1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. CRM для мікрофінансової організації

На думку 359 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

CRM для мікрофінансової організації

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості CRM системи для мікрофінансової організації

  • У Вас створиться єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними та фотографіями.
    База клієнтів

    База клієнтів
  • У якості доданих файлів можна прикріпити будь-які необхідні документи клієнта
    Файли

    Файли
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
    SMS и E-mail розсилка

    SMS и E-mail розсилка
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Розсилка по електронній пошті дозволить вам відправити і будь-який електронний документ клієнту
    E-mail

    E-mail
  • Розсилка по месенджер Viber підтримає вашу репутацію сучасної компанії
    Viber

    Viber
  • Програма згодиться як для маленьких організацій, так і для великих компаній, які мають широку мережу філій
    Для всіх организаций

    Для всіх организаций
  • Ви з легкістю зможете контролювати кожну свою позику
    Позики

    Позики
  • Відсотки по позиці можуть нараховувати як щоденно, так і щомісячно – саме так, як вам зручніше
    Відсотки

    Відсотки
  • Ви зможете працювати як з однією валютою, так і у багатовалютному режимі по позиці
    Будь-які валюти

    Будь-які валюти
  • Наша програма автоматично сповістить співробітників про важливе завдання: наприклад, про підготовку до видачі певної суми
    Сповіщення

    Сповіщення
  • У програмі можна відразу створити та роздрукувати заставний квиток
    Заставний квиток

    Заставний квиток
  • Ваші особисті угоди будуть автоматично заповнюватися усіма необхідними даними по клієнту та позиці
    Угоди позик

    Угоди позик
  • Також, у програмі Ви зможете роздрукувати усі необхідні бухгалтерські документи, зокрема витратно-касовий та прибутково-касовий ордер
    Бух. документи

    Бух. документи
  • Для клієнта будуть підготовані документи про зміну курсу або валюти, проведення торгів або невиконання ним своїх зобов’язань
    Сповіщення

    Сповіщення
  • У програмі легко зазначити також і добір по будь-якій позиці
    Добір

    Добір
  • Програма врахує як повне, так і часткове погашення по позиці та відсотках
    Погашення

    Погашення
  • У випадку роботи за багатовалютною системою під час зміни курсу валют будуть автоматично виконані необхідні перерахунки
    Перерахунок

    Перерахунок
  • По просроченным займам программа автоматически начнет начислять пеня
    Пеня

    Пеня
  • У разі необхідності у програмі можна швидко зазначити будь-яку заставу по позиці та її оцінку, додати до неї фото або супровідні документи
    Застави

    Застави
  • Залежно від виду застави у вас можуть створюватися різні угоди
    Угода застави

    Угода застави
  • Акт прийому-передачі заповниться усіма необхідними по заставі даними
    Акт прийому-передачі

    Акт прийому-передачі
  • У Вас буде врахована реалізація застав та підраховані супутні витрати та отриманий прибуток
    Реалізація

    Реалізація
  • Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Філії

    Філії
  • Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
    CRM

    CRM
  • Ваших співробітників можна легко порівняти по результативності та роботі як у фінансовому, так і в кількісному плані
    Аналіз співробітників

    Аналіз співробітників
  • Ви повністю контролюватимете усі виконані платежі з врахуванням надходжень, витрат та залишку по кожній касі або банківському рахунку
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Звіти покажуть вам інформацію по видачі та поверненню позик, прибуток продовження, продажі, нарахування пені або від різниці курсів під час перерахунку
    Основні кошти

    Основні кошти
  • Всі фінансові рухи будуть у вас під повним контролем. Ви легко зможете відстежити, на що у вас витрачається найбільше коштів за будь-який період
    Контроль витрат

    Контроль витрат
  • Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність прибутковість компанії
    Аналіз прибутку

    Аналіз прибутку
  • Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
    Ексклюзивність

    Ексклюзивність
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Зв’язок з платіжними терміналами, щоб клієнти могли оплачувати не лише у відділі, але і в найближчому терміналі. Такі оплати автоматично відображатимуться у програмі
    Платіжні термінали

