Можливості CRM системи для обліку у мікрокредитній організації
- У Вас створиться єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними та фотографіями.
База клієнтів - У якості доданих файлів можна прикріпити будь-які необхідні документи клієнта
Файли - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
SMS и E-mail розсилка - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Розсилка по електронній пошті дозволить вам відправити і будь-який електронний документ клієнту
E-mail - Розсилка по месенджер Viber підтримає вашу репутацію сучасної компанії
Viber - Програма згодиться як для маленьких організацій, так і для великих компаній, які мають широку мережу філій
Для всіх организаций - Ви з легкістю зможете контролювати кожну свою позику
Позики - Відсотки по позиці можуть нараховувати як щоденно, так і щомісячно – саме так, як вам зручніше
Відсотки - Ви зможете працювати як з однією валютою, так і у багатовалютному режимі по позиці
Будь-які валюти - Наша програма автоматично сповістить співробітників про важливе завдання: наприклад, про підготовку до видачі певної суми
Сповіщення - У програмі можна відразу створити та роздрукувати заставний квиток
Заставний квиток - Ваші особисті угоди будуть автоматично заповнюватися усіма необхідними даними по клієнту та позиці
Угоди позик - Також, у програмі Ви зможете роздрукувати усі необхідні бухгалтерські документи, зокрема витратно-касовий та прибутково-касовий ордер
Бух. документи - Для клієнта будуть підготовані документи про зміну курсу або валюти, проведення торгів або невиконання ним своїх зобов’язань
Сповіщення - У програмі легко зазначити також і добір по будь-якій позиці
Добір - Програма врахує як повне, так і часткове погашення по позиці та відсотках
Погашення - У випадку роботи за багатовалютною системою під час зміни курсу валют будуть автоматично виконані необхідні перерахунки
Перерахунок - По просроченным займам программа автоматически начнет начислять пеня
Пеня - У разі необхідності у програмі можна швидко зазначити будь-яку заставу по позиці та її оцінку, додати до неї фото або супровідні документи
Застави - Залежно від виду застави у вас можуть створюватися різні угоди
Угода застави - Акт прийому-передачі заповниться усіма необхідними по заставі даними
Акт прийому-передачі - У Вас буде врахована реалізація застав та підраховані супутні витрати та отриманий прибуток
Реалізація - Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Філії - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Ваших співробітників можна легко порівняти по результативності та роботі як у фінансовому, так і в кількісному плані
Аналіз співробітників - Ви повністю контролюватимете усі виконані платежі з врахуванням надходжень, витрат та залишку по кожній касі або банківському рахунку
Статистика платежів - Звіти покажуть вам інформацію по видачі та поверненню позик, прибуток продовження, продажі, нарахування пені або від різниці курсів під час перерахунку
Основні кошти - Всі фінансові рухи будуть у вас під повним контролем. Ви легко зможете відстежити, на що у вас витрачається найбільше коштів за будь-який період
Контроль витрат - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність прибутковість компанії
Аналіз прибутку - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Зв’язок з платіжними терміналами, щоб клієнти могли оплачувати не лише у відділі, але і в найближчому терміналі. Такі оплати автоматично відображатимуться у програмі
Платіжні
термінали - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви можете запровадити оцінку якості роботи клієнтами. Клієнтові надходитиме SMS, у якому йому пропонуватимуть оцінити роботу менеджера. Керівник зможе переглядати аналіз SMS-голосування у програмі
Оцінка якості - Спеціальна програма за розкладом збереже копію усіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу системи, автоматично заархівує та сповістить про готовність
Резервне
копіювання - Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів у суворо визначений час та налаштувати будь-які інші дії програми
Планувальник - Вы сможете быстро внести первоначальные данные, необходимые для работы программы. Для этого используется удобный ручной ввод или импорт данных
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Універсальне програмне забезпечення оснащене необхідними інструментами для цифрового керування, контролю та обліку над веденням бізнесу будь-якої галузі;
- Універсальна система є зручним інструментом для здійснення контролю обліку робочого часу, відображаючи фактичні показники відпрацьованого часу та виконаних запитів за кредитами, припускаючи виплати заробітної плати та заохочень;
- Контролювати внутрішньоорганізаційні процеси всіх підрозділів стало реально на дистанційній основі за допомогою відеоспостереження;
- Управління над фінансовою складовою є автоматизованим, враховуючи можливість єдиного запровадження бухгалтерського обліку з цифровим документообігом;
- Під час формування документації та звітності доступне використання електронних шаблонів, скорочуючи втрати часу;
- Усі користувачі будуть володарями певних прав користування системою та доступу до інформаційних даних;
- За допомогою контекстної пошукової системи реально швидко отримати необхідну інформацію, що зберігається в необмеженому обсязі в єдиному хмарному просторі;
- Програмою підтримуються різні типи файлів із урахуванням цифрових зображень;
- База щодо позичальників передбачає запровадження контактної інформації, історії звернень, укладених договорів, відсотків за ставками, платежами, пені за прострочення, пропонуючи скани документації та фотографії;
- Є можливість об'єднати підрозділи для якісної та узгодженої взаємодії користувачів по локальній мережі;
- Розрахункові операції виконуються вбудованим електронним калькулятором, виходячи із заданих алгоритмів;
- Прийом платежів проводиться у готівковій та безготівковій формі, взаємодією з терміналами, банківськими системами, QR-кодами, щодня відображаючи відомості про кошти у кожній касі відділень та на розрахунковому рахунку;
- Додаток є зручним і багатофункціональним, підходить під будь-який рівень управління користувача;
- В системі немає потреби вдруге вносити інформацію, з автоматичним збереженням та подальшим використанням матеріалів у ході імпортування у необхідні документи, звіти, журнали та таблиці;
- Додаток може здійснювати облік та контроль, управління над кількома компаніями.
Облік для мікрокредитної організації
Облік для мікрокредитної організації виконується зручними та ефективними методами регулювання бізнес-процесів, аналізуючи дані доходів і витрат, складаючи загальні показники збільшення завершених кредитів. Сучасні електронні системи дозволяють керівникам організацій дисциплінувати своїх підлеглих, ведучи якісний облік із веденням цифрового документообігу. За допомогою єдиної інформаційної системи немає необхідності окремо у кожному додатку вести управління, контроль, аналітику, бухгалтерський облік, поєднуючи та спрощуючи робочі процеси. Програмне забезпечення на сьогоднішній день здатне замінити безліч висококваліфікованих працівників, при цьому скорочуючи тимчасові та фінансові втрати. Програмне забезпечення має гнучкі принтери конфігурації зі зручною панеллю управління, меню з трьома розділами, що спрощує щоденні завдання користувачів. Найбільш ефективною та автоматизованою є програма «Універсальна Система Обліку». Додаток представлений з різноманітними шаблонами, що відповідають регламенту організації, дизайну та темам для заставки робочого столу, а також прийнятною ціновою політикою з відсутністю абонентської плати. Автоматизований помічник здатний об'єднати всі структурні підрозділи, працюючи одночасно з кількома компаніями, єдино керуючи та контролюючи робочі процеси бізнесу.
Облік мікрокредитної організації
Облік мікрокредитної організації є ефективний цифровий комплекс, що оптимізує робочі ресурси. Програмне забезпечення в ході інсталяції на робочі пристрої, до яких належать стаціонарний комп'ютер і мобільні телефони (смартфони), передбачає індивідуальну реєстрацію кожного співробітника організації для наступного входу через обліковий запис, захищений логіном і паролем. Програмне забезпечення не передбачає складнощів у встановленні чи налаштуванні, освоєнні. Будь-який співробітник стане просунутим користувачем навіть без особливих навичок. Програмне забезпечення забезпечує роботу всього бізнесу з допомогою єдиного управління, аналітики, обліку.
За допомогою універсальної системи всі користувачі зможуть одночасно входити до програми та виконувати робочі операції, при цьому взаємодіючи та передаючи матеріали по локальній мережі. У системі управлінського контролю доступно аналізувати дані щодо інформації, що вводиться і виводиться. Таким чином, при роботі з одним документом, договором, для інших користувачів доступ буде обмежений на якийсь час, виключаючи повторно введену інформацію. Усі матеріали, що зберігаються, будуть у належному вигляді, класифіковані та збережені в єдиному інформаційному просторі. Усім користувачам надається доступ до відомостей у міру поділу за рівнем посадового становища. Тому, тільки керівник має безмежні можливості. З електронною системою немає необхідності повторно вносити інформацію, достатньо використовувати відомості для заповнення документації та звітності, журналів і таблиці в цифровій формі.
Бухгалтерський облік мікрокредитної організації
Бухгалтерський облік мікрокредитної організації виконується при синхронізації програми з системою 1с. За даних функціональних можливостях синхронізованого ведення бухгалтерського обліку, керуючий мікрокредитною організацією зможе у будь-який час проаналізувати доходи та витрати, зіставляючи з попередніми звітними періодами. Також немає необхідності в неодноразовому виконанні тих самих операцій. При оформленні позички співробітникам немає необхідності самостійно прораховувати загальну суму позики, розбивати загальні показники на наступні щомісячні платежі, роблячи перерахунок за курсом валют або при нарахуванні пені за прострочення. Усі розрахункові процедури виконуватимуться електронним калькулятором згідно з заданими алгоритмами.
Вся фінансова діяльність організації буде надано керуючому мікрокредитної організації у будь-який час, використовуючи аналітичні та статистичні показники. Працюючи з документообігом, явним перевагам є цифрове бачення, з автоматичним збереженням, нумерацією і датуванням. p align="justify"> При формуванні документації є можливість оперативного створення необхідних матеріалів за допомогою електронних шаблонів. Шаблони можуть бути доповнені згідно з регламентуючими показниками. Документи при створенні можна відразу або пізніше роздрукувати на принтерах, що синхронізуються з програмою, підтримуючи різні моделі. Також, варто враховувати, що за наявності необхідної інформації достатньо перемістити її в потрібні документи, акти та звіти, без необхідності повторного заповнення відомостей.
Облік МКО
Облік МКО виконуватиметься автоматично, передбачаючи індивідуальний та автоматизований підхід. Для відображення інформації про діяльність кожного працівника та клієнта мікрокредитної компанії будуть встановлені камери відеоспостереження з передачею матеріалів на основний комп'ютер для подальшого аналізу правомірних дій. Щоб відобразити інформацію про щоденні роботи кожного спеціаліста, передбачається підключення робочих пристроїв головному комп'ютеру, зчитуючи та відображаючи на екрані монітора детальну інформацію відпрацьованого часу, здійснених дзвінків та відправлених SMS повідомлень, оформлених кредитних операцій тощо.
Для зручності та автоматизованого ведення управління над МКО передбачається використання сучасних функцій, таких як географічні карти, АТС телефонія, підтримка мульти валютного режиму із взаємодією з банківськими структурами. Наприклад, телефонна АТС забезпечує скануванням контактної інформації під час вхідного виклику клієнтами консультантам, з наданням детальної інформації для подальшого ведення розмови. За допомогою географічних карт передбачається можливість мінімізувати втрати часу з прокладанням маршруту до відділень мікрокредитної організації. Багато валютний режим також забезпечує усуненням недоліків і виключенням простоїв, втрати коштів виходячи з курсової різниці. Таким чином, в ході нестійкості курсу валют, система зчитуватиме загальні показники з перерахунком суми платежів, повідомляючи попередньо позичальників шляхом надсилання повідомлень.
Облік для МКО
Облік МКО є автоматизованим помічником при комплексному підході сучасних рішень. Програмне забезпечення є унікальним інструментом на вирішення різнопланових завдань. Наприклад, для забезпечення інформаційної підтримки клієнтів мікро кредитної організації про різні зміни, доповнення, вигідні пропозиції, передбачається можливість відправки повідомлень на мобільні оператори або електронну пошту в масовій або вибірковій формі. Доступно надсилати інформацію голосовими або текстовими повідомленнями. За всіма клієнтами мікрокредитної компанії вестиметься інформація, включаючи особисті побачення з контактними даними, історією звернень та оформлення договорів на позику, платежами та заборгованістю, пенею, відсотковим співвідношенням умов тощо.
Також можна додавати скани документів, фотографії для подальшого зчитування метрики в ході відвідування відділень МКО. У системі доступно відображати дані щодо всіх позичальників, зіставляючи постійних та нових клієнтів. Доступно надавати знижки у певному розмірі, підвищуючи лояльність. Також передбачається можливість взаємодії програми з сайтом, даючи можливість клієнтам ознайомитись із системою кредитування, проаналізувати відсоткову ставку та подальші погашення згідно з термінами, подаючи заявку в онлайн форматі. При достроковому погашенні заборгованості системою буде сформовано додаткову угоду на продовження позики. Враховуючи взаємодію софту з платіжними терміналами та банківськими системами, доступно приймати платежі в безготівковій формі. При зміні курсу валют сума буде конвертована за поточним курсом, таким чином, бізнес завжди буде в плюсі.
Програма для обліку МКО
Програма обліку МКО сприяє забезпеченню командними діями всіх структурних підрозділів. Кожен співробітник бачитиме необхідну йому інформацію. Наприклад, під час оформлення кредиту, менеджер надсилатиме запит касиру на підготовку певної суми коштів до видачі клієнту. Той у свою чергу бачитиме актуальну інформацію з підготовленою сумою та зміною статусу запиту. Після цих заходів менеджер бачитиме, що сума підготовлена і перенаправить клієнта до каси з формуванням супровідної документації. Усі процеси узгоджені забезпечуючи можливістю розширення бізнесу та збільшення доходів. Щоб ви могли на власній справі оцінити та проаналізувати надані розробниками можливості цифрового введення управлінського контролю над вашим бізнесом, варто пройти на сайт та завантажити стару версію. Пробна версія є безкоштовною, повністю відображає можливості ліцензованої програми, але з обмеженим терміном служби. Після закінчення тестового періоду ви зможете використовувати напрацьовану інформацію під час наступних операцій. Адресувати свої питання, що виникли в ході знайомства з утилітою, ви зможете за вказаними на сайті контактними номерами телефонів фахівців, або надсилаючи запит на електронну пошту. Фахівці компанії нададуть вам не лише консультацію, але й допоможуть з налаштуванням додатка, вибором модульного складу.
Відео програми для МФО
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для обліку в мікрокредитній організації
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватися:
Мікрофінансові
організації
Кредитні компанії
Ломбарди
Приватні
банківські
підприємства
Фінансові
організації
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.