1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для доставки

На думку 627 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для доставки

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для доставки

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви зможете здійснювати облік перевізників, класифікуючи їх за містом, надійністю та іншими характеристиками
    Перевізники

    Перевізники
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС та Email, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Увесь транспорт буде знаходитись у спеціальному довіднику, в якому буде групування за власником
    Будь-який транспорт

    Будь-який транспорт
  • Один вантаж може спочатку летіти літаком, а далі їхати до пункту призначення автомобілем
    Мультимодальність

    Мультимодальність
  • Можна консолідувати вантажі, які їдуть в одному напрямку, в один рейс
    Консолідація

    Консолідація
  • Ви отримаєте можливість контролювати кожне замовлення і за етапом виконання, і за оплатою
    Замовлення

    Замовлення
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Заповнення бланків

    Заповнення бланків
  • Важливі файли можна прикріплювати до клієнтів, перевізників, водіїв та заявок
    Вкладені файли

    Вкладені файли
  • Ви зможете складати і переглядати план завантажень на будь-який день
    План завантажень

    План завантажень
  • Під час замовлення можливий розрахунок окремого рейсу за добовими та ПММ
    Розрахунок рейсу

    Розрахунок рейсу
  • Якщо у Вас є свій відділ механіків, він також працюватиме у нашій програмі, позначаючи ремонт транспорту та плануючи закупівлю запасних деталей
    Облік ремонту

    Облік ремонту
  • Уся потрібна інформація за заявками за будь-який період: дати завантажень та розвантажень, загальні витрати, прибуток та дохід - будуть у вас "під рукою""
    Аналіз заявок

    Аналіз заявок
  • Система покаже статистику замовлень по кожному із клієнтів
    Звід по клієнтах

    Звід по клієнтах
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви зможете з легкістю проаналізувати, які напрямки користуються у вас найбільшою популярністю
    Напрямки

    Напрямки
  • Програма покаже усі кількісні та фінансові дані по перевізниках
    Перевізники

    Перевізники
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Каса та рахунки

    Каса та рахунки
  • Звіт покаже, хто з клієнтів оплатив свої замовлення не в повному обсязі
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, роботі з клієнтами, запланованому та фактичному прибутку
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Звіти покажуть, який транспорт у вас найчастіше використовується та загальну суму за зв’язаними з ним заявками
    Зведення по транспорту

    Зведення по транспорту
  • Завдяки плану завантажень ви завжди володітимете необхідною інформацією про розклад завантажень на кожен день, і ви не забудете жодної заявки або автомобіля
    План завантажень

    План завантажень
  • Вам завжди буде відомо, яких документів не вистачає по заявках, а які іще не підтверджені
    Документи

    Документи
  • Програма підкаже вам, які угоди незабаром завершаться
    Терміни угод

    Терміни угод
  • Інтеграція з ТЗД забезпечить мобільність ваших співробітників, допоможе швидше та точніше виконувати завантаження та розвантаження автомобілів
    ТЗД

    ТЗД
  • Якщо Ви надаєте свою площу під СТЗ - система забезпечить вам єдиний облік усіх процесів
    СТЗ

    СТЗ
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення місцезнаходження вантажу та інших можливостей - варіантів маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Необмежена база даних ваших клієнтів. Пам'ять програми для доставки не обмежена. Перелік може містити тисячі, або й мільйони ваших клієнтів. Програмне забезпечення згодиться як для невеликих організацій, так і для великих логістичних центрів;
  • Інформаційна розсилка. Через програму для доставки може бути налаштовано SMS-сповіщення, а також надсилання через Viber або email. Таким чином ви зможете інформувати своїх клієнтів про статус замовлення, нові пропозиції та ін.;
  • Історія замовлень. У системі зберігатимуться дані за увесь період вашої роботи;
  • Керування у режимі реального часу. У програмі для доставки від УСО статус доставки маркується окремим кольором. Кур'єр може змінювати статус доставки відразу ж у момент виконання замовлення;
  • Індивідуальний доступ користувачів. Кожен користувач заходить у програму для доставки під своїм іменем і з використанням паролю. Доступ до інформації може бути налаштований залежно від повноважень співробітника;
  • Встановлення програми на будь-які ПК з підтримкою Windows. Програма для доставки може бути встановлена і на мобільний пристрій. Це забезпечує ефективну роботу кур'єра на місці доставки та актуальну інформацію у логістичному центрі;
  • Автоматичне заповнення бланків. Збільшується швидкість доставки. Співробітники не витрачають час на заповнення документів. Якщо інформація вже міститься у програмі для доставки та була внесена до систему раніше, бланки заповнюються автоматично;
  • Автоматичний розрахунок оплати. Також, внесена один раз інформація про тарифи, використовуватиметься програмою автоматично для розрахунку вартості оплати у кожному випадку індивідуально;
  • Формування квитанції. Якщо клієнтові необхідна квитанція, її можна сформувати через програму для доставки, натиснувши лише одну кнопку;
  • Лист доставки. Гарячі клавіші програми дозволяють найбільш ефективно налагодити також і організаційні процеси під час доставки товару. Одна натиснута клавіша - і диспетчер, а потім і кур'єр мають у своєму розпорядженні лист доставки;
  • Облік заробітної плати співробітників у випадку відрядної оплати праці. База даних включає у себе всі виконані замовлення, а також наряди, які знаходяться у процесі виконання, дозволяє коректно враховувати роботу кожного із співробітників. В даному випадку програма для доставки враховує також і час на здійснення послуги. Тому, якщо у вашій фірмі відбувається відрядна оплата праці, ви без проблем зможете її розрахувати, спираючись на дані вашої програми для доставки.

Опис програмного забезпечення

Допоможіть вашим клієнтам заощадити час - створіть систему доставки. Таким чином ви підвищите статус вашої компанії та покращите якість сервісу. Якщо ви вже пропонуєте своїм клієнтам даний вид послуги, усе, що вам лишається зробити - це правильно організувати процес. Програма для доставки допоможе впорядкувати замовлення та звести до мінімуму ймовірність помилки.

Під час вибору програмного забезпечення важливо врахувати відразу кілька визначальних факторів, серед яких - легкість програми, можливість встановлення ПЗ на мобільні прилади, багатофункціональність та деякі інші фактори. Усі ці критерії, якщо вони враховані та дотримані у програмі для доставки, допоможуть вам перевершити ваших конкурентів та зайняти лідируючі позиції у своєму ринковому сегменті.

Серед усього представленого різноманіття додатків можна відзначити програму, розроблену компанією "Універсальна Система Обліку". Ця програма для доставки влаштована таким чином, що автоматизація усіх процесів стає майже стовідсотковою. Налаштована лише один раз, програма для доставки автоматично розраховуватиме вартість послуг, формуватиме листи доставки та заповнюватиме квитанції, але про усе по черзі.

Додаток, встановлений у якості основної програми, стає базою даних логістичного центру. При цьому, для роботи у додатку не потрібно проходити спеціальні курси або володіти навичками роботи зі складними програми керування доставкою. ПЗ працює швидко та володіє простим інтерфейсом.

Основним інструментом для роботи з клієнтською базою у програмі стає блок "модулі". Саме тут ви зможете побачити усі виконані замовлення, а також і ті, котрі знаходяться у роботі. Статуси замовлення позначаються у програмі для доставки різними кольорами. Завдяки даній функції операторові, який відповідає за логістику замовлень, дуже зручно орієнтуватися у поточній робочій ситуації.

Якщо кур'єри вашої служби доставки працюють у програмі, використовуючи портативні гаджети, то програма для доставки від УСО підійде вам ідеально. У кожного із співробітників буде налаштовано індивідуальний доступ. Виконавши замовлення, кур'єр просто позначає у системі, що посилку доставлено. Інформація оновлюється у режимі реального часу. Оператор або керівник зможе бачити повну статистику замовлення: скільки часу минуло з моменту придбання до виконання послуги. Аналітика надається і за іншими параметрами.

Організація сервісу у компанії, що займається доставкою, грає важливу роль у споживацькому середовищі. Понад усе клієнт береже свій час. Саме тому, навіть якщо у вашій фірмі іще не налагоджено процес, інтегрування даної послуги може стати новим поштовхом у розвитку вашого бізнесу. Однак, дуже важливо пам'ятати про грамотну автоматизацію та правильну організацію роботи. Поганий сервіс також може зіграти не на вашу користь. Саме тому так важливо обрати правильну програму для доставки, котра б допомогла вам за мінімальних витратах фінансових засобів та людських ресурсів налагодити безперебійну роботу відділу.

Користувачі програми для доставки від "Універсальної системи обліку" відзначають, що у додатку передбачені абсолютно усі необхідні для роботи функції. Найбільш чудове те, як говорять клієнти компанії у своїх відгуках, що система побудована таким чином, що володіючи таким широким функціоналом, вона не займає багато місця у пам'яті комп'ютера і, як наслідок, майже ніколи не зависає. Додаткові опції також можуть бути вбудовані до програми для доставки у випадку, якщо бізнес розширяється та пропонує своїм клієнтам нові можливості, програма для доставки від УСО пропонує для здійснення цих можливостей усі необхідні документи.

Зовнішній вигляд програми

Програма для доставки

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Відео програми для доставки

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для логістики

Програмою можуть користуватись:

  • Логістична компанія

    Логістична
    компанія
  • Транспортна компанія

    Транспортна
    компанія
  • Експедиторська компанія

    Експедиторська
    компанія
  • Поштова служба

    Поштова служба
  • Кур’єрська компанія

    Кур’єрська компанія
  • Служба доставки

    Служба доставки
  • Експрес-пошта

    Експрес-пошта
  • Торгівельна компанія

    Торгівельна компанія
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для доставки

concept

ТОВ «ТТК Концепт»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка!

Компанія ООО «ТТК «Концепт» розпочала співпрацю з ПП "Акулов М.М.", зокрема, з програмним продуктом «USU.kz» у 2014 році. Ми займаємося міжнародними вантажоперевезеннями за напрямком Росія-Казахстан і для нас дуже важливо було знайти готовий адаптований під наш вид діяльності продукт, який містить в собі всю основну робочу інформацію та який володіє усіма необхідними функціями для роботи з нею.

Благодаря этой программе мы смогли автоматизировать все основные процессы деятельности компании и избежать огромной потери времени. «USU.kz» в разы облегчает организационные и рабочие моменты, дает менеджерам больше времени на решение более важных, стратегических задач и привлечение новых клиентов.

Завдяки цій програмі ми змогли автоматизувати усі основні процеси діяльності компанії та уникнути великих втрат часу. "USU.kz" суттєво полегшує організаційні та робочі моменти, надає менеджерам більше часу на вирішення важливіших стратегічних завдань та залучення нових клієнтів.

Економічна ефективність підприємства зросла за рахунок розумного планування праці робітників, своєчасного надання звітів керівництву та аналізу усіх процесів, що відбуваються на підприємстві.

Серед великої кількості аналогічних програм "USU.kz" безумовно лідирує за багатьма важливими для нас критеріями:

- ціна та форма оплати;

- зручний інтерфейс;

- оперативна технічна підтримка;

- освічені та кваліфіковані співробітники.

Дякуємо за розробку програми «УСУ – Універсальна Система Обліку».

Бажаємо Вам успіхів та подальшого процвітання!

З повагою, Баканов С.И. генеральний директор ТОВ «ТТК «Концепт»


cargo

Транспортна компанія «КаргоТрансСервис»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Приватне підприємство «КаргоТрансСервис» на ринку вантажоперевезень вже з 2007 року, спочатку не було необхідності в постійному обліку та систематизації бази даних, але при великих завантаженнях та обсягах, ми зрозуміли, що не можемо впоратись і починається плутанина в документах та відбувається втрата потенційних клієнтів. На цьому етапі ми усвідомили, що потрібно оптимізувати свій бізнес і нам потрібна CRM-система.

Ми почали пошуки програмного забезпечення, яке допоможе нам слідкувати за замовленнями, бюджетом та клієнтами. Серед багатьох варіантів у пошуковому результаті нам здалась особливо привабливою пропозиція програми УСО (Універсальна Система Обліку), познайомившись з демо-версією та відео навчанням, ми зрозуміли, що це саме те, що нам потрібно. Своєю чергою, програма володіє низкою переваг - це досить приваблива ціна, підхід до обслуговування, недорогі додаткові години обслуговування, безготівкова форма оплати, привітні та тактовні програмісти. Програма має достатньо простий, інтуїтивний інтерфейс, ніколи не вилітає, не займає багато часу для заповнення форм. Рекомендую усім, хто бажає підвищити рівень обслуговування та бажає слідкувати за клієнтами та фінансовими потоками.

Директор: Шаріпенко Д.О.


aleko

Транспортна компанія «Алеко Транс»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка

Компанія Алеко висловлює щиру вдячність колективу розробників USU за надання якісних та професійних послуг у створенні, інтегруванні та подальшому супроводі системи обліку для транспортно-логістичних підприємств.

Фахівці USU відразу довели свою компетентність іще на стадії вивчення технічного завдання, пропонуючи різноманітні варіанти і, таким же чином, допомогли знайти оптимальне вирішення поставлених завдань.

В результаті, з’явився продукт, який повністю відповідає нашим вимогам та дозволив впорядкувати робочі процеси, скоротити час оформлення документації. Інтерфейс програми лаконічний та зрозумілий до такої міри, що людина, яка володіє мінімальним досвідом роботи з персональним комп’ютером, швидко освоїть прості правила та алгоритми.

Особливо хочеться відзначити можливість системи виводити звіти за будь-яким із заявлених критеріїв, робити зрізи та витримки як на визначену дату, так і за обраний період. В цілому, всі можливості USU дозволяють з легкістю керувати процесами, знижують ймовірність помилки людського фактору, звільнити працівників від трудомісткої роботи з паперами та спрямувати їхні зусилля на підвищення якості та розвиток нових напрямків.

Окремої вдячності заслуговують працівники, які безпосередньо здійснювали встановлення та налагодження системи на робочих місцях. Кожен із хлопців володіє неймовірним почуттям тактовності, професіоналізму та глибинним розумінням процесу. Хочеться побажати хлопцям з команди Миколи Акулова розвитку та процвітання.


kurakova

ПП Куракова О.Н.

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка.

Хочемо висловити велику вдячність "ПП Акулов М.М." і його команді за допомогу в організації бізнесу, а саме за адаптацію програми USU до роздрібної торгівлі одягом.

На сьогодні, на ринку програмного забезпечення представлена велика кількість варіантів супроводу бізнесу, але всі вони або дорого коштують, або не володіють необхідною функціональністю і потребують значного допрацювання, що також впливає на фінальну вартість та термін запуску проекту.

Ми обрали саме USU у зв’язку з цілою низкою причин, а саме:

1) демократична ціна.

2) прозорість розрахунків.

3) можливість випробувати демо-версію продукту.

4) висока швидкість запуску проекту на етапах від вибору продукту до повноцінного запуску проекту (менше 5 днів.)

Відмінність від багатьох програмних продуктів, представлених на ринку, дане ПЗ достатньо гнучке до вимог користувача і дозволяє налаштувати майже будь-який аспект відповідно до особливостей бізнесу. Також, до позитивів можна віднести відсутність вимог до використання спец. обладнання. Окремо хочеться подякувати за блискавичну реакцію тех. підтримки на запити.

Бажаємо вашій команді процвітання та нових професійних успіхів!!

З повагою,

Приватний підприємець Куракова Ольга Николаевна.


softproduct

Оптика «Центр Линз»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наш центр лінз став клієнтом ПП "Універсальна Система Обліку" у 2013 році. На той момент ми лише планувати відкриття та шукали якісну програму для керування підприємством, яка б відповідала усім нашим вимогам. Від самого початку ми переконались, що зробили правильний вибір системи та розробника. Спочатку нам сподобалась відсутність абонентської плати за технічне обслуговування, а також можливість індивідуальних доопрацювань та простота інтерфейсу програми Універсальна Система Обліку. Однак, розпочавши роботу з ПП "УСУ", ми, в результаті, отримали значно більше того, на що розраховували на початку.

Програмісти ПП "Універсальна Система Обліку" з великим професіоналізмом підійшли до вирішення наших проблем.

Завдяки роботі команди професіоналів, ми отримали наступні можливості:

  • Зручний в користуванні довідник клієнтів, куди ми можемо вносити будь-яку інформацію та номери телефонів. Тепер ми завжди зможемо знайти будь-яку людину з нашого списку;
  • Стало зручно знаходити боржників та боротися із заборгованістю;
  • Ми можемо виставляти рахунок клієнтові по будь-якому з декількох прайс-листів, які введені у нашу систему. Це пришвидшило роботу адміністратора та дозволило нам інтегрувати зручну систему знижок;
  • Для прийому імпортних матеріалів ми зараз не витрачаємо багато часу для перевірки проводки та обліку всіх додаткових витрат. Програма УСО усе робить автоматично і відразу формує собівартість;
  • Будь-які бланки з внутрішньої та зовнішньої звітності ми можемо заповняти та роздруковувати з програми, витрачаючи на це мінімальний час;

Керівник ПП Soft Product отримав можливість самостійно створювати в програмі будь-які звіти та бачити ефективність роботи різних працівників фірми, рентабельність тих чи інших послуг, найперспективніших клієнтів та суму, яку вони витратили на наші послуги.

Іншими словами, команда професіоналів ПП "Універсальна Система Обліку" зробила для нас значно більше ніж ми планували. Можливості УСО справді безмежні Вона дозволила нам легко контролювати кожну нашу дію та працювати над помилками, оцінювати ефективність різних видів реклами та підвищити якість наших послуг.

Ми дуже вдячні колективу ПП "Універсальна Система Обліку" і бажаємо цій фірмі процвітання та подальших успіхів.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для доставки

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: