Можливості CRM системи для мікрокредитної організації
- У Вас створиться єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними та фотографіями.
База клієнтів - У якості доданих файлів можна прикріпити будь-які необхідні документи клієнта
Файли - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
SMS и E-mail розсилка - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Розсилка по електронній пошті дозволить вам відправити і будь-який електронний документ клієнту
E-mail - Розсилка по месенджер Viber підтримає вашу репутацію сучасної компанії
Viber - Програма згодиться як для маленьких організацій, так і для великих компаній, які мають широку мережу філій
Для всіх организаций - Ви з легкістю зможете контролювати кожну свою позику
Позики - Відсотки по позиці можуть нараховувати як щоденно, так і щомісячно – саме так, як вам зручніше
Відсотки - Ви зможете працювати як з однією валютою, так і у багатовалютному режимі по позиці
Будь-які валюти - Наша програма автоматично сповістить співробітників про важливе завдання: наприклад, про підготовку до видачі певної суми
Сповіщення - У програмі можна відразу створити та роздрукувати заставний квиток
Заставний квиток - Ваші особисті угоди будуть автоматично заповнюватися усіма необхідними даними по клієнту та позиці
Угоди позик - Також, у програмі Ви зможете роздрукувати усі необхідні бухгалтерські документи, зокрема витратно-касовий та прибутково-касовий ордер
Бух. документи - Для клієнта будуть підготовані документи про зміну курсу або валюти, проведення торгів або невиконання ним своїх зобов’язань
Сповіщення - У програмі легко зазначити також і добір по будь-якій позиці
Добір - Програма врахує як повне, так і часткове погашення по позиці та відсотках
Погашення - У випадку роботи за багатовалютною системою під час зміни курсу валют будуть автоматично виконані необхідні перерахунки
Перерахунок - По просроченным займам программа автоматически начнет начислять пеня
Пеня - У разі необхідності у програмі можна швидко зазначити будь-яку заставу по позиці та її оцінку, додати до неї фото або супровідні документи
Застави - Залежно від виду застави у вас можуть створюватися різні угоди
Угода застави - Акт прийому-передачі заповниться усіма необхідними по заставі даними
Акт прийому-передачі - У Вас буде врахована реалізація застав та підраховані супутні витрати та отриманий прибуток
Реалізація - Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Філії - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Ваших співробітників можна легко порівняти по результативності та роботі як у фінансовому, так і в кількісному плані
Аналіз співробітників - Ви повністю контролюватимете усі виконані платежі з врахуванням надходжень, витрат та залишку по кожній касі або банківському рахунку
Статистика платежів - Звіти покажуть вам інформацію по видачі та поверненню позик, прибуток продовження, продажі, нарахування пені або від різниці курсів під час перерахунку
Основні кошти - Всі фінансові рухи будуть у вас під повним контролем. Ви легко зможете відстежити, на що у вас витрачається найбільше коштів за будь-який період
Контроль витрат - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність прибутковість компанії
Аналіз прибутку - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Зв’язок з платіжними терміналами, щоб клієнти могли оплачувати не лише у відділі, але і в найближчому терміналі. Такі оплати автоматично відображатимуться у програмі
Платіжні
термінали - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви можете запровадити оцінку якості роботи клієнтами. Клієнтові надходитиме SMS, у якому йому пропонуватимуть оцінити роботу менеджера. Керівник зможе переглядати аналіз SMS-голосування у програмі
Оцінка якості - Спеціальна програма за розкладом збереже копію усіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу системи, автоматично заархівує та сповістить про готовність
Резервне
копіювання - Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів у суворо визначений час та налаштувати будь-які інші дії програми
Планувальник - Вы сможете быстро внести первоначальные данные, необходимые для работы программы. Для этого используется удобный ручной ввод или импорт данных
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення є автоматизованим комплексним управлінням для будь-якого виду бізнесу, орієнтуючись на підвищення якісних показників та збільшення оборотів компанії;
- У системі передбачається розрахований на багато користувачів формат для єдиного управління та взаємодії користувачами всіх структурних підрозділів, передаючи матеріали по внутрішній мережі;
- Кожен користувач буде внесений до системи під персональними обліковими даними, що мають певний рівень доступу до інформаційних відомостей;
- Всі дані щодо мікрокредитної організації будуть автоматично зберігатися в єдиному інформаційному сховищі, враховуючи автоматичну класифікацію матеріалів за певними параметрами;
- Всі користувачі мають можливість оперативного виведення матеріалів з єдиної інформаційної бази, за допомогою контекстного пошуковика;
- Є можливим об'єднати всі структурні підрозділи мікро кредитної організації більш якісного управління та дистанційного контролю, аналізу прибутків і витрат;
- Ведення бухгалтерського обліку виконується при синхронізації програми з системою;
- По кожному працівнику буде ведено облік робочого дня з відображенням графіків, і навіть загальних розрахункових показників наступного нарахування оплати труда;
- Контролювати внутрішні процеси в кожному відділенні стало доступним за допомогою настановних камер стеження;
- У додатку керівник зможе аналізувати додаткові витрати організації за будь-який проміжок часу, виходячи із показників у аналітичних та статистичних звітах;
- Прийом платежів виконується готівкою або безготівковими коштами, забезпечуючи злагоджену роботу при синхронізації з банківськими системами та платіжними терміналами, підтримуючи будь-які світові валюти з конвертуванням за курсом Нацбанку;
- У додатку всі задані операції автоматично виконуються з урахуванням суми позик, процентної поставок, пені за прострочення платежів тощо;
- Вручну вносити інформаційні дані не актуально, передбачається цифрове ведення документації з автоматичним заповненням даними;
- По кожному клієнту буде сформовано окрему картку, яка відображатиме решту інформації про звернення, заявки на позики, платежі, заборгованість, пені, прикріплюючи скани документів та фотографії;
- У додатку доступно використовувати розсилку інформаційних повідомлень для надання позичальником інформації про статус угоди, своєчасність погашення кредиту, торги та інше.
