- Можливості
- Опис
- Скріншот
- Відео
- Завантажити
- Для кого?
- Клієнти
- Відгуки
- Мова
- Замовити
Можливості CRM системи для обліку замовлень
- У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База контрагентів - Щоб нічого не забути, по кожному із клієнтів, з’явиться можливість позначення будь-якої запланованої чи виконаної роботи
Робота з клієнтами - Ви зможете з легкістю контролювати кожне своє замовлення
Замовлення - По кожному із замовлень можна буде відслідковувати етап виконання та задіяних працівників
Розподіл - Ви отримаєте можливість ведення обліку будь-яких послуг
Усі послуги - Ви отримаєте можливість продавати будь-який товар. Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Будь-який товар - Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
Документи - Усі співробітники будуть у Вас під контролем
Контроль працівників - Наша програма нагадає Вам про усі важливі справи
Нагадування - Ви зможете переглянути перелік справ на будь-яку дату по кожному фахівцю
Планування - Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень клієнтам
СМС-розсилка - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, прибутку та продуктивності
Зведення
по працівниках - Статистика заявок допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Статистика заявок
- Усі фінансові взаємовідносини з вашими постачальниками послуг будуть під цілковитим контролем
Постачальники послуг
- Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення розкладу співробітників чи залишків товарів на складі - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Універсальне програмне забезпечення має широкий функціонал із безмежним потенціалом;
- У додатку кожен зможе зареєструватися під індивідуальними обліковими даними, використовуючи логін та пароль для щоденної авторизації та виконання необхідних їм завдань;
- Програмне забезпечення сприяє якісному виконанню робіт, контролюючи та аналізуючи діяльність кожного фахівця, з веденням обліку робочої діяльності, що відображається на заробітній платі, що нараховується;
- Контроль за бізнес-процесами в кожному відділенні здійснюється за допомогою відео стеження;
- Всі зареєстровані користувачі можуть обмінюватися інформацією, взаємодіючи через локальну мережу або Інтернет;
- Робота з цифровим документообігом передбачає використання електронних шаблонів, що заповнюватимуться автоматичним за зразками;
- Електронний пошуковик позбавить непотрібної витрати часу, швидко надаючи інформацію згідно з запитом;
- Використовуючи мобільний додаток можливість стежити за новинами компанії, аналізувати вигідні пропозиції, оформляти заявки, виконувати взаєморозрахунки, стежити за поетапною обробкою запитів та виконаними роботами, доставкою;
- Доставка здійснюється за постійним контролем, використовуючи інтерактивні карти;
- Безготівкова оплата виконується при інтегруванні програми з банками, платіжними терміналами, зчитування QR та перерахуванням з розрахункових рахунків;
- Можливість аналізувати дані щодо найбільш ліквідних позицій, виконуючи інвентаризацію у будь-який час без зупинення робочої діяльності, взаємодіючи з високотехнологічним складським обладнанням;
- Бухгалтерська діяльність виконуватиметься якісно, при інтегруванні із 1С системою, контролюючи фінансову діяльність з усіма перекладами, автоматично фіксуючи всі процеси документально;
- У тестовій версії допоможе вивчити можливості програми перед придбанням програми;
- Надіслані повідомлення голосовими та текстовими листами з файлами, що додаються, графічними зображеннями допоможуть підвищити лояльність, надаючи інформацію про вигідні пропозиції, про накопичені бали, про додатково розширену знижку, про статус доставки і т.д.;
- Синхронізуючи всі відділення стало ще доступніше якісно керувати діяльністю бізнесу на дистанційній основі;
- У програмі можуть одночасно виконувати різні завдання необмежену кількість користувачів, без збоїв у системі.
Система обліку замовлень
Система обліку замовлень забезпечує комплексним управлінням, контролем за якістю і швидкістю обробки заявок, що надходять, аж до кінцевого результату. За допомогою спеціалізованих систем досить легко керувати бізнесом, контролюючи усі процеси з аналізом фінансової діяльності, складського обліку тощо. Раніше всі процеси виконувались вручну, на паперах, але погодьтеся, цей метод неефективний, враховуючи постійну обробку великих обсягів інформаційних даних із необхідністю оперативного виконання завдань. Також не варто забувати про конкуренцію, яка щодня росте. У кожній сфері діяльності необхідно знайти правильний підхід до клієнтів, систематично оновлюючи прейскурант на пропонований асортимент послуг та товарів, виявляючи найбільший попит та зіставляючи ціноутворення.
Враховуючи високий попит на спеціалізовані автоматизовані програми, необхідно підійти до цього питання з усією відповідальністю, увагою. можливостям програми як повноцінних ліцензованих програм. утиліти, почитати відгуки, зіставити все за і проти, зробити аналіз власного бізнесу на недоліки в тій чи іншій сфері і після вже звертатися до розробників. «Універсальна система обліку».
Система обліку замовлень та клієнтів
Система обліку замовлень та клієнтів передбачає автоматизовані дії у всіх бізнес-процесах, документуючи та відображаючи фінансову діяльність у статистичних звітах. Програмне забезпечення USU.kz є однією з кращих розробок, забезпечуючи високою якістю роботи, доступною ціновою політикою з вартістю та абонентською платою, що не впливає на бюджетні кошти, враховуючи її відсутність. Програмне забезпечення має безмежний потенціал за рахунок широкого сортименту модулів та інструментів. Також додаток не має обмежень щодо взаємодії з операційною з системою Windows, iOS, Android, що зручно налаштовується та використовується кожним користувачем, навіть з обмеженими знаннями роботи в ПЗ. Додаток забезпечує можливістю роботи в будь-якій частині світу, а також взаємодією з іноземними контрагентами, пропонуючи налаштування мовної панелі, вибираючи одну або кілька мов із 96 представлених найменувань. Також розробники подбали і про комфортні умови праці, надаючи право вибору використання дизайну тем, облаштовуючи заставку робочої панелі. У системі обов'язкова реєстрація кожного співробітника, з подальшим використанням облікового запису для входу в додаток із зазначенням логіну та пароля для подальшої активації та відображення трудової діяльності, можливостей тощо. Доступ до облікового запису захищатиметься логіном та паролем без передачі прав стороннім особам.
Програма для створення замовлень
Програма для створення замовлень передбачає використання електронних карток, що автоматично заповнюються вже наявною інформацією. один раз, то вона автоматично буде збережена у хмарному сховищі, для подальшого використання фахівцями для ознайомлення, оформлення документів та звітів, журналів та таблиці, графіків і т.д.
Створення нових заявок здійснюється за допомогою відкриття електронних карток, з автоматичним відображенням номера та дати, у подальшому вибираючи найменування послуг та товарів з прайс-листа, вказуючи клієнта з бази СРМ, відповідального співробітника з єдиного журналу фахівців, а також відтворюючи автоматичну калькуляцію з відображенням підсумкової суми платежу. Також у запитах буде враховано коректну інформацію щодо статусу надання, тобто видачі на руки замовнику за допомогою доставки або при самовивезенні з пунктів видачі. Реалізована продукція може бути представлена як у готовому варіанті, так і під замовлення, що оформляється. Над продукцією передбачається систематичне здійснення обліку, інвентаризації. Інвентаризація проводиться автономно, застосовуючи високотехнологічне обладнання для зчитування штрих-кодів та відображення даних у номенклатурі, з виведенням детальних відомостей про ліквідність, заповнюючи запаси для подальшого продажу у більшому обсязі. Таким чином, можливо забезпечити безперервну діяльність компанії із захопленням фінансових оборотів.
Програма для складання замовлень
Програма для складання замовлень передбачає оптимізацію робочих ресурсів, забезпечуючи користувачів наявністю необхідної інформації для використання імпортування відомостей, заощаджуючи час та покращуючи якісні показники при коректності заповнення. Таким чином, співробітникам організації при оформленні заявок немає необхідності витрачати час, а також повністю виключити вплив людського фактора на подальший результат оформлення. Програмне забезпечення дозволяє раціонально оцінювати трудове навантаження на фахівців, розвантажуючи та забезпечуючи комфортними умовами для формування робочих графіків. Інформація про цілі та завдання буде відображена в електронних журналах, надаючи фахівцям детальну інформацію, а при внесенні змін повідомленнями, що спливають, повідомляючи про це. Для покращення роботи всього бізнесу, пропонується також об'єднання комп'ютерів, смартфонів, планшетів (робочих пристроїв користувачів) для взаємодії всередині локально, для можливості передачі повідомлень з файлами. Підтримуються різні формати документів, приймаючи, створюючи та обробляючи, імпортуючи у необхідні формати. На підставі наявних графіків роботи, а також зчитування фактичних даних щодо трудової діяльності кожного працівника, в системі буде автоматично відтворено калькуляцію заробітної плати з щомісячним нарахуванням.
