- Можливості
- Опис
- Скріншот
- Відео
- Завантажити
- Для кого?
- Клієнти
- Відгуки
- Мова
- Замовити
Можливості CRM системи для керування замовленнями
- У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База контрагентів - Щоб нічого не забути, по кожному із клієнтів, з’явиться можливість позначення будь-якої запланованої чи виконаної роботи
Робота з клієнтами - Ви зможете з легкістю контролювати кожне своє замовлення
Замовлення - По кожному із замовлень можна буде відслідковувати етап виконання та задіяних працівників
Розподіл - Ви отримаєте можливість ведення обліку будь-яких послуг
Усі послуги - Ви отримаєте можливість продавати будь-який товар. Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Будь-який товар - Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
Документи - Усі співробітники будуть у Вас під контролем
Контроль працівників - Наша програма нагадає Вам про усі важливі справи
Нагадування - Ви зможете переглянути перелік справ на будь-яку дату по кожному фахівцю
Планування - Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень клієнтам
СМС-розсилка - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, прибутку та продуктивності
Зведення
по працівниках - Статистика заявок допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Статистика заявок
- Усі фінансові взаємовідносини з вашими постачальниками послуг будуть під цілковитим контролем
Постачальники послуг
- Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення розкладу співробітників чи залишків товарів на складі - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Універсальне програмне забезпечення має вбудовані параметри конфігурації, налаштовуючи за бажанням мовну панель;
- У додатку кожен користувач входитиме під індивідуальним обліковим записом, з гарантованим захистом конфіденційної інформації, шляхом інтегрування робочих пристроїв взаємодіяти з колегами;
- Зберігання інформації в повному обсязі, в форматах Word Excel, що підтримуються, доступне в хмарі;
- Пошук необхідної інформації доступний за допомогою контекстної пошукової системи, зчитуючи системою рівні прав доступу, згідно з посадовим положенням;
- Вводячи інформацію один раз, вона буде автоматично збережена для подальшого використання під час заповнення документації та звітності;
- Робота з документообігом передбачає використання електронних шаблонів;
- Калькуляція проводиться автономно за рахунок вбудованого калькулятора і заданих алгоритмів, прайс-листа, що використовуються, використовуваних знижок, накопичених балів;
- Застосування дисконтних карток, що зчитують пристроїв, забезпечує швидким зазначенням інформації щодо контрагенту, проводиться розрахунок та формування документації;
- Проведення платіжної системи у безготівковій формі виконується при інтегруванні утиліти з банківськими системами, платіжними терміналами, переказами коштів QR та з розрахункових рахунків;
- Контролювати трудову діяльність можна легко і просто, автономно, зчитуючи фактичні розрахункові показники кожного співробітника, з виплатою оплати труда;
- Контролювати віддалено внутрішні роботи у кожному відділенні передбачається за рахунок встановлення камер відеоспостереження;
- Тестова версія є безкоштовною, дозволяє точно оцінювати можливості розробки;
- Ведення бухгалтерського звіту виконується при інтегруванні із 1С системою;
- Режим заявок проводиться в онлайн-форматі, відображаючи дані в електронних журналах.
Система керування замовленнями
Система управління замовленнями підтримує комплексну роботу всіх підрозділів з урахуванням автоматизації здійснення документообігу з послуг і товарів. Спеціалізовані програми забезпечують користувачів якісною роботою із документуванням, оптимізуючи робочі ресурси. За допомогою програмного забезпечення, можливо побудувати віддалену систему управління над реалізацією послуг та продуктів, здійснюючи доставку по всьому світу. Також можливо дистанційно займатися діяльністю підлеглих, зіставляти загальні аналітичні показники продажів, розраховуючи доходи та витрати. Програми, як і організації, відрізняються за різними параметрами. Наприклад, програмне забезпечення «Універсальна Система Обліку» відрізняється від подібних розробок унікальністю, автоматизацією дій, великими обсягами оперативної пам'яті, широким асортиментом інструментів та модулів, взаємодією з різними робочими пристроями та операційними системами Windows, iOS, Android. До переліку можливостей, що відрізняють додаток, також входить цінова політика з безкоштовною абонентською платою. Також програма має гнучкі параметри конфігурації з красивим та загальнодоступним інтерфейсом. Реєструючись в утиліті, працівники зможуть самостійно налаштувати обліковий запис, з пропонованими на вибір інструментами, можливостями, темами доставки робочої панелі, набором мов для взаємодії з іншомовними контрагентами.
