти з різними приладами, системами, сервісами, забезпечуючи комплексну автоматизацію виробничих процесів;
- У програмі передбачається можливість об'єднання всіх структурних підрозділів, поєднуючи робочі пристрої для синхронізованої роботи та взаємообміну інформаційними повідомленнями;
- У програмі легко орієнтуватися за даними, враховуючи класифікацію та безпеку в єдиному інформаційному полі;
- Швидко знаходити необхідні відомості реально за допомогою контекстної пошукової системи;
- Інформація, документи можуть надходити, створюватись у будь-якому форматі;
- Утиліта можлива автоматизована калькуляція, використовуючи прейскурант, вказуючи алгоритми;
- За всіма працівниками проводитиметься аналіз трудової діяльності, що відображається в табелях, для подальших виплат заробітної плати;
- У додатку можливий аналіз статусу наявності продукції, класифікуючи за категоріями, використовуючи адресне або динамічне зберігання з відображенням залишків за допомогою інвентаризації, що систематично виробляється, за допомогою високотехнологічного обладнання;
- За всіма найменуваннями товарів та послуг фіксуватиметься інформація в прайс-листі, відображаючи артикули та штрих коди, залишки за кількістю, місцем зберігання та наявністю в магазинах, на складах, вартість, опис та назву із зображенням, що додається;
- Оформлення заявок виконується за лічені хвилини, використовуючи електронні картки з автоматичним заповненням за зразками, вказуючи номери та дату з часом в автоматичному режимі;
- Проведення платежів виконується у зручній формі для обох сторін, припускаючи інтегрування з банківськими системами, платіжними терміналами, переказами з розрахункових рахунків або готівкою через касу чи кур'єру;
- Доставка здійснюється оперативно, відстежуючи місцезнаходження кур'єрів або транспортних засобів під час транспортування вантажів, застосовуючи інтерактивні картки;
- Контролювати внутрішні заходи стало ще доступнішим, синхронізацією всіх установ, відділень, складських приміщень, віддалено відстежуючи за допомогою камер стеження всі дії;
- Фінансова діяльність компанії з документообігом здійснюватиметься при інтегруванні програми з 1С бухгалтерією;
- У додатку реально здійснювати аналіз попиту споживачів на види послуги і товари, що надаються.
Облік замовлень на виробництві
Облік замовлень з виробництва виробляється автономно, використовуючи сучасні методи управління з допомогою високоякісних розробок. На сьогоднішній день жодна компанія, що поважає себе, не обходиться без спеціалізованих програм, які захищають інформаційні матеріали, забезпечують комплексною автоматизацією, управлінням і контролем, аналітикою даних. Тому на ринку зріс попит, а також різноманітність пропозицій від розробників різних компаній. Для вибору спеціалізованої програми, що підходить саме під вашу фірму, відповідно до бізнес-стратегій, функціоналу, варто попередньо проаналізувати ринок, протестувати можливості при встановленні тестової версії та почитати відгуки користувачів.
Щоб скоротити витрати часу, а також незабаром придбати програмне забезпечення за доступними цінами та політикою конфіденційності, а також з широким функціоналом, радимо звернути увагу на програмне забезпечення від компанії розробників «Універсальна Система Обліку» Програмне забезпечення має гнучкі параметри конфігурації. модулі та інструменти, що настроюється панель з вибором мов, Тем дизайнів, шаблонів, інструментів. Однією з важливих причин вибору програмного забезпечення USU.kz є цінова політика, прийнятна кожному виду бізнесу, навіть з невеликим бюджетом. модульні інструменти, що відповідають вашому бізнесу, але за відсутності відповідних для вашого бізнесу За запитом, ви можете узгоджено з фахівцями розробити нові найменування.
Замовлення на автоматизацію виробництва
Замовлення на автоматизацію виробництва можете погодити зі спеціалістами за вказаними контактними номерами. Автоматизація сучасного управління виробництвом є невід'ємною частиною та обов'язковою умовою для якісного функціонування у конкурентоспроможному середовищі. За рахунок інсталяції програмного забезпечення б не тільки спрощуєте систему управління, контролю та обліку, аналітики, роблячи бізнес прибутковим, але й забезпечуєте конкурентоспроможністю з підвищенням зацікавленості в товарах, послугах, що надаються, також збільшуючи обороти. Програмне забезпечення доступне для користувачів без особливих навичок, досвіду роботи в програмному забезпеченні, реалізовуючи найскладніші завдання.
Налаштування програмного забезпечення настільки легке і зручне, що кожен працівник зможе самостійно здійснити реєстрацію та налаштування панелі керування. користувачів, вибравши мови з подальшою взаємодією з іноземними клієнтами та постачальниками. Універсальним технологіям, сучасним можливостям доступно автоматизувати щоденні процеси. Таким чином, комунікація не буде ускладнена, за рахунок можливості всередині канального з'єднання та обміну інформаційними даними між співробітниками.
