1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для замовлень

На думку 516 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для замовлень

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для замовлень

  • У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • Щоб нічого не забути, по кожному із клієнтів, з’явиться можливість позначення будь-якої запланованої чи виконаної роботи
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви зможете з легкістю контролювати кожне своє замовлення
    Замовлення

    Замовлення
  • По кожному із замовлень можна буде відслідковувати етап виконання та задіяних працівників
    Розподіл

    Розподіл
  • Ви отримаєте можливість ведення обліку будь-яких послуг
    Усі послуги

    Усі послуги
  • Ви отримаєте можливість продавати будь-який товар. Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Документи

    Документи
  • Усі співробітники будуть у Вас під контролем
    Контроль працівників

    Контроль працівників
  • Наша програма нагадає Вам про усі важливі справи
    Нагадування

    Нагадування
  • Ви зможете переглянути перелік справ на будь-яку дату по кожному фахівцю
    Планування

    Планування
  • Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень клієнтам
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, прибутку та продуктивності
    Зведення по працівниках

    Зведення
    по працівниках
  • Статистика заявок допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
    Статистика заявок

    Статистика заявок
     
  • Усі фінансові взаємовідносини з вашими постачальниками послуг будуть під цілковитим контролем
    Постачальники послуг

    Постачальники послуг
     
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення розкладу співробітників чи залишків товарів на складі - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Комплексна реалізація обліку замовлень з допомогою програмних інструментів від початку процесу і до його логічного завершення;
  • Система обліку замовлень володіє зручним та простим інтерфейсом. Жоден важливий аспект не буде пропущено;
  • Інтерфейс додатку гарно оформлений. Його можна персоналізувати з допомогою широкого вибору скінів оформлення з різноманітними палітрами кольорів;
  • Зручний пошук та навігація у базі даних дозволяють швидко та оперативно виконувати завдання з пошуку та обробки відомостей;
  • Софт обліку замовлень обладнаний зручною системою сповіщення: можна налаштувати сповіщення про закінчення матеріальних резервів на складах, про наявність заборгованості і так далі;
  • Утиліта обліку замовлень володіє високою здатністю адаптації до потреб клієнтів;
  • Софт здатен працювати з різноманітними управлінськими схемами та будь-якими можливими видами підприємницької діяльності;
  • Система обліку замовлень здатна обробляти одночасно величезну кількість інформації. Мультизадачність додатку дозволяє обробляти багато процесів паралельно;
  • Додаток контролює процес від А до Я. Від прийняття запиту до отримання оплати та сервісного обслуговування;
  • Високо-оптимізована система пошуку даних за різноманітними параметрами;
  • Програма обліку замовлень оснащена унікальною функцією точної фіксації термінів доставки та відвантаження товарів;
  • Утиліта пристосована до детального збору, аналізу статистичних відомостей та презентації результатів наочним способом. ПЗ перетворює дані у наочні графіки та діаграми, так, що кожен керівник може самостійно розібратися в тому, які сфери або галузі є прибутковими, а які потребують перегляду;
  • Висока адаптивність програми обліку замовлень допомагає пристосувати утиліту до індивідуальних запитів споживача;
  • Розмежування співробітників за рівнем доступу до внесення змін або перегляду бази даних допоможе зберегти комерційну таємницю та розподілити співробітників за зоною відповідальності;
  • Утиліта обліку замовлень здійснює реєстрацію дій кожного окремого співробітника, використовуючи його індивідуальний логін та пароль. Це дуже зручна можливість для керівництва компанії стежити за тим, які дії, коли і з якими наслідками вчинив той чи інший працівник;
  • Софт може обробляти дані різноманітних філій Вашої фірми у ракурсі однієї бази даних. Це зручно для великих підприємств з багатьма відділами у різноманітних місцях;
  • Доступ до системи замовлень можна отримати користуючись локальною або глобальною мережею;
  • Зробіть вибір на користь ПЗ від компанії Універсальна Система Обліку та облік замовлень на Вашому підприємстві буде в надійних руках. Звертайтеся за контактними телефонами, вказаними на сайті компанії. Зконтактуватися з нами можна також і через скайп. З допомогою додатку від УСО облік на підприємстві із рутинного процесу перетворюється на легкий, зручний та швидкий!

Опис програмного забезпечення

Для будь-якої організації, що займається продажами або виробництвом, облік замовлень є одним із першочергових та найважливіших завдань. Адже, лише за умови грамотно вибудуваного обслуговування замовлень, клієнти будуть платити гроші за надання послуг, що, відповідно, значно збільшуватиме прибутки Вашої компанії.

Моделі та форми обліку замовлень можуть відрізнятися за типом, однак, спільним прагненням для них є необхідність здійснення комплексної автоматизації процесів на підприємстві. Завдяки цьому, значною мірою спрощується складність та перевантаженість процесів на підприємстві. Оптимізація ділових процесів додатково скорочує витрати на виробництві.

Для ефективного керування обліком замовлень необхідно ретельно та старанно збирати багато статистичних показників та іншої інформації, окрім того, необхідний пильний контроль за виконанням робіт. Для досягнення цих цілей найкраще годиться додаток від компанії "Універсальна Система Обліку". Софт оснащено багатьма додатковими функціями. Керування замовленнями відбувається в автоматичному режимі, досить часто без безпосереднього втручання людини.

ПЗ облік замовлень оснащене функціоналом перевірки рівня складності за різноманітними критеріями. Додаток супроводжує споживачів через увесь процес: від прийняття заявки до отримання товару та погашення виставленого до оплати рахунку. Усі ці операції вигідно та ефективно здійснювати виключно з допомогою комп'ютерного додатку.

Загалом, в цілому, на сьогодні, інформаційні системи стають незамінним інструментом у всіх сферах життя людей, у тому числі, звичайно, і в роботі. Досвідчений розробник програмного забезпечення компанія "Універсальна Система Обліку", під час розроблення ПЗ обліку замовлень, взяла до уваги побажання споживачів та особливість роботи організацій, що працюють з замовленнями. Тому, утиліта обліку замовлень максимально спеціалізована та пристосована до потреб таких організацій.

Софт допоможе уникнути плутанини та неточностей у розрахунках. Утиліта наочно відображає увесь комплекс необхідних відомостей для ефективного здійснення обліку замовлень та керування ними. При цьому, значно скорочуються витрати часу, адже з допомогою систем комп'ютеризації та автоматизації інформаційне охоплення стає майже абсолютним. Ніщо не лишиться поза увагою утиліти.

Інструментарій додатку дуже широкий та охоплює багато сфер діяльності підприємства. Так, з допомогою ПЗ обліку замовлень можна здійснювати усі види обліку: складський, бухгалтерський та навіть управлінський. Функціонал додатку не обмежений та дозволяє отримати доступ до усіх необхідних інструментів ведення у всій повноті.

Утиліта оснащена унікальною системою сповіщення. Вона нагадає Вам про те, що необхідно поповнити запаси матеріальних резервів на складах. Також софт обліку замовлень вкаже на наявність дебіторної або кредиторної заборгованості.

Додатки від УСО володіють спільною рисою. Вони допомагають систематизувати інформацію на підприємстві та правильно нею розпоряджатися з метою оптимізації бізнес-процесів. Окрім того, безсумнівною позитивною відмінністю програмних продуктів УСО від конкурентів є високий ступінь адаптації софту до індивідуальних потреб підприємця. Адже утиліта обліку замовлень не обмежується тим, що просто обробляє замовлення, вона бере на себе іще цілий комплекс різноманітних функцій. Високий ступінь адаптивності у будь-якому випадку дає можливість для маневру, що ніколи не завадить під час здійснення підприємницької діяльності.

Утиліта обліку замовлень володіє такою важливою здатністю, як надсилання в автоматичному режимі повідомлень на електронну пошту або смс на мобільний телефон. Такі сучасні методи допоможуть оперативно та своєчасно виконати усі необхідні завдання.

Зробіть вибір на користь програмних продуктів від компанії УСО та вирішуйте проблему обліку замовлень на підприємстві комплексно та сучасними методами. Фахівці компанії з радістю дадуть відповідь на всі питання що Вас цікавлять. Звертайтеся за телефонами, вказаними на сайті компанії та отримайте вичерпні відомості про можливості додатку. Фахівці відділу технічної підтримки з радістю дадуть відповідь на всі питання що Вас цікавлять.

Зовнішній вигляд програми

Програма для замовлень

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для замовлень

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку замовлень

Програмою можуть користуватись:

  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює з населенням
  • Будь-яка приватна компанія

    Будь-яка приватна
    компанія
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Ательє

    Ательє
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для замовлень

bkk

Друкарня «BKK Druck»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу друкарні «BKK Druck»


chundja

Державне комунальне підприємство на правах господарського ведення акімату уйгурського району

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Ми користуємося програмою «УСО» з 2009 року. Програма значно полегшила роботу абонентного відділу, роботу обліку, бухгалтерії, написання бухгалтерських звітів. Зникла значна частина важкої роботи, легко та зручно здійснювати облік, формування звітів за будь-який період, відслідковувати оплату, заборгованість усіх абонентів. Легко формувати нарахування, платежі за період оплати, зведення по контролерах, по ділянках та зведені звіти фізичних осіб. Підвищилась ефективність та якість роботи абонентного відділу. Зручна робота з базою абонентів: групи, статуси, імпорт/експорт в форматі Excel. Своєчасно, якісно, отримуємо доступну консультацію з питань оновлення програми від розробників. Зручний інтерфейс та легкість у користуванні!


elaman

Інститут правильного харчування, Кит ТОВ

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Приватний підприємець «Універсальна Система Обліку» зміг швидко та якісно організувати роботу з розробки та інтеграції системи програмного забезпечення для Інституту Правильного Харчування у м. Астана, в результаті чого підприємство систематизувало поточну роботу кількох відділів, оптимізувавши її до мінімуму, але при цьому форма звіту залишилась повною, розгорнутою та прозорою.

Хочемо зауважити, що співробітники виконали всі інсталяційні роботи у вказаний термін, внесли наші корективи та зміни, у суворій відповідності з умовами Угоди. Після завершення робіт зі свого боку, працівники оперативно надали Акт виконаних робіт.

Менеджери та програмісти дуже пунктуальні та ввічливі.

Загалом, програма проста та легка в керуванні.

Директор Кобшегаріна А.Н.

01.06.2017 року


softproduct

Оптика «Центр Линз»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наш центр лінз став клієнтом ПП "Універсальна Система Обліку" у 2013 році. На той момент ми лише планувати відкриття та шукали якісну програму для керування підприємством, яка б відповідала усім нашим вимогам. Від самого початку ми переконались, що зробили правильний вибір системи та розробника. Спочатку нам сподобалась відсутність абонентської плати за технічне обслуговування, а також можливість індивідуальних доопрацювань та простота інтерфейсу програми Універсальна Система Обліку. Однак, розпочавши роботу з ПП "УСУ", ми, в результаті, отримали значно більше того, на що розраховували на початку.

Програмісти ПП "Універсальна Система Обліку" з великим професіоналізмом підійшли до вирішення наших проблем.

Завдяки роботі команди професіоналів, ми отримали наступні можливості:

  • Зручний в користуванні довідник клієнтів, куди ми можемо вносити будь-яку інформацію та номери телефонів. Тепер ми завжди зможемо знайти будь-яку людину з нашого списку;
  • Стало зручно знаходити боржників та боротися із заборгованістю;
  • Ми можемо виставляти рахунок клієнтові по будь-якому з декількох прайс-листів, які введені у нашу систему. Це пришвидшило роботу адміністратора та дозволило нам інтегрувати зручну систему знижок;
  • Для прийому імпортних матеріалів ми зараз не витрачаємо багато часу для перевірки проводки та обліку всіх додаткових витрат. Програма УСО усе робить автоматично і відразу формує собівартість;
  • Будь-які бланки з внутрішньої та зовнішньої звітності ми можемо заповняти та роздруковувати з програми, витрачаючи на це мінімальний час;

Керівник ПП Soft Product отримав можливість самостійно створювати в програмі будь-які звіти та бачити ефективність роботи різних працівників фірми, рентабельність тих чи інших послуг, найперспективніших клієнтів та суму, яку вони витратили на наші послуги.

Іншими словами, команда професіоналів ПП "Універсальна Система Обліку" зробила для нас значно більше ніж ми планували. Можливості УСО справді безмежні Вона дозволила нам легко контролювати кожну нашу дію та працювати над помилками, оцінювати ефективність різних видів реклами та підвищити якість наших послуг.

Ми дуже вдячні колективу ПП "Універсальна Система Обліку" і бажаємо цій фірмі процвітання та подальших успіхів.


yagoda

Студія Краси «YaGoDa»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Ми використовуємо в нашій студії краси програму «USU – Універсальна Система Обліку» з вересня 2015 року. Цю програму ми обрали тому, що вона проста в розумінні та дуже зручна в роботі. І, що особливо важливо, програма систематизує і надає всю необхідну інформацію у зручній для розуміння конфігурації.

Завдяки цій програмі ми з легкістю можемо: здійснювати облік усіх витратних матеріалів в електронному форматі; систематизувати та контролювати робочий процес (графіки роботи працівників), клієнтську базу (з детальними даними), що значно покращило якість обслуговування та допомогло залучити до салону нових клієнтів.

«USU – універсальна система обліку» тепер просто незамінна та дає можливість виділяти більше часу іншим аспектам нашого бізнесу.

Розробники цієї програми врахували всі наші побажання та внесли необхідні зміни та доповнення до програми. Так, наприклад, зараз ми можемо відслідковувати усі дні народження наших клієнтів та заздалегідь підготувати їм приємні подарунки. Ось іще приклад: ми з легкістю можемо відслідковувати та телефонувати тим клієнтам, які, у зв'язку з певними причинами, припинили відвідувати нашу студію, таким чином, підвищивши відсоток повернення клієнтів. Ну, а понад усе нам подобається те, що програма дає можливість легко аналізувати процес роботи салону і за заданими періодами часу, і по відділах та різних видах наданих послуг, і по завантаженості персоналу, і, що особливо важливо, по окупності реклами.

«USU – універсальна система обліку» не лише полегшила роботу, але й допомогла значно підвищити прибутковість студії.

Радимо усім інтегрувати її у себе на виробництві, особливо у сфері обслуговування.

І, окрема вдячність злагодженій команді технічної підтримки за екстрене реагування на всі питання, що виникали у нас, та надання нам своєчасних та кваліфікованих консультацій.

Керівник студії краси «Ягода»

ФОП Леонтьєв Г.А.

05.04.2016 р.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для замовлень

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: