1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік для мікрофінансової організації

На думку 82 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік для мікрофінансової організації

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості CRM системи для обліку у мікрофінансовій організації

  • У Вас створиться єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними та фотографіями.
    База клієнтів

    База клієнтів
  • У якості доданих файлів можна прикріпити будь-які необхідні документи клієнта
    Файли

    Файли
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
    SMS и E-mail розсилка

    SMS и E-mail розсилка
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Розсилка по електронній пошті дозволить вам відправити і будь-який електронний документ клієнту
    E-mail

    E-mail
  • Розсилка по месенджер Viber підтримає вашу репутацію сучасної компанії
    Viber

    Viber
  • Програма згодиться як для маленьких організацій, так і для великих компаній, які мають широку мережу філій
    Для всіх организаций

    Для всіх организаций
  • Ви з легкістю зможете контролювати кожну свою позику
    Позики

    Позики
  • Відсотки по позиці можуть нараховувати як щоденно, так і щомісячно – саме так, як вам зручніше
    Відсотки

    Відсотки
  • Ви зможете працювати як з однією валютою, так і у багатовалютному режимі по позиці
    Будь-які валюти

    Будь-які валюти
  • Наша програма автоматично сповістить співробітників про важливе завдання: наприклад, про підготовку до видачі певної суми
    Сповіщення

    Сповіщення
  • У програмі можна відразу створити та роздрукувати заставний квиток
    Заставний квиток

    Заставний квиток
  • Ваші особисті угоди будуть автоматично заповнюватися усіма необхідними даними по клієнту та позиці
    Угоди позик

    Угоди позик
  • Також, у програмі Ви зможете роздрукувати усі необхідні бухгалтерські документи, зокрема витратно-касовий та прибутково-касовий ордер
    Бух. документи

    Бух. документи
  • Для клієнта будуть підготовані документи про зміну курсу або валюти, проведення торгів або невиконання ним своїх зобов’язань
    Сповіщення

    Сповіщення
  • У програмі легко зазначити також і добір по будь-якій позиці
    Добір

    Добір
  • Програма врахує як повне, так і часткове погашення по позиці та відсотках
    Погашення

    Погашення
  • У випадку роботи за багатовалютною системою під час зміни курсу валют будуть автоматично виконані необхідні перерахунки
    Перерахунок

    Перерахунок
  • По просроченным займам программа автоматически начнет начислять пеня
    Пеня

    Пеня
  • У разі необхідності у програмі можна швидко зазначити будь-яку заставу по позиці та її оцінку, додати до неї фото або супровідні документи
    Застави

    Застави
  • Залежно від виду застави у вас можуть створюватися різні угоди
    Угода застави

    Угода застави
  • Акт прийому-передачі заповниться усіма необхідними по заставі даними
    Акт прийому-передачі

    Акт прийому-передачі
  • У Вас буде врахована реалізація застав та підраховані супутні витрати та отриманий прибуток
    Реалізація

    Реалізація
  • Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Філії

    Філії
  • Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
    CRM

    CRM
  • Ваших співробітників можна легко порівняти по результативності та роботі як у фінансовому, так і в кількісному плані
    Аналіз співробітників

    Аналіз співробітників
  • Ви повністю контролюватимете усі виконані платежі з врахуванням надходжень, витрат та залишку по кожній касі або банківському рахунку
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Звіти покажуть вам інформацію по видачі та поверненню позик, прибуток продовження, продажі, нарахування пені або від різниці курсів під час перерахунку
    Основні кошти

    Основні кошти
  • Всі фінансові рухи будуть у вас під повним контролем. Ви легко зможете відстежити, на що у вас витрачається найбільше коштів за будь-який період
    Контроль витрат

    Контроль витрат
  • Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність прибутковість компанії
    Аналіз прибутку

    Аналіз прибутку
  • Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
    Ексклюзивність

    Ексклюзивність
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Зв’язок з платіжними терміналами, щоб клієнти могли оплачувати не лише у відділі, але і в найближчому терміналі. Такі оплати автоматично відображатимуться у програмі
    Платіжні термінали

    Платіжні
    термінали
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви можете запровадити оцінку якості роботи клієнтами. Клієнтові надходитиме SMS, у якому йому пропонуватимуть оцінити роботу менеджера. Керівник зможе переглядати аналіз SMS-голосування у програмі
    Оцінка якості

    Оцінка якості
  • Спеціальна програма за розкладом збереже копію усіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу системи, автоматично заархівує та сповістить про готовність
    Резервне копіювання

    Резервне
    копіювання
  • Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів у суворо визначений час та налаштувати будь-які інші дії програми
    Планувальник

    Планувальник
  • Вы сможете быстро внести первоначальные данные, необходимые для работы программы. Для этого используется удобный ручной ввод или импорт данных
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Спеціалізована програма є унікальним рішенням для автоматизації робочих процесів, заощаджує час, кошти та сили співробітників;
  • Додатком передбачається багатоканальний вхід та виконання робочих процесів, без витрат, забезпечуючи всередині локальним підключенням та взаємодією співробітників усіх структурних підрозділів;
  • Контролювати робочу діяльність керуючий мікрокредитною організацією зможе після встановлення та отримання відео звітів з камер відеоспостереження в режимі реального часу;
  • Детальний звіт про фінансову діяльність надається керівництву згідно з визначеним звітним періодом за аналітичними та статистичними показниками у графіках та діаграмах;
  • Система обліку є необхідним інструментом у будь-якій сфері діяльності, допомагаючи у розвитку, розширенні клієнтської бази та збільшенні оборотів;
  • Єдина клієнтська база відображатиме користувачам необхідну інформацію про контакти позичальників, статус платежів, договори, процентні ставки, що нараховується пені в ході несвоєчасного погашення заборгованості, додаючи скани документів;
  • Додаток досить зручний електронний формат з автоматичним оформленням необхідних матеріалів, виходячи з наявних шаблонів;
  • Заповнення виконується як вручну, і автоматично, переносячи необхідну інформацію з доступних джерел;
  • Контекстний пошуковик стане оперативним помічником у наданні необхідної інформації на запит користувачів;
  • Інформаційні дані зберігатимуться в обмеженому обсязі, у вихідному варіанті та підтримуваних форматах Word та Excel у централізованому сховищі;
  • Утиліта може бути використана як на стаціонарних комп'ютерах, так і смартфонах, локально підключених до системи;
  • Кожен співробітник буде володарем персонального облікового запису з різними можливостями користувача;
  • Облік трудової діяльності здійснюється системою автоматично, аналізуючи дані щодо виконаних обсягів завдань, відпрацьованого часу, при цьому дисциплінуючи та підвищуючи якість робіт;
  • Керівник зможе у розрізі певного періоду часу проаналізувати дані щодо оформлених кредитів, погашення заборгованості, включаючи перерахунок відповідно до зміни курсів валют;
  • У системі реальний бухгалтерський облік при взаємодії з 1С бухгалтерією.

Облік для мікрофінансової організації

Облік для мікрофінансової організації доступний як спрощена система управління та контролю при впровадженні спеціалізованої програми, здатної на багатозадачність і оперативність дій. Програмне забезпечення сприяє покращенню якісних показників роботи всіх організацій без винятку, незалежно від сфери діяльності. Програму, яку ми пропонуємо вам розглянути «Універсальна Система Обліку», реально встановити на будь-який робочий пристрій, незалежно від чисельності робочого складу, забезпечуючи кожного працівника необхідними інструментами для автоматизації щоденних процесів.

Програмне забезпечення є зручним у плані швидкого здійснення поставлених завдань, плануючи та автоматично виконуючи бізнес процеси з регулюванням та аналізом якості та термінів дії. Крім відповідної бюджету кожної організації цінової політики, також варто відзначити відсутність щомісячної абонентської плати, значно економлячи бюджет фірми. Програма має широкий функціонал за рахунок наявності модулів та інструментів, які підбираються кожною організацією та користувачами в індивідуальній формі. Інсталяція програмного забезпечення здійснюється незалежно від операційної системи, що швидко налаштовується під потреби користувача, враховуючи налаштування робочого столу. Програма інтуїтивно адаптується, не вимагає марнування часу. Таким чином, керуючий мікрофінансовою організацією зможе віддалено аналізувати робочу діяльність з фінансової складової.

Облік мікрофінансової організації

Облік мікрофінансової організації здійснюється автоматично, примножуючи капітал за рахунок збільшення попиту на послуги, швидко опрацьовуючи заявки по кредитах і позиках, включаючи відображення даних у цифровій документації. З додатком легко проводити аналіз над робочою діяльністю персоналу, відображаючи всі дії на основному комп'ютері. Контролювати роботу користувачів реально за допомогою синхронізації робочих пристроїв з головним комп'ютером, фіксуючи та зчитуючи на моніторі дії співробітників із взаємодії з клієнтами, передачі інформаційних даних та повідомлень, виконаних обсягів планових робіт тощо.

