1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік у керуючій компанії

На думку 213 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік у керуючій компанії

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості CRM системи для обліку у керуючій компанії

  • Програма враховує особливості усіх комунальних підприємств та інших організацій, що працюють з населенням
    Будь-яка організація

    Будь-яка організація
  • Зручна робота з будь-якою кількістю абонентів та облік усіх необхідних даних
    Абоненти

    Абоненти
  • Швидка реєстрація та пошук даних по населених пунктах, вулицях, районах, будинках та квартирах
    Адреси

    Адреси
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про необхідність ліквідації заборгованості
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ абонентові, наприклад, квитанцію чи акт звірки
    E-mail

    E-mail
  • Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію престижної та сучасної компанії
    Viber

    Viber
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Робота з різноманітними приладами обліку та розрахування нарахувань за нормами вживання
    Прилади та норми

    Прилади та норми
  • Здійснення нарахувань за кількістю осіб, які проживають
    Особи, які проживають

    Особи, які проживають
  • Розрахунок за площею квартири чи будинку та за іншими необхідними Вам характеристиками
    Площа

    Площа
  • Розподіл загального рахунку від субпідрядної організації між абонентами
    Загальний рахунок

    Загальний рахунок
  • Наша програма дозволяє поділ абонентів на потрібні категорії та призначення індивідуальних тарифів
    Різноманітні категорії

    Різноманітні категорії
  • Система вміє працювати з будь-якими комунальними послугами, за будь-якими видами тарифів, в тому числі за диференційованими
    Тарифи

    Тарифи
  • Ви також зможете з легкістю враховувати будь-які одноразові послуги та роботи
    Облік робіт

    Облік робіт
  • Наша програма дозволить швидко знайти потрібного абонента, згрупувати чи відсортувати їх за вказаними параметрами
    Пошук

    Пошук
  • Масові нарахування абонентам без приладів обліку та індивідуальні нарахування за показами приладів оптимізують час роботи ваших працівників
    Нарахування

    Нарахування
  • Ви повністю контролюватимете усі платежі з врахуванням готівкових та безготівкових виплат
    Платежі

    Платежі
  • Програма забезпечує зручний перерахунок та нарахування пені неплатникам
    Пеня та перерахунок

    Пеня та перерахунок
  • Ви з легкістю зможете дізнатись про борги чи переплати абонентів
    Сальдо

    Сальдо
  • Ви зможете з легкістю внести початкові дані з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
    Імпорт

    Імпорт
  • Програма підтримує роботу у рамках Єдиного Розрахункового Центру. Усі нарахування та платежі можна легко експортувати чи імпортувати в систему
    Єдиний центр

    Єдиний центр
  • Можна швидко надрукувати квитанції на оплату і навіть надсилати їх вкладеним файлом на електронну пошту абонентів
    Друк квитанцій

    Друк квитанцій
  • Витрати товарів та матеріалів за нарядами та послугами будуть у вас під суворим контролем
    Складський облік

    Складський облік
  • Програма підкаже, які товари і матеріали потрібно закупити
    Мінімум

    Мінімум
  • Наряд-замовлення на надання послуг чи робіт заповниться потрібною інформацією автоматично
    Наряд-замовлення

    Наряд-замовлення
  • З програми можна роздрукувати чи надіслати на пошту акт звірки, рахунок-фактуру та інші необхідні документи
    Документи

    Документи
  • Система обліку комунального підприємства формує реєстри для контролерів та списки абонементів
    Списки абонементів

    Списки абонементів
  • За різноманітними зведеними звітами ви зможете оцінити всі важливі бізнес-процеси вашої компанії
    Зведені звіти

    Зведені звіти
  • Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
    Фінансовий облік

    Фінансовий облік
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Абоненти зможуть виконувати оплату через Qiwi-термінали, Ви заощадите на касирах. Платежі будуть автоматично потрапляти до програми
    Сплата через Qiwi

