Можливості CRM системи для роботи з карткою обліку клієнта
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База контрагентів - У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
Робота з клієнтами - Наша система буде нагадувати Вам про будь-яку важливу справу
Нагадування - Кожен працівник зможе планувати свою роботу, а керівник даватиме завдання та контролюватиме роботу усього персоналу
Планування - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
E-mail - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Ви зможете швидко оцінити роботу ваших працівників з клієнтами, дізнатись які завдання затягуються або на якому етапі виконання вони знаходяться
Аналіз роботи - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення має розширений функціонал можливостей, що індивідуально підлаштовуються під вимоги користувачів різних областей діяльності;
- Утиліта може працювати на необмежену кількість робочих пристроїв, об'єднаних по локальній мережі для взаємодії з урахуванням єдиної, командної роботи, передаючи інформаційні повідомлення;
- Аналізувати робочу діяльність стало доступніше із відображенням у табелях фактичних показників, із розрахунком заробітної плати;
- Контроль над внутрішніми діями персоналу та відвідувачів здійснюється в онлайн форматі, зчитуючи та ведучи записи з відеокамер;
- Віддалений доступ виконується за допомогою входу через мобільний додаток;
- Вбудований калькулятор із закладеними алгоритмами буде прораховувати вартість послуг та товарів автоматично;
- У програмі доступне використання різних форматів документів та звітів, застосовуючи щодня шаблони, що заповнюються з урахуванням наявних зразків, заощаджуючи час користувачів;
- Зручний та автоматизований формат ведення обліку всіх контрагентів, застосовуючи робочу базу CRM з картками, що відображають контактну інформацію, звернення, дзвінки, відвідування, заявки, взаєморозрахунки, доставку тощо;
- Доставка виконується при відмітках на масштабних картах точних адрес з побудовою схеми проїзду та загального часу необхідного на дорогу, фіксуючи геолокацію відділень та місцезнаходження кур'єрів;
- Зміни докладання широкі і різноманітні, підходять під управління різних підприємств, областей діяльності;
- Електронні графіки дозволяють раціонально розподіляти робочий час фахівців, при змінах надсилаючи повідомлення на екрані монітора;
- Виписка рахунків та актів, відправлення повідомлень виконується голосовими та текстовими повідомленнями, на мобільні оператори чи пошту контрагентам;
- Взаємодія з мобільним додатком, сайтом, соціальними мережами, онлайн магазинами дозволяє розширити клієнтську базу зі збільшенням потоку звернень і замовлень, збільшуючи обороти;
- Взаєморозрахунки готівкою та безготівковими коштами виконуються за допомогою інтеграції утиліти з банківськими сервісами, терміналами, QR, гаманцями тощо;
- Оптимізація витрат коштів на маркетинг, аналізуючи вихід із кожної реклами, використовуючи аналітичні та статистичні звіти.
Картка обліку клієнта
Картка обліку клієнта дозволяє своєчасно керувати різноманітністю інформаційних даних, які впорядковано зберігаються в єдиній базі. разом з робочими процесами, розрахунковими операціями під час запровадження спеціалізованої розробки. За допомогою програмного забезпечення особисті картки будуть пронумеровані та швидким способом доповнені в ході регулярної роботи, класифіковані. Серед представлених додатків, розроблених розробниками на ринку, складний вибір з огляду на різноманітність модульного та інструментального складу, цінового діапазону. робочих процесів, варто звернути увагу на утиліту «Універсальна система обліку». унікальний і красивий дизайн, гнучкі параметри конфігурації, що індивідуально підлаштовуються, впорядковану базу з безмежним потенціалом можливостей Утиліта дозволяє реалізовувати найскладніші завдання, швидко і якісно. . Додаток багатозадачний, дозволяє кожному користувачеві. почуватися комфортно.
Картка обліку основних відомостей клієнта
Картка обліку основних відомостей клієнта включає контактну інформацію, звернення, зустрічі, дзвінки, консультації, замовлення та взаєморозрахунки, полегшуючи роботу співробітникам при обслуговуванні та наданні якісних послуг та продукції. зміни настрою. Користувачі можуть оперативно налаштувати утиліту, вибравши шаблони, інструменти та модулі, з використанням декількох іноземних мов для успішної та якісної взаємодії з контрагентами. персональних робочих відомостей у табелях з розрахунком заробітної плати із загальних показників відпрацьованого часу та виконаних обсягів задач Утиліта розмежовує користувальницькі можливості на основі трудових повноважень, щоб виключити факти витоку інформації, а також фальсифікації. виконується за допомогою електронної пошукової системи.
Журнал обліку клієнтів
Журнал обліку клієнтів забезпечить якісною та впорядкованою роботою бізнесу у торгівельній чи сфері обслуговування. Можливо використовувати вже наявний журнал по покупцям, а також доступно доповнити базу за допомогою зчитування контактів із сторонніх сервісів. За допомогою програмного забезпечення можна редагувати базу за контрагентами, застосовуючи карткову систему. Програмне забезпечення дозволяє аналізувати дані щодо сталості звернень та покупок, розраховуючи загальний принесений прибуток, відповідно, з чим реально надавати знижки з метою надання привілеїв та підвищення лояльності. Програма може використовуватися не тільки на комп'ютерах, а й на смартфонах, планшетах.
Для зручності та ефективного управління керівником цілим бізнесом передбачається єдине відображення синхронізованих відділень. Таким чином, керівництво може аналізувати діяльність через аналітичні звіти, що формуються додатком за будь-який період часу. передбачається налаштування планера завдань для автоматичного виконання робіт, що вимагають регулярного виконання. При цьому додаток автоматизує процес резервного копіювання, інвентаризації, надсилання повідомлень голосовими та текстовими листами, підготовка та формування документації. Утиліта багата на функціонал, за допомогою якого ви легко зможете керувати бізнес процесами, бачачи статус усіх робіт в цифровій формі. Керівник зможе раціонально оцінювати роботу всього бізнесу загалом та кожного підрозділу, розподіляючи завдання та ресурси.
Карти клієнта - облік
Карти клієнта - облік дозволяє раціонально оцінювати принесений прибуток, постійні звернення за послугами та товарами. При точному аналізі продажу товарів та надання послуг контрагентам будуть надані знижки в певному розмірі, які будуть зчитуватися автоматично за допомогою електронного калькулятора. Утиліта сприяє оптимізації робочих ресурсів під час виконання рутинних процесів, передбачаючи імпорт та експорт даних із різних файлів, підтримуючи різні формати. В електронний калькулятор будуть внесені алгоритми для розрахунку підсумкової суми оплати за послуги та продукцію, що надаються, автоматично зчитуючи розмір знижки, промо-коди і т.д. Також за наявності заборгованості або депозиту система швидко здійснить перерахунок. Доступна робота з дисконтними картками та подарунковими сертифікатами, оперативно відображаючи та зчитуючи штрих коди тощо.
За допомогою зберігання інформації в картах контрагентів можна швидко виводити інформацію за номером телефону, наприклад при обслуговуванні у відділенні, в магазині. Контролювати внутрішні процеси також доступно за допомогою камер відеоспостереження, в режимі онлайн здійснюючи зчитування та записи всього, що відбувається, для виключення завдання псування товарно-матеріальної цінності, крадіжки фінансових засобів і т.д. Усі працівники будуть відображені при діях, що фактично виконуються, запобігаючи фактам шахрайства або простої під час робочого часу. у додатку доступно автоматизувати процес формування графіків, зчитування завдання та зіставляючи з фактично виконуваними операціями. Нарахування оплати праці штатним та позаштатним співробітникам проводитимуться виходячи з фактичних розрахункових показників, щомісяця відображаючи показники у робочих табелях.
Книга обліку клієнтів
Книга обліку клієнтів дозволяє також зчитувати показники часу та дати відвідування відділень та магазинів, застосовуючи функцію ідентифікації особи за наявності у картках фотографій. Управління бізнесом стане якіснішим за рахунок відображення всіх справ, включаючи фінансовий облік. Бухгалтерський облік автоматично виконуватиметься при інтеграції утиліти з системою 1с. При цьому користувачам більше немає необхідності переходити в систему, вдруге виконувати операції, аналізувати дані і працювати з документообігом. Робочий час буде оптимізовано, продуктивно відбиваючись на бізнесі загалом. Робота з документообігом буде спрощена, враховуючи пропоновані для використання шаблони, що заповнюються за зразками користувачами з автоматичною нумерацією та відображенням у реєстрі. Для успішного розвитку бізнесу. Важливо контролювати всі процеси, включаючи конкурентоспроможність ринку, аналіз ціноутворення тощо. В аналітичних звітах автоматично відображатиметься інформація про всі товари та послуги, попит та інше. Найменування товарів та послуг фіксуватимуться у прейскуранті, присвоюючи номери, штрих-коди, з описом, назвою, вартістю, загальною кількістю, попитом, включаючи прикріплення картинок. Маркетингові стратегії прийматимуться з метою залучення нової аудиторії та утримання старих покупців, розширюючи бізнес та збільшуючи продаж. Дані з маркетингу також відображатимуться в аналітичних звітах, графіках, таблицях, журналах.
Програма для складання книжок клієнтів
Програма для складання книжок клієнтів забезпечує комплексною автоматизацією. При інсталяції програми ви зможете враховувати кожну дрібницю, планувати діяльність бізнесу на роки вперед, успішно розвиваючи, розширюючи організацію. діяльності, успішності допоможуть відгуки споживачів, які надходитимуть до системи при наданні послуги, шляхом надсилання повідомлень. При зверненні покупців за консультаціями, можуть використовуватися АТС телефонія або автовідповідач, скорочуючи навантаження з консультантів, при цьому надаючи інформацію більшій кількості клієнтів. для відповіді та консультування. При цьому можна скоротити витрати часу, підвищуючи лояльність. контрагентів. Універсальна розробка передбачає не тільки вбудовані можливості для розширення бізнесу, але й додаткові, до яких належать інтегровані соціальні мережі, сайти, маркетплейси, мобільні додатки. Контрагенти при цьому можуть у будь-який час з дому, офісу або, перебуваючи в дорозі, ознайомитися з пропозиціями на товари. та послуги, купуючи їх у онлайн форматі.
Програма для ведення карток клієнтів
Програма для ведення карток клієнтів передбачає автоматизовану розсилку повідомлень голосовими або текстовими листами, повідомляючи новини, очікувані покупки, статус платежів, доставок, нараховані бонуси і т.д. Додаток допомагає як керівнику, а й співробітникам всіх відділень, щодня здійснюючи робочі процеси у командних умовах, взаємодіючи з членами команди з локальної мережі. При цьому можливо досягти ідеальних результатів діяльності кожного співробітника, оптимізуючи споживання робочого часу. У програмі доступно аналізувати попит на послуги та товари, змінюючи прейскурант для збільшення оборотів компанії. Варто також пам'ятати про те, що програма за рахунок своєї унікальності та автоматизації передбачає зручність виконання складського обліку. При синхронізованій роботі з високотехнологічними приладами (терміналом збору даних та сканером для штрих-кодування) реально автоматизувати процес інвентаризації. Кожну позицію продукції буде відображено в точній кількості з контролем над термінами придатності. При відповідних термінах придатності, утиліта надасть повідомлення працівникам, для повернення, обміну або утилізації продукції. Таким чином, продукція, що надається, буде якісна, не знижуючи рівень, нарощуючи клієнтську базу з примноженням дохідності.
Програма для косметолога – картка клієнта
Програма для косметолога – картка клієнта дозволяє попередньо ознайомитися з даними, проаналізувати необхідність проведення тих чи інших косметологічних послуг тощо. При записі відвідувачів до косметологів та інших фахівців передбачається використання електронних журналів, в яких фіксуватиметься вся інформація по всіх працівниках, змінах (даті та часі), вільних віконцях тощо. Передбачається можливість використання кількох прайс-листів, враховуючи різницю цінової політики в послугах різних косметологів, що надаються, враховуючи стаж, кваліфікацію, сертифікати та багато іншого. Для зручності роботи в системі доступно виділяти різними кольорами віконця, комірки. При інтеграції утиліти з соціальними мережами, сайтом, мобільним додатком передбачається самостійна реєстрація контрагентів для вибору послуг та фахівців, використовуючи графіки в онлайн режимі. При записах передбачається внесення коригувань, перенесення чи скасування дати чи часу відвідування. Програмне забезпечення націлене на результати, тому враховує навіть незначні аспекти, які можуть позначитися негативним результатом на бізнес в цілому. При частих зверненнях, записах та скасуваннях контрагенти автоматично потрапляють в окремі журнали з проблемних клієнтів. У разі повторних звернень система буде видавати інформацію співробітникам для записів за передоплатою.
Облік клієнтів у репетиторському центрі з карт
Облік клієнтів у репетиторському центрі за картами передбачає використання абонементів. У системі буде зберігатися вся інформація, зі зручним аналізом минулих відвідувань. , що надсилається повідомленням Для зручності передбачається використання електронних. браслетів, карток, скануючих пристроїв, турнікетів і т.д. оплата передбачає підтримку будь-якої світової валюти з конвертуванням коштів за курсом банку. виконується при інтеграції з банківськими системами, терміналами POST оплати, переказами з розрахункових рахунків. Для зручності та оптимізації втрати часу передбачається нагадування клієнтам про записи та підтвердження.
Програма для карток клієнтів
Програма для карток клієнтів передбачає точність і класифікацію, зручність. забезпечення ви можете самостійно протестувати можливості на власній справі, використовуючи тестовий період. Демонстративна версія програми надається для безкоштовного користування напрацьованими матеріалами. вашому поводженню, виділеному часу на знайомство з