Система управління замовленнями клієнтів
Система управління замовленнями клієнтів передбачає ведення електронного журналу із записами звернень, здійснених операцій з надання послуг та реалізації продукції, відображаючи факти взаєморозрахунків та подальших робіт. Програмне забезпечення підходить під будь-яку сферу діяльності, гарантуючи високу якість продуктивності праці зі збільшенням оборотів, що продуктивно впливають на фінансову стабільність компанії. У додатку замовлення можуть прийматись як при зверненні до менеджерів, адміністраторів, так і через онлайн-сервіси. Наприклад, при взаємодії програмного забезпечення з сайтом, онлайн магазином, маркетплейсами, засобами комунікації, покупці самостійно можуть вибирати необхідні позиції пропозицій із прейскуранту, вказуючи кількість та рівень виробника, виконуючи взаєморозрахунки з можливою доставкою. За рахунок вбудованих функціональних можливостей таких як інтерактивні карти різної масштабності, можна вказувати адреси для доставки замовлень, відображати розташування магазинів, відділень зі схемою проїзду та актуальними даними за кількістю часу, що витрачається на дорогу. Також при здійсненні доставки штатними та позаштатними кур'єрами, у додатку реально відображати інформацію щодо статусу посилок, що доставляються, фіксуючи якість, терміни. Для покращення якості сервісного обслуговування, а також зміни номенклатури відповідно до споживчого попиту, передбачається надсилання SMS повідомлень із зворотним зв'язком та наявними оцінками та відгуками.
Система управління замовленнями на підприємстві
Система управління замовленнями для підприємства допомагає упорядкувати трудову діяльність, аналізуючи роботу кожного службовця. У додатку кожен користувач буде зареєстрований, після чого буде надано індивідуально створений обліковий запис, який забезпечує зчитування актуальних відомостей щодо щоденної діяльності. Крім формування графіків робіт, у програмі буде пораховано детальну інформацію щодо загальної кількості відпрацьованих годин, виконаних обсягів завдань кожним службовцям, на підставі чого виплачуватиметься заробітна плата, преміальні. Кожен користувач інформаційної системи буде наділений певними правами доступу до інформаційних відомостей, що автоматично зберігаються в єдиній базі, хмарі, у неорганічних обсягах. Підтримуються різні формати матеріалів та графічні зображення, графічні зображення надходять у журнали при взаємодії з веб камерою, а також використовуючи картинку зі сторонніх ресурсів, додаючи до номенклатури для подальшої візуальної відмінності від аналогічних товарів. Для користувачів з метою економії часу, швидкого виконання робочих обов'язків передбачається використання контекстної пошукової системи.
Інформаційні системи керування замовленнями
Інформаційні системи управління замовленнями передбачає використання електронних журналів для фіксування заявок, що надходять від замовників, вносячи дату і час, прикріплюючи номери, повний перелік послуг та продукції із загальною вартістю, адресами доставки або пунктів видачі для самовивезення. Програмне забезпечення дозволяє впорядкувати контроль і управління над завданнями, що відпрацьовуються, відстежуючи поетапне виконання всіх запитів, за підсумками виконання аналізуючи дані за якісними показниками. У додатку поліпшення якості показників роботи всього бізнесу загалом передбачається зручний формат об'єднання всіх відділень, робочих пристроїв для локального взаємодії шляхом підключення.
Для контролю робочої діяльності передбачається використання настановних камер стеження, тепер зчитуючи, передаючи записи на головний комп'ютер. Зручний формат дистанційного контролю забезпечує збереження інформаційних даних, гарантуючи якісне зберігання товарно-матеріальної цінності, справність та безперервну діяльність працівників. Крім цього, до переліку функціональних можливостей програмного забезпечення входить взаємодія з сервісами комунікації, онлайн-порталами, інтернет магазинами, для забезпечення підвищення зацікавленості покупців у послугах і товарах, розміщуючи рекламу з найменшими фінансовими витратами. У додатку на підставі аналітичних та статичних графіків, можливо аналізувати загальні показники за зацікавленістю клієнтів, у регіональному розташуванні найбільшої кількості звернень, оформлюваних заявок, вкладених коштів у рекламу з урахуванням звернень, що надходять. Інформація аналітичних та статичних звітів може бути надана також у графіках та діаграмах.
Програми для керування замовленнями
Програми для керування замовленнями мають бути оснащені необхідним функціоналом для розв'язання різнопланових завдань. Тому програмне забезпечення УВУ дозволяє приймати заявки від покупців, виконувати всі завдання з подальшим аналізом поетапного рішення та кінцевого результату. Для підтримки високої якості сервісного обслуговування, а також забезпечення покупців необхідною інформацією, передбачається також використання телефонного зв'язку, для взаємодії включаючи налаштування автовідповідача, записуючи відповіді на запитання, що часто задаються. Таким чином є доступним забезпечувати необхідною інформацією великий потік клієнтів, розширювати бізнес за рахунок зацікавленості та доставки товарів по всьому світу. Покупці можуть самостійно реєструватися в мобільному додатку, на сторонніх сервісах, службах мережного спілкування, стежачи за новинами та вигідними пропозиціями, оформляючи заявки та виконуючи віддалені платежі.