    Сплата через Qiwi
  • Інтеграція програми зі сплатою через термінали Kaspi Bank забезпечить Вам вихід на цілком новий рівень роботи з абонентами
    Сплата через Kaspi Bank

    Сплата через
    Kaspi Bank
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Універсальна програма має гнучкі параметри конфігурації, швидко, точно та ефективно відбиваючись на продуктивності, підвищенні доходів організації;
  • align="justify"> Багатофункціональна програма відрізняється від аналогічних розробок не тільки простотою в управлінні, безмежності можливостей, але і доступністю в плані ціни;
  • Утиліта може бути використана будь-якою іноземною мовою;
  • Контролювати внутрішні процеси у всіх відділеннях реально у часі, зчитуючи і записуючи відеоматеріали з камер стеження;
  • Аналіз робочої діяльності проводитися утилітою автоматично, використовуючи фактичні показники всіх робіт працівників організації, щомісячно відображаються на оплаті праці;
  • Координація та розподіл завдань виконується автоматично, формуючи графіки із систематичним доповненням;
  • Універсальна система в автономній формі виконує розрахункові операції зі споживання комунальних послуг, контролюючи терміни взаєморозрахунків мешканців, виявляючи боржників із нарахуванням пені;
  • align="justify"> Робота з документацією проводиться в електронній формі, швидко створюючи необхідні матеріали за зразками, із заповненням при імпортуванні відомостей;
  • База по мешканцям відображатиметься інформацію щодо кожного абонента, включаючи номер особового рахунку, поточні показання з приладів або їх відсутність, контактні відомості, платежі, борги, нарахування пені, заявки, скани документів;
  • Заявки від абонентів можуть надходити при зверненні до фахівців, самостійної реєстрації в особистому кабінеті в мобільному додатку або на сайті;
  • Додаток передбачає взаємодію з абонентами при надсиланні повідомлень SMS, WhatsAppm Email або телефонуючи за контактними номерами;
  • Зберігання інформації в єдиному інформаційному просторі передбачає використання контекстної пошукової системи для моментального виведення відомостей;
  • Фінансова діяльність буде під контролем, а також бухгалтерський облік, інтегруючи з 1с системою;
  • У системі передбачається єдина робота всіх працівників з усіх підрозділів, поєднуючи їх для командної роботи з обміном даними;
  • Вибір тем із широкого асортименту.

Облік у керуючій компанії

Облік у керуючій компанії передбачає контроль та управління над підтримкою комунального забезпечення мешканців, із утриманням та ремонтом спільного майна багатоквартирних будинків, надаючи також споживачам якісне сервісне обслуговування. До переліку робіт керуючих фірм входить стеження за загальнобудинковими приладами, діяльністю співробітників, які забезпечують ремонтні роботи, прибирання території тощо. Іноді керуючі організації не справляються з поставленими завданнями, враховуючи своєчасний облік, контроль та управління над внутрішніми процесами. Щоб досягти бажаних успіхів, явних результатів у робочій діяльності, передбачається застосування спеціалізованих розробок, які дозволяють автоматизувати щоденні процеси. Керівна організація є посередником між споживачами та постачальниками комунальних послуг, тому ведення фінансового аналізу є вкрай важливим. Крім автоматизації робочої діяльності, програмне забезпечення сприяє наданню мешканцям комфортних умов житла під контролем керуючої фірми водопостачання, електрики, гарантуючи чистоту та порядок на території, збереження майнової цінності для загального користування, вивіз сміття, куруючи роботу фахівців та багато іншого. Крім стандартних послуг, керуюча організація передбачає також забезпечення житлових комплексів охороною, відеоспостереженням, територією паркування (гостевого та підземного паркінгу) з використанням шлагбаумів та електронних замків.

