1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік замовлень магазину

На думку 252 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік замовлень магазину

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості CRM системи для обліку замовлень магазину

  • У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • Щоб нічого не забути, по кожному із клієнтів, з’явиться можливість позначення будь-якої запланованої чи виконаної роботи
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви зможете з легкістю контролювати кожне своє замовлення
    Замовлення

    Замовлення
  • По кожному із замовлень можна буде відслідковувати етап виконання та задіяних працівників
    Розподіл

    Розподіл
  • Ви отримаєте можливість ведення обліку будь-яких послуг
    Усі послуги

    Усі послуги
  • Ви отримаєте можливість продавати будь-який товар. Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Документи

    Документи
  • Усі співробітники будуть у Вас під контролем
    Контроль працівників

    Контроль працівників
  • Наша програма нагадає Вам про усі важливі справи
    Нагадування

    Нагадування
  • Ви зможете переглянути перелік справ на будь-яку дату по кожному фахівцю
    Планування

    Планування
  • Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень клієнтам
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, прибутку та продуктивності
    Зведення по працівниках

    Зведення
    по працівниках
  • Статистика заявок допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
    Статистика заявок

    Статистика заявок
     
  • Усі фінансові взаємовідносини з вашими постачальниками послуг будуть під цілковитим контролем
    Постачальники послуг

    Постачальники послуг
     
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення розкладу співробітників чи залишків товарів на складі - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програмне забезпечення є багатофункціональним, що підлаштовується під будь-яку діяльність, вимоги користувачів;
  • У системі всі користувачі без обмежень зможуть входити та виконувати щоденні завдання, що відображаються в журналі з урахуванням розрахунку заробітної плати;
  • У додатку доступний швидкий пошук необхідної інформації, використовуючи вбудований пошуковик;
  • Вносити дані можливо вручну, або автоматично, використовуючи вже наявні матеріали, які зберігаються в єдиному інформаційному просторі;
  • Усі відомості, документи, звітність, накладні, заявки будуть класифіковані з урахуванням надання номера та дати;
  • Дані щодо контрагентів автоматично надходитимуть і зберігатимуться в єдиній інформаційній базі з регулярним доповненням, відображаючи та аналізуючи матеріали за зверненнями, запитами, оформлюваними запитами, взаєморозрахунками тощо;
  • Проведення оплат виконується у готівковій та безготівковій формі, автоматично фіксуючи усі фінансові рухи, беручи до уваги можливість взаємодії утиліти з платіжними терміналами, банківськими системами, зчитуванням QR;
  • Автоматичне формування документів, рахунків та актів виконується на підставі внесених шаблонів;
  • Калькуляція проводиться за рахунок внесених алгоритмів до калькулятора, також використовуючи номенклатуру, знижки та бонусні бали;
  • Для задоволення споживачів, підвищення лояльності та попиту на послуги та товари, проглядається надання додаткової знижки та бонусних нарахувань балів;
  • Для швидкого дослідження формації, артикулів, штрих кодів передбачає використання високотехнологічного зчитувального обладнання, виробляючи інвентаризацію, облік та контроль;
  • Контролювати внутрішні процеси стало ще зручніше, без необхідності особистої присутності, використовуючи відео стеження;
  • Можливо аналізувати контролювати статус наявності товарно-матеріальних цінностей, безперервно забезпечуючи реалізацію та підвищуючи стабільний дохід із зростанням;
  • В утиліті всі працівники можуть взаємодіяти під час обміну інформаційними даними;
  • Інтегрування з онлайн сервісами, торговими площами та платформами забезпечують реалізацією товарів та послуг по всьому світу.

Облік замовлень магазину

Облік замовлень магазину може здійснюватися швидко, легко, без потреби часу. Сучасні програми комплексно автоматизують робочі процеси всіх установ, налагоджуючи виробництво, підготовку та доставку посилок, при цьому стежачи за найменуваннями та залишками, фінансовими засобами тощо. Перш за все, необхідно проаналізувати власний бізнес, ринок відповідні вашій сфері діяльності, після звернутися до розробників компанії для наступної консультації та інсталяції утиліти. Ринок багатий на різні пропозиції, яку розробку вибрати, вирішувати тільки вам. Звертаючи вашу увагу на розробку від компанії «Універсальна Система Обліку», варто відзначити доступну цінову політику, безкоштовну абонентську плату, широкий функціонал, який підходить будь-якій організації, не дивлячись на сферу діяльності, а також обсяг штату співробітників. Програма встановлюється, настроюється, користувачами навіть з базовими знаннями в управлінні програмного забезпечення. Програма здатна працювати в будь-якій частині світу, з легкістю використовуючи вбудований інструменти та наявність 96 іноземних мов, які використовуються для зручної взаємодії з іншомовними контрагентами. Доступна вартість не вдарить по кишені, відсутність щомісячних платежів взагалі скоротить навантаження на бюджет. Програма має гнучкі параметри конфігурації, зручну панель з налаштуванням робочого столу, вибираючи відповідні теми для облаштування заставки.

Облік замовлень інтернет магазину

Облік замовлень інтернет-магазину здійснюється автоматично, комплексно автоматизуючи щоденні процеси. Програмне забезпечення крім вбудованих розширених змін, сприяють безмежності можливості ведення управління бізнесом, передбачає також взаємодію Космосу з різними сервісами, приладами обліку. При взаємодії з онлайн магазинами, торговими майданчиками інформація про товари наявні буде відображено в актуальній формі, з урахуванням деталізації даних за кількістю, вартістю, артикулом та штрих-кодом, термінами придатності, рейтингами, описом тощо. При цьому, враховуючи онлайн оформлення заявок, в системі автоматично проводитиметься перерахунок залишків наявності продукції, за винятком виникнення помилкового відображення показників.

Також для зручності споживача передбачається відображення інформації для самовивезення, фіксуючи на інтерактивних картах точні адреси пунктів видачі. Для доставки також будуть використані географічні карти, вказуючи точні адреси для кур'єрів, з вибудовуванням шляхів та аналізом часом за маршрутами. Зручності роботи інтернет магазинів полягає в тому, що немає потреби орендувати приміщення, здійснюючи реалізацію товарів безпосередньо зі складів. Всі запити надходитимуть в актуальній формі, в онлайн та офлайн режимі, реєструючи дані з автоматичним формуванням звітів, відображаючи інформацію про статус платежів. Покупець зможе на власний розсуд вибрати відповідні позиції, реєструватися в особистому кабінеті інтернет-магазину, торгових площах, остаточно узгоджуючи обрані позиції та оформляючи запити із зазначенням адрес, контактних номерів, вартості, вказуючи промо-коди чи знижки, вносячи бонусні бали для перерахунку та подальшого платежу.

Облік замовлень та продажів

Облік замовлень та продажів виконується програмним забезпеченням в автоматизованій формі, пропонуючи використання електронних журналів. Кожен запит буде внесений до системи, з відображенням індивідуального номера, дати та часу, термінів дедлайну, статусу видачі (самовивозом або доставкою), вказуючи спосіб оплати (готівкою на касі або кур'єром, безготівково). У додатку крім фіксування заявки буде відображено інформацію про кінцевий результат, з відгуками, коментарями та оцінками. Таким чином, керівник зможе аналізувати дані щодо якості сервісного обслуговування, а також асортименту, проблемних позицій тощо. Для отримання зворотного зв'язку від покупців передбачається відправка SMS повідомлення, в ході якого буде отримано відповідь з оцінкою, відгуком, що вноситься до бази для підсумкового аналізу.

Оформлення запитів виконується швидко та якісно, використовуючи електронні картки, використовуючи інформацію щодо контрагентів з єдиної бази СРМ, відомості щодо співробітників із загального журналу, найменувань пропозицій із номенклатури. Програмне забезпечення дозволяє аналізувати дані щодо найліквідніших позицій, своєчасно заповнюючи відсутні найменування відповідно до залишків, на неліквідний асортимент, поширюючи акції для реалізації та виключення заморожування фінансових коштів. У додатку для здійснення кількісних та якісних показників виконання інвентаризації передбачається при використанні високотехнологічного зчитувального обладнання, яке буде моментально відображати детальну інформацію щодо кожної позиції в номенклатурі. При автоматизованої інвентаризації відсутня необхідність припинення діяльності компанії, витрати часу, залучення співробітників, що може вплинути на виникнення помилок. Використовується вручну та автоматично введення даних для швидкого завершення операцій при роботі з документообігом. При формуванні документів та звітів, рахунків, актів будуть використані шаблони, пронумеровані та збережені у реєстрі.

Облік замовлень маркетплейсів

Облік замовлень маркетплейсів виконується автономно, синхронізуючи дані номенклатури, автоматично зчитуючи габарити, терміни, вартість. Взаємодія з маркетплейсами, в додатку буде відображено актуально інформацію про всі категорії товарів, що додатково надаються послугами. У системі буде доступно відображати інформацію щодо кожного покупця, фіксуючи дані з аналізами бонусними балами та доступною знижкою. При оформленні заявок, системою будуть моментально формуватись загальні відомості, що перенаправляють запит до того чи іншого підрозділу, для пакування та відправлення. У системі використовуючи інтерактивну картку, можливість стежити за транспортуванням вантажів, відправляючи до пунктів видачі або за вказаними адресами покупців.

У системі розрахунки будуть відтворюватися електронним калькулятором, використовуючи задаються алгоритми. тільки за прийомом запитів, а й поетапним виконанням завдань, Кінцевим результатом, вноси коментарі. В електронний журнал та таблиці буде вноситись інформація, з можливістю виділення осередків різними кольорами. доповнюючи базу контрагентів сканами документів, розрахунками та іншими відомостями.

Облік замовлень товарів

Облік замовлень товарів виконується не тільки в інтернет-магазині, MarketPlace, але і при використанні мобільного додатка. Мобільний додаток передбачається для роботи спеціалістів компанії, а також для контрагентів, у персональній формі зареєстрованих у софті. У додатку передбачається також контроль за трудовою діяльністю, аналізуючи дані щодо щоденної роботи. Таким чином, над кожним співробітником вестиметься облік робочої діяльності, відображаючи дані, полегшуючи розрахунки щомісячної щомісячної оплати праці. Таким чином, кожен фахівець прагнутиме кращих результатів, швидкого виконання поставлених завдань. Графіки робіт також автоматично формуватимуться, що надаються в електронній формі для подальшого зазначення терміну та якості виконання.

Керівник зможе детально вивчити інформацію по кожному підлеглому, бачити статус роботи, контролювати внутрішні процеси, передбачаючи синхронізацію робочих пристроїв, а також постійна відеоспостереження в режимі реального часу. Фахівці можуть взаємодіяти локально один з одним, передавати файли, без необхідності витрачання часу на тривале очікування та пошук інформації для обробки запитів та консультування покупців. Контрагенти можуть взаємодіяти з фахівцями, використовуючи телефонний зв'язок, чати. Вся інформація одержувана, що передається, формується в системі автоматично зберігатиметься у хмарі, з гарантій якісного зберігання, оманливий доступ для сторонніх осіб. Права доступу користувачів свідчать про можливість використання тієї чи іншої інформації. За допомогою електронного пошукача можна швидко знаходити потрібну інформацію, вносячи в електронне вікно номер телефону, дані контрагентів, відомості за заявками та інше.

Програма для замовлень товару

Програма для замовлень товару забезпечує швидку обробку, з відображенням поетапних процесів. Програмне забезпечення взаємодіючи з банківськими сервісами, онлайн перекладами, акторами терновим, QR-кодами, забезпечують прийомом та конвертуванням коштів будь-якої грошової одиниці, оперативно списуючи заборгованість із покупців. Системою передбачається виконання аналізу всіх запитів, що надходять від покупців, виявляючи найвідданіших, заохочуючи бонусами і знижками. Бонусні бали є безготівковою валютою, яка може бути використана як розрахунок за подальші покупки. Також можливо аналізувати найбільш прибуткові райони, аналізуючи витрати та доходи. Фінансові кошти будуть контрольовані керівництвом, у будь-який час, маючи можливість формування аналітичної звітності та інтегрування з 1С бухгалтерією. Задаючи певні завдання планері, активізувати різні процеси, з деталізацією даних по виконанню. При оформленні кількох запитів одним контрагентам вони можуть бути об'єднані в єдину заявку для подачі доставки та видачі. Під час видачі будуть визначені персональні дані покупців, а також інформація з кодом чи відомостями у базі.

Програма для оформлення замовлень

Програма для оформлення замовлень передбачає зручний онлайн режим, без необхідності залучення менеджерів до цієї операції. Покупці можуть самостійно обирати, оформляти товари, вибирати послуги та оплачувати заявки. При цьому менеджера, фахівці кол-центру можуть у будь-який час консультувати покупців з актуальних питань, використовуючи телефонну АТС. Для більш спрощеного варіанта, відсутності необхідності витрачання часу, можна налаштувати автовідповідач, з частими питаннями. Контактна інформація зчитуватиметься, на екрані монітора під час вхідного дзвінка висвічується номер телефону абонента, з виведенням актуальної інформації на екрані монітора, щоб підготуватися до наступної розмови та консультації щодо заявок, взаєморозрахунків, повернень тощо. При оформленні буде використано електронну картку, що швидко відображає інформацію щодо покупців, термінів, платежів та обраних позицій. За допомогою аналізу попиту ліквідних і неліквідних найменувань товарів можна розширювати або скорочувати номенклатуру, з метою поліпшення якості роботи бізнесу.

Програма для збирання замовлень

Програма для складання замовлень передбачає використання високотехнологічного складського обладнання, швидке зчитування номерів товарів, а також вказування відомостей у базі. В системі можна відображати інформацію за датою складання, транспортування та доставки продукції. У додатку доступно фіксувати матеріали по всіх заявках, відображаючи дані в журналі, з відображенням розташування на складах тимчасового зберігання або в пунктах видачі, фіксуючи комірки, стелажі, полиці тощо. Фахівці витрачатимуть менше часу на пошук та формування інформації у звітах. При позиціях, що закінчуються, або обмежених термінах придатності, в системі буде автоматично формуватися заявка на поповнення запасів, повернення або утилізацію продукції. Додатком можна розформувати посилки, раціонально оцінюючи можливості транспортних засобів, вибудовуючи графіки для транспортування вантажів. При необхідності у вже створені накладні та дорожні листи, можливо вносити додаткові посилки, наступного стежачи за транспортуванням.

Програма для відстеження замовлення

Програма для відстеження замовлення дозволяє зчитувати індивідуальний номер, присвоєний кожному найменуванню, відображаючи на географічних картах розташування кур'єра у транспортних засобах. Якщо під час транспортування передбачається здійснення логістики декількома найменуваннями під час руху, номер для відстеження залишається незмінним. Для самостійного відстеження покупцями статусу при пересуванні вантажів передбачає відправку посилання геопозиції. Менеджери можуть стежити над статусами запитів, бачачи в системі одержувані та перебувають у процесі доставки посилки. У додатку можна розраховувати загальну суму витрат на транспортування вантажів. Відстеження пересування вантажів виконується всередині складів та магазинів, певних регіонів, по всьому світу. За найбільш активними ділянками, відображати реальне розташування на електронних картах доступно з аналізом діяльності компанії, з подальшим відкриттям нових торгових точок, пунктів видачі.

Управління інтернет замовленнями

Управління інтернет замовленнями виконується автоматично, приймаючи обробляючи запити від покупців в електронній формі. У системі буде використано електронні журнали, фіксуючи всі запити з урахуванням загальної суми оплати. За запитами можна знаходити необхідну інформацію, доповнюючи коментарями. Система управління заявками допомагає спростити рутинні завдання з обробкою даних, підвищуючи якість споживчого досвіду. При делегуванні та автоматизації рутинних завдань фахівці організації можуть зосередитися на важливіших завданнях, аспектах розвитку бізнесу. Крім того, за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення, можна адаптуватися до омніканальних продажів, які на сьогоднішній день є мастхевом для будь-якої компанії. Контрагенти потребують зручності та прозорості взаємодії на всіх етапах купівлі від вибору продукції до її отримання. Матеріали за виконаними запитами, взаєморозрахунками буде збережено в історії, з можливістю подальшого роздрукування чеків та звітів. Для зручності та аналізу відвідуваності передбачається ідентифікація особи, застосовуючи спеціальні прилади обліку, що фіксують в електронних журналах детальні відомості.

Програма для замовлень інтернет магазину

Програма для замовлень інтернет магазину забезпечує швидке автоматизоване виконання робіт, на всіх етапах оформлення та реалізації поставок. У додатку інформація щодо контрагентів буде фіксована в окремій інформаційній базі, що регулярно оновлюється актуальними реквізитами, історією дзвінків, звернень, консультації, проблемних запитів, прийомом платежів, наявністю заборгованості, накопичених бонусних балів, розміром знижки тощо. Для покращення взаємовідносин з контрагентами передбачається також зчитування детальних відомостей, класифікуючи контрагентів за категоріями. Для постійних, платоспроможних угод, що своєчасно виконують умови, передбачаються знижки. Також в системі, можливо аналізувати дані з маркетингу, виявляючи найзручніші та найефективніші способи розвитку бізнесу з підвищенням впізнаваності. Для забезпечення контрагентів необхідною інформацією також передбачається відправлення інформаційних повідомлень, як голосових, так і текстовими листами, з прикріпленням файлів, графічних зображень привітаннями з різними святами та днями народження.

Налагодити облік замовлень для магазину

Налагодити облік замовлень для магазину стане ще простішим, зручнішим, в електронній формі відображаючи детальні відомості. Додаток має можливість управляти операціями, вести документообіг, контролювати робочі процеси, аналізувати дані щодо ліквідності продукції та послуг, з виявленням більш активних, класифікувати контрагентів за категоріями, надавати знижки та бонусні накопичення балів, керувати транспортуванням вантажів при доставці та багато іншого. Також передбачається можливість здійснення бухгалтерського обліку у зручнішій формі з постійним контролем фінансової діяльності, враховуючи інтегрування з 1с системою. При цьому керівництво зможе отримувати необхідні аналітичні звіти у будь-який час за будь-який проміжок, зіставляючи витрати та доходи всіх підрозділів. Також виконується інвентаризація в автономному форматі, застосовуючи високотехнологічне обладнання, стежачи за наявністю та терміном придатності. Отримати додаткові відомості щодо можливостей програмного забезпечення, а також самостійно протестувати утиліту, ви зможете під час інструкції тестової версії. Тестова версія є безкоштовною для знайомства та тимчасового здійснення робіт у додатку з наступним збереженням напрацьованих матеріалів у ліцензованій програмі. Зможете зв'язатися зі спеціалістами компанії, які з радістю допоможуть не лише у консультації, а й доборі інструментів, які підходять для вашої організації.

Зовнішній вигляд програми

Облік замовлень магазину

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити програму для обліку замовлень магазину

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватись:

  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює з населенням
  • Будь-яка приватна компанія

    Будь-яка приватна
    компанія
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Ательє

    Ательє
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.