Комплексна автоматизація – замовлення на виробництво
Комплексна автоматизація - замовлення на виробництво забезпечується в рамках сфери діяльності, передбачаючи індивідуальні побажання користувачів. Під комплексною автоматизацією мається на увазі автоматизоване ведення бізнес-процесів з впровадженням ультрасучасних можливостей, без необхідності залучення персоналу в щоденні процеси, спрощуючи та покращуючи результати. При вбудованому планувальнику завдань безліч робіт можуть виконуватися автоматично, вказуючи точну дату та терміни реалізації з подальшим виконанням та наданням звіту про виконані операції. Таким чином, відсутня повна необхідність резервного копіювання, проведення інвентаризації, розсилки повідомлень і т.д. Дані процеси та багато інших програмне забезпечення виконає автоматично.
Користувачам більше немає необхідності витрачати час на непотрібне введення даних, якщо інформація внесена один раз, вона автоматично буде збережена, для подальшого використання. При цьому повторно вносити дані не потрібно, достатньо використати імпорт-експорт матеріалів. Також користувачам будуть представлені шаблони, на основі яких в електронній формі, можливо формувати необхідні документи та звіти, що також заповнюється за зразками, заощаджуючи час та покращуючи якісні показники. Враховуючи збереження інформаційних даних у єдиному інформаційному просторі, з автоматичним твором резервного копіювання, відсутня потреба у занепокоєнні за безпеку. Всі дані будуть класифіковані за певними параметрами, зі швидким виведенням відомостей за допомогою контекстної пошукової системи.
Система обліку замовлень на виробництві
Система обліку замовлень з виробництва покращує якісні показники, обробляючи об'ємні потоки інформації, прийнятих звернень, зберігаючи записи всіх заявок і дзвінків. В утиліті, реально аналізувати дані по зверненням, консультаціям і оформлюваним запитам, що надходять, ведучи аналітичний облік із зіставленням збільшення або скорочення реєстрованих форм. Також неможливо виводити загальні аналітичні звіти за будь-який період часу, проводячи порівняння у доходах та витратах, з подальшим раціональним оцінюванням ситуації та плануванням подальшої діяльності компанії. Для аналізу інформаційних даних надаватиметься керівництву у вигляді діаграми графіків, точних даних. В утиліті керівник зможе курирувати внутрішньоорганізаційними процесами, зіставляти ринок, керувати фінансовою діяльністю.
Для контролю внутрішніх процесів, керівники на допомогу приходять камери відео стеження, які зчитують інформацію в режимі теперішнього часу, з передачею на головний комп'ютер для подальшого відтворення. Також на головному комп'ютері можна при синхронізації робочих пристроїв відображати монітори кожного співробітника, бачачи детально всі дії. Таким чином, за прозорої схеми управління, контролю та обліку відсутні факти виникнення махінацій, фінансових та матеріальних крадіжок, простоїв у роботі. Для зручності, планування робочої діяльності передбачається автоматизоване формування графіків, відповідно до яких співробітники здійснюватимуть щоденну діяльність. На підставі фактичних розрахункових показників нараховуватиметься щомісячна оплата праці кожному працівнику, враховуючи фіксовану або відрядну виплату.
Програма для керування замовленнями на виробництві
Програма для управління замовленнями на виробництві розглядає автоматичний формат ведення електронного журналу, з прийомом запитів та поетапним виконанням, відображаючи підсумкове завершення роботи з наданням послуг або надання товарів. Програмне забезпечення дозволяє автоматизувати процес прийому запитів, враховуючи наявність електронних карток, які автоматично формуватимуться із зазначенням номера та дати, відображаючи відомості в реєстрі, обираючи контрагентів із бази CRM, послуги та товари з номенклатури, вказувати адресу на інтерактивних картках для транспортування тощо. буд. Багатозадачний додаток є універсальним, має наявність різноманітного найменування модулів та інструментарію, що підбираються під організації будь-яких сфер, а також може інтегрувати з додатковими порталами, приладами, системами.
Припускаючи наявність електронних карток, можна спростити систему прийому запитів, при зверненні до фахівців, менеджерів, також самостійно реєструючись на різних платформах та оформляючи замовлення. процес прийому замовлень з подальшим виконанням. статус дій, термінів виконання замовлень, аналізуючи дані за вартістю та іншими параметрами. Також контрагенти можуть взаємодіяти зі спеціалістами, використовуючи чати, дзвінки. .При цьому реально розширити горизонти, зацікавленість споживачів у пропозиціях компанії за рахунок виходу світовий ринок.
Управління виробничими замовленнями
Управління виробничими замовленнями супроводжується веденням документообігу. Програмне забезпечення за рахунок цифровізації, удосконалення робочих процесів передбачає можливість автоматичного формування необхідних файлів, підтримуючи форматів Word, Excel з необмеженим обсягом матеріалів, що зберігаються в хмарі. При цьому користувачі будуть мати певні права доступу до матеріалів, гарантуючи якісне. збереження та конфіденційність. Для швидкого отримання необхідних даних відповідно до посадових. правами доступу до інформації, користувачі можуть застосовувати контекстну пошукову систему.
Програмне забезпечення з вищевикладеною інформацією дозволяє виконувати інвентаризацію як вибірково, так і за всіма найменуваннями товарів, що зберігаються на складах, у торгових павільйонах, використовуючи високотехнологічне обладнання, з яким зручно та ефективно взаємодіє. Також передбачається якісне адресне та динамічне зберігання товарів, класифікуючи найменування за категоріями з раціональним використанням складського простору. Таким чином, працівники зможуть швидко орієнтуватися за місцем зберігання тих чи інших найменувань товарів, сортуючи, утилізуючи, заповнюючи, оформляючи та транспортуючи відповідно до запитів із документальним супроводом. Усі категорії товарів будуть класифіковані та зазначені в номенклатурі, з послугами, що додатково надаються. За кожною позицією товару буде сформовано окрему картку, із зазначенням артикула, штрих коду, назви та вартості, дати виробництва, термінів та якості зберігання, опису, кількості, додаючи зображення для візуалізації об'єкта. Таким чином, визначаючи відсутні найменування товарів, в системі автоматично буде сформована заявка на закупівлю асортименту, що бракує, гарантуючи безперервну діяльність.
Управління виробництвом на замовлення
Управління виробництвом на замовлення виконано автономно, передбачаючи аналіз попиту споживачів. Усі розрахункові операції, включаючи виробничі та фінансові, здійснюється електронним калькулятором, вносячи алгоритм дій. При розрахунках вартості послуг або товарів у калькулятор будуть внесені алгоритми з використанням номенклатури, вказуючи точну кількість вибраних пропозицій, відображаючи підсумкову суму, включаючи зміну показників при застосуванні бонусної системи лояльності, а також націнки. Потенціал програмного забезпечення безмежний, передбачаючи також можливість безконтактної взаємодії, оформлення заявок та взаємні платежі.
Взаєморозрахунки можуть відтворюватися у будь-якій формі, припускаючи взаємодію софту з банками, термінами оплати, скануючи QR. Таким чином, можна приймати обробляти платежі у будь-якій частині світу, збільшуючи клієнтську базу за рахунок безконтактної взаємодії та доставкою по всьому світу. Інтерактивні карти дозволяють відображати точні адреси як пунктів видачі, так і для доставки. При цьому на масштабних картах, можливо аналізувати найвищий попит споживачів на пропозиції компанії, відкриваючи нові магазини, розробляючи нові стратегії по доставці і т.д. Програма є універсальною, автоматизованою та забезпечує повноцінним контролем працівників навіть за межами офісів. При цьому на масштабних картах реально відстежувати розташування транспортних засобів та кур'єрів, також надаючи посилання для відстеження безпосередньо замовниками.
Облік виробничих замовлень
Облік виробничих замовлень проводиться якісно, за наявності актуальних інформаційних даних по контрагентам. У додатку з регулярним оновленням відомостей щодо контрагентів, з деталізацій інформаційних даних про звернення для подальшого аналізу, оформлених запитів, платежів тощо. Інформація буде регулярно доповнюватися, для надання користувачам, виконання якісних операцій. Також за допомогою програмного забезпечення можна надсилати листи голосовими та текстовими листами на стільникові оператори та електронну пошту для забезпечення інформаційної підтримки. Таким чином, контрагенти куруватимуть стрічку новин, бути в курсі акцій і знижок на пропозиції. Також при наданні продукції користувачам передбачаються знижки із застосуванням бонусних карток, бальних нарахувань. Також для взаємодії передбачається використання телефонного зв'язку, забезпечуючи необхідну консультацію. Забезпечення працівників економією часу, при цьому підготовкою до подальшої розмови зі споживачем, передбачає відображення під час вхідного виклику повної інформації на екрані робочого столу. Таким чином, співробітник зможе підготуватися і при відповіді звернутися до покупця на ім'я, надаючи необхідну інформацію про замовлення, про платежі, готові додатки, оформляючи запити і т.д.
Налагодити облік замовлень на виробництві
Налагодити облік замовлень з виробництва досить легко, враховуючи безмежні можливості програми, які є загальнодоступними у плані ціни, а й управління. Програмне забезпечення сприяє як контролю, управлінню, а й здійсненню бухгалтерського управління. Бухгалтерія стане набагато злагоднішою і оперативніше виконуватиметься при інтегруванні з 1с. При цьому не передбачається вкладення додаткових ресурсів не тільки фінансових коштів, а й часу, працюючи в інформаційному просторі з єдиним потоком даних, без необхідності та повторного виконання завдань. Керівник у свою чергу зможе отримувати повний аналітичний звіт за даними фінансової діяльності організації за будь-який звітний період. Прийом та обробка платіжної системи також виконується автономно, передбачає синхронізацію банків, терміналів, QR-кодів при обробці та конвертації коштів у різній іноземній одиниці. Надання додаткового консультування від фахівців, взаємодіючи за номерами телефонів, зазначеними на сайті.
Відео програми для обліку замовлень на виробництві
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для обліку замовлень на виробництві
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Державна
установа,
що працює з населенням
Будь-яка приватна
компанія
Сервісний центр
Ательє
Будівельні
компанії
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу


Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.