    Платіжні
    термінали
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви можете запровадити оцінку якості роботи клієнтами. Клієнтові надходитиме SMS, у якому йому пропонуватимуть оцінити роботу менеджера. Керівник зможе переглядати аналіз SMS-голосування у програмі
    Оцінка якості

    Оцінка якості
  • Спеціальна програма за розкладом збереже копію усіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу системи, автоматично заархівує та сповістить про готовність
    Резервне копіювання

    Резервне
    копіювання
  • Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів у суворо визначений час та налаштувати будь-які інші дії програми
    Планувальник

    Планувальник
  • Вы сможете быстро внести первоначальные данные, необходимые для работы программы. Для этого используется удобный ручной ввод или импорт данных
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програмне забезпечення налагоджує робочі процеси з повноцінним контролем над грошовими потоками, покращуючи та спрощуючи реєстрацію даних з оформленням документації;
  • Програмне забезпечення для МФО передбачає автоматичний формат оформлення документації та звітності за кредитами, що видаються, передбачаючи використання шаблонів з автоматичним заповненням;
  • В універсальній системі передбачається інтеграція з сайтом, вивантажуючи онлайн заявки з єдиної бази та здійснюючи реєстрацію нових клієнтів;
  • У системі передбачається можливість оперативного пошуку необхідної інформації щодо ініціалів, контактних номерів телефонів, за номерами договорів, враховуючи роботу контекстної пошукової системи;
  • У додатку є можливість налаштувати механізм по видаваних позиках, автоматично розраховуючи процентну ставку та підсумкову суму;
  • Додаток дозволяє автоматизувати процес розрахункових операцій із нарахуванням пені за прострочення платежів;
  • Передбачається можливість мультивалютного обліку та прийому платежів з конвертацією за курсом банку з огляду на проведення платежів у національній валюті;
  • Додаток дозволяє використовувати камери відеоспостереження для віддаленого контролю за внутрішньоорганізаційними процесами в кожному відділенні мікрофінансової організації;
  • Ведення обліку робочого часу дозволяє тремтіти фактичні розрахункові показники з урахуванням нарахування оплати праці та бонусів;
  • Інформація по всіх клієнтах буде фіксуватися в єдиній клієнтській базі CRM МФО, враховуючи відображення контактної інформації, історію запитів та оформлення позик, платежів та заборгованостей;
  • У додатку передбачається доступність автоматичного введення інформаційних даних, застосовуючи імпорт та експорт інформаційних матеріалів;
  • Вся інформація зберігатиметься у хмарному сховищі, забезпечуючи якісним та надійним зберіганням на тривалий термін часу з наданням інформації користувачам на рівні розмежованих користувацьких можливостей;
  • Користувачі можуть взаємодіяти по локальній мережі при синхронізації всіх відділень мікрофінансової організації;
  • Керівництву буде надано актуальну інформацію про фінансову діяльність бізнесу з урахуванням зображення витрат та доходів за будь-який період часу, передбачаючи синхронізацію улити з 1с системою;
  • Програмне забезпечення для мікро фінансової організації у демонстративній версії розроблено з метою надання користувачам актуальної інформації про функціональні можливості софту.

CRM для мікрофінансової організації

Автоматизовані системи CRM для мікрофінансової організації забезпечують налагодженим контролем за грошовими потоками з веденням клієнтської бази та оформленням документації. За допомогою спеціалізованої програми ви зможете перевести в автоматичний електронний формат роботу з паперами та кредитами, що видаються, відображаючи всі етапи робочої діяльності. Основним та автоматизованим забезпеченням доступно вести облік та керування над необмеженою кількістю мікрофінансових організацій, які є доступним об'єднати в єдину мережу. Універсальну систему CRM під мікрофінансову організацію буде в індивідуальній формі підібрано, враховуючи певні вимоги до розробки за рахунок недостатнього комплексу для здійснення якісного управління, контролю, аналітики та обліку. Хотілося б запропонувати розглянути спеціалізовану програму нового покоління від компанії «Універсальна Система Обліку». Програмне забезпечення порівняно з аналогічними пропозиціями відрізняється багатофункціональністю, оперативністю та автоматизацією робочих процесів за доступної цінової політики та повної відсутності додаткових щомісячних вкладень коштів. В єдиній системі ви зможете керувати необмеженою кількістю мікро фінансових організацій, об'єднуючи всі структурні підрозділи для зручної командної роботи. Програма запускається з ярлика на робочому столі після інсталяції на робочих пристроях.

Для кожного робочого пристрою необхідно придбати окрему ліцензовану версію програми, в індивідуальній формі здійснюючи реєстрацію кожного користувача. Необхідність у введенні реєстраційних даних кожного працівника полягає у подальшому аналізі робочої діяльності та відображенні загальних щомісячних показників при розрахунку оплати праці. Забезпечення контролюватиме всі робочі процеси, включаючи інформацію, що надається користувачам, залежно від рівня доступу, що базується на трудовій діяльності. Таким чином, при щоденній роботі не потрібна інформація не заважатиме процесам роботи співробітників мікрофінансової організації, а також захищає конфіденційні дані від витоку. Програмою передбачається перехід у єдиний формат внутрішньої роботи та взаємодії між відділами, локально підключаючи всі робочі пристрої обміну інформаційними даними. Більше немає потреби у веденні паперових форм документації, оперативно та якісно здійснюючи всі процеси в електронній формі.

Таким чином, немає необхідності додаткової витрати часу на введення відомостей з огляду на оперативне формування необхідних матеріалів з використанням цифрових шаблонів з автоматичним заповненням шляхом переміщення матеріалів з будь-яких джерел. Програмою підтримуються різні типи файлів та графічні зображення, що використовуються під час роботи програмою. В автоматизованій комп'ютерній системі підвищується рівень керованості бізнесу будь-який ефір діяльності, забезпечуючи створення єдиного потоку інформаційних даних із збереженням у хмарному сховищі. Доступ користувачами до необхідних робочих матеріалів здійснюється за допомогою вбудованої електронної пошукової системи. Для більшої безпеки передбачається систематичне проведення резервного копіювання даних з урахуванням автономного виконання заданих операцій при вказівці в планувальнику завдань термінів виконання операції. Програмне забезпечення дозволяє уникнути плутанини та плутанини з реєстрацією вже наявних даних. Таким чином, якщо інформація щодо клієнтів, позик, заставного майна та інших відомостей вже є в базі, то повторно вносити дані немає необхідності.

CRM для МФО

Універсальна система CRM для МФО є загальнодоступною, підходить під можливості користувача без особливих навичок роботи кожним співробітником. Додаток дозволяє автоматизувати процес обліку робочої діяльності робочого складу, відображаючи дані щодо загального аналізу виконуваних робіт, із загальним урахуванням проробленої кількості часу та оброблених позик. На підставі даних показників буде здійснено розрахунок заробітної плати. Інтерфейс програмного забезпечення являє собою набір необхідного функціоналу, що забезпечує вирішенням питань, що виникають. Налаштувати знижки параметрів конфігурації зможе кожен користувач під себе при виборі різних варіантів оформлення робочого столу наявністю 96 мов, на які може бути переведена програма з урахуванням забезпечення іноземних клієнтів.

У довіднику передбачається реєстрація та зберігання інформаційних даних зі списком клієнтів та співробітників, налаштовуючи алгоритми для розрахунків кредитних ризиків. Для більш зручної та якісної роботи передбачається віддалений контроль усередині всіх відділень, використовуючи відеоспостереження у режимі реального часу. У розділі модулі реально здійснювати онлайн операції, реєструю нових клієнтів, розраховуючи суми позики, оформляючи документи та виводячи їх на друк. Програмне забезпечення передбачає ведення окремої бази CRM для МФО щодо клієнтів, відображаючи в картках контактну інформацію, історію звернень та виданих позичок, додаючи скани документів та рахунків. Якщо інформація по клієнту вже є в базі, то вносити відомості повторно не потрібно, оформляючи нову позику шляхом обраного клієнта та внесення доповнень по заставному майну. Також є можливість класифікувати клієнтів, поділяючи їх на групи. У основі програмного забезпечення, можна проаналізувати історію кредитування від початку роботи організації.

Купити програму для МФО

Купити програму для МФО стало ще доступнішим, передбачаючи широкий сортимент ринкових пропозицій. Перед тим як купити програму для мікрокредитної організації, варто ознайомитися з усіма додатками, проаналізувати функціональні можливості, які підходять під ваш бізнес, враховуючи недоліки та можливості внесення коригувань у покращення робочих процесів. Також для впевненості у правильному виборі спеціалізованого програмного забезпечення передбачається безкоштовне встановлення та аналіз функціональних можливостей утиліти у тестовій формі. Програмне забезпечення передбачає можливість поєднання всіх відділень, працюючи в онлайн режимі. Диференціація статусу за кольорами дозволяє у зручній формі поєднувати робочі процеси. Наприклад, при оформленні менеджером нової позики інформація буде відображена і для касира, який бачитиме суму для підготовки до видачі. Коли касир підготує певну суму коштів, колір статусу буде змінено, щоб менеджер міг завершити операцію. У відділі бухгалтерії також фіксуватиметься інформація із підготовкою необхідної документації.

Формування документів та звітів здійснюється в електронній формі, використовуючи шаблони з автоматичною нумерацією та датуванням. В універсальній системі надається аналіз даних по позиках, діючих та прострочених. При оформленні нової позики одним натисканням мишки вибираємо команду додати та заповнюємо обов'язкові поля для реєстрації. Тут так само все просто. Деякі поля будуть заповнені автоматично програмою, а ті, що залишилися, можна швидко відобразити при виборі клієнта з єдиної CRM бази, вказуючи суму застави, процентну ставку, прикріплюючи скани документів і охоплюючи зображення безпосередньо з веб-камери. Платежі можуть здійснюватись щодня або щомісяця. Працюючи в одній національній валюті складнощі з розрахунком не виникнуть. При зазначенні іноземної валюти в системі за заданими алгоритмами будуть здійснені розрахунки з урахуванням зміни курсу. У договорах з клієнтами також буде зазначено інформацію про зміну курсу валют на момент здійснення платежів та оплати в національній валюті з урахуванням перерахунку. Таким чином, при підвищенні курсу мікрофінансова організація завжди залишиться в плюсі. Усі алгоритми програмне забезпечення відпрацює безпомилково. Тому купити програму для МФО потрібно.

Система роботи МФО

Система роботи МФО передбачає автоматизований режим із різними банківськими організаціями, додатками та додатковим обладнанням. У системі робота МФО стане кращою та якіснішою. Програмне забезпечення передбачає автоматичне заповнення прибутково-касового ордера під час виплати клієнтам позики з подальшим формуванням угоди про продовження позики. За допомогою автоматизованої системи можна аналізувати і розраховувати суми доходів і витрат за будь-який період часу, надаючи актуальну інформацію в діаграмах і графіках керівництва. Додаток передбачає можливість використання чотирьох способів взаємодії з клієнтами, надаючи актуальну інформацію. Таким чином, при розсилці SMS, Еmail, WhatsApp і Viber повідомлень, стало доступним голосовими та текстовими повідомленнями надавати актуальну інформацію позичальникам про заборгованість, терміни дії договору позики, вигідні пропозиції і т.д. Також можливий автоматизований бухгалтерський облік при інтегруванні програми з системою 1с. Додаток, крім аналізу, контролю та управління над позиками, передбачається також облік витрат організації, що відображається в модулі «Гроші». Таким чином, можливо бачити прибуток мікрофінансової організації за будь-який період часу.

Програмне забезпечення передбачає також контроль за сумами позик, у разі прострочення платежу передбачаючи нарахування пені. За допомогою аналізу реально виявляти постійних платоспроможних та проблемних клієнтів. Постійним клієнтам з чистою історією є надання знижок, списання пені. Не зневажайте можливість автоматизувати щоденні робочі процеси, скоріше проходьте на сайт, де зможете ознайомитися з додатком ближче, прочитати відгуки клієнтів, підібрати модулі та інструменти, а також проконсультуватися з фахівцями.

Зовнішній вигляд програми

CRM для мікрофінансової організації

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити CRM для мікрофінансової організації

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватися:

  • Мікрофінансові організації

    Мікрофінансові
    організації
  • Кредитні компанії

    Кредитні компанії
  • Ломбарди

    Ломбарди
  • Приватні банківські підприємства

    Приватні
    банківські
    підприємства
  • Фінансові організації

    Фінансові
    організації
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.