Програма для мікрокредитної організації
Програма для мікрокредитної організації сприяє поліпшенню якісних показників роботи зі збільшенням обсягів оброблених заявок за кредитами зі збільшенням прибутку. На сьогоднішній день програми використовують повсюдно в кожній організації, починаючи від малого бізнесу і закінчуючи великим, з безліччю відділень. За допомогою програми стало доступне спрощення та покращення робочих процесів усіх підрозділів, комплексно підходячи до управління, контролю та обліку. Програмне забезпечення також сприяє скороченню тимчасових та фінансових витрат. Основне завдання правильно підібрати необхідну за функціоналом програму, яка стане незамінним помічником на довгі роки. Ми представляємо вашій увазі програму нового покоління від компанії «Універсальна система обліку». Програмне забезпечення розроблено з метою автоматизації щоденних процесів, допомагаючи як керівнику мікро кредитної організації, а й працівникам, враховуючи їхні трудові обов'язки. Програмне забезпечення передбачає одноразову виплату без щомісячних платежів за абонентську плату.
Також програмне забезпечення оснащене ультрасучасними функціональними можливостями із синхронізацією з різними додатками, сайтом, обладнанням, покращуючи робочі показники організації. Програма розрахована на розрахований на багато користувачів супровід з урахуванням єдиного підключення необмеженої кількості робочих пристроїв. Кожен пристрій передбачає інсталяцію ліцензованої версії з проходженням індивідуальної реєстрації, що відображає можливості користувача. Програма адаптується під сферу діяльності з урахуванням надання користувачам можливості вибору модулів та інструментів. Програма дозволяє локально підключити пристрій та синхронізувати підрозділи для спільної роботи та єдиним керуванням. Також передбачається можливість підключення робочих пристроїв до головного комп'ютера для відображення персональних дій кожним працівником мікрофінансової організації, реально відображаючи фактично виконані роботи та відпрацьовану кількість годин. Також додаток дозволяє віддалено відстежувати діяльність усередині кожного відділення, аналізуючи відвідуваність клієнтів та статус робіт службовців, отримуючи відеоматеріали у реальному часі. У програмі немає необхідності вести паперовий журнал обліку робочого часу, всі дані в автоматичній формі надходитимуть та оброблятимуться утилітою. Нарахування оплата праці ґрунтується на фіксованому окладі або при відрядній оплаті праці, розраховуючи щомісячний оборот підприємства.
Програма для МКО
Програма для МКО є незамінним високоякісним помічником із не упередженим ставленням до аналізу робочих процесів. Програмне забезпечення передбачає можливість роботи з клієнтською базою CRM, відображаючи актуальну інформацію контактних номерів телефонів та електронної пошти, відомостей щодо звернення та оформлених заявок на кредити, взаєморозрахунків, прострочення платежів та нарахування пені, включаючи прикріплення сканів документації та фотографій. Фотографії можуть бути безпосередньо використані з веб-камери для подальшої ідентифікації особистості при відвідуванні відділень мікро кредитної організації. Додаток передбачає можливість автоматичного оновлення інформації, з урахуванням резервного копіювання, що систематично виробляється, за термінами, встановленими в планувальнику завдань.
Вся інформація буде збережена та відображена в єдиному інформаційному сховищі з доступом для всіх користувачів, але при врахуванні поділу можливостей користувача, що ґрунтуються на посадовому положенні. По позичальникам вносити вторинні дані не потрібно, доступно їх використовуючи для подальшого оформлення договорів на кредити, розсилку інформаційних повідомлень та іншого. При оформленні позик передбачається швидке відображення електронної заявки з автоматичним введенням даних. Деякі поля реєстрації будуть автоматично заповнені системою, що залишилися доступно оперативно внести при імпортуванні даних. Якщо інформацію щодо заставного майна буде зафіксовано у додатку, то повторно здійснювати введення та оцінку також необхідності не передбачається. По клієнтам стало доступно отримати аналітичні зведення, зіставляючи доходи та витрати за будь-який проміжок часу. Також можна отримувати кредитну історію клієнтів з іншими організаціями.
