Можливості CRM системи для обліку клієнтів
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База контрагентів - У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
Робота з клієнтами - Наша система буде нагадувати Вам про будь-яку важливу справу
Нагадування - Кожен працівник зможе планувати свою роботу, а керівник даватиме завдання та контролюватиме роботу усього персоналу
Планування - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
E-mail - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Ви зможете швидко оцінити роботу ваших працівників з клієнтами, дізнатись які завдання затягуються або на якому етапі виконання вони знаходяться
Аналіз роботи - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Автоматизована програма має гарний інтерфейс, багатозадачну панель з меню із трьох розділів «Довідники», «Звіти», «Модулі»;
- У додатку передбачається розрахований на багато користувачів режим, для взаємодії користувачів повідомленнями, з об'єднанням необмеженої кількості відділень, складів, магазинів, клінік і т.д.;
- У додатку легко знайти потрібну інформацію за допомогою електронної пошукової системи;
- Формувати звіти та документи полегшало в електронній формі, використовуючи шаблони, що заповнюються вручну або перенесенням даних;
- Підтримуються будь-які види форматів документів Word та Excel;
- Контролювати внутрішні процеси зручно при встановленні відеокамер, в реальному часі отримуючи та записуючи відеоматеріали;
- Віддалений вхід через мобільні пристрої з придбанням ліцензованої версії для кожного робочого пристрою, використовуючи для входу облікові записи, захищені логіном та паролем;
- Заробітна плата виплачується співробітникам на підставі розрахункових показників загально опрацьованого часу та виконаного обсягу завдань;
- Графіки робіт формуються автоматично, надаючи відомості працівникам в електронній формі з внесенням коригувань та повідомленням спливаючими повідомленнями на екрані робочого столу, теми для якого вибираються із широкого різноманіття користувачами самостійно;
- У додатку все розрахункові операції виконуються автоматично, задаючи алгоритми процесів, тобто. вносячи тарифи, які сумуватимуться із загальними показаннями щомісячного споживання ресурсів;
- Інформація доступна користувачам за рівнями посадового становища, розмежовуючи можливості захисту інформаційних даних за повної конфіденційності;
- У таблиці доступно відображати інформацію щодо тарифів до водопостачання, електроенергії, опалення, газопостачання, автоматично проводячи розрахунки;
- Вносити інформаційні дані користувачі можуть вручну та автоматично імпортуючи дані;
- Демонстративна версія надається безкоштовно для знайомства з автоматизованим додатком, безмежними можливостями;
- Програма може взаємодіяти з додатковими сервісами, банківськими системами, терміналами оплати, мобільними програмами, автоматизуючи процес отримання квитанцій та оплати у безготівковій формі.
CRM для обліку клієнтів
Сучасні системи CRM для обліку клієнтів потрібні організаціям для взаємодії, відображаючи фактичні реквізити, роботи, взаєморозрахунки та багато іншого. Раніше всі дані щодо покупців велися на паперах, доповнюючи даними з повторним внесенням інформації до звітів, рахунків, актів. На даний момент дані процеси оптимізовані, враховуючи можливість ведення всіх справ в єдиній системі, яка оснащена ультрасучасними можливостями, регулюючи, керуючи і контролюючи всі роботи. Принцип роботи спеціалізованої електронної розробки є досить простим, розібратися зможе будь-який користувач, навіть з базовими знаннями роботи в програмному забезпеченні. Програма необхідна для підвищення зацікавленості споживачів у послугах або товарах, що продаються.
Тому важливо також враховувати рентабельність, аналізувати статус продажу у співвідношенні з доходами та витратами. У будь-якій галузі діяльності робота націлена на результат. При роботі з покупцями, яка є основною для організацій різних сфер, передбачається уважність та вдосконалення сервісного обслуговування, збільшення швидкості виконання та якості відображення у звітності. Програмне забезпечення може впоратися з будь-якими завданнями незалежно від складності, індивідуально підлаштовуючись під вимоги користувачів. Явним лідером серед розробок є автоматизована програма «Універсальна система обліку». Додаток відповідає вимогам користувачів, маючи досить прийнятну за ціновим сегментом вартість і широкий функціонал можливостей. Передбачається абонентська плата у безкоштовному режимі.
CRM для клієнтів
Універсальна програма CRM для клієнтів оснащена сучасними можливостями, що використовуються у щоденній роботі персоналом. Завдяки програмі, можливо підвищити зацікавленість споживачів у послугах чи продукції, що надаються, збільшуючи продажі, доходи. Правильна утиліта, запорука успіху будь-якого виду бізнесу. Автоматизована розробка УСУ має розрахований на багато користувачів режим з гарним і багатозадачним інтерфейсом. При встановленні програми на кожен робочий пристрій, варто врахувати необхідність проходження авторизації із введенням реєстраційних даних кожного працівника. По завершенні реєстрації буде сформовано обліковий запис, що забезпечує входом та виконанням різнопланових завдань лише одного співробітника, який за допомогою захисного логіну та пароля матиме доступ до можливостей та розмежованих інформаційних даних. Отже, при захисті облікових записів, скорочуються помилки, що виникають при недбалості чи навмисній фальсифікації показань, витоку матеріалів тощо. Вся робота протікатиме помірно і ефективно, якісно відбиваючись на продуктивності бізнесу. Кожен співробітник, маючи персональний обліковий запис, зможе самостійно вибрати теми для заставки, мови для подальшої роботи в системі та обслуговуючи іноземних контрагентів, шаблони для роботи з документообігом, а також інструменти для швидкого виконання поставлених завдань. Додаток має безмежний потенціал.
CRM для ведення клієнтів
Багатозадачна система CRM для ведення клієнтів дає можливість курирувати всі робочі процеси, переглядаючи та деталізуючи хроніку робіт з обслуговування покупців, аналізуючи платоспроможність, зацікавленість, відданість тощо. У єдиній системі можливо виконувати найскладніші та різнопланові завдання. Функцій багато, щоб грамотно їх використовувати, можливо проконсультуватися зі спеціалістами або скористатися інтерактивними довідниками. Як говорилося раніше, програмне забезпечення є розрахованим на багато користувачів, гарантуючи одноразовий вхід для всіх фахівців, що використовують персональні облікові записи. Багатоканальний доступ гарантує точність і якість, передбачаючи взаємообмін даними за допомогою повідомлень, що передаються по внутрішній або Інтернет мережі. Таким чином, усі працівники зможуть швидко оперувати інформацією, обслуговуючи покупців, збільшуючи прибутки компанії. Враховується і посадове становище кожного працівника, припускаючи розмежування користувацьких можливостей під час виведення інформаційних матеріалів, що зберігаються у необмежених обсягах у централізованому сховищі. При цьому дані будуть класифіковані, надаватися користувачам у зручному та оперативному форматі, не заважаючи спливаючими повідомленнями та виключаючи розкрадання даних. Захист конфіденційних відомостей, основне завдання програми.
Безкоштовна CRM для ведення клієнтів
Безкоштовна CRM для ведення клієнтів може бути представлена лише у пробному варіанті. Як то кажуть «Безкоштовний сир буває тільки в мишоловці», тому не варто вестися на пропозиції неперевірених розробників, щоб не потрапити в халепу і не втратити велику суму грошей. Якщо бажаєте придбати програму дешевше, то на ринку є програми з невисокою вартістю. Такий є і додаток УСУ, який при багатофункціональності та оснащенні безмежними можливостями має демократичну вартість. Крім вбудованих можливостей, варто також відзначити можливість взаємодії з додатковими приладами обліку, сервісами, які продуктивно відбиваються на економії коштів, за відсутності необхідності доповнити платити за розширення функціоналу.
CRM для спілкування з клієнтами
Автоматизована система CRM для спілкування з клієнтами дозволяє фіксувати дату та час, відображаючи в базі інформацію щодо статусу виконання, якості та швидкості. Усі дані будуть внесені, своєчасно виконані, з аналізом якості робіт кожного працівника, за якими вестиметься контроль трудової діяльності з розрахунком заробітної плати, ґрунтуючись на віддачі своїй справі. Універсальна утиліта передбачає наявність функції телефонії, яка допомагає у зв'язку з контрагентами, приймаючи дзвінки з попередньою підготовкою до розмови. Таким чином, при вхідному виклику інформація по покупцеві буде висвічуватися на екрані монітора, надаючи повну інформацію із заявками, покупками послуг або товарів, взаєморозрахунків, скасування замовлення і т.д. Відповідаючи на дзвінок, фахівець звертатиметься до покупця на ім'я, з оперативною відповіддю на запитання, оформляючи замовлення тощо. Всі запити надходитимуть, і виконуватимуться в порядку почерговості. Зручне та барвисте меню дає можливість з легкістю орієнтуватися у додатку, виконувати списки. Для швидкого пошуку інформації, що автоматично зберігається у необмежених обсягах у централізованому сховищі, передбачається наявність контекстної пошукової системи. Контекстний пошуковик звужує витрати часу, продуктивно відбиваючись діяльності організації.
CRM для клієнта - переваги
Універсальна програма CRM для клієнта - переваги якої полягають у точності, оперативності та ефективності. У єдиній інформаційній програмі передбачається навігація з веденням ємної роботи та вдосконаленням контролю, обліку та управління при взаємодії з контрагентами. Ведення обліку по покупцям, з використанням реєстру, спрощує завдання, аналізуючи часті звернення та придбання послуг або товарів, для надання додаткових переваг, привілеїв, бонусної знижки. Таким чином, передбачається робота з дисконтними картками, при розрахунках автоматично враховуючи розмір знижки, а також нараховуючи бонусні бали, які є гарантом утримання покупців. Бонусні бали є своєрідними електронними засобами, які покупець може витратити при наступних покупках. Отже, покупець обов'язково повернеться, особливо якщо систематично влаштовувати акції та знижки. Ви можете класифікувати контрагентами за категоріями, у зручній формі, відображаючи кожного з внесенням доповнень. Інформація регулярно оновлюватиметься, враховуючи багатоканальність і роботу з великими обсягами матеріалів, що надходять.
CRM система - облік клієнтів
Автоматизована CRM система – облік клієнтів передбачає ведення окремої інформаційної бази, з відображенням реквізитів, статусу звернень та консультацій, прийому заявок, скасування замовлень, платежів, заборгованості, нарахованих бонусів тощо. У додатку легко виявити платоспроможних покупців. Наявні контактні номери телефонів та адреси електронної пошти будуть використовуватись для надсилання інформаційних повідомлень на Email, SMS, WhatsApp, Viber. Надсилання повідомлень на мобільні оператори може також використовуватися для підвищення рівня сервісного обслуговування. При завершенні купівлі послуг або товарів, покупцеві буде направлено повідомлення з вдячністю та проханням оцінити якість роботи спеціаліста. При отриманні зворотного зв'язку, всі дані будуть проаналізовані та відображені на графіках, визначаючи рівень роботи фахівців для подальшого прийняття рішення щодо зміни підходу в обслуговуванні, підвищення кваліфікації. Для обслуговування великого потоку покупців, у своїй, не знижуючи рівень компанії, передбачається налаштування автоответчика, за необхідності перенаправляючи дзвінок на фахівця.
Система обліку клієнтів
Система обліку клієнтів дозволяє оперативно оперувати інформаційними даними. У додатку є можливість систематизувати облік за контрагентами, з фіксуванням кожного в рядку, що редагується, присвоюючи індивідуальний номер. Для компаній, що надають послуги споживачам, передбачається швидкий запис, відображаючи у графіках вільні віконця та оперативно вносячи відомості для оформлення. Заздалегідь покупцю надсилатиметься повідомлене повідомлення з метою нагадування про запис, дату та час, з необхідністю підтвердження. Запис виконуватиметься швидко і легко, вибираючи покупця з єдиної бази CRM. Якщо ж інформація щодо контрагенту відсутня, її легко додати, використовуючи анкету. При реєстрації, введення даних немає необхідності витрачати час, переносячи інформацію з різних джерел. Підтримується робота будь-яких форматів документів. На підставі звітів доступно проаналізувати обсяги виконаної роботи, прибутку, відмов від покупців. Програма може взаємодіяти з різними приладами, включаючи касове та складське. У додатку можуть використовуватися таблиці, графіки та діаграми зі сприйняттям інформації в повному обсязі.
Система обліку обладнання клієнтів
Система обліку обладнання клієнтів передбачає використання сканера для штрихкодування, ідентифікатора особи, камер відеоспостереження тощо. Додаток передбачає контроль над усіма процесами, що відбуваються всередині відділень, магазинів, складів, салонів, клінік і т.д. Відеоматеріали записуватимуть у режимі реального часу, гарантуючи точність та виключення виникнення порушень, розкрадання товарно-матеріальної цінності тощо. Також при вході додаток зчитуватиме зовнішні параметри кожного, як співробітника, так і покупця, фіксуючи дату та час в електронному журналі. У системі передбачається використання високотехнологічного устаткування, ведучи врахування матеріальної цінності. Всі товари, розхідники, обладнання будуть відображатися в окремому журналі з точною кількістю, термінами придатності, вартістю, штрих-кодом, описом, що додається зображенням. При виявленні ходових позицій товарів передбачається своєчасне заповнення запасів, щоб забезпечувати покупців відповідною продукцією, збільшуючи при цьому доходи компанії. Товари будуть класифіковані, що відображаються в базі з урахуванням фіксування місць зберігання, передбачаючи температурний режим і т.д.
CRM система для клієнтів
Багатозадачна CRM система для клієнтів передбачає взаємодію із сервісами, соціальними мережами, сайтом, маркетплейсами, збільшуючи обсяги продажів. В особистому кабінеті споживачі можуть зареєструватися, щоб у будь-який час вибрати і замовити товар, що сподобався. Зручності онлайн покупок полягає в тому, що покупцям немає необхідності витрачати час на дорогу, добиратися до магазинів, будь-коли, сидячи вдома або на роботі, оформити покупку з безготівковою оплатою. Якщо ж покупець зберіг у кошику товар, але не оформив покупку, то система проаналізує дані та направить повідомлення з нагадуванням про очікувані, незавершені покупки. Покупець може самостійно прорахувати суму продукції, що купується, вказати промо-код або знижку. З огляду на безмежність можливостей утиліти варто відзначити зручність інтеграції з банками, платіжними термінами, переказами з розрахункових рахунків або оплачуючи на руки кур'єру, касиру в готівковій формі. Прийом безготівкових коштів передбачає використання будь-якої світової валюти з конвертуванням за курсом національного банку. Чек про оплату миттєво висвітитися, із збереженням у системі.
CRM система для обліку клієнтів
Універсальна CRM система для обліку клієнтів передбачає зручний формат ведення бухгалтерського та складського обліку. Усі дані будуть збережені у додатку, для можливості аналітики керівника бізнесу. Формовані звіти аналітичних показань дозволяють раціонально оцінювати діяльність бізнесу у співвідношенні з попередніми періодами та планованим майбутнім. робота з цифровими документами полегшує завдання для користувачів, передбачаючи оперативне Формування файлів за допомогою наявних шаблонів. Ви можете використовувати відповідні за регламентом вашої організації, систематично додаючи в арсенал наявних форм.
Облік клієнтів срм
Облік клієнтів срм виконується оперативно, підвищуючи лояльність. Програмне забезпечення має можливість доставки продукції. , співробітник бачитиме, хто з покупців отримав своє замовлення, а хто перебуває в процесі очікування. є можливість на картах відображати геопозицію кур'єрів. Система контролю та обліку, передбачає систематичне виконання інвентаризації, використовуючи високотехнологічне складське обладнання. працівникам, доповнюючи відомості в електронних графіках, змінюючи кольори завдань. Під час виконання завдань колір змінюватиметься, щоб візуально оцінювати виконання завдання.
Безкоштовна срм для обліку клієнтів
Безкоштовна сума для обліку клієнтів забезпечує тестовим періодом, який ви можете продуктивно використовувати для знайомства з автоматизованою утилітою. Під час використання тестового періоду напрацьовані матеріали будуть збережені для подальшого використання у ліцензованій програмі. У додатку кожен почуватиметься комфортно, швидко та злагоджено виконуючи поставлені завдання. Попередньо можете підібрати модулі, інструменти, ознайомитися з огляду відео з можливостями, проконсультуватися з фахівцями. Багатозадачна програма не залишить байдужим нікого, закохуючи у функціонал та автоматизований процес першого входу в додаток. Ми хотіли б заздалегідь подякувати за виділений час для знайомства з утилітою, довірою, зацікавленістю. Сподіваємось на продуктивну співпрацю.
Відео CRM програми для обліку клієнтів
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити CRM для обліку клієнтів
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Торгівельні організації
Виробничі
компанії
Офісні підприємства
Державна
установа,
що працює
з населенням
Будівельні
компанії
Сервісний центр
Медичні
заклади
Ательє
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.