1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для замовлень

На думку 516 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для замовлень

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для замовлень

  • У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • Щоб нічого не забути, по кожному із клієнтів, з’явиться можливість позначення будь-якої запланованої чи виконаної роботи
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви зможете з легкістю контролювати кожне своє замовлення
    Замовлення

    Замовлення
  • По кожному із замовлень можна буде відслідковувати етап виконання та задіяних працівників
    Розподіл

    Розподіл
  • Ви отримаєте можливість ведення обліку будь-яких послуг
    Усі послуги

    Усі послуги
  • Ви отримаєте можливість продавати будь-який товар. Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Документи

    Документи
  • Усі співробітники будуть у Вас під контролем
    Контроль працівників

    Контроль працівників
  • Наша програма нагадає Вам про усі важливі справи
    Нагадування

    Нагадування
  • Ви зможете переглянути перелік справ на будь-яку дату по кожному фахівцю
    Планування

    Планування
  • Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень клієнтам
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, прибутку та продуктивності
    Зведення по працівниках

    Зведення
    по працівниках
  • Статистика заявок допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
    Статистика заявок

    Статистика заявок
     
  • Усі фінансові взаємовідносини з вашими постачальниками послуг будуть під цілковитим контролем
    Постачальники послуг

    Постачальники послуг
     
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення розкладу співробітників чи залишків товарів на складі - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Комплексна реалізація обліку замовлень з допомогою програмних інструментів від початку процесу і до його логічного завершення;
  • Система обліку замовлень володіє зручним та простим інтерфейсом. Жоден важливий аспект не буде пропущено;
  • Інтерфейс додатку гарно оформлений. Його можна персоналізувати з допомогою широкого вибору скінів оформлення з різноманітними палітрами кольорів;
  • Зручний пошук та навігація у базі даних дозволяють швидко та оперативно виконувати завдання з пошуку та обробки відомостей;
  • Софт обліку замовлень обладнаний зручною системою сповіщення: можна налаштувати сповіщення про закінчення матеріальних резервів на складах, про наявність заборгованості і так далі;
  • Утиліта обліку замовлень володіє високою здатністю адаптації до потреб клієнтів;
  • Софт здатен працювати з різноманітними управлінськими схемами та будь-якими можливими видами підприємницької діяльності;
  • Система обліку замовлень здатна обробляти одночасно величезну кількість інформації. Мультизадачність додатку дозволяє обробляти багато процесів паралельно;
  • Додаток контролює процес від А до Я. Від прийняття запиту до отримання оплати та сервісного обслуговування;
  • Високо-оптимізована система пошуку даних за різноманітними параметрами;
  • Програма обліку замовлень оснащена унікальною функцією точної фіксації термінів доставки та відвантаження товарів;
  • Утиліта пристосована до детального збору, аналізу статистичних відомостей та презентації результатів наочним способом. ПЗ перетворює дані у наочні графіки та діаграми, так, що кожен керівник може самостійно розібратися в тому, які сфери або галузі є прибутковими, а які потребують перегляду;
  • Висока адаптивність програми обліку замовлень допомагає пристосувати утиліту до індивідуальних запитів споживача;
  • Розмежування співробітників за рівнем доступу до внесення змін або перегляду бази даних допоможе зберегти комерційну таємницю та розподілити співробітників за зоною відповідальності;
  • Утиліта обліку замовлень здійснює реєстрацію дій кожного окремого співробітника, використовуючи його індивідуальний логін та пароль. Це дуже зручна можливість для керівництва компанії стежити за тим, які дії, коли і з якими наслідками вчинив той чи інший працівник;
  • Софт може обробляти дані різноманітних філій Вашої фірми у ракурсі однієї бази даних. Це зручно для великих підприємств з багатьма відділами у різноманітних місцях;
  • Доступ до системи замовлень можна отримати користуючись локальною або глобальною мережею;
  • Зробіть вибір на користь ПЗ від компанії Універсальна Система Обліку та облік замовлень на Вашому підприємстві буде в надійних руках. Звертайтеся за контактними телефонами, вказаними на сайті компанії. Зконтактуватися з нами можна також і через скайп. З допомогою додатку від УСО облік на підприємстві із рутинного процесу перетворюється на легкий, зручний та швидкий!

Опис програмного забезпечення

Для будь-якої організації, що займається продажами або виробництвом, облік замовлень є одним із першочергових та найважливіших завдань. Адже, лише за умови грамотно вибудуваного обслуговування замовлень, клієнти будуть платити гроші за надання послуг, що, відповідно, значно збільшуватиме прибутки Вашої компанії.

Моделі та форми обліку замовлень можуть відрізнятися за типом, однак, спільним прагненням для них є необхідність здійснення комплексної автоматизації процесів на підприємстві. Завдяки цьому, значною мірою спрощується складність та перевантаженість процесів на підприємстві. Оптимізація ділових процесів додатково скорочує витрати на виробництві.

Для ефективного керування обліком замовлень необхідно ретельно та старанно збирати багато статистичних показників та іншої інформації, окрім того, необхідний пильний контроль за виконанням робіт. Для досягнення цих цілей найкраще годиться додаток від компанії "Універсальна Система Обліку". Софт оснащено багатьма додатковими функціями. Керування замовленнями відбувається в автоматичному режимі, досить часто без безпосереднього втручання людини.

ПЗ облік замовлень оснащене функціоналом перевірки рівня складності за різноманітними критеріями. Додаток супроводжує споживачів через увесь процес: від прийняття заявки до отримання товару та погашення виставленого до оплати рахунку. Усі ці операції вигідно та ефективно здійснювати виключно з допомогою комп'ютерного додатку.

Загалом, в цілому, на сьогодні, інформаційні системи стають незамінним інструментом у всіх сферах життя людей, у тому числі, звичайно, і в роботі. Досвідчений розробник програмного забезпечення компанія "Універсальна Система Обліку", під час розроблення ПЗ обліку замовлень, взяла до уваги побажання споживачів та особливість роботи організацій, що працюють з замовленнями. Тому, утиліта обліку замовлень максимально спеціалізована та пристосована до потреб таких організацій.

Софт допоможе уникнути плутанини та неточностей у розрахунках. Утиліта наочно відображає увесь комплекс необхідних відомостей для ефективного здійснення обліку замовлень та керування ними. При цьому, значно скорочуються витрати часу, адже з допомогою систем комп'ютеризації та автоматизації інформаційне охоплення стає майже абсолютним. Ніщо не лишиться поза увагою утиліти.

Інструментарій додатку дуже широкий та охоплює багато сфер діяльності підприємства. Так, з допомогою ПЗ обліку замовлень можна здійснювати усі види обліку: складський, бухгалтерський та навіть управлінський. Функціонал додатку не обмежений та дозволяє отримати доступ до усіх необхідних інструментів ведення у всій повноті.

Утиліта оснащена унікальною системою сповіщення. Вона нагадає Вам про те, що необхідно поповнити запаси матеріальних резервів на складах. Також софт обліку замовлень вкаже на наявність дебіторної або кредиторної заборгованості.

Додатки від УСО володіють спільною рисою. Вони допомагають систематизувати інформацію на підприємстві та правильно нею розпоряджатися з метою оптимізації бізнес-процесів. Окрім того, безсумнівною позитивною відмінністю програмних продуктів УСО від конкурентів є високий ступінь адаптації софту до індивідуальних потреб підприємця. Адже утиліта обліку замовлень не обмежується тим, що просто обробляє замовлення, вона бере на себе іще цілий комплекс різноманітних функцій. Високий ступінь адаптивності у будь-якому випадку дає можливість для маневру, що ніколи не завадить під час здійснення підприємницької діяльності.

Утиліта обліку замовлень володіє такою важливою здатністю, як надсилання в автоматичному режимі повідомлень на електронну пошту або смс на мобільний телефон. Такі сучасні методи допоможуть оперативно та своєчасно виконати усі необхідні завдання.

Зробіть вибір на користь програмних продуктів від компанії УСО та вирішуйте проблему обліку замовлень на підприємстві комплексно та сучасними методами. Фахівці компанії з радістю дадуть відповідь на всі питання що Вас цікавлять. Звертайтеся за телефонами, вказаними на сайті компанії та отримайте вичерпні відомості про можливості додатку. Фахівці відділу технічної підтримки з радістю дадуть відповідь на всі питання що Вас цікавлять.

Зовнішній вигляд програми

Програма для замовлень

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для замовлень

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку замовлень

Програмою можуть користуватись:

  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює з населенням
  • Будь-яка приватна компанія

    Будь-яка приватна
    компанія
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Ательє

    Ательє
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для замовлень

bm

ТОВ «Видавнича компанія Бізнес Медіа»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наша друкарня ТОВ "Видавнича компанія Бізнес Медіа" займається виробництвом різноманітної поліграфічної продукції.

В якості бази даних та системи обліку, до придбання програмного забезпечення, використовували excel. Але вирішили оптимізувати бізнес-процес та роботу друкарні і в середині 2017 року придбали продукт в «USU – Універсальна Система Обліку». "Програма для друкарні" була створена для найвищому рівні, проста у використанні. Безліч співробітників з легкістю пристосувались до даного програмного забезпечення. Технічна підтримка компанії завжди чуйна. При кожній заявці, вчасно та швидко виконують наші поставлені завдання.

