1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для замовлень

На думку 516 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для замовлень

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для замовлень

  • У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • Щоб нічого не забути, по кожному із клієнтів, з’явиться можливість позначення будь-якої запланованої чи виконаної роботи
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви зможете з легкістю контролювати кожне своє замовлення
    Замовлення

    Замовлення
  • По кожному із замовлень можна буде відслідковувати етап виконання та задіяних працівників
    Розподіл

    Розподіл
  • Ви отримаєте можливість ведення обліку будь-яких послуг
    Усі послуги

    Усі послуги
  • Ви отримаєте можливість продавати будь-який товар. Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Документи

    Документи
  • Усі співробітники будуть у Вас під контролем
    Контроль працівників

    Контроль працівників
  • Наша програма нагадає Вам про усі важливі справи
    Нагадування

    Нагадування
  • Ви зможете переглянути перелік справ на будь-яку дату по кожному фахівцю
    Планування

    Планування
  • Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень клієнтам
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, прибутку та продуктивності
    Зведення по працівниках

    Зведення
    по працівниках
  • Статистика заявок допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
    Статистика заявок

    Статистика заявок
     
  • Усі фінансові взаємовідносини з вашими постачальниками послуг будуть під цілковитим контролем
    Постачальники послуг

    Постачальники послуг
     
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення розкладу співробітників чи залишків товарів на складі - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Комплексна реалізація обліку замовлень з допомогою програмних інструментів від початку процесу і до його логічного завершення;
  • Система обліку замовлень володіє зручним та простим інтерфейсом. Жоден важливий аспект не буде пропущено;
  • Інтерфейс додатку гарно оформлений. Його можна персоналізувати з допомогою широкого вибору скінів оформлення з різноманітними палітрами кольорів;
  • Зручний пошук та навігація у базі даних дозволяють швидко та оперативно виконувати завдання з пошуку та обробки відомостей;
  • Софт обліку замовлень обладнаний зручною системою сповіщення: можна налаштувати сповіщення про закінчення матеріальних резервів на складах, про наявність заборгованості і так далі;
  • Утиліта обліку замовлень володіє високою здатністю адаптації до потреб клієнтів;
  • Софт здатен працювати з різноманітними управлінськими схемами та будь-якими можливими видами підприємницької діяльності;
  • Система обліку замовлень здатна обробляти одночасно величезну кількість інформації. Мультизадачність додатку дозволяє обробляти багато процесів паралельно;
  • Додаток контролює процес від А до Я. Від прийняття запиту до отримання оплати та сервісного обслуговування;
  • Високо-оптимізована система пошуку даних за різноманітними параметрами;
  • Програма обліку замовлень оснащена унікальною функцією точної фіксації термінів доставки та відвантаження товарів;
  • Утиліта пристосована до детального збору, аналізу статистичних відомостей та презентації результатів наочним способом. ПЗ перетворює дані у наочні графіки та діаграми, так, що кожен керівник може самостійно розібратися в тому, які сфери або галузі є прибутковими, а які потребують перегляду;
  • Висока адаптивність програми обліку замовлень допомагає пристосувати утиліту до індивідуальних запитів споживача;
  • Розмежування співробітників за рівнем доступу до внесення змін або перегляду бази даних допоможе зберегти комерційну таємницю та розподілити співробітників за зоною відповідальності;
  • Утиліта обліку замовлень здійснює реєстрацію дій кожного окремого співробітника, використовуючи його індивідуальний логін та пароль. Це дуже зручна можливість для керівництва компанії стежити за тим, які дії, коли і з якими наслідками вчинив той чи інший працівник;
  • Софт може обробляти дані різноманітних філій Вашої фірми у ракурсі однієї бази даних. Це зручно для великих підприємств з багатьма відділами у різноманітних місцях;
  • Доступ до системи замовлень можна отримати користуючись локальною або глобальною мережею;
  • Зробіть вибір на користь ПЗ від компанії Універсальна Система Обліку та облік замовлень на Вашому підприємстві буде в надійних руках. Звертайтеся за контактними телефонами, вказаними на сайті компанії. Зконтактуватися з нами можна також і через скайп. З допомогою додатку від УСО облік на підприємстві із рутинного процесу перетворюється на легкий, зручний та швидкий!

Опис програмного забезпечення

Для будь-якої організації, що займається продажами або виробництвом, облік замовлень є одним із першочергових та найважливіших завдань. Адже, лише за умови грамотно вибудуваного обслуговування замовлень, клієнти будуть платити гроші за надання послуг, що, відповідно, значно збільшуватиме прибутки Вашої компанії.

Моделі та форми обліку замовлень можуть відрізнятися за типом, однак, спільним прагненням для них є необхідність здійснення комплексної автоматизації процесів на підприємстві. Завдяки цьому, значною мірою спрощується складність та перевантаженість процесів на підприємстві. Оптимізація ділових процесів додатково скорочує витрати на виробництві.

Для ефективного керування обліком замовлень необхідно ретельно та старанно збирати багато статистичних показників та іншої інформації, окрім того, необхідний пильний контроль за виконанням робіт. Для досягнення цих цілей найкраще годиться додаток від компанії "Універсальна Система Обліку". Софт оснащено багатьма додатковими функціями. Керування замовленнями відбувається в автоматичному режимі, досить часто без безпосереднього втручання людини.

ПЗ облік замовлень оснащене функціоналом перевірки рівня складності за різноманітними критеріями. Додаток супроводжує споживачів через увесь процес: від прийняття заявки до отримання товару та погашення виставленого до оплати рахунку. Усі ці операції вигідно та ефективно здійснювати виключно з допомогою комп'ютерного додатку.

Загалом, в цілому, на сьогодні, інформаційні системи стають незамінним інструментом у всіх сферах життя людей, у тому числі, звичайно, і в роботі. Досвідчений розробник програмного забезпечення компанія "Універсальна Система Обліку", під час розроблення ПЗ обліку замовлень, взяла до уваги побажання споживачів та особливість роботи організацій, що працюють з замовленнями. Тому, утиліта обліку замовлень максимально спеціалізована та пристосована до потреб таких організацій.

Софт допоможе уникнути плутанини та неточностей у розрахунках. Утиліта наочно відображає увесь комплекс необхідних відомостей для ефективного здійснення обліку замовлень та керування ними. При цьому, значно скорочуються витрати часу, адже з допомогою систем комп'ютеризації та автоматизації інформаційне охоплення стає майже абсолютним. Ніщо не лишиться поза увагою утиліти.

Інструментарій додатку дуже широкий та охоплює багато сфер діяльності підприємства. Так, з допомогою ПЗ обліку замовлень можна здійснювати усі види обліку: складський, бухгалтерський та навіть управлінський. Функціонал додатку не обмежений та дозволяє отримати доступ до усіх необхідних інструментів ведення у всій повноті.

Утиліта оснащена унікальною системою сповіщення. Вона нагадає Вам про те, що необхідно поповнити запаси матеріальних резервів на складах. Також софт обліку замовлень вкаже на наявність дебіторної або кредиторної заборгованості.

Додатки від УСО володіють спільною рисою. Вони допомагають систематизувати інформацію на підприємстві та правильно нею розпоряджатися з метою оптимізації бізнес-процесів. Окрім того, безсумнівною позитивною відмінністю програмних продуктів УСО від конкурентів є високий ступінь адаптації софту до індивідуальних потреб підприємця. Адже утиліта обліку замовлень не обмежується тим, що просто обробляє замовлення, вона бере на себе іще цілий комплекс різноманітних функцій. Високий ступінь адаптивності у будь-якому випадку дає можливість для маневру, що ніколи не завадить під час здійснення підприємницької діяльності.

Утиліта обліку замовлень володіє такою важливою здатністю, як надсилання в автоматичному режимі повідомлень на електронну пошту або смс на мобільний телефон. Такі сучасні методи допоможуть оперативно та своєчасно виконати усі необхідні завдання.

Зробіть вибір на користь програмних продуктів від компанії УСО та вирішуйте проблему обліку замовлень на підприємстві комплексно та сучасними методами. Фахівці компанії з радістю дадуть відповідь на всі питання що Вас цікавлять. Звертайтеся за телефонами, вказаними на сайті компанії та отримайте вичерпні відомості про можливості додатку. Фахівці відділу технічної підтримки з радістю дадуть відповідь на всі питання що Вас цікавлять.

Зовнішній вигляд програми

Програма для замовлень

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для замовлень

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку замовлень

Програмою можуть користуватись:

  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює з населенням
  • Будь-яка приватна компанія

    Будь-яка приватна
    компанія
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Ательє

    Ательє
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для замовлень

atletiko

Спортивний комплекс «АтлетиКо»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Ми розпочали працювати не так давно, у серпні 2015 року, і для роботи обрали програму «Універсальна Система Обліку» і не пошкодували. Зручний та зрозумілий інтерфейс, простота у звертанні, можливі будь-які індивідуальні налаштування, не потрібно постійно оновлювати, платити за це, надсилання повідомлень у формі смс та через e-mail.

Програма дозволяє здійснювати різноманітний облік: клієнтської бази, відвідування клієнтів, видів абонементів, складати розклад занять в залах та тренерів, нараховувати заробітну платню, здійснювати контроль корпоративних клієнтів, облік та продаж товарів та багато іншого.

Користуючись цією програмою не важко оптимізувати роботу виробництва, налагодити складський облік, налаштувати автоматичний обрахунок по цінах для оптимізації витрат підприємства.

Висловлюємо вдячність всьому колективу «ПП Акулова» за відмінний продукт та якісний сервіс!


autoline

Обмінний пункт «Автолайн-С»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Згідно з новими правилами здійснення валютних операцій для організацій, здійснюючих окремі види банківських операцій. Організація, яка здійснює валютні операції, повинна фіксувати їх на електронному носії, що є природним переходом на ПЗ (програмне забезпечення) з застарілого паперового здійснення обліку.

Наша компанія - ТОВ "Автолайн-С" - організація, яка здійснює валютні операції, з метою переходу на таке ПЗ, виконала моніторинг постачальників. За результатами аналізу, зупинила вибір на компанії "УСО - Універсальна Система Обліку" (юридична назва компанії ПП Акулов).

Чому? Перш за все, хотілося б підкреслити дивовижну простоту ПЗ, і в той же час повну функціональність - той рідкісний випадок, коли простота не несе шкоди функціональності. Дружній інтерфейс ПЗ, простота налаштувань, багатофункціональність, повна відповідність вимогам правил здійснення валютних операцій Національного Банку РК. Також хотілося б відзначити, що на сайті доступна демо-версія ПЗ, яка дозволяє повною мірою відчути ці характеристики. Що стосується самої компанії - ПП Акулов, то хотілося б підкреслити, що вона здійснює дуже гнучку цінову політику, що, безумовно є похвальною особливістю у непростих поточних економічних умовах. Ввічливе обслуговування, гнучкий підхід до потреб кожного клієнта - візитна картка цієї компанії. Я хочу побажати Вам успіхів та процвітання.

З повагою, директор ТОВ "Автолайн-С" Тогизбаев Б.М., 25 декабря 2015 рік.


es_clinic

Медичний центр «ЭС КЛИНИК»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


«USU» - чудова програма з дуже зручним та доступним інтерфейсом. Її можливості дозволили вирішити велику кількість завдань клініки у сфері автоматизації процесу створення баз даних пацієнтів, обліку відвідувань, грошових надходжень, видачі подарункових та бонусних карт і витрат лікарських препаратів.

Потенціал програми дозволяє з легкістю доповнювати її функціонал згідно з індивідуальними вимогами. Велика кількість закладених опцій дозволять удосконалювати автоматизацію процесу без суттєвих внесків на вже існуючій основі.

Особливої уваги заслуговує технічна підтримка. Допомога завжди оперативна та дуже кваліфікована.

Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу медичного центру «ЭС КЛИНИК»


platinum

Манікюрний салон «Платинум»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Перш за все, усім колективом манікюрного салону "Платинум" бажаємо висловити велику вдячність команді УСО за якісне обслуговування та побажати досягнення нових вершин у вашій справі.

Протягом року ми здійснювали облік за традиційною схемою, тобто записували все у зошит, і коли кількість клієнтів почала збільшуватись, виникла потреба спрощення здійснення обліку клієнтів, потік фінансів і т.д. А також, хотіли започаткувати програму лояльності клієнтів. Коли почали шукати в інтернеті потрібну нам програму, наштовхнулися на сайт Універсальної Системи Обліку. Після покупки програми ми отримали іще більше можливостей, ніж хотіли до цього. А саме:

- запровадили бонусну систему;

- можемо одним кліком підрахувати заробітну платню працівника, щоденний прибуток та витрати, платежі;

- звіт по клієнтах;

- яка послуга найбільш затребувана.

Отримали нові можливості:

- платіж по банківських картках;

- облік залучених постачальниками клієнтів.

Найголовніше те, що з програмою УСО УСО існує можливість реалізувати власні ідеї щодо розвитку своєї справи.

Керівник: Кенжібаев А.А.


pp

Друкарня «Pride Print»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації роботи друкарні «Pride Print»


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для замовлень

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: