1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для бази даних клієнтів

На думку 45 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для бази даних клієнтів

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості системи CRM для бази даних клієнтів

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Наша система буде нагадувати Вам про будь-яку важливу справу
    Нагадування

    Нагадування
  • Кожен працівник зможе планувати свою роботу, а керівник даватиме завдання та контролюватиме роботу усього персоналу
    Планування

    Планування
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
    E-mail

    E-mail
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Ви зможете швидко оцінити роботу ваших працівників з клієнтами, дізнатись які завдання затягуються або на якому етапі виконання вони знаходяться
    Аналіз роботи

    Аналіз роботи
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Багатозадачна розробка має гарний дизайн із різноманіттям модулів, тем для заставки робочого столу, мов для роботи по всьому світу, якісною взаємодією з контрагентами;
  • Робота в додатку виконується не тільки зі стаціонарних комп'ютерів, а й телефонів, планшетів, гарантуючи мобільністю та ефективністю, постійно маючи доступ до інформаційної бази, функціонала з виконанням різнопланових завдань;
  • Всі робочі пристрої, як і відділення, можливо синхронізувати, для зручної роботи та управління над внутрішніми заходами керівництвом, надаючи інформаційні повідомлення між користувачами по локальній мережі;
  • Створення індивідуального облікового запису кожному співробітнику для подальшої роботи в індивідуальному порядку без розголошення логіну та пароля для входу в систему стороннім особам;
  • Можливості користувача будуть розділені, для гарантованого збереження конфіденційних матеріалів у хмарному просторі;
  • Пошук інформаційно даних виконується пошукачем з запитами, що вносяться в електронне вікно, звужуючи час пошуку до декількох хвилин;
  • Більше немає необхідності вручну розраховувати підсумкову суму послуг або продукції, що надаються, передбачаючи внесення алгоритмів в електронний калькулятор для розрахунків платежів згідно з цінами, кількість та знижки, що надається;
  • Прийом платежів виконується у готівковій формі касиром або кур'єром, а також по безготівковій оплаті через банківські послуги, QR, платіжні термінали;
  • Формування документів, рахунків з можливістю створення необхідних матеріалів виконується в електронній формі на підставі наявних шаблонів, з автоматичним або наступним друком на принтерах різних моделей;
  • Бухгалтерський облік виконується автоматично, переглядаючи взаємодію з 1С, швидко виконуючи розрахунки з відображенням даних у документообігу, без тривалих втрат при повторних операціях;
  • Робочий час фахівців буде розраховуватися виходячи з графіків, що формуються, зі зіставленням виконаної роботи, щомісяця виплачуючи заробітну плату;
  • Інформація про товари та послуги буде фіксуватися в номенклатурі, враховуючи ведення записів з точною кількістю, описом, ціною, штрих-кодом, місцем зберігання на складі або в магазині, що додається зображенням для візуальної відмінності та аналізу зовнішніх параметрів, термінів придатності тощо;
  • Взаємодія з інтернет магазинами, сайтами, соціальними мережами, маркетплейсами, забезпечує продаж у великих обсягах, з мінімальними витратами коштів на маркетинг, оплату праці спеціалістам, оренду приміщень тощо;
  • Взаємодія з високотехнологічним обладнанням дозволяє в рази здійснювати інвентаризацію, реалізацію продукції, фіксуючи залишки;
  • Завантаження безкоштовної тестової версії дозволяє попередньо ознайомитися з безмежним потенціалом програмного забезпечення.

Програма для бази даних клієнтів

Програма для бази даних клієнтів забезпечує необхідним обліком, своєчасним формуванням рахунків, супровідною документацією, звітністю, продуктивно відбиваючись на діяльності компанії. На сьогоднішній день програми оснащені необхідним функціоналом для здійснення різнопланових завдань, що виконуються щоденно працівниками тієї чи іншої сфери діяльності. Додаток підбирається, як правило, в індивідуальному порядку, передбачаючи необхідний модульний та інструментальний склад, ціновий діапазон, що відповідає бюджету. Для зіставлення функціоналу додатків знадобиться час, який, зазвичай, бракує кожної організації. Нам би хотілося, у свою чергу, сприяти та допомогти у виборі. Надати Вам утиліту від компанії «Універсальна Система Обліку». Автоматизований додаток передбачає відповідний модульний склад під будь-яку діяльність бізнесу, впорядковуючи інформаційні дані із збереженням у хмарному просторі, що не обмежує обсягів та термінів зберігання матеріалів. Також програмне забезпечення підходить по ціновому сегменту, навіть бізнесу-початківцю, не вдаряючи по кишені з урахуванням відсутньої абонентської плати. Програмне забезпечення оснащено ультрасучасною функціональною підтримкою для взаємодії з контрагентами, ведення бази, управління документообігом, реалізації розрахункових операцій тощо.

База даних клієнтів

База даних клієнтів буде здійснюватись в електронній формі, враховуючи ведення окремих карток по кожному контрагенту з урахуванням відображення детальної інформації звернень, дзвінків, зустрічей, продажів послуг та товарів, взаєморозрахунків, включаючи реквізити, скани документів, номери платіжних та дисконтних карток. оперативно здійснюючи щоденні завдання кожного співробітника, допомагаючи покращувати якість співпраці з контрагентами при особистий контакт, дзвінки та надіслані повідомлення. База за контрагентами дозволяє використовувати контактні номери телефонів та електронної пошти для надсилання інформаційних листів, повідомлень, надаючи відомості про знижки та акції, нараховані бонусні бали, очікувані позиції товарів, записи на послуги тощо.

Повідомлення можуть надсилатися голосовими або текстовими листами на пошту Email, за допомогою месенджерів WhatsApp, Viber та SMS. Додаток фіксуватиме всі звернення покупців, регулюючи та аналізуючи якісні показники обслуговування фахівцями, ведучи записи розмов. Також для здійснення інформаційної підтримки передбачається використання телефонії АТС, приймаючи вхідні дзвінки від контрагентів із попереднім зчитуванням контактів номерів телефонів та відображенням даних на екрані робочого столу, з попередньо підготовленою мовою для подальшої розмови. Таким чином, можна заощадити час на розмові з контрагентами, при цьому підвищуючи лояльність та збільшуючи попит, продаж послуг та товарів. Інформаційна підтримка контрагентів також передбачається за рахунок налаштування автовідповідача, використовуючи питання, що часто задаються.

CRM для бази клієнтів

Універсальна програма CRM для бази клієнтів є невід'ємною опцією сучасних програм для організацій у сфері обслуговування або торгівлі. Використовуючи базу CRM із внесеними доповненнями у вигляді зображень покупців, можна ідентифікувати особу при вході до відділень, магазинів, клініки та інших установ, додатково вносячи в електронний журнал дату та час відвідування. При класифікації споживачів за категоріями, включаючи вікову, статеву, за проблемним чи статусом VIP, передбачається також забезпечення чи обмеження доступу. Програмне забезпечення також передбачає контроль над усіма процесами, що протікають всередині відділень, магазинів, складських приміщень, використовуючи встановлення камер відеоспостереження. Відеозаписи зберігатимуться в базі з огляду на зчитування в режимі реального часу.

Під час відеоспостереження доступно виключити факти шахрайства, вироблення документів, витоку інформації, крадіжки товарно-матеріальної цінності, проникнення сторонніх осіб та багато іншого. У додатку є можливість автономно виконувати формування робочого графіка, стежачи за продуктивністю кожного співробітника, ведучи табелі обліку робочого дня з наступним щомісячним розрахунком та оплатою праці. Додаток передбачає можливість використання електронних перепусток, браслетів, що інфікують особу співробітників, фіксуючи дату та час приходу та виходу з робочого місця в табелях. Також для віддаленого контролю та аналізу працездатності, якості взаємодії з контрагентами, оперативності та рівня виконання поставлених завдань, керівник може детально оцінювати показники за допомогою відображення на екрані монітора головного комп'ютера відомості щодо кожного підлеглого, в окремих віконцях, що фіксуються персональні відомості.

Безкоштовна crm для бази клієнтів

Безкоштовна crm для бази клієнтів передбачається лише у пробному форматі, демонстративної версії. Якщо ви звернули увагу, то на ринку не перевірені компанії розробників надають програму в обмеженому форматі або зовсім у пробній версії безкоштовно, представляючи за ліцензовану утиліту. Багато довірливих підприємців подаються на хитрощі шахраїв, купуючи дані додатки з подальшим внесенням платежів у великих сумах коштів, для розширення функціональних можливостей або відновлення інформаційних даних. Програмне забезпечення УВУ є автоматизованим та універсальним продуктом, що зарекомендував себе з позитивного боку, в чому ви можете переконатися через прочитання відгуків тисячі задоволених покупців по всьому світу.

Програмне забезпечення відрізняється унікальністю і універсальністю, багатофункціональністю і розрахованим на багато користувачів режимом. Працювати в програмі ви зможете в будь-якій частині світу, настроюючи мовну панель за допомогою однієї або декількох мов одночасно. Також для користувачів передбачається зручний формат налаштування параметрів конфігурації, модульного, інструментального складу. Для здійснення щоденних процесів. враховуючи необхідність роботи, з проведенням на робочому місці половина часу життя хочеться працювати в комфортних умовах. Тому розробниками надаються різні дизайни тем заставки робочого столу. По внутрішній мережі користувачам всіх підрозділів, що об'єднуються в єдиний структурний ланцюжок, надається можливість віддаленої взаємодії та передачі матеріалів повідомленнями. Даний спосіб дозволяє оптимізувати споживання робочих ресурсів, швидко обслуговуючи клієнтів, збільшуючи обсяги продажів послуг та товарів, примножуючи прибуток компанії.

База обліку клієнтів

База обліку клієнтів передбачає розмежування за категоріями, передбачає поділ за побажаннями, віком, статтю, регіональним розташуванням місця проживання тощо. Дані відомості допоможуть раціонально оцінювати споживання споживачами тих чи інших послуг та продукції. Враховуючи зміни ринку, ціноутворення, регулярно варто виконувати моніторинг показників, які в подальшому при правильному вибудовуванні планів передбачає розширення бізнесу та збільшення оборотів. Програмне забезпечення, ґрунтуючись на послугах, що надаються товарам покупцям, передбачає аналіз сервісного обслуговування. Щоб досягти бажаного рівня якості роботи зі споживачами, передбачається відправка SMS повідомлень після завершення послуги або продажу продукції, з проханням дати оцінку, яка буде відображатися в базі.

Керівник зможе аналізувати дані, зібрані від контрагентів, працівників, раціонально аналізуючи дані та приймаючи зважені рішення. Програмне забезпечення передбачає можливість оптимізації робочих ресурсів та скорочення вчинення різноманітних помилок, які пов'язані з людським фактором. Наприклад, програмне забезпечення допомагає автоматизувати процес ведення документообігу, оперативно створюючи потрібні файли в форматах Ward і Excel, що підтримуються, при необхідності перетворюючи їх у потрібні формати. При створенні різних документів, звітів, рахунків у системі дані файли будуть відображені в реєстрі з урахуванням присвоєних номерів, дати та відповідальних співробітників (касирів, менеджерів тощо). Для спрощення робочих процесів передбачається інтеграція зі складським та касовим обладнанням. Таким чином, на інвентаризацію йтиме менше часу, при цьому підвищуючи якісні показники даних, що відображаються за кількістю, фіксуючи в окремій базі по товарах штрих коди, назву, опис, вартість, загальну кількість, місце зберігання на складі або в магазинах і т.д.

База даних обліку клієнтів

База даних обліку клієнтів передбачає оперативність проведення продаж товарів, які можуть бути представлені як в онлайн, так і в офлайн форматі. Взаємодія програми з касовим обладнанням спрощує процес зчитування штрих кодів та відображення інформації в системі, фіксуючи продаж з моментальною печаткою чеків. Автоматизована програма також передбачає зчитування даних щодо контрагентів, включаючи використання дисконтних карток, здійснюючи розрахунки автономно, застосовуючи щоденно електронний калькулятор. У електронному калькуляторі будуть задані алгоритми наступних розрахунків, тобто. вказівки вартість товару чи послуги, кількість, що вноситься продавцем або касиром вручну, розмір знижки за акцією або в індивідуальній формі, яку надають постійним покупцям.

Під час друку чеків можуть бути використані QR-коди, які скануються для подальшого відображення інформації в програмі. При повернення товарів, співробітники зможуть моментально здійснити прийом, відображення даних у журналах з проблемної продукції, фіксуючи відомості та перерахунок. Інформація щодо продукції буде відображена в електронних журналах з урахуванням використання окремих карток по товарах. До доповнення до відомостей щодо продукції передбачається також прикріплення зображень, що візуально допомагають співробітникам та покупцем оцінювати зовнішні параметри. Для збільшення обсягів продажів передбачається також використання взаємодії з маркетплейсами, сайтом та соціальними мережами, інтернет-магазином. Таким чином, клієнти зможуть у будь-який час проходити та вибирати необхідні категорії товарів, що відповідають потребам, переносити в кошик та оформляти замовлення.

Програма для бази клієнтів

Програма для бази клієнтів працюватиме не тільки з наявною інформацією, але й з додатковими відомостями, які зчитуються контактами з різних сервісів, застосовуючи опцію «Граббера». Контрагенти можуть самостійно реєструватися в Інтернет-магазині, на сайті, в соціальних мережах, різних маркетплейсах, здійснюючи покупки онлайн з урахуванням оформлення замовлень на доставку. Програмне забезпечення оснащене картками, для відображення адрес та маршрутів до найближчих магазинів, відділень та установ, складів, а також відзначаючи точку з адресою доставки. Таким чином, кур'єри зможуть попередньо проаналізувати маршрути, необхідний час для здійснення доставки даних замовлень. На масштабних картах, можливо також транслювати інформацію з геопозиції кур'єрів, аналізуючи дані щодо доставок з урахуванням виконаних завдань та очікуваних замовлень покупцями. Покупці можуть оплачувати рахунки у готівковій та безготівковій формі. У готівковій формі касирам або кур'єрам на руці, безготівковою через банківські системи, онлайн перекази, платіжні термінали, використовуючи будь-які грошові одиниці з конвертуванням коштів за курсом національного банку.

Програма для створення бази клієнтів

Програма для створення бази клієнтів забезпечує необхідні можливості, які допоможуть у щоденній діяльності кожному спеціалісту. Крім роботи з базою даних з контрагентів, важливо вести аналітику та статистику показань робіт організації загалом. Програмне забезпечення оснащене розумним планувальником завдань, який дозволяє оптимізувати робочий час фахівців, не даючи забути про важливі заплановані заходи. Наприклад, резервне копіювання, яке потрібне для забезпечення збереження інформаційних даних, виконуватиметься автономно, відповідно до встановлених у планері завдань термінів. Інвентаризація також може виконуватися автоматично, як за вибраними складами або продукцією, так і за всіма найменуваннями. Формування звітної документації за певний період часу також може створюватися та надаватися керівництву автоматично, враховуючи безмежність можливостей програми, передбачаючи автоматизоване ведення записів клієнтів на послуги організацією. Таким чином, при зверненні до фахівців, а також самостійно реєструючись на сайті, клієнти можуть підібрати відповідні види послуг, використовуючи вільні вікна, що відображаються на графіках, підібрати відповідний час і дату, розрахувати суму платежу з подальшим оформленням. Таким чином, фахівці можуть попередньо ознайомитися з даними щодо клієнтів, послуг, що надаються, набуваючи послуги та продукції, планових робіт і т.д.

CRM для бази даних клієнтів

Багатозадачна CRM для бази даних клієнтів пропонує можливість спрощеної системи ведення бухгалтерії, інтегруючи з 1с системою. У цьому здійснення управління та ведення документообігу виконується набагато швидше, використовуючи одноразове внесення даних, створення документів виходячи з наявних шаблонів, розрахунків. Універсальна та багатофункціональна технологія не залишить нікого байдужим, враховуючи безмежні можливості, які захищають бізнес від втрат, гарантує вибудовування конкурентоспроможних відносин. За бажання придбати незамінного помічника за доступною ціною з високою якістю робіт, то швидше переходьте за посиланням на наш офіційний сайт, завантажуйте тестову версію. Додатково звертаючись до фахівців компанії, ви отримуєте консультацію, підтримку налаштування та підбір модульного складу. У системі зможе працювати навіть новачок, із базовими знаннями управління програмним забезпеченням.

Зовнішній вигляд програми

Програма для бази даних клієнтів

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити програму для ведення бази даних клієнтів

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватись:

  • Торгівельні організації

    Торгівельні організації
  • Виробничі компанії

    Виробничі
    компанії
  • Офісні підприємства

    Офісні підприємства
  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює
    з населенням
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Медичні заклади

    Медичні
    заклади
  • Ательє

    Ательє
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.