Висловлюємо велику вдячність та бажаємо процвітання вашій компанії.

Генеральний директор ТОВ «ВК Бізнес Медіа» Ісмаїлов З.М.


malineli

ПП Богубаєва Дінара

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Весільний бутік Малинелли (ПП Богубаева Динара) висловлює сердечну подяку компанії ПП Акулов М.М. за встановлення на нашому підприємстві програми Універсальна Система Обліку.

Завдяки програмі ми забули про ведення обліку в зошитах та Excel. Уся наша інформація зберігається на комп’ютері та обробляється протягом кількох секунд.

Інтерфейс програми дуже простий. Усі продавці освоїли роботу в системі дуже швидко.

Я, як керівник, можу в будь-яку мить переглянути результати роботи за день з робочого місця або перебуваючи в дома.

Нам налаштували систему відвідувань. Тепер ми можемо бачити хто з працівників перебуває у відпустці або хворіє. Стало дуже зручно вести розрахунок відпусток та лікарняних.

Бухгалтер тепер бачить всю картину руху товарів та грошових потоків, а також може відображати оплату як готівкою, так і карткою або ж з використанням різноманітних платіжних систем.

Технічне обслуговування виконується своєчасно і на високому професійному рівні. Хлопці терпляче відповідають на всі наші численні запитання та виконують роботу у заявлені терміни.

З повагою, Шаріпов Дархан


redraft

Виробничо-торгівельна фірма «Redraft»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Виробничо-торгівельна фірма «Redraft» - спеціалізована дизайн-студія по розробці та виготовленню професійного спортивного одягу. Серед наших клієнтів є як великі клуби, федерації, асоціації, так і невеликі команди. Працюючи на підприємстві повного циклу, ми не можемо поділяти наших клієнтів на великих і малих. Тому ведення виробничого процесу за великого різноманіття замовлень стає дуже складною справою.

Кілька років тому було прийнято рішення замінити усталену систему обліку більш універсальним та розширюючим можливості продуктом. Після довгих пошуків ми зупинились на Універсальній Системі Обліку. На фоні інших програм, вона здалась найбільш гнучкою та такою, що відповідає нашим потребам. Після консультації зі спеціалістами, ми оцінили привабливість у ціновому сегменті.

Повномасштабна робота зі створення програми тривала понад один рік. Модуль за модулем, ми писали, тестували, вносили корективи та з’єднували їх один з одним. Результат такої кропіткої роботи - повноцінний продукт, який дає можливість повністю здійснювати увесь виробничо-фінансовий облік діяльності підприємства.

Величезна вдячність терпінню працівників USU. Їх професіоналізм дозволив втілити нашу ідею в життя. Звісно, немає меж для досконалості. Виникає потреба в подальшій реалізації нових ідей, і тут нам допомагає технічна підтримка, яку надає USU.

На сьогодні, ми володіємо відмінним програмним продуктом, створеним силами наших фахівців та фахівців USU.

Дякую Вам за співпрацю. Бажаємо Вам більше нових клієнтів та не забувати про старих.

З повагою, керівник ВТФ «Redraft»

Красножен Ольга Александровна


samarina

Торгівельна організація «Самаріна Тетяна Володимирівна»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відгук про програму «Універсальна Система Обліку».

Обираючи між бухгалтерськими програмами: «1С Роздріб», «УСО», «БухСофт» та іншими, зупинила свій вибір на програмі: Універсальні системи обліку.

І це не випадково. Вона володіє низкою переваг, і це лише деякі з них:

1) Маючи великий асортимент (понад 6 тис. найменувань) було актуальне швидке перенесення бази до програми. Це можливо через імпорт з Excel. Не потрібно до програми вносити кожну позицію. Глобальне заощадження часу.

2) Існує можливість зробити фото товару, і продавці, під час продажу, бачать, що саме вони продають. Це чудово - відбувається значно менше пересорту.

3) Існує можливість видруковувати чек 2-х видів та здійснювати продаж без чеку - списання товару відбувається в будь-якому випадку.

4) Чудовий аналіз діяльності. Можна побачити графічно (що більш наочно) результат поставленого питання. І за прибутками, і за товаром, і за продажами кожного продавця та багато іншого.

5) Чуйні та компетентні працівники компанії, що дуже приємно. Швидко приходять на допомогу та допомагають у вирішення питання.

Думаю, що з вибором не помилилась.

Чудовий інструмент для обліку! Зручна, проста, зрозуміла та доступна програма.

Дякуємо її творцям за полегшення обліку.

Приватний підприємець Самаріна Т. В.


pp

Друкарня «Pride Print»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації роботи друкарні «Pride Print»


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас Будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для замовлень

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.

Смотрите также:


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: