Можливості CRM системи для автоматизації мікрокредитної організації
- У Вас створиться єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними та фотографіями.
База клієнтів - У якості доданих файлів можна прикріпити будь-які необхідні документи клієнта
Файли - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
SMS и E-mail розсилка - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Розсилка по електронній пошті дозволить вам відправити і будь-який електронний документ клієнту
E-mail - Розсилка по месенджер Viber підтримає вашу репутацію сучасної компанії
Viber - Програма згодиться як для маленьких організацій, так і для великих компаній, які мають широку мережу філій
Для всіх организаций - Ви з легкістю зможете контролювати кожну свою позику
Позики - Відсотки по позиці можуть нараховувати як щоденно, так і щомісячно – саме так, як вам зручніше
Відсотки - Ви зможете працювати як з однією валютою, так і у багатовалютному режимі по позиці
Будь-які валюти - Наша програма автоматично сповістить співробітників про важливе завдання: наприклад, про підготовку до видачі певної суми
Сповіщення - У програмі можна відразу створити та роздрукувати заставний квиток
Заставний квиток - Ваші особисті угоди будуть автоматично заповнюватися усіма необхідними даними по клієнту та позиці
Угоди позик - Також, у програмі Ви зможете роздрукувати усі необхідні бухгалтерські документи, зокрема витратно-касовий та прибутково-касовий ордер
Бух. документи - Для клієнта будуть підготовані документи про зміну курсу або валюти, проведення торгів або невиконання ним своїх зобов’язань
Сповіщення - У програмі легко зазначити також і добір по будь-якій позиці
Добір - Програма врахує як повне, так і часткове погашення по позиці та відсотках
Погашення - У випадку роботи за багатовалютною системою під час зміни курсу валют будуть автоматично виконані необхідні перерахунки
Перерахунок - По просроченным займам программа автоматически начнет начислять пеня
Пеня - У разі необхідності у програмі можна швидко зазначити будь-яку заставу по позиці та її оцінку, додати до неї фото або супровідні документи
Застави - Залежно від виду застави у вас можуть створюватися різні угоди
Угода застави - Акт прийому-передачі заповниться усіма необхідними по заставі даними
Акт прийому-передачі - У Вас буде врахована реалізація застав та підраховані супутні витрати та отриманий прибуток
Реалізація - Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Філії - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Ваших співробітників можна легко порівняти по результативності та роботі як у фінансовому, так і в кількісному плані
Аналіз співробітників - Ви повністю контролюватимете усі виконані платежі з врахуванням надходжень, витрат та залишку по кожній касі або банківському рахунку
Статистика платежів - Звіти покажуть вам інформацію по видачі та поверненню позик, прибуток продовження, продажі, нарахування пені або від різниці курсів під час перерахунку
Основні кошти - Всі фінансові рухи будуть у вас під повним контролем. Ви легко зможете відстежити, на що у вас витрачається найбільше коштів за будь-який період
Контроль витрат - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність прибутковість компанії
Аналіз прибутку - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Зв’язок з платіжними терміналами, щоб клієнти могли оплачувати не лише у відділі, але і в найближчому терміналі. Такі оплати автоматично відображатимуться у програмі
Платіжні
термінали - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви можете запровадити оцінку якості роботи клієнтами. Клієнтові надходитиме SMS, у якому йому пропонуватимуть оцінити роботу менеджера. Керівник зможе переглядати аналіз SMS-голосування у програмі
Оцінка якості - Спеціальна програма за розкладом збереже копію усіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу системи, автоматично заархівує та сповістить про готовність
Резервне
копіювання - Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів у суворо визначений час та налаштувати будь-які інші дії програми
Планувальник - Вы сможете быстро внести первоначальные данные, необходимые для работы программы. Для этого используется удобный ручной ввод или импорт данных
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення для МКО має демократичну вартість із безмежними функціональними можливостями, що підходять під маленьку чи велику організації з безліччю філій;
- Програмне забезпечення дозволяє працювати з різними документами, повідомленнями, включаючи зміну курсу валют, прострочення платежів, невиконання зобов'язань, які проводяться торгів тощо;
- Програмне забезпечення дозволяє об'єднати всі структурні підрозділи для єдиної налагодженої роботи, оперативно формуючи договори позики, проводячи оцінку та видачу коштів;
- Інформація щодо клієнтів буде відображена в клієнтській базі CRM з урахуванням відображення історії звернень, оформлення кредитів, виплат, заборгованості, пені, що нараховується, тощо;
- У системі можна проаналізувати кредитну історію кожного клієнта;
- За допомогою контекстної пошукової системи легко відобразити необхідну інформацію за допомогою електронної пошукової системи, вводячи в пошукове віконце ініціали клієнтів, контакти, номери договорів і т.д.;
- У додатку передбачається ведення електронних документів та звітів, використовуючи шаблони;
- Інформація буде автоматично внесена до документації та звітності, актів, довідок та відомостей при імпортуванні даних з різних носіїв;
- Усі розрахунки здійснюватимуться за заданим алгоритмом електронним калькулятором;
- При прострочення платежів у системі автоматично розраховуватиметься підсумкова сума для нарахування пені за кожен місяць;
- Прийом платежів здійснюється готівкою та безготівковими коштами при взаємодії з банківськими організаціями, платіжними терміналами;
- За відсутності можливості здійснення взаєморозрахунків у національній валюті передбачається мультивалютний режим для погашення заборгованості з урахуванням конвертування коштів та обліку різниці курсу;
- Облік робочого часу дозволяє підвищити якісні показники робочої діяльності кожного співробітника мікрокредитної організації, обчислити щомісячну оплату праці за виконаний обсяг роботи, відпрацьований час та оформлені кредити;
- У додатку доступно аналізувати дані щодо витрат і доходів та будь-який період часу;
- Програма передбачає можливість ведення бухгалтерського обліку, автоматизуючи процес ведення документообігу.
Автоматизація мікрокредитної організації
Автоматизація мікрокредитної організації забезпечує ефективною робочою діяльністю з видачею кредитів під відсотки чи заставу, спрощуючи процес реєстрації даних із формуванням документації та звітності. Програмне забезпечення від компанії «Універсальна система обліку» передбачає можливість оперування на ринку мікро позик. У єдиній системі для автоматизації мікрокредитних організацій передбачається об'єднання всіх відділень у єдине ціле для зручного контролю, управління та здійснення обліку, аналізу рухів видачі кредитів із підсумковим розрахунком доходів та витрат. Програмне забезпечення передбачає роботу з будь-якою операційною системою Windows, яка використовується на різних робочих пристроях. Додаток передбачає можливість багатоканального підключення всіх працівників мікрокредитної організації для покращення якості здійснюваних процесів, що відображаються у додатку щодня.
Кожен робочий пристрій буде локально з'єднаний з головним комп'ютером, щоб керівник організації зміг віддалено контролювати робочі процеси з урахуванням надсилання матеріалів, оцінюючи загальну успішність та простої. Додаток є високоякісним, автоматизованим, з гнучкими параметрами конфігурації, причому має досить демократичну цінову політику, що підходить під бюджет будь-якої організації. Працювати у додатку досить зручно, комфортно для кожного користувача, навіть із малим досвідом роботи у програмному забезпеченні. Для користувачів передбачається індивідуальний вибір однієї з півсотні тем для заставки робочого столу, налаштування мовної панелі, з урахуванням інструментів і шаблонів. Програмне забезпечення передбачає можливість єдиного підключення необмеженої кількості робочих пристроїв, віддалено контролюючи усі робочі процеси та не даючи збоїв. Вся інформація щодо мікрокредитної організації (позиках, заставному майну, клієнтам та співробітникам, документації та звітності) буде збережена в єдиному інформаційному просторі в необмеженому обсязі, на тривалий термін, у форматах Word і Excel, що підтримуються. Програма передбачає поділ прав користувача, відкриваючи доступ до електронних документів на підставі трудової діяльності.
Автоматизація МКО
Автоматизація МКО передбачає можливість роботи з новими документами, оптимізуючи витрачається робочий час при врахуванні відсутності необхідності повторної інформації, при автоматично виконуваних розрахунках. Додаток забезпечує автоматизацією МКО а з оперативним формуванням цифрової документації та звітності, використовуючи електронні шаблони та автоматичне введення даних. Наприклад, при формуванні нового договору на позику достатньо відкрити форму з певно заповненими полями, що залишилися можливо заповнити шляхом вказівки клієнта з єдиної CRM бази, відображення суми позики, валюти в якій передбачається подальше підвищення кредиту та вказівку процентної ставки. Програмне забезпечення дозволяє своєчасно виявляти помилки, які здійснюються співробітниками, враховуючи неточності та фальсифікації даних. При веденні обліку робочого часу системою автоматично розраховуватиметься заробітна плата за відсотками та оформленими позиками.
Знайти необхідну інформацію в системі стало доступно за допомогою електронної пошукової системи, використовуючи внесення в електронному вікні ініціалів клієнтів, номерів телефонів, угод і т.д. У додатку для МКО буде сформовано базу даних щодо клієнтів, відображаючи контактну інформацію з історією звернень, позик, платежів та заборгованості. На підставі наявних даних, можна здійснювати аналіз позичальників. Таким чином, при постійних простроченнях позичальників будуть переміщені в окрему проблемну групу, автоматично розраховуючи суму заборгованості з нарахуванням пені за кожен місяць прострочення. Додатком передбачається автоматизація зазначення застави з урахуванням суми кредиту, що визначається в національній валюті. Працюючи з іноземними клієнтами і збільшення прибутковості компанії, передбачається розрахунок у мультивалютному режимі. При мультивалютному режимі в договорі позики, у пункті погашення кредиту буде відображено інформацію про конвертування коштів на національну валюту з урахуванням зміни курсу, роблячи перерахунок курсової різниці. Таким чином, МКО не упустить можливого прибутку, навіть із зміною курсу валют.
Програма для автоматизації мікрокредитної організації
Програма для автоматизації мікрокредитної організації передбачає можливість інтеграції з сайтом, де буде відображено інформацію щодо всіх пропозицій та умов роботи на підставі кредитів, що надаються. Також передбачається можливість здійснення автоматичної реєстрації та подання онлайн заявок на надання кредиту позичальникам. Програмне забезпечення оснащено ультрасучасними функціональними можливостями, які допомагають мікро кредитним організаціям надавати актуальну інформацію з питань, що цікавлять, за допомогою налаштування автовідповідача та використання функції АТС телефонія. Крім цього, передбачається можливість інтеграції із 1С бухгалтерій для здійснення ведення бухгалтерського обліку. Таким чином, вся інформація про доходи та витрати мікрокредитної організації буде відображена в системі з урахуванням постійного доступу до керівництва.
За будь-який період можна розрахувати підсумковий прибуток з наданням керівнику даних в аналітичних і статичних звітах у вигляді діаграм і графіків. У системі фіксуватиметься інформація щодо додаткових витрат організації, не залишаючи нічого поза увагою. Програму з автоматизацією мікрокредитних організацій можна використовувати в повному обсязі при комплексному підході для вирішення різнопланових завдань. Програма підходить для невеликих організацій, а також для великих з великою мережею філій. У додатку відразу можна сформувати і роздрукувати необхідні бухгалтерські документи, включаючи видатковий касовий ордер і прибутково-касовий ордер, рахунок і т.д. Також у системі можливо автоматизувати процес підготовки необхідних документів для клієнтів про зміну курсу валют, проведення торгів та заяв про невиконання зобов'язань. Крім цього, у додатку легко вказувати суму позики та добір. У додатку проглядається ведення обліку на повне або часткове погашення позики.
Купити програму для МКО
Купити програму для МКО є можливим із нескінченними функціональними можливостями для автоматизації робочих процесів за доступністю цінової політики. Перед тим, як купити програму для МКО, варто проаналізувати функціональне забезпечення з урахуванням встановлення та використання безкоштовної тестової версії. Також є можливість проконсультуватися зі спеціалістами, які допоможуть також у встановленні та налаштуванні програмного забезпечення, гарантуючи швидкий старт роботи. Варто також врахувати, що програмне забезпечення може працювати з платіжними терміналами, робити безготівкові платежі за допомогою банківських переказів та QR кодами. Також програмне забезпечення дозволяє взаємодіяти із позичальниками за допомогою автоматизованого розсилання інформаційних відомостей голосовими та текстовими повідомленнями. Крім того, програмне забезпечення передбачає взаємодію працівників усіх структурних підрозділів по локальній мережі, передаючи інформаційні матеріали для поліпшення та прискорення робочих процесів.
Відео програми для МФО
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для автоматизації мікрокредитної організації
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватися:
Мікрофінансові
організації
Кредитні компанії
Ломбарди
Приватні
банківські
підприємства
Фінансові
організації
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.