1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Управління замовленнями

На думку 56 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Управління замовленнями

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості CRM системи для керування замовленнями

  • У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • Щоб нічого не забути, по кожному із клієнтів, з’явиться можливість позначення будь-якої запланованої чи виконаної роботи
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви зможете з легкістю контролювати кожне своє замовлення
    Замовлення

    Замовлення
  • По кожному із замовлень можна буде відслідковувати етап виконання та задіяних працівників
    Розподіл

    Розподіл
  • Ви отримаєте можливість ведення обліку будь-яких послуг
    Усі послуги

    Усі послуги
  • Ви отримаєте можливість продавати будь-який товар. Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Документи

    Документи
  • Усі співробітники будуть у Вас під контролем
    Контроль працівників

    Контроль працівників
  • Наша програма нагадає Вам про усі важливі справи
    Нагадування

    Нагадування
  • Ви зможете переглянути перелік справ на будь-яку дату по кожному фахівцю
    Планування

    Планування
  • Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень клієнтам
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, прибутку та продуктивності
    Зведення по працівниках

    Зведення
    по працівниках
  • Статистика заявок допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
    Статистика заявок

    Статистика заявок
     
  • Усі фінансові взаємовідносини з вашими постачальниками послуг будуть під цілковитим контролем
    Постачальники послуг

    Постачальники послуг
     
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення розкладу співробітників чи залишків товарів на складі - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Утиліта є ідеальним інструментом для вдосконалення робочих процесів;
  • Багатоканальне підключення без збоїв забезпечує комплексною автоматизацією та командним духом із передачею інформаційних даних;
  • Додатком можна контролювати щоденні дії співробітників;
  • Можливість об'єднання складів, відділень, торгових точок, координуючи, керуючи внутрішніми процесами;
  • Кожен працівник буде під аналітичним контролем, з виведенням фактичних показників трудової діяльності та нарахуванням оплати праці;
  • Системою використовують вбудовані можливості із застосуванням інтегрованого обладнання;
  • Доступна виконувати інвентаризацію без включення спеціалістів, автоматично не зупиняючи робочу діяльність, провадячи кількісний, якісний аналіз кожної позиції товару;
  • Формування запиту від покупців здійснюється швидко, застосовуючи електронні картки з автоматичним уведенням даних;
  • Інформація зберігається у хмарному просторі, з розмежованими правами доступу для користувачів;
  • Програма може використовуватись у будь-якій частині світу, налаштовуючи мовну панель;
  • Розрахунок проводиться автоматично, використовуючи вбудований калькулятор, з алгоритмами, що вводяться;
  • Взаємодія з банками, термінали оплати, перерахування коштів та використанням QR-кодів забезпечує безготівковою оплатою;
  • Виконання бухгалтерського обліку провадиться при інтеграції з 1С бухгалтерією;
  • Виконання надсилання повідомлень здійснюється за обраними контактами контрагентів або масово, для забезпечення інформаційною підтримкою за вигідними пропозиціями;
  • Інформаційна підтримка користувачів змішується за допомогою контекстної пошукової системи.

Управління замовленнями

Управління замовленнями бути ефективнішим, якіснішим із спеціалізованою програмою, яка забезпечує не лише обліком, а й аналізом, контролем над статусом виконання. Спеціалізовані програми на поточний час здатні покращувати робочі процеси будь-якої організації, впроваджуючи досконалі можливості. Однією з найкращих розробок є «Універсальна система обліку». Додаток має багатозадачність, підлаштовується під вимоги користувачів з урахуванням індивідуального підходу, оперативності дій для покращення якості роботи бізнесу. Крім вбудованих можливостей, програмне забезпечення також здатне і інтегрувати з приладами, програмами, сервісами. Таким чином, для керівника не буде недосяжних цілей, досконалості бізнес-процесу зі збільшенням клієнтської бази, впізнаваності, збільшення оборотів. Програмне забезпечення має смачну ціну, відсутність щомісячних платежів по абонентській платі, з можливістю вибору модулів, інструментів широкого розмаїття представлених видів. При узгодженні з фахівцями, можна розробити індивідуальний модуль за вашим запитом.

Управління замовленнями клієнтів

Управління замовленнями клієнтів здійснюватиметься в електронній формі, з веденням окремих журналів, відображаючи точний час, дату звернення, оформлення запиту, враховуючи дедлайни, найменування замовника, вартість послуг товарів, статусу доставки тощо. Запити від контрагентів надходитимуть автоматично, без втрати часу, без невчасності виконання робіт. Всі заявки будуть оброблятися у зручній формі, послідовно, фіксуючи в базі поетапні процеси з огляду на доповнення коментарями за фактом виконання завдань. Таким чином, керівник та відповідальні особи завжди зможуть проаналізувати статус виконання завдань відповідно до встановлених норм та термінів. При виявленні порушень, виключаються помилки, недоліки, невчасність тощо.

Програмне забезпечення є універсальним, підходить для роботи в будь-якій частині світу, за рахунок широкого розмаїття представлених іноземних мов, які користувачі можуть використовувати для взаємодії з іншомовними контрагентами. робочого столу, які будуть змінювати в міру бажання та необхідності. наступного щоденного здійснення робіт в особистому кабінеті. При авторизації в системі автоматично формується обліковий запис, що відповідає посадовим положенням працівників, фіксуючи щоденну діяльність з реалізованими завданнями та рівнями доступу до інформаційних даних.

Управління замовленнями в організації

Управління замовленнями в організації займатиметься легше, відображаючи всі заявки в цифровому журналі. складів, забезпечуючи взаємозв'язком всіх учасників, для передачі даних. внутрішніми процесами, враховуючи великий штат співробітників. Для поліпшення показників якості передбачається відображення деталізації, об'єднуючи пристрої та відображаючи статус дій користувачів на екрані головного комп'ютера. у строки, передбачається автоматичне формування графіків, згідно з якими фахівці здійснюватимуть трудову діяльність, вносячи коментарі щодо ходу виконання. У разі простоїв, керівник зможе проаналізувати детально інформацію.

Управління замовленнями у логістиці

Управління замовленнями в логістиці за рахунок програми займатиметься набагато зручніше, бачачи статус запитів, що оформлюються, найменування вантажів, автоматично формуючи супровідну документацію з розрахунком суми оплати за транспортування у зазначені регіони. Програмне забезпечення дозволяє автоматизувати процес прийому запитів, розрахунку та ведення документообігу. При роботі з документацією та звітністю користувачі будуть і забезпечені необхідними інструментами для швидкого введення та виведення даних. З огляду на використання цифрового документообігу відсутня необхідність вручну вносити наявну інформацію, у зручній формі імпортуючи матеріали для швидкого заповнення необхідних полів для реєстрації.

Робота заявками буде спрощена, передбачаючи використання інтерактивних карток, які відображають розташування об'єктів, так само адреси для подальшої доставки вантажів. У логістиці необхідно враховувати багато факторів, використовуючи різні методи транспортування вантажів. Наприклад, при здійсненні наземними, залізничними, повітряними або морськими шляхами передбачається різна вартість, яка має бути відображена у транспортних накладних, рахунках та актах. Програмне забезпечення дозволяє автоматизувати процес розрахунку всіх видів послуг, передбачає розрахунок габаритів, збереження на складах тимчасового зберігання тощо. При використанні масштабних карток реально аналізувати дані за частими зверненнями, найбільш затребуваними видами послуг та напрямків при транспортуванні вантажів, збільшуючи масштаби або скорочуючи найменування номенклатури.

Управління замовленнями та поставками

Управління замовленнями та поставками виконується повністю якісно, фіксуючи всі дані в електронних журналах. Працюючи з програмним забезпеченням, користувачам немає необхідності переживати формування документації, яка у логістиці набагато об'ємніше. Під час роботи з документообігом передбачається використання цифрових шаблонів, які будуть використані користувачами для швидкого створення та заповнення за зразками, в електронній формі передаючи чи друкуючи на паперах, використовуючи різні види принтерів. Вся інформаційна база буде автоматично збережена у хмарі, об'ємно.

У системі інформаційні потоки будуть надійно збережені, враховуючи делегування можливостей між користувачами, зумовлюючи це розмежування посадовим становищем, захищаючи від витоку чи фальсифікації даних. Користувачі зможуть оперативно знаходити потрібну інформацію для виконання поставлених завдань, застосовуючи контекстну пошукову систему. У програмі використовуються різні формати документів, під час приймання, створення або надсилання, використовуючи перетворення файлів. При оформленні нових запитів на постачання передбачається використання електронних карток з автоматичним присвоєнням номера та дати. Користувачі можуть вручну використовувати введення даних, але часто використовують автоматичне перенесення, яке економить час і забезпечує якісне ведення інформаційних даних. При доставці штатними або позаштатними кур'єрами служби доставки передбачається відображення фактичного місця розташування з урахуванням аналізу виконання завдань, прораховуючи суму заробітної плати або нарахованого відсотка згідно договору.

Управління замовленнями для підприємства

Програмне забезпечення дає можливість якісно здійснювати управління замовленнями на підприємстві. Також передбачається повноцінний контроль за внутрішніми процесами, з можливістю синхронізації всіх відділень, для зручного стеження за фактичними діями персоналу, відвідувачів. У додатку передбачається використання відео стеження, у зручній формі керуючи внутрішньоорганізаційними заходами, із здійсненням записування відео та збереженням при передачі на головний комп'ютер. У програмному забезпеченні передбачається можливість контролю за прийомом і збереженням матеріальної цінності, контролюючи все пересування. Для зручного управління над продукцією передбачається відображення інформації в електронній базі, фіксуючи місце зберігання (комірки, стелажі, палети, полиці) для швидкого пошуку необхідного товару. Також будуть використані пристрої для зчитування, які дозволяють швидко здійснювати облік, контроль, аналіз. Враховуючи дані аспекти, при автоматизованій інвентаризації програмним забезпеченням при інтегруванні з різноплановим зчитувальним обладнанням відсутня необхідність призупиняти робочі заходи, проводячи контроль над усіма або вибірковими найменуваннями товарів, фіксуючи фактичний стан та кількість у номенклатурі.

Управління замовленнями на роботи

Управління замовленнями на роботи здійснюється в автоматичній формі, пропонуючи використання прейскуранту, вказуючи точну кількість та автоматично розраховуючи. Враховуючи зручний формат роботи програми, передбачається також використання аналізу над статусом контрагентів, підрозділяючи за обсягами угод, принесеного прибутку, для поліпшення взаємовідносин надавати додаткові бонуси та знижки на позиції, що надаються. Враховуючи це, при зверненні покупців, в утиліті буде автоматично висвічуватися інформація по постійним, VIP або проблематичним клієнтам, здійснюючи перерахунок, включаючи бонуси, знижки, що нараховуються, або націнки. При роботах компанією передбачається аналіз якості реалізації, зіставляючи відгуки та оцінки від споживачів. Також буде враховуватись і аналіз за постійними зверненнями, скасуваннями, поверненням товарів, виявляючи неліквідні найменування пропозицій. Аналізуючи проблемних замовників, у системі буде сформовано окремий журнал, при наступних зверненнях та оформленнях запитів буде стягуватися передплата. Таким чином, можливо скоротити можливі ризики при скасуваннях та поверненнях.

Управління замовленнями та обробка замовлень

Управління замовленнями та обробка замовлень виконується швидко та ефективно, що приймаються в онлайн та офлайн формі. Замовники можуть звернутися до менеджерів за наданням різних послуг, придбанням товарів, оформленням заявок. Також контрагенти можуть використовувати онлайн формат, який передбачає реєстрацію в особистому кабінеті на різних сайтах, соціальних мережах, MarketPlace. Таким чином, завантаження зможуть самостійно в будь-який зручний час вибрати необхідні позиції товарів та послуг, вказати точну кількість, розрахувати загальну вартість, знайомитися з описом та загальними характеристиками, оформляти заявку на самовивіз чи доставку. Таким чином, працівники організації направлятимуть робочий час та ресурси на важливіші завдання, при цьому приймаючи та обробляючи запити оперативно надалі контролюючи поетапне виконання всіх процесів до моменту видачі замовнику. Також можна проводити моніторинг ринку, виявляючи аналогічні пропозиції у конкурентів, змінюючи ціноутворення з ефективним підходом до кожного покупця. Відвідуваність сайтів, аналіз найбільш ліквідних найменувань послуг, продукції надаватиметься у вигляді аналітичних графіків, діаграм, табличних даних.

Управління замовленнями покупців

Управління замовленнями покупців виконується автономно, переглядаючи контрольний аналіз над поетапними процесами реалізації завдань. В утиліті крім фахівців компанії зможуть бачити статус прийому, виконання та видачі посилок, а й самі покупці, використовуючи облікові записи. Також буде можливість застосування мобільної версії, з вільним пересуванням та регулярним взаємозв'язком. Усередині локально всі зареєстровані користувачі можуть співпрацювати та спілкуючись, пересилати інформаційні дані. Інформація про статус виконання робіт буде відображена в софті, щоб надалі аналізувати дані щодо якості та швидкості роботи різних підрозділів. При великих обсягах запитів, що надходять від споживачів, передбачається раціональне використання ресурсів. Наприклад, при наданні заявок з посилками в пунктах видачі можливо раціонально оцінювати загальні габарити та можливості відділень, при перенасиченні посилок, перенаправляти їх в інші пункти. При затримках доставки передбачається виплата компенсації. Усі розрахунки виконуються автоматично.

Програми для керування замовленнями

Програми для управління замовленнями гарантує якісне виконання всіх запитів, відповідно до термінів та якості, без втрати витрат. Для прийому запитів, консультування споживачів передбачається використання новітніх технологій, включаючи телефонну АТС. За допомогою телефонного зв'язку можна приймати дзвінки від контрагентів, на момент виклику обробляти інформацію і відображати повні матеріали на моніторі пристрою для подальшого зіставлення, аналізу фактичних даних і підготовки до переговорів. При відповіді на виклик до споживачів фахівці зможуть звертатися на ім'я, що не може залишити байдужим та підвищує лояльність, довіру. Для вдосконалення якості обслуговування здійснюватиметься запис поточної розмови. Також передбачається використання автовідповідача, попередньо записуючи відповіді на запитання, що часто задаються, і забезпечуючи великим обсягом запитів, що надходять, збільшуючи клієнтську базу. Для розвитку та якісного виконання роботи всіх підрозділів, з виявленням найкращих співробітників передбачається аналіз відгуків та оцінювання прийнятих за фактом завершення робіт. Отримання відгуків, оцінок обчислюється під час розсилки SMS повідомлень споживачам. Таким чином, можливо покращити взаємини, при цьому беручи до уваги потреби користувачів.

Управління замовленнями на складі

Управління замовленнями складі виконується за лічені хвилини, передбачаючи відображення детальної інформації з усіх запитів, фіксуючи дані у базі. Щоб забезпечити якісну роботу у відділеннях та на складах, передбачається ідентифікація особи всіх працівників, використовуючи також електронні браслети, картки, датуючи, вказуючи час входу та виходу. У системі реально аналізувати дані з усіх пересування товарно-матеріальних цінностей, автоматично формуючи необхідну документацію. При транспортуванні вантажів за межами складських приміщень передбачається створення супровідної документації, відображаючи інформацію щодо транспортних засобів, кур'єрів.

Система має безмежний потенціал, забезпечуючи працівників необхідними інструментами для швидкого прийому та оформлення запитів, пакування та відправлення заявок одержувачам. У програмі можуть використовуватися пристрої для зчитування, які забезпечують швидким відображенням даних про статус виконання завдань. При оформленні заявок із упаковкою товарів, у системі буде автоматично списано певні найменування, фіксуючи фактичну кількість залишків. При цьому вся інформація про пропозиції буде відображатися в номенклатурі, з артикулами та штрихкодуванням, назвами, призначенням та описом, датою виготовлення та придатності, залишками та вартістю. Для вдосконалення роботи з продукцією передбачається використання картинок, що допомагають відрізняти від аналогічних позицій безпосередньо з веб камери. При цьому якщо ліквідні позиції закінчуються на складі, додаток автоматично сформує запит на заповнення найменувань, що відсутні.

CRM система для керування замовленнями

Універсальна CRM система для керування замовленнями передбачає можливість швидкого фіксування даних за контрагентами, з прийомом та обробкою запитів. У базі контрагентів буде відображено актуальну інформацію з адресами, контактами, історію взаємовідносин (дзвінків, зустрічей), взаєморозрахунки, відгуки, рейтинги, наявність знижок та бонусних балів. За наявності бази СRM, передбачено швидке оформлення запитів, обираючи в електронних картках певного клієнта, потім додаючи скани документів. Також можна аналізувати запити від клієнтів, синхронізуючи декілька запитів. Також передбачається відправка SMS, Email, WhatsApp та Viber повідомлень, з поданням інформації про вигідні пропозиції. Програма настільки універсальна, автоматизована, що дає можливість спростити та полегшити повсякденне життя працівників, вказуючи точні терміни та завдання у планувальники, надалі аналізуючи звіт про виконану роботу без необхідності витрачання робочого часу.

Налагодити керування замовленнями

Налагодити управління замовленнями ви можете за допомогою інсталяції програмного забезпечення, яка крім вбудованого функціоналу здатна взаємодіяти з різноманітними сервісами, системами і приладами. Також враховується і той факт, що в утиліті може реалізовуватися бухгалтерський облік автономно з інтегрованою 1С системою. Таким чином, відсутня будь-яка необхідність двічі виконувати операції, розрахунки, формування та передачу документів, рахунків, переходячи з однієї системи до іншого додатка. Передбачено спрощений процес прийому платежів, які при інтегруванні з банками, терміналами оплати, зчитування QR-кодів забезпечує безготівковим переказом будь-яких валют за вибрані пропозиції у будь-якій грошовій одиниці. Насамперед, щоб ви могли наочно проаналізувати представлені можливості розробниками, ви можете завантажити безкоштовну тестову версію. Для подальшої взаємодії та консультування з фахівцями варто використовувати контактні номери вказані на офіційному сайті.

Зовнішній вигляд програми

Управління замовленнями

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити програму для керування замовленнями

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватись:

  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює з населенням
  • Будь-яка приватна компанія

    Будь-яка приватна
    компанія
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Ательє

    Ательє
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.