Керуюча компанія

Керівна компанія, використовуючи чималі фінансові кошти, витрачає їх на оренду приміщення, оплату заробітної плати працівникам, використання та обслуговування спецтехніки, при цьому сплачуючи податки, страхові внески, штрафи та пені тощо. Важливо враховувати кожен нюанс, відображати у відомостях кожну копійку, за яку надалі необхідно звітувати. Керівники контролюються житловою інспекцією, на законодавчому рівні. Є ще один орган з контролю – комітет з тарифів. Щоб справи проводилися швидко, точно і ефективно, з передачею звітної документації до відповідних органів, насамперед керівнику керуючої організації. Тому використання спеціалізованих розробок, які на сьогоднішній день займають невід'ємну частину в повсякденному житті будь-якої організації необхідне. Сучасні, високотехнологічні розробки мають широкий попит, тому їх різноманітність ускладнює процес вибору. Серед програм, що надаються, на ринку представлених у широкому різноманітті, важко зробити правильний вибір у вигляді різниці за ціновим сегментом, функціоналом, напрямом для тієї чи іншої сфери діяльності. Щоб придбати незамінного помічника, раз і назавжди забути про проблеми пов'язані з підводними каменями, що спливають, які зустрічаються в будь-якій сфері діяльності, помилках, що здійснюються при впливі людського фактора, включаючи несвоєчасність виконання завдань, варто з усією серйозністю поставитися до вибору програмного забезпечення.

Облік у керуючій компанії ЖКГ, як правило, здійснюється в 1С системі. Програмне забезпечення за рахунок своєї багатофункціональності та безмежності можливостей передбачає синхронізацію з 1С, даючи можливість здійснювати бухгалтерський облік в єдиній інформаційній системі. Програмне забезпечення дає можливість автоматизувати процес розрахунків зарплати за нарахуваннями, з обміном даними з ЖКГ, ТСЖ та ЖБК, приймаючи оплати за комунальні послуги, включаючи додаткове обладнання та взаємодіючи з мешканцями. Програмне забезпечення УСУ надається для автоматизованої роботи з доступної цінової політики з огляду на відсутність щомісячної абонентської плати з широким функціоналом можливостей. Додаток відкривається з ярлика на робочому столі, що зручно використовується кожним користувачем, навіть з базовими знаннями роботи в ПЗ.

Додаток передбачає індивідуальну реєстрацію кожного працівника організації, щоб надалі не виникли труднощі чи помилки, пов'язані з введенням та виведенням інформації, розрахунках та іншого. За кожним працівником буде закріплено індивідуально сформований обліковий запис, захищений логіном та паролем від входу сторонніми особами. Передача інформації та прав доступу до облікових записів суворо забороняється, забезпечуючи конфіденційністю матеріалів для мешканців, включаючи діяльність організації. Утиліта є загальнодоступним, тому не передбачає попереднього, тривалого навчання, освоєння та налаштування утиліти. Користувачі з легкістю зможуть підібрати необхідні параметри конфігурації, які є гнучкими. До спектру можливостей, які користувачі можуть персонально вибирати, входять різні інструменти, шаблони, теми доставки робочої панелі, іноземні мови.

Облік у керуючих компаніях ЖКГ

Облік в керуючих компаніях ЖКП за допомогою програми буде здійснюватися точніше, грамотніше, швидше. Програмне забезпечення у комплексі дозволяє автоматизувати щоденні завдання ЖКГ зі зчитуванням інформації щодо приладів, розрахунку платежів з наданням нарахувань, штрафів та пені. За допомогою універсального помічника ви зможете прискорити та підвищити точність розрахунків платежів за комунальні послуги, зроблених у середньому за приладами споживання або за фактичним тарифним планом. Додаток здійснюватиме ефективне управління за своєчасним взаєморозрахунком споживачів, заборгованістю, коректно виконуючи законні вимоги. Отже, як говорилося раніше, у додатку здійснюватиметься бухгалтерський та податковий аналіз та контроль, що своєчасно здаються у відповідні органи та для розгляду керівнику КК.

Робота з документацією здійснюватиметься в електронній формі, що дає змогу впорядковувати дані, вносити коригування, використовувати матеріали з передачею електронною поштою або з моментальною печаткою. Утиліта передбачає взаємодію з різними моделями принтерів, швидко надсилаючи на друк необмежені обсяги файлів. Документи будуть підтримуватись у різних форматах, оперативно перетворювати їх. Пропонується також робота з документами та звітами, таблицями, графіками, актами та заявами, використовуючи шаблони для швидкого формування та заповнення за зразками. Таким чином, працівники будуть звільнені від рутинних завдань, спрямовуючи ресурси на найважливіші завдання. Як і контроль, взаємодія з мешканцями виконуватиметься автоматично, надаючи актуальні дані, своєчасно надаючи консультативну допомогу.

Облік в керуючих компаніях ЖКХ ТСЖ і ЖСК

Облік в керуючих компаніях ЖКХ ТСЖ і ЖСК проводиться автоматично. Обробка інформаційних даних, прийом показань зі зчитувальних пристроїв займатиме мінімум часу, фіксуючи детальну інформацію щодо мешканців. Програмне забезпечення дозволяє використовувати безліч різних переваг, враховуючи наявність необхідних опцій. Автоматизований додаток не ускладнений зайвими діями, підлаштовується під будь-яку сферу діяльності та потреби користувача. Передбачається робота необмеженої кількості користувачів, які одночасно зможуть здійснювати вхід до системи з використанням облікового запису для подальшої роботи з введення та виведення матеріалів, передачі відомостей через локальну або Інтернет мережу. Передбачається робота не лише зі стаціонарних комп'ютерів, а й мобільних пристроїв, вільно переміщаючись об'єктами, фіксуючи в системі пересування контролю диспетчерами. Програма інтегрована в комплексну систему, автоматизуючи щоденні процеси.

Керівна компанія - бухгалтерський облік

Керівна компанія - бухгалтерський облік передбачає здійснення розрахунків, надання квитанцій на оплату мешканцям, з калькуляцією суми витрат та доходів, взаєморозрахунків із постачальниками комунальних послуг. Ультрасучасне програмне забезпечення передбачає можливість дистанційного зняття показань із приладів споживання, відображаючи в базі кожен лічильник із серійним номером, фактичним споживанням, враховуючи розрахунки комунальних послуг за нормативами споживання. У додатку можуть застосовуватись довідники з фактичними тарифами та нормативами. Додаток передбачає використання електронного калькулятора для здійснення калькуляції за нарахуваннями сумованих з тарифним планом, також враховуючи додаткові житлово-комунальні послуги, включаючи внески компанії, що управляє, на утримання будинків та території (ОДН). ОДН розраховується за показниками загальнобудинкових лічильників або відповідно до нормативних тарифів. Програмне забезпечення, контролюючи взаєморозрахунки споживачів за комунальні послуги, передбачає виявлення боржників із нарахуванням пені. Програма автоматично стежитиме за змінами тарифних планів, включаючи перерахунок.

Облік керуючої компанії

Облік компанії, що управляє, здійснюється над великою кількістю абонентів, ідентифікуючи кожного за допомогою присвоєння індивідуального номера особового рахунку. За допомогою особових рахунків у системі надається можливим відображати всі дані щодо квартир та будинків, комерційних приміщень. Крім житлових приміщень, керуюча організація повинна контролювати нежитлові об'єкти, передбачаючи забезпечення у належному стані комор, паркінгу тощо. показання споживання приладів автоматично надходитиме в систему, сумуватиметься, зіставлятиме дані із загальнобудинкові прилади. Також системи автоматично надаватиме розрахунок вартості оплати комунальних послуг, що надаються у квитанціях, як на паперових носіях, так і в електронній формі. У паперових варіантах квитанція представлятиметься мешканцям у поштових скриньках, електронні ж варіанти надсилатимуться на пошту, через мобільний додаток та банківські системи. Сучасні можливості забезпечують підтримку якісним управлінням, контролем та аналізом, передбачаючи швидке здійснення взаєморозрахунків за безконтактною системою. Таким чином, з огляду на взаємодію з банківськими сервісами, мобільним додатком, терміналами, мешканці зможуть оперативно внести платіж із збереженням чека про оплату.

Бухгалтерія керуючої компанії

Бухгалтерія керуючої компанії передбачає роботу з великими обсягами інформації, надаючи споживачам відомості за тарифами, нарахування, автоматизуючи роботу з оптимізацією ресурсів у ході виникнення помилок. Бухгалтерський відділ також працюватиме з договорами, стежачи за своєчасністю внесення платежів, формуючи акти та заяви. Акти та заяви також формуватимуться в електронній формі за допомогою наявних шаблонів. Для зручності передбачається автоматичне розсилання повідомлень як вибірково, так і масово. Повідомлення можуть надсилатися абонентам за SMS, WhatsApp, E-mail, Viber. Зазначені месенджери активізують роботу співробітників, з можливістю отримання зворотного зв'язку. Бухгалтерія також здійснюватиме розрахунок заробітної плати, аналізуючи дані щодо діяльності кожного фахівця.

Звіт про робочу діяльність працівника виконується автоматично у додатку, під час зчитування показань загального опрацьованого часу, виконаних заявок тощо. На підставі фактичних розрахункових показників працівникам виплачуватиметься оплата праці за прозорою схемою. Для візуального аналізу, прийняття зважених рішень керівника фірми, що управляє, своєчасно буде подаватися звіт, зі зіставлення даних з попередніми періодами. Звіти надаватимуться систематично, також у планувальнику завдань, доступно встановити графіки формування та надання, виконання додаткових завдань. У планувальнику завдань також передбачається можливість зручного здійснення запланованих заходів, таких як резервне копіювання, розсилання повідомлень, зчитування показань приладів із розрахунком загальнокомунальних платежів тощо.

Облік для керуючої компанії

Облік для компанії, що управляє, виконується автоматично, припускаючи оптимізацію робочих ресурсів. У додатку буде використано окрему базу з відображенням інформації щодо споживання ресурсів, таких як опалення, гарячої та холодної води, каналізації, газу, електроенергії. Також у додатку передбачається контроль за перевіркою приладів споживання, справності, заміни. У додатку буде відображено інформацію щодо періодичності проведення контрольно-зчитувальних показань лічильників. Програмне забезпечення передбачає автоматичне зчитування показань з приладів та надання даних самими мешканцями. Щоб оптимізувати робочий час працівників фірми, що управляє, а також підвищити лояльність абонентів, передбачається використання функцій АТС телефонія, швидко зчитуючи контактний номер телефону і відображаючи в базі повну інформацію. Під час відповіді на дзвінок, можливе звернення на ім'я, що також епатує і не залишає нікого байдужим. Клієнти можуть звернутися і за консультацією з різних питань, наприклад, нарахування комунальних послуг, некоректних розрахунків і тут також працівники зможуть швидко надати необхідну формацію з огляду на фіксування повних даних в окремій базі СRM. При зверненні абонентів за консультацією з питань, що часто здаються, передбачається налаштування автовідповідача.

Бухгалтерський облік керуючої компанії ЖКГ

Бухгалтерський облік керуючої компанії ЖКГ проводиться коректно, оперативно формуючи квитанції. Додаток також передбачає безпеку, ведення контролю на постійній основі. За допомогою камер відеоспостереження можна віддалено стежити за діями всередині всіх відділень. При цьому керівництву немає необхідності бути присутньою самостійно у відділеннях. Відстежувати місце розташування робітників також не важко, враховуючи фіксування геопозиції на карті. Масштабні карти будуть використовуватися для розмежування території керуючої фірми, фіксування розташування відділень для мешканців з вибудовуванням маршрутів. Формування робочих графіків буде автоматичним процесом, що виконується у додатку. Також в утиліті є можливість координувати роботу двірників, охоронців, сантехніків, електриків, вивезення ТПВ. Програмне забезпечення дозволяє курирувати заявки, що надходять від абонентів, своєчасно виконуючи їх згідно з почерговістю. Таким чином, жодної заявки не буде втрачено, буде своєчасно виконано, виключаючи повторне звернення незадоволених клієнтів. Під час виконання тих чи інших планових та позапланових робіт, абоненти зможуть оцінити якість сервісного обслуговування та своєчасність забезпечення необхідною допомогою. На сьогоднішній день передбачається можливість відображення інформації про новини фірми, що управляє, зміни в тарифних планах, нововведеннях, при взаємодії з соціальними мережами, встановлюючи мобільний додаток.

Вдгб облік в керуючих компаніях жкх тсж і жск

ВДГБ облік в керуючих компаніях ЖКХ ТСК і ЖСК забезпечує веденням житлово-комунального господарства. Автоматизоване програмне забезпечення здатне взаємодіяти з різними приладами, як лічильниками споживання ресурсів, а й відеоспостереженням, шлагбаумами тощо. В результаті впровадження програмного забезпечення ви зможете грамотно розподіляти кошти на потреби будинку, включаючи придбання обладнання, матеріалів. Програмне забезпечення дає можливість враховувати графіки робіт спеціалістів, розподіляти їх за завданнями, контролюючи терміни та якість виконання у додатку, забезпечуючи також ведення єдиної інформаційної бази щодо всіх мешканців багатоквартирних будинків. За абонентами вестиметься аналіз із відображенням району, адреси, номера особового рахунку, кількості осіб, що проживають, загальнобудинкових показань приладів споживання, своєчасність платежів та заборгованості, нарахування пені, відгуків, заявок тощо. Передбачається прикріплення скана документів, а також зображення мешканців для подальшої ідентифікації особи при зверненні до відділень. Ультрасучасна програма забезпечує також наявністю різноманітних можливостей не тільки для працівників ЖКГ, КК, ТСЖ, ЖБК, але й для мешканців. Мешканці можуть завантажувати мобільний додаток, реєструватися в особистому кабінеті для подальшої взаємодії з фахівцями, подавати заявки, відстежувати статус виконання робіт, отримувати повідомлення, квитанції тощо.

Автоматизація керуючої компанії

Автоматизація компанії, що управляє, передбачає комплексний підхід з оптимізацією робочих ресурсів. Якщо ви хочете впровадити у свій бізнес незамінного помічника, який продуктивно позначиться на розвитку бізнесу, негайно проходьте на офіційний сайт, купуйте ліцензовану версію програми. Щоб попередньо ознайомитися із забезпеченням, наданими розробниками можливостями, варто заздалегідь завантажити тестову версію. Тестова версія є безкоштовною, тимчасовою, із збереженням напрацьованої інформації в ході закінчення терміну дії. Також ви можете проконсультуватися з фахівцями, які з радістю дадуть відповіді на ваші запитання в ході їх виникнення при прочитанні цієї статті. Звернутися до фахівців ви можете за вказаними на сайті контактними номерами або надсилаючи запит на електронну пошту. Ми націлені на результат, тому радимо не відкладати на завтра придбання спеціалізованого, універсального та багатофункціонального помічника.

Зовнішній вигляд програми

Облік у керуючій компанії

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити програму для обліку в керуючій компанії

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватись:

  • Водоканал

    Водоканал
  • Тепломережа, котельня

    Тепломережа,
    котельня
  • Домофонна компанія

    Домофонна
    компанія
  • Кабельне телебачення

    Кабельне
    телебачення
  • Газове господарство

    Газове
    господарство
  • Телекомунікаційна компанія

    Телекомунікаційна
    компанія
  • Енергетична компанія

    Енергетична
    компанія
  • Вивезення ТПВ, сміття

    Вивезення ТПВ,
    сміття
  • Провайдер

    Провайдер
  • ЖКГ, ТВЖ, КВК, МУП, Садівниче Некомерційне Підприємство

    ЖКГ, ТВЖ,
    КВК, МУП,
    Садівниче Некомерційне
    Підприємство
  • Керуюча компанія

    Керуюча
    компанія
  • Житловий кооператив

    Житловий
    кооператив
  • Інше ДКП

    Інше ДКП
  • Єдина квитанція

    Єдина квитанція,
    ЄРЦ
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація


Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.