CRM для мікрокредитної організації
Універсальна система CRM для мікрокредитної організації передбачає необхідний комплекс інструментів для вирішення різнопланових завдань, які вирішуються автоматично. Додаток допомагає структурувати роботу підрозділів, відображає ефективність та найбільший прибуток. Вся інформація про фінансову діяльність буде надана у звітах статичних та аналітичних для ознайомлення керівництву у розрізі певного часу. Вести бухгалтерський облік у додатку стало ще доступнішим при взаємодії утиліти з 1с бухгалтерією. Таким чином, ведення документообігу в цифровій формі з урахуванням здійснення автоматичних розрахунків продуктивно позначиться на робочій діяльності мікрокредитної організації.
Всі розрахунки будуть виконуватись автоматично, використовуючи внесені алгоритми в електронний калькулятор. Дані за сумою кредиту, процентною ставкою та пені, що нараховується, буде виводитися додатком автоматично. Для повідомлення клієнтів про заборгованість, про терміни закінчення угод про позики, торги та інше, буде здійснюватися за допомогою розсилки SMS, Email, WhatsApp та Viber повідомлень. Доступно також використання опції АТС телефонія, отримуючи детальну інформацію щодо кожного клієнта під час вхідного виклику, що саме по собі заощаджує витрату робочого часу та підвищує лояльність, звертаючись по імені та надаючи актуальну інформацію щодо статусу кредиту та платежів. Інформація зберігатиметься в системі з урахуванням надання матеріалів користувачам, знов-таки ґрунтуючись на рівні посадового становища, застосовуючи щодня контекстну пошукову систему.
CRM для МКО
Універсальна програма CRM для МКО забезпечує постійним контролем та управлінням з аналітикою фінансової діяльності. Додаток високотехнологічний, передбачає зручний формат взаємодії з банківськими системами та платіжними терміналами, приймаючи та обробляючи платежі за кредитами, автоматично відображаючи формацію за клієнтами. Для постійних клієнтів передбачаються знижки. У програмі доступна мультивалютна система проведення взаєморозрахунків, якщо відсутня можливість здійснення прийому оплати в національній валюті. Згідно з договорами та прописаними пунктами про прийняття в іноземній валюті, також буде вказано інформацію про зміну суми платежів залежно від різниці курсу валют. Таким чином, при платежах в іноземній валюті кошти будуть конвертовані за курсом банку на момент прийому оплати. У системі доступне автоматичне відображення детальної інформації про всіх клієнтів та взаєморозрахунки, зіставляючи дані щодо сум платежів з урахуванням змінених курсів валюти.
У разі мікро кредити організації навіть за підвищення курсу передбачає збитків. Формування документації та звітності також електронним помічником проводиться у цифровій формі, легко формуючи нові файли за допомогою електронних шаблонів. Внесення інформаційних даних виконується як вручну, і імпортуючи відомості з різних носіїв. У програмі підтримуються різні формати Word та Excel. У додатку передбачається можливість синхронізації із сайтом мікрокредитної організації, де клієнти можуть самостійно ознайомитись з умовами кредитування та позики, оформлюючи заявки. Заявки будуть моментально опрацьовані зі зміною статусу. У додатку всі службовці структурних підрозділів можуть локально взаємодіяти, передавати матеріали. Наприклад, менеджер оформляючи кредит, направляє до каси інформацію необхідність підготовки певної суми коштів до видачі. Касир бачить інформацію та готує суму, після підготовки в системі буде змінено статус готовності, щоб менеджер завершення операцію і міг направити клієнта до каси.
Купити програму для мікрокредитної організації
Купити програму для мікрокредитної організації стало можливим із встановленням безкоштовної тестової версії для самоаналізу функціональних можливостей, представлених розробниками компанії «Універсальна система обліку». На офіційному сайті компанії USU.kz передбачається наявність відгуків клієнтів, модулів та інструментів, які попередньо доступно підібрати під вашу мікрокредитну організацію, а також звернутися до консультантів або додаткової інформації за вказаними номерами телефонів або надсилаючи запит на електронну пошту. Програмне забезпечення має зручну панель управління зі зміною дизайну, надаючи користувачам можливість вибору тем із різних найменувань у широкому асортименті представленими розробниками. Також можлива зміна мовної панелі, що досить зручно при роботі в будь-якій частині світу, виконуючи роботи з іноземними клієнтами. Після встановлення програмного забезпечення ваше робоче життя не стане колишнім, враховуючи можливість швидкого розвитку бізнесу із захопленням оборотів. Скористайтеся унікальною можливістю та не втрачайте її, скоріше проходьте на сайт та встановлюйте ліцензовану програму для комплексного керування вашим бізнесом.
Відео програми для МФО
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для мікрокредитної організації
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватися:
Мікрофінансові
організації
Кредитні компанії
Ломбарди
Приватні
банківські
підприємства
Фінансові
організації
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.