Грунтуючись на загальних розрахункових показниках, можливо підвищити дисципліну, за винятком виникнення помилок або фальсифікації даних, витоку інформації, винагороджуючи працівників за активну та якісну діяльність. Кожен користувач буде персональним власником облікового запису після проходження реєстрації в системі. Обліковий запис дозволяє користувачам входити та виконувати робочі процеси, фіксуючи все в електронній формі. Кожному співробітнику в режимі користувача буде надано певний рівень доступу до інформаційних відомостей, забезпечуючи збереженням і конфіденційністю матеріалів. Вся інформація буде збережена у належному вигляді, у вихідному форматі з підтримкою різних типів файлів у єдиному інформаційному просторі, не обмежуючи ні термінів, ні обсягів. При цьому варто враховувати, що при виведенні та використанні різних матеріалів інформація про час виведення даних буде фіксуватися в електронному журналі.

Бухгалтерський облік у мікрофінансових організаціях

Бухгалтерський облік у мікрофінансових організаціях виконується ефективно, якісно, без необхідності додаткової витрати часу на внесення реєстраційних даних, заповнення документації, розрахунків суми кредитування. Усі процеси будуть автоматизовані. Програмне забезпечення здатне єдино працювати з різними програмами, сайтом, високотехнологічним обладнанням, прискорюючи та спрощуючи виконання поставлених завдань. Таким чином, при інтеграції з 1С бухгалтерією, бухгалтерський облік вестиметься в єдиній системі аналітики та врівноваження. Таким чином, керівник мікро фінансової організації зможе у будь-який час отримувати відомості про фінансову діяльність кредитної компанії, зіставляти кошти у кожній касі та на розрахунковому рахунку щодня. Також передбачається можливість формування та надання керівництву необхідної інформації у графіках та діаграмах за статистичними та аналітичними показниками.

У додатку є можливість аналізувати дані щодо збільшення чи скорочення зацікавленості клієнтів в оформленні позик та позик. При цьому можливо аналізувати та прогнозувати подальшу діяльність виходячи із загальних показників статистики. Зручність комфортної та злагодженої роботи всіх структурних підрозділів передбачається при об'єднанні їх у єдину мережу. Таким чином керівництво зможе бачити статус дій у кожному підрозділі, зіставляючи загальні доходи. Також по внутрішній мережі або Інтернету користувачі зможуть взаємодіяти в ході командної роботи для обміну інформаційними даними. Наприклад, при об'єднанні підрозділів менеджер зможе оперативно створити нову заявку по кредиту, касир побачить суму і підготувати до видачі позичальнику. Після підготовки грошової суми менеджер зможе перенаправити клієнта на касу, оформляючи подальшу супровідну документацію. Таким чином, усі процеси будуть упорядковані, зафіксовані та прискорені, обслуговуючи більше клієнтів та відповідно збільшуючи доходи компанії.

Облік для МФО

Облік для МФО здійснюється автономно, фіксуючи кожну дію користувачів. У додатку досить зручно здійснювати облік та контроль за веденням документообігу. При роботі з документацією та звітністю у цифровому форматі, переглядається застосування шаблонів, які будуть заповнені за зразками. Таким чином, при відкритті форми за позиками менеджерам немає необхідності вручну вносити детальну інформацію, половина обов'язкових для реєстрації полів буде заповнена системою автоматично. Іншу інформацію щодо позичальників і відсоткову ставку, термін дії договору, часткове погашення заборгованості, співробітник зможе оперативно запам'ятати шляхом вже наявної інформації, тобто. вибираючи їх зі списку окремих базах даних. Наприклад, дані щодо позичальників будуть фіксовані в єдиній клієнтській базі CRM, що регулярно доповнюється в ході звернень та оформлення кредитів. Інформація міститиме коректні відомості контактних номерів телефонів та електронної пошти, даних щодо наявних позик в інших кредитних організаціях, процентних ставках, термінів погашення позики, пені, що нараховується, тощо. Також можна додавати скани документів, фотографії, які можна використовувати безпосередньо з web-камери. Фотографії будуть також використані системою для ідентифікації особистості позичальників, доповнюючи інформацію датою та часом відвідування відділень.

Облік МФО

Облік МФО виконується з урахуванням автоматизованих процесів з допомогою вбудованих конфігурацій. Розрахунки виконуються додатком автоматично, використовуючи електронний калькулятор, з алгоритмами дій, що задаються. Таким чином, доступно оперативно розраховувати суму кредитування з урахуванням певної процентної ставки, подальшого нарахування пені за прострочення платежів, включаючи перерахунок під час попереднього погашення позики. Керівник зможе детально вивчати діяльність мікрокредитної організації, включаючи перерахунок суми оплати за зміни курсу валют. Таким чином, за будь-який період часу в системі фіксуватиметься інформація про статус платежів, включаючи курсову різницю. Система забезпечує гарантію захисту мікро кредитної організації від збитків.

Таким чином, при зміні курсу валют, система автоматично зчитуватиме дані, і проводитиме перерахунок при повідомленні позичальників за допомогою повідомлень, що висилаються. Також через масове або вибіркове розсилання повідомлень на стільникові оператори або електронну пошту передбачається можливість привітання клієнтів з різними заходами, додаючи вітальні листівки, а також нагадуючи про необхідність внести оплату, терміни дії договору, про торги та інше. Керуючий компанією може бачити активність підлеглих, аналізуючи дані щодо взаємодії з клієнтами (за дзвінками, зустрічами, інформацією, що надсилаються тощо). Також система обліку дозволяє забезпечити оптимізацію робочого часу працівників при синхронізації із сайтом, де клієнти можуть самостійно ознайомитись з умовами кредитування, подати заявку.

Бухгалтерський облік у МФО

Бухгалтерський облік у МФО коректно виконується при узгоджених діях із системою. Також передбачається можливість інтеграції з банківськими системами та платіжними терміналами, забезпечуючи прийомом платежів у безготівковій формі, підтримуючи мультивалютний режим. Формування документів та звітів передбачає як моментальний, так і наступний друк на принтерах будь-яких моделей. Якщо в системі вже є актуальна інформація щодо позичальників, кредитів, заставного майна, відсутня необхідність у внесенні даних повторно. Імпортування відомостей мінімізує споживання часу, даючи можливість співробітникам використовувати робочі ресурси більш необхідні завдання. У планувальнику завдань, доступно вносити терміни для виконання тих чи інших процесів і програма повідомляє про них спливаючі повідомлення на екрані робочого столу. Для найкращої роботи передбачається налаштування мовної панелі, обслуговуючи іншомовних клієнтів. Також для зручності користування автоматизованою системою переглядається використання мобільних пристроїв. За кожним робочим пристроєм передбачається придбання окремої ліцензованої версії програми. Для виведення інформаційних даних з єдиного інформаційного сховища користувачами буде використано контекстну пошукову систему. Права користування відповідно до посадового положення будуть розмежовані, надаючи безмежні можливості лише керівництву.

Бухгалтерія в МФО

Бухгалтерія МФО виконується якісно, детально відображаючи внутрішньоорганізаційні процеси. Контролювати роботу у кожному підрозділі керівництво зможе на дистанційній основі, переважно застосовуючи відеоспостереження. Також для зручності та ведення обліку звернень передбачається використання ультрасучасної функції "АТС телефонія". Таким чином, співробітники ще до моменту відповіді на вхідний виклик можуть ознайомитися з актуальною інформацією щодо позик та клієнтів, відповідаючи на дзвінок з вже підготовленою мовою, звертаючись по імені для розташування та підвищення лояльності. При використанні нових функціональних рішень можна не тільки поліпшити робочі процеси, а й підвищити зацікавленість і вірність клієнтів.

Бухгалтерія для МФО

Бухгалтерія для МФО у вигляді спеціалізованого програмного забезпечення стане коректною та накладеною. Для вибору спеціалізованого софту, передбачається попередній моніторинг ринку, зіставляючи необхідні функціональні можливості, а також вартість бюджету компанії. Також для знайомства з можливостями програми необхідно протестувати утиліту за допомогою встановлення безкоштовної тестової версії. Доповненням до ознайомлення є консультація з фахівцями. Щоб проконсультуватися з нашими фахівцями компанії «Універсальна Система Обліку», необхідно відвідати наш офіційний сайт, де вказана контактна інформація. Також на сайті є відгуки клієнтів, короткий відеоогляд, модулі та інструменти, які можуть бути підібрані попередньо в індивідуальній формі. Заздалегідь висловлюємо подяку у виборі нашої автоматизованої програми, яка стане незамінним помічником на довгі роки вашому бізнесу, сприяючи активному розвитку та збільшення прибутковості.

Зовнішній вигляд програми

Облік для мікрофінансової організації

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити програму для обліку в мікрофінансовій організації

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватися:

  • Мікрофінансові організації

    Мікрофінансові
    організації
  • Кредитні компанії

    Кредитні компанії
  • Ломбарди

    Ломбарди
  • Приватні банківські підприємства

    Приватні
    банківські
    підприємства
  • Фінансові організації

    Фінансові
    організації
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.