- Можливості
- Опис
- Скріншот
- Відео
- Завантажити
- Для кого?
- Клієнти
- Відгуки
- Мова
- Замовити
Можливості CRM системи для запису клієнтів
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База контрагентів - У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
Робота з клієнтами - Наша система буде нагадувати Вам про будь-яку важливу справу
Нагадування - Кожен працівник зможе планувати свою роботу, а керівник даватиме завдання та контролюватиме роботу усього персоналу
Планування - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
E-mail - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Ви зможете швидко оцінити роботу ваших працівників з клієнтами, дізнатись які завдання затягуються або на якому етапі виконання вони знаходяться
Аналіз роботи - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Досконала розробка широкого призначення має загальнозрозумілі параметри складання з різноманітністю модулів, інструментів, шаблонів для роботи з документообігом, заставок для робочого столу, мов для взаємодії з контрагентами;
- Додаток забезпечує якісною реалізацією журналу за контрагентами, відображаючи контактну інформацію, історію дзвінків, зустрічей, заявок, що оформлюються, реєстрації на прийоми, враховуючи платежі, заборгованість, відображення дисконтних та бонусних карток, зі сканами документів, зображеннями для ідентифікації особи;
- Курирувати робочу діяльність персоналу реально при віддаленому відео стеження, з реєстрацією матеріалів та передачею на комп'ютер для безпеки;
- Окрема база CRM допомагає працівникам компанії швидко перегортати інформацією щодо контрагентів, із взаємодією та збільшенням продажів за рахунок фіксування побажань, візитів та проведених продажів;
- Надсилання повідомлень СМС, WhatsApp, Viber, Email допомагає підвищити зацікавленість потенційних покупців, використовуючи базу CRM та додаткові кантатні номери, з метою розширення бази контрагентів та збільшення продажів;
- Фінансова звітність надаватиметься керівництву, щоб проаналізувати підвищення чи зниження конкурентоспроможності, зацікавленості споживачів та продажів;
- Продаж може здійснюватися в онлайн або офлайн форматі, реєструючи дані в електронних журналах, приймаючи платежі у готівковій та безготівковій формі, передбачаючи зручну взаємодію утиліти з банками, терміналами POST-оплати;
- Прийом заявок здійснюється з автоматичною реєстрацією на прийоми, передбачаючи зручний формат роботи з електронними журналами, обираючи спеціаліста, споживача, послугу, час та дату відвідування;
- Передбачається автоматичний розрахунок вартості послуг та продукції, застосовуючи прейскурант у електронному калькуляторі з урахуванням надання знижок для постійних покупців;
- Масштабні карти допоможуть раціонально оцінювати розташування відділень та адрес покупців, вибудовуючи маршрути при доставці замовлень та бачачи геопозицію кур'єрів;
- У системі користувачі всіх відділень установи можуть одночасно виконувати вхід та взаємодіяти по внутрішній мережі для передачі інформаційних повідомлень;
- Нарахування заробітної плати у системі виконуватиметься в автоматичному режимі, розраховуючи показання фактичних робіт;
- Взаємодія з соціальними мережами, онлайн сервісами та мобільним додатком, допомагає контрагентам знати більше про компанію, стежачи за новинами та вигідними пропозиціями, оформляти замовлення та реєструватися, проводити оплати;
- Пробна версія зручна та абсолютно безкоштовна, допоможе проаналізувати можливості на ділі, при цьому зберігаючи напрацьовані матеріали;
- Інформаційна база у необмеженому обсязі зберігає матеріали, класифікуючи за допомогою різних форматів.
Програма для запису клієнтів
Програма для запису клієнтів забезпечує якісним аналізом регулярності послуг, що користуються попитом, деталізуючи відомості та виявляючи причини скасування прийомів. В електронній формі досить легко здійснювати реєстрацію відвідувачів на прийоми, враховуючи можливість не тільки внесення інформації, а й вибору пропозицій із прейскуранту, вносячи дані щодо первинних та постійних покупців, з можливістю попереднього нагадування про час прийому тощо. За допомогою програми на сьогоднішній день, можливо регулювати безліч різних процесів, які щодня здійснюються в будь-якій організації, підтримуючи високий рівень кваліфікації фахівців, а також не скорочуючи, а навпаки, збільшуючи зацікавленість споживачів у пропозиціях та товарах. Додаток, як і сам функціонал, можуть різнитися між собою, маючи різний діапазон цінової політики, обсяги оперативної пам'яті, кількісні показники роботи користувачів, що здійснюються однаково, тощо. Щоб отримати бажаний результат, при цьому витрачаючи мінімум ресурсів, перш за все варто провести моніторинг ринку.
Програма для часу клієнтів
Програма для часу клієнтів за записами дозволяє фіксувати кожного, приділяючи персональну увагу, що не може вплинути на лояльність. Час найголовніший ресурс, до якого необхідно ставитися дбайливо, раціонально розподіляючи ті чи інші потреби. У будь-якій компанії слід насамперед раціонально розподіляти час виконання певних завдань, грамотно вести реєстрацію контрагентів, враховуючи можливості використання цифрових графіків. Варто, перш за все, враховувати, що через різні обставини, пацієнти можуть скасовувати прийом, переносити їх за часом, або ж на інший день тижня, а то й зовсім на наступний місяць. Тому використання паперових журналів вже не є актуальним. Враховуючи сучасні можливості, є можливість аналізувати дані щодо послуг, реалізованих товарів, що надаються, розраховувати загальну суму доходів, витрат. Але насамперед необхідно підібрати відповідне програмне забезпечення, яке підходить саме під вашу організацію. Серед представленого різноманіття розробок дійсно складно зробити вибір на користь тієї чи іншої системи, але провівши моніторинг, виділяється одна з кращих утиліт «Універсальна Система Обліку». Крім загальнодоступних параметрів конфігурації, також передбачається надання утиліти за доступною вартістю, з безкоштовною абонентською платою.
Програма для запису клієнтів за часом
Програма для запису клієнтів за часом має широкий функціонал, допомагаючи спеціалістам різних сфер діяльності оперативно реалізовувати заплановані роботи. Спеціалізована, автоматизована розробка передбачає ведення реєстрації відвідувачів за часом з огляду на щохвилинний розрахунок на виконання певних пропозицій для якісного обслуговування більшого потоку контрагентів. При ірраціональному споживанні часу компанія може зазнавати збитків, тому контролювати робочі процеси, статус виконання, відвідування пацієнтів вибраних позицій вкрай важливо. Для здійснення контролю за внутрішньоорганізаційними процесами передбачається установка та зчитування в реальному часі відео матеріалів з камер відеоспостереження. Аналізуючи щоденні робочі заходи, можливо раціонально оцінювати працездатність, рівень кваліфікації, кількість годин, загальні відомості взаємодії з контрагентами, оплачуючи заробітну плату щомісяця. Інформація про щоденні відпрацювання, виконані обсягами завдань, буде фіксуватися в табелях.
Програма для запису клієнтів салону краси
Програма для запису клієнтів салону краси передбачає можливість оперативного прийому дзвінків та повідомлень, що відображаються у графіках. Електронні графіки служать ідеальним рішенням для швидкої реєстрації відвідувачів за вибраними послугами, вибираючи контрагента та з бази CRM, підбираючи відповідні назви пропозицій з прайс-листа, спеціаліста, відбиваючи вільні віконця. Графіки можуть формуватися у змінному режимі, які фіксуватимуться у системі. Таким чином, при реєстрації контрагентів на вибрані послуги, адміністратор зможе надати необхідну інформацію в ході розмови або листування по можливих вільних вікнах. У додатку, можливо аналізувати дані по всіх відвідувачів салонів краси, аналізуючи дані відвідувань, послуг, взаєморозрахунків, а також скасування прийомів. Якщо ж відвідувач салону краси на регулярній основі скасовує відвідування вибраних послуг, він автоматично потрапляє в окремий список, журнал за проблемними замовниками. У ході наступних відвідувань адміністратор може запросити передоплату, щоб гарантувати відвідування та виключити простої в роботі спеціаліста.
Програма для запису клієнтів стоматології
Програма для запису клієнтів стоматології передбачає можливість автономного ведення контролю, управління та обліку, координуючи як роботу фахівців (стоматологів, хірургів, ортодонтів), а й пацієнтів. В єдиній інформаційній системі буде зібрана вся інформація щодо планових та позапланових надань стоматологічних послуг, плануючи різні заходи за часом, заздалегідь нагадуючи пацієнтам про прийоми. Спеціалізоване електронне забезпечення має універсальність, підходить під необмежений користувальницький склад, розмежовуючи трудові обов'язки, як і набір можливостей доступу до конфіденційних матеріалів. Кожному співробітнику необхідно буде при установці програмного забезпечення, пройти одноразову авторизацію, після якої буде створено облікову форму особистого кабінету, яка індивідуально використовується лише одним користувачем. Для обмеження доступу сторонніми особами передбачається встановлення захисту у вигляді логіну та пароля від особистого кабінету. Для кожного співробітника передбачаються розмежовані можливості користувача, які обумовлюються посадовим становищем. Таким чином, можна повністю виключити витік даних, фальсифікацію та інші неправомірні дії. Входити в додаток користувачі зможуть у зручному форматі зі стаціонарних комп'ютерів, планшетів, смартфонів, ноутбуків.
Програми запису клієнтів для екскурсовода
Програми запису клієнтів для екскурсовода вкрай важливі, передбачаючи формування груп вибраних турів. Екскурсії бувають індивідуальні та групові. Групові екскурсії розраховані на певну кількість осіб, якщо хтось із туристів скасовує поїздку, то відповідно екскурсовод втрачає прибуток. Щоб скоротити виникнення небажаних ситуацій, гарантувати виконання планових робіт з екскурсій, у програмному забезпеченні передбачається ведення бази за замовниками, з можливістю взаємодії на віддаленій основі. Додаток дозволяє фіксувати відомості щодо прийомів, обраного часу та напрямків, турів, розраховувати вартість послуг, що надаються, з внесенням інформації щодо передоплати. Передоплата є гарантом того, що людина, яка планує екскурсію, в останній момент не скасує поїздку. Оформляючи екскурсії, екскурсовод зазвичай надає замовнику чек, квитанцію з паперовим або електронним квитком. В електронній формі всі квитанції, чеки, рахунки, акти, накладні, документи, договори, звіти надаються у вигляді шаблонів. Шаблони швидко заповнюються за зразками, заощаджуючи при цьому час спеціалістів. Враховуючи наявність програмного забезпечення, екскурсовод зможе розрахувати загальний щомісячний прибуток на підставі послуг, що надаються, розраховуючи певний відсоток від загального доходу.
Програма для бьюті майстрів для запису клієнтів
Програма для бьюті майстрів для запису клієнтів передбачає як надання послуг, а й продаж продукції. Для реалізації б'юті продукції передбачається необхідність у якісному обліку, а також фіксуючи інформацію в номенклатурі щодо кожного найменування товару з урахуванням внесення штрих кодів, кількості, опису, назви, вартості, картинки, що прикріплюється, яка відрізняє один продукт від іншого. Але для б'юті майстрів конче необхідно взаємодіяти з відвідувачами, надаючи інформацію про свої роботи на сторінках у соціальних мережах, розширюючи клієнтську базу з можливістю виїздів додому. Універсальний багатофункціональний додаток передбачає наявність масштабних карт, для можливості відображення адрес для побудови маршрутів з найбільш зручними шляхами та розрахунком часу, що витрачається на дорогу. За допомогою програми замовник можуть поставити питання б'юті майстрам, зв'язатися по телефону або поштою, зареєструватися на послугу.
Програма для запису клієнтів безкоштовно
Програма для запису клієнтів безкоштовно забезпечується лише при завантаженні безкоштовної тестової версії. Демонстративна версія зазвичай є можливістю ознайомитися з функціоналом розробки на власній справі. Єдиним мінусом тестової версії є не тривалий період роботи, але із зручним та якісним збереженням напрацьованої інформації. Крім того, явними перевагами є можливість попереднього вибору модулів та інструментів, які підходять вашій організації. Високотехнологічна розробка може бути використана різними мовами, вибираючи одну або кілька з 96 представлених найменувань. Також для користувачів передбачаються різні дизайни для облаштування робочої панелі, щодня здійснюючи робочі процеси в комфортних умовах. Передбачається також можливість об'єднання всіх торгових точок, салонів краси, клінік, відділень у єдину інформаційну структуру для зручного управління цілою мережею. Таким чином, керівник зможе оцінювати діяльність бізнесу загалом, з отриманням аналітичних та статистичних звітів. Крім табличних даних, у системі можуть використовуватись графіки, діаграми, графічні зображення.
Програма для онлайн запису клієнтів
Програма для онлайн запису клієнтів забезпечує швидким прийомом та заповненням графіків. Унікальний додаток може єдино здійснювати робочі процеси з різними сервісами, маркетплейсами, інтернет-магазинами, соціальними мережами, мобільними додатками. Таким чином, надається можливість здійснення онлайн-реєстрації, скорочуючи навантаження на працівників компанії. Таким чином, входячи під індивідуальними обліковими даними (контрагенти), зможуть самостійно підібрати відповідні види послуг, продукцію, оформити реєстрацію на прийом до обраного фахівця, бачачи актуальні відомості з вільного вікна. Також онлайн реєстрація може здійснюватися через використання чату, SMS повідомлень. Для зручності передбачається також використання телефонного зв'язку АТС, за допомогою якого буде оптимізовано витрачання робочого часу, попередньо під час вхідного виклику, ще до відповіді на дзвінок, надаючи працівникам організації детальну інформацію про контрагентів, попередні реєстрації на прийоми, скасування, взаєморозрахунки, відгуки та рейтинги. Відповідаючи на вхідний виклик, працівник може надати як консультацію, а й здійснити реєстрацію приймання. Також передбачається забезпечення консультації великого потоку покупців за рахунок налаштування автовідповідача, використовуючи питання, що часто ставляться, зі збільшенням попиту і при цьому мінімізованим зверненням до самих співробітників.
Програма для офлайн запису клієнтів
Програма для офлайн запису клієнтів передбачає здійснення даних робіт під час відвідування та виконання послуг. Офлайн реєстрації проводяться в різних установах, плануючи не одноразове надання послуг, а постійні. Наприклад, при здачі аналізів та проходженні курсу лікування, при отриманні стоматологічних послуг, процедурах курсів тощо. Для зручної роботи з покупцями передбачається ведення окремої бази з контрагентів, вносячи не тільки первинну інформацію з ініціалами та контактним номером телефону, а й доповнюючи наступними виконаними заходами, послугами, платежами та заборгованістю, адресами для виклику додому або доставки товарів. Також передбачається прикріплення зображення, щоб надалі при відвідуванні відділень та установ, можливо було ідентифікувати особу відвідувача. Також у додатку при реєстрації відвідувача, за відсутності необхідної інформації в базі, її можна швидко сформувати або доповнити. На основі наявних електронних анкет, шаблонів документів та звітів, процес роботи буде виконуватися набагато швидше та точніше. Також в системі доступно відобразити заборгованість за послуги, що надаються, або ж за придбану продукцію. Утиліта передбачає використання депозитів, що у свою чергу істотно спрощує роботу при взаєморозрахунках.
Програма для електронного запису клієнтів
Програма для електронного запису клієнтів виключає виникнення накладок, помилок, втрати інформації щодо контрагентів тощо. Використовуючи мобільну версію програми, користувачі зможуть здійснювати реєстрацію в електронній формі в будь-який час, вносячи коригування або скасовуючи її взагалі. Також передбачається можливість попереднього розрахунку загальної вартості послуг, продукції, використовуючи електронний калькулятор із заданими алгоритмами дій при розрахункових операціях. Передбачається можливість безконтактної оплати послуг та продукції, використовуючи QR-коди, перекази коштів з розрахункових рахунків через банки та термінали платежів. Приймати оплату в безконтактній формі здійснюється в будь-якій одиниці грошової валюти з огляду на конвертування грошей за поточним курсом національного банку. Усі матеріали можуть автоматизовано вноситись у утиліту, відбиваючи у бухгалтерської звітності. За всіма відділеннями управляючий може координувати і оцінювати загальні показники доходів, за час, порівнюючи загалом із наступним рішенням раціонального управління бизнесом. Інформація автономно зберігатиметься в об'ємному інформаційному просторі, безмежне за тривалістю термінів зберігання, а також обсягами, підтримуючи формати Word і Excel. Користувачі, враховуючи рівні можливостей, що делегуються, за допомогою контекстного пошуковика, можуть вивести необхідну інформацію з метою подальшого здійснення заданих заходів.
Програма календар для запису клієнтів
Програма календар для запису клієнтів буде використана у приємній формі, відображаючи відомості щодо всіх працівників, графіків. Також для зручності можна змінювати виділені поля різними кольорами, розмежовуючи не тільки фахівців, але й прийоми відвідувань, скасовані візити, виділяючи яскравим кольором. Для аналізу якості послуг, що надаються, сервісного обслуговування, передбачається відправка SMS повідомлень для отримання відгуків та оцінок від споживачів, на підставі чого, можливо сформувати подальший план дій щодо підвищення якості рівня робіт. Також WhatsApp, SMS, Е-mail, Viber повідомлення можуть надсилатися всім абонентам для надання відомостей щодо вигідних пропозицій, акцій та знижок у відділеннях, на певні найменування товарів, бонусні бали, що нараховуються, а також нагадуючи про заплановані заходи. Попереднє повідомлення про відвідування прийомів скорочує виникнення очікування або скасування відвідування запланованих послуг. Таким чином, покупці гарантовано повернуться знову. У програмі доступно використовувати дисконтні картки, скануючим пристроєм зчитуючи штрих-код. Вся інформація щодо електронних карток буде фіксуватися в окремій базі з присвоєнням окремого номера.
Безкоштовна програма для запису клієнтів
Безкоштовна програма для запису клієнтів є повним відображенням у ліцензованому варіанті. Крім тестового періоду, ви плюсом абсолютно безкоштовно отримаєте дві години технічної допомоги служби підтримки при покупці ліцензованої розробки. Для подальшого отримання консультації зі спеціалістами, ви можете зв'язатися за наданими на сайті номерами телефонного зв'язку або надіслати запит на пошту. Також варто відзначити, що функціональна, автоматизована технологія може одночасно здійснювати роботу з додатковими сторонніми сервісами, приладами обліку, 1с. При цьому бухгалтерський облік вестиметься якісно, швидко, ефективно. Працівники зможуть зітхнути з полегшенням, без необхідності повторно виконувати завдання, які потребують особливої уваги, витрати багато часу. Швидше проходьте за посиланням на офіційний сайт і купуйте універсального помічника, який послужить довгий час для успішного розвитку вашого бізнесу.
Відео програми для запису клієнтів
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для запису клієнтів
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Торгівельні організації
Виробничі
компанії
Офісні підприємства
Державна
установа,
що працює
з населенням
Будівельні
компанії
Сервісний центр
Медичні
заклади
Ательє
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу


Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.



