Можливості CRM системи для автоматизації мікрофінансової організації
- У Вас створиться єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними та фотографіями.
База клієнтів - У якості доданих файлів можна прикріпити будь-які необхідні документи клієнта
Файли - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
SMS и E-mail розсилка - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Розсилка по електронній пошті дозволить вам відправити і будь-який електронний документ клієнту
E-mail - Розсилка по месенджер Viber підтримає вашу репутацію сучасної компанії
Viber - Програма згодиться як для маленьких організацій, так і для великих компаній, які мають широку мережу філій
Для всіх организаций - Ви з легкістю зможете контролювати кожну свою позику
Позики - Відсотки по позиці можуть нараховувати як щоденно, так і щомісячно – саме так, як вам зручніше
Відсотки - Ви зможете працювати як з однією валютою, так і у багатовалютному режимі по позиці
Будь-які валюти - Наша програма автоматично сповістить співробітників про важливе завдання: наприклад, про підготовку до видачі певної суми
Сповіщення - У програмі можна відразу створити та роздрукувати заставний квиток
Заставний квиток - Ваші особисті угоди будуть автоматично заповнюватися усіма необхідними даними по клієнту та позиці
Угоди позик - Також, у програмі Ви зможете роздрукувати усі необхідні бухгалтерські документи, зокрема витратно-касовий та прибутково-касовий ордер
Бух. документи - Для клієнта будуть підготовані документи про зміну курсу або валюти, проведення торгів або невиконання ним своїх зобов’язань
Сповіщення - У програмі легко зазначити також і добір по будь-якій позиці
Добір - Програма врахує як повне, так і часткове погашення по позиці та відсотках
Погашення - У випадку роботи за багатовалютною системою під час зміни курсу валют будуть автоматично виконані необхідні перерахунки
Перерахунок - По просроченным займам программа автоматически начнет начислять пеня
Пеня - У разі необхідності у програмі можна швидко зазначити будь-яку заставу по позиці та її оцінку, додати до неї фото або супровідні документи
Застави - Залежно від виду застави у вас можуть створюватися різні угоди
Угода застави - Акт прийому-передачі заповниться усіма необхідними по заставі даними
Акт прийому-передачі - У Вас буде врахована реалізація застав та підраховані супутні витрати та отриманий прибуток
Реалізація - Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Філії - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Ваших співробітників можна легко порівняти по результативності та роботі як у фінансовому, так і в кількісному плані
Аналіз співробітників - Ви повністю контролюватимете усі виконані платежі з врахуванням надходжень, витрат та залишку по кожній касі або банківському рахунку
Статистика платежів - Звіти покажуть вам інформацію по видачі та поверненню позик, прибуток продовження, продажі, нарахування пені або від різниці курсів під час перерахунку
Основні кошти - Всі фінансові рухи будуть у вас під повним контролем. Ви легко зможете відстежити, на що у вас витрачається найбільше коштів за будь-який період
Контроль витрат - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність прибутковість компанії
Аналіз прибутку - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Зв’язок з платіжними терміналами, щоб клієнти могли оплачувати не лише у відділі, але і в найближчому терміналі. Такі оплати автоматично відображатимуться у програмі
Платіжні
термінали - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви можете запровадити оцінку якості роботи клієнтами. Клієнтові надходитиме SMS, у якому йому пропонуватимуть оцінити роботу менеджера. Керівник зможе переглядати аналіз SMS-голосування у програмі
Оцінка якості - Спеціальна програма за розкладом збереже копію усіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу системи, автоматично заархівує та сповістить про готовність
Резервне
копіювання - Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів у суворо визначений час та налаштувати будь-які інші дії програми
Планувальник - Вы сможете быстро внести первоначальные данные, необходимые для работы программы. Для этого используется удобный ручной ввод или импорт данных
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Автоматизована високотехнологічна програма для мікрофінансової організації, що дозволяє комплексно керувати та контролювати робочими процесами з веденням обліку фінансової діяльності;
- У додатку можуть єдино здійснювати вхід та виконання різних завдань необмежену кількість користувачів, попередньо зареєструвавшись у системі та отримавши доступ до облікового запису з логіном та паролем;
- Багатофункціональний режим забезпечує єдиною та складеною роботою всіх користувачів структурних підрозділів, що локально обмінюються інформаційними даними;
- Швидко знаходити необхідну інформацію в системі стало доступно за допомогою вбудованої електронної пошукової системи, витрачаючи мінімум часу з максимум результатів у ході роботи;
- Додаток передбачає можливість роботи у мульти валютному режимі, приймаючи та конвертуючи кошти за курсом, з урахуванням перерахунку різниці валютних показників;
- У системі передбачається ведення обліку робочого дня, при щомісячних розрахунках доходів у ході оформлених кредитів, виплачуючи заробітну плату;
- У додатку весь документообіг здійснюватиметься у цифровій формі, збережений у хмарному сховищі;
- align="justify"> При формуванні документації та звітності, журналів, рахунків, актів передбачені електронні шаблони з автоматичним заповненням за зразками;
- У додатку немає необхідності повторних внесення інформаційних даних, використовуючи переміщення для заповнення;
- У програмі можуть бути використані різні типи файлів із графічними зображеннями;
- По кожному клієнту буде сформовано окрему картку, відображаючи історію запитів та консультацій, оформлених кредитів, контактів, платіжні історії, процентної ставки, заставного майна тощо;
- Доступно фіксувати всі дії всередині кожного підрозділу мікро кредитної організації за допомогою віддаленого відео стеження, в реальному часі, зчитуючи та передаючи матеріали на головний комп'ютер;
- Користувачі можуть використовувати голосове або текстове розсилання інформаційних повідомлень за допомогою SMS, E-mail, WhatsApp Viber для надання актуальної інформації клієнтом;
- Додатком передбачається можливість взаємодії з банківськими організаціями, платіжними терміналами з огляду на безготівкові прийоми платежів;
- Усі відділення мікро кредитної організації реально об'єднати в єдину мережу для якісного управління та аналізу прибутків та витрат.
Автоматизація мікрофінансової організації
Автоматизація мікрофінансової організації виконується за допомогою сучасних універсальних програм, що забезпечують комплексним управлінням, контролем та обліком. За допомогою програмного забезпечення можна аналізувати фінансову діяльність всіх структурних підрозділів, відображати дані в цифрових документах з урахуванням швидкого друку та надсилання електронною поштою. Також у межах певного періоду доступно виявляти недоліки, розраховувати витрати й доходи. Усі процеси будуть контрольовані з веденням обліку. При придбанні спеціалізованого програмного забезпечення для автоматизації мікрофінансових організацій передбачається аналіз діяльності власного бізнесу. Програми поділяють за функціоналом, що забезпечує організаціям тієї чи іншої сфери діяльності необхідні інструменти на вирішення поставлених завдань. Щоб придбати програму із сучасними функціональними можливостями, синхронізацією з різними сайтами та додатками, приладами обліку, а також такою, що має досить демократичну цінову політику, варто звернути увагу на софт «Універсальна Система Обліку». Програма на відміну від аналогічних розробок має гнучкі параметри конфігурації, розрахований на багато користувачів формат роботи і мультивалютний режим платіжної системи.
Програма легко настроюється під час інсталяції на робочі пристрої кожного користувача, з урахуванням формування облікових записів, захищених логіном та паролем. Кожен користувач при вході в додаток з ярлика на робочому столі вводитиме логін і пароль для реалізації наступної робочої діяльності, яка відображатиметься в системі з веденням якості та кількості робочого часу. Таким чином, керівник мікро фінансової організації зможе дистанційно відстежувати та аналізувати діяльність кожного підлеглого, відбиваючи на робочому екрані головного комп'ютера всю інформацію з деталізацією виконаних робіт.
Таким чином, при обліку робочого часу працівники отримуватимуть автоматично розраховану заробітну плату, виходячи із фактично виконаних завдань, опрацьованих запитів на видачу кредитів, відпрацьованого часу тощо. Усередині локально всі користувачі зможуть взаємодіяти, передавати інформаційні дані з огляду на синхронізацію всіх відділень мікрокредитної організації. Контролювати діяльність усіх службовців мікрокредитної організації, а також клієнтів під час зустрічей та оформлення договорів доступно за допомогою настановних камер відеоспостереження, які в режимі тепер передають матеріали на головний комп'ютер. Багатофункціональне програмне забезпечення передбачає виконання постійного контролю, обліку, ведення документообігу, аналітики та управління над подальшою діяльністю з урахуванням отримання статичних та аналітичних звітів.
Автоматизація мікрофінансових організацій
Автоматизація мікрофінансових організацій передбачається за рахунок комплексного підходу до програмного забезпечення УСУ. Програмне забезпечення передбачає комфортну роботу кожного користувача в системі з урахуванням вибору тем для зміни дизайну робочого столу, налаштування мовної панелі під час обслуговування іноземних клієнтів. В системі передбачається ведення єдиної клієнтської CRM бази з урахуванням відображення контактів, історії звернень та консультацій, оформлення договорів на кредити, внески та заборгованість, процентні ставки, додаючи також зображення, що передаються з веб-камери. Крім цього передбачається можливість прикріплення сканів договорів, актів прийому передачі тощо. Програмне забезпечення передбачає єдину роботу з необмеженим обсягом інформаційних даних, що зберігаються в хмарному сховищі. Отримання інформації користувачам надається в міру посадового становища, розмежовуючи рівні прав доступу до матеріалів для забезпечення конфіденційності.
Програмне забезпечення має меню з трьома розділами "Модулі", "Довідники", "Документи". Під час роботи з цифровими документами немає потреби вручну вносити інформацію, передбачається імпортування матеріалів. Працюючи з документацією, звітністю, таблицями і журналами реально використовувати різні типи файлів. Контекстна пошукова система дозволяє оперативно знаходити потрібну інформацію з внесенням в електронному вікні даних по клієнту, номеру угоди або контакту. Всі процеси в додатку вказані за часом та коштами. Враховуючи автоматизацію мікрофінансових організацій, доступно збільшити обсяги вигідних угод, з урахуванням збільшення прибутковості. У додатку при внесеній інформації щодо клієнтів, позик та заставного майна повторно вносити відомості про необхідність не передбачається. Якщо ж необхідно внести інформацію щодо нових клієнтів, слід відкрити нову картку із зазначенням необхідних даних в обов'язкових полях для реєстрації. При оформленні нової позики слід відобразити інформацію по клієнту з CRM бази, вказуючи процентну ставку, суму кредиту, оцінку застави.
Автоматизація МФО
Автоматизація МФО передбачає швидке виконання, збереження інформації у програмі. Керівник мікрокредитної організації зможе завжди займатися робочою діяльністю з аналізом доходів і витрат. При автоматизації МФО можна якісно вести розрахунки за допомогою електронного калькулятора, попередньо задаючи алгоритми для калькуляції. Таким чином, додаток автоматично розраховуватиме підсумкову суму платежу для клієнтів з урахуванням своєчасного погашення або заборгованості, роблячи перерахунок з нарахуванням пені. Для постійних клієнтів передбачається надання знижок. При попередньому погашенні заборгованості за кредитами в системі буде автоматично сформовано угоду на продовження позики з перерахунком суми платежу. В автоматизованому софті передбачається доступність реалізації під час проведення готівкових та безготівкових платежів, взаємодії з банківськими системами, а також платіжними терміналами. За відсутності можливості прийому платежів у національній валюті, у договорі та за наступних оплат клієнтами буде виконуватися прийом платежів в іноземній валюті з урахуванням конвертації за поточним курсом. Усі умови буде прописано в угоді, що дає змогу виключити різні непорозуміння. Мульти валютний режим дозволяє збільшити обсяги угод, що оформлюються.
Додаток передбачає виконання бухгалтерського обліку, надаючи керівництву необхідну інформацію щодо фінансової діяльності кожного підрозділу. Усі відомості про доходи та витрати будуть надані у розрізі певного періоду часу. Також системою передбачається використання сучасних функціональних можливостей, які забезпечують взаємодію з клієнтами та швидким обслуговуванням. Наприклад, функція АТС телефонія, допомагає обслуговувати більше клієнтів з підвищенням лояльності, попередньо, під час вхідного виклику, отримуючи інформацію про клієнта та позики, суму заборгованості тощо. При розсилці інформаційних голосових та текстових повідомлень, доступно надати необхідну інформацію про позики, вітаючи з різними заходами, інформуючи про нові умови, зміни курсу валют, торги тощо. Електронне управління є унікальним рішенням для швидкого та ефективного розвитку бізнесу, збільшуючи прибутки компанії. Щоб ви могли наочно оцінити функціональні можливості, що надаються розробниками компанії «Універсальна Система Обліку», варто пройти на сайт і завантажити безкоштовну тестову версію. Також при зверненні за вказаними контактними номерами або надсилаючи запит на електронну пошту фахівцям, ви отримаєте необхідну консультацію та допомогу у виборі моделей та інструментів.
Відео програми для МФО
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для автоматизації мікрофінансової організації
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватися:
Мікрофінансові
організації
Кредитні компанії
Ломбарди
Приватні
банківські
підприємства
Фінансові
організації
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.