При інтеграції додатка з різними сервісами, інформація про послуги та товари в актуальній формі буде надана потенційним клієнтам, з детальною інформацією найменувань, назв та описів, присвоєних артикулів, штрих-кодів, наявністю в тій чи іншій кількості, з відображенням рейтингів, вартості, що додається зображення. При оформленні нових замовлень буде використано електронну картку з автоматичним присвоєнням номера, зазначенням дати та часу, вибираючи зі списку контактів покупців, вказуючи адреси доставки або філії, пункти видачі для самовивезення, відображаючи підсумкову суму платежу з найменуваннями товарів та послуг. Документація та звітність, акти, рахунки формуватимуться у відповідній формі згідно з регламентом компанії за наявності електронних шаблонів, що швидко заповнюються за зразками з імпортом та експортом відомостей. При необхідності знайти запит від покупця буде використано номер, найменування покупця тощо. При доставці або готовності замовлення клієнту буде надіслано SMS повідомлення з детальною інформацією та посиланням для відстеження статусу кур'єрів.
Сервіс керування замовленнями
Сервіс управління замовленнями пропонує взаємодію з пристроями, що зчитують, які допомагають розподіляти посилки по пунктах видачі, а також при передачі на руки замовнику. Також пристрій, що зчитує, допомагає в реалізації різного роду завдань, таких як інвентаризація. При інвентаризації буде проведено загальний кількісний облік усіх найменувань із відображенням термінів придатності. При аналізі попиту ту чи іншу продукцію, ця позиція буде у відповідному кількості поповнюватися для безперервної реалізації. При найменуваннях, що закінчуються, відповідних термінах придатності, ліквідні найменування будуть заповнені при автоматичній підготовці заявки на поповнення. Підготовка, упаковка, відправка замовлень виконується автоматично, вказуючи для відстеження на онлайн сервісі інформацію.
Для підвищення зацікавленості та збільшення оборотів компанії за рахунок продуктивності праці, підвищення обсягів замовлень, що надходять, передбачається прийом платежів у безготівковій формі. Програмне забезпечення, взаємодіючи з банківськими сервісами, онлайн платежами, QR, переказами з розрахункових рахунків та платіжних терміналів забезпечує злагоджену роботу по всьому світу. При цьому слід зазначити, що прийом платежів виконується у будь-якій світовій валюті, у необмежених обсягах, конвертуючи кошти за курсом національної валюти на момент укладання угоди. Відстежувати фінансову діяльність керуючий бізнесом зможе у будь-який час, припускаючи інтегрування системи з бухгалтерією 1С. Прозора система управління фінансами компанії виключає виникнення помилок, шахрайство та крадіжки. При цьому за будь-який період часу можливо сформувати звіт про витрати та доходи.
CRM система управління замовленнями
Багатозадачна CRM система управління замовленнями забезпечує фахівців реальними даними щодо контрагентів. В базі регулярно змінюватиметься, і доповнюватиметься інформація по кожному контрагенту, використовуючи електронні картки з доповненням електронної документації, історій звернень, зацікавленості, відгуків та коментарів, рейтингів, взаєморозрахунків. Якщо є напрацьована база з контрагентів, ви можете сформувати нову або доповнити свою додатковими контактами потенційних клієнтів зі сторонніх сервісів. Для забезпечення зацікавленості, збільшення оборотів з обсягами замовлень, передбачається відправлення інформаційних повідомлень голосовими та текстовими листами, що прикріплюються графічними зображеннями, новинами про вигідні пропозиції та акції, інформуючи про незавершені купівлі, статус доставок, взаєморозрахунки, накопичені бонуси. Утилітою буде фіксована інформація про часті звернення, підвищення зацікавленості зі збільшенням прибутку за будь-який період часу, заохочуючи нарахуванням додаткових бонусних балів або збільшенням розміру знижки. Розрахункові заходи проводиться в системі автоматично, передбачаючи наявність електронного калькулятора з алгоритмами, що задаються, для виконання даної операції, використовуючи прайс-лист з додатково вказаними знижками, накопиченими балами. Таким чином, розрахунки будуть коректними, швидкими, що відображаються в документах, звітах, рахунках.
Купити систему керування замовленнями
Купити систему керування замовленнями легко і просто, але ви також можете попередньо ознайомитися з можливостями, відвідавши наш офіційний сайт, попередньо підібравши модулі та інструменти, які підходять під вашу компанію. На сайті є і відгуки клієнтів, які автоматизовано використовують універсальну систему по всьому світу. Для отримання додаткової інформації, зв'язатися зі спеціалістами зможете за контактними номерами, вказаними на сайті. з унікальною можливістю використання пробної версії для детального вивчення можливостей, представлених розробниками компанії. Демонстративна версія є безкоштовною, повною мірою відображуваної можливості ліцензованої програми. Можливості програми безмежні, тому не варто відмовляти собі у задоволенні, скоротити навантаження зі збільшенням продуктивності праці, вибудовування конкурентоспроможних відносин. Швидше звертайтесь за консультацією, також ви отримаєте дві години технічної підтримки у безкоштовному режимі.
Відео системи для керування замовленнями
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити систему керування замовленнями
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Державна
установа,
що працює з населенням
Будь-яка приватна
компанія
Сервісний центр
Ательє
Будівельні
компанії
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу


Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.