Програми для розрахунку замовлень
Програми для розрахунку замовлень забезпечують коректним відображенням інформації щодо обсягів роботи, а також прибутку, витрат компанії. У системі кожен запит буде прийнято, зафіксовано у системі з відображенням номерів та дати в електронних журналах. Керівник, як і відповідальні фахівці, будуть аналізувати дані щодо прийомів, обробки та видачі замовлень клієнтам відповідно до встановлених термінів. За фактом виконання робіт, у додатку також буде вказуватися детальна інформація щодо якісних параметрів, з відгуками та оцінками замовників безпосередньо отримуючи дані від першоджерел. У разі необхідності надання інформації замовникам про статус та обробку запитів, можна використовувати контекстну пошукову систему. Враховується також і той факт, що для кожного фахівця передбачається певний рівень доступу до інформації, що зберігається у хмарі. При цьому, забезпечується безпека конфіденційної інформації, що зберігається, в повному обсязі. При розрахунках буде використано вбудований калькулятор, яким буде винесено алгоритм розрахунків, із використанням прайс-листа, із зазначенням кількості послуг та товарів, автоматично здійснюючи калькуляцію. Також враховуватиметься знижка, перерахунок для акційних позицій, що використовуються бонусних накопичень балів. Розрахунки будуть автоматизованими, відображатимуться у рахунках, актах, номенклатурі, бухгалтерській звітності.
Сервіс обліку замовлень
Сервіс обліку замовлень дозволяє раціонально оцінювати рівень якості обслуговування клієнтів, обсяги робіт, що виконуються. Для покращення сервісу передбачається забезпечення замовників необхідними умовами, якісними послугами та товарами. Для отримання зворотного зв'язку, з метою покращення якості сервісного обслуговування, передбачається також надсилання повідомлень для отримання оцінки та відгуків, які в подальшому під час аналізу посприяють поліпшенню роботи організації. Для підвищення впізнаваності, збільшення обороту в компанії, підвищення попиту на послуги та продукцію передбачається взаємодія з додатковими сервісами, онлайн магазинами, віртуальних торгових майданчиках, засобах масового спілкування. Таким чином, немає потреби додатково витрачати фінансові кошти на рекламу, розміщуючи необхідну інформацію на інформаційних майданчиках та приймаючи заявки від потенційних, платоспроможних споживачів у всьому світі. Використовуючи мобільний додаток, який передбачається не тільки для фахівців компанії, але й для клієнтів, можливе стеження за новинами, вигідними пропозиціями, акційними позиціями, знижками та нарахованими бонусними балами, з можливістю вибору та оформлення запитів з подальшою оплатою та доставкою. Усі процеси можуть проводитися віддалено, заощаджуючи час кожного.
Організація обліку замовлень
Організація обліку замовлень протікатиме швидко, якісно, ефективно, без необхідності залучення додаткового штату співробітників. Можливо здійснювати реалізацію продукції на дистанційній основі, без необхідності оренди торгового місця, відділень, реалізуючи товари безпосередньо зі складів. Заявки можуть надходити в онлайн режимі, з швидкою обробкою, збиранням, відправкою та доставкою до адресата. Для здійснення доставки передбачається використання інтерактивних карток з різною масштабністю, вказуючи не тільки точну адресу для подальшого відправлення посилок, але й для дистанційного відстеження розташування кур'єрів та транспортних засобів. Покупці можуть займатися статусом посилок, відстежуючи їх на карті, використовуючи посилання з геоданими. У системі буде зроблено автоматичний аналіз наявності ліквідних найменувань товарів, що автоматично оформлюються заявок на поповнення. Навіть для зручності керуючого бізнесом, передбачається дистанційний контроль над внутрішніми процесами, об'єднуючи всі відділення до віддаленого відео стеження за допомогою камер спостереження, в реальному часі зчитуючи і передаючи записи на головний комп'ютер. Є також можливість аналізувати загальні дані щодо найбільшого прибутку, принесеного відділеннями, відкриваючи нові точки або закриваючи бізнес з урахуванням оптимізації витрат.
Організація обліку витрат на замовлення
Організація обліку витрат на замовлення передбачає автоматичний розрахунок загальної суми прибутку та витрат, що фіксуються в бухгалтерській звітності. Витрати за заявками пропонуються залежно від обсягів, габаритів товарів, складності та дальності доставки тощо. При видачі посилок передбачається зчитування QR кодів, вказівки трек номерів, паспортних даних тощо. Програмне забезпечення дозволяє мінімізувати витрати на запити та доставки, використовуючи якісне складське зберігання та облік у належному вигляді. На складах, у пунктах видачі буде кожна заявка, товар врахований та відображений у системі зі швидким пошуком місцезнаходження, оперативного обслуговування замовників. Для коректного управління, контролю та аналізу відвідуваності торгових точок, пунктів видачі, відділень організацій передбачається також ідентифікація вхідних та вихідних фізичних та юридичних осіб. При оформленні заявок через менеджерів, адміністраторів передбачається використання телефонного зв'язку, а також отримання додаткової інформації автовідповідачем. АТС телефонія служить ідеальним помічником для спеціалістів як зчитування контактного номера телефону та відображення інформації на робочому пристрої, попередньо готуючись до розмови з покупцем. При цьому при відповіді на дзвінок фахівці звертатимуться до клієнтів на ім'я, що не може не залишити байдужим, підвищуючи лояльність. Дані будуть зафіксовані з записами розмови.
CRM система для обліку замовлень
CRM система для обліку замовлень передбачає зручний формат ведення детальної інформації щодо кожного контрагенту, вносячи та систематично коригуючи реквізити, історію взаємодії, взаєморозрахунків, відгуків, прив'язки платіжної та дисконтної карток, накопичених балів тощо. Наявність реквізитів дозволяє оперативно заповнювати акти, накладні, рахунки. Контактна інформація забезпечує взаємозв'язком з відправкою повідомлень про новини, вигідні пропозиції, знижки та бонуси. Платіжна система передбачає відтворення оплат у будь-якому форматі. У зручній формі оплати для покупця, передбачаючи онлайн реєстрацію та оформлення замовлень із використанням переказів коштів.
Таким чином, при прив'язці платіжної картки можливе переведення з розрахункових рахунків, при взаємодії додатка з термінами оплати та перерахуванням платежів або зчитуванням QR. У додатку передбачається прийом будь-якої грошової одиниці, швидко та якісно конвертуючи за курсом національної валюти відповідний банку. Інформація з фінансовим управлінням фіксуватиметься у бухгалтерській звітності, пропонуючи інтеграцію з 1с системою. Таким чином, керівництво матиме доступ до фінансових відомостей у будь-який час, регулярно формуючи аналітичну звітність. Графіки та діаграми допоможуть проаналізувати можливості компанії з даними, що фактично надаються, про витрати та доходи за будь-який звітний період часу. За потреби є можливість використання планера завдань, швидко вносячи відомості про цілі та завдання з точними термінами їх виконання. За фактом реалізації операцій система представить звіти про виконану роботу.
Купити систему обліку замовлень
Придбати систему обліку замовлень не складно. Але радимо попередньо протестувати можливості за унікальної можливості встановлення тестової версії, яка представлена абсолютно безкоштовно, з повним відображенням можливостей ліцензованої програми. За фактом тимчасового періоду роботи тестової версії, вся напрацьована протягом тестового періоду інформація буде збережена для подальшого застосування. Враховується і той факт, що набуваючи ліцензованої утиліти, ви отримаєте двогодинну підтримку фахівців як подарунок. Зв'язатися з консультантами ви зможете у будь-який зручний для вас час, набравши вказаний номер телефонів на офіційному сайті, або надіславши заявку на електронну пошту. Сподіваємося на продуктивну співпрацю та очікуємо на ваше звернення.
Відео системи для обліку замовлень
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити систему для обліку замовлень
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Державна
установа,
що працює з населенням
Будь-яка приватна
компанія
Сервісний центр
Ательє
Будівельні
компанії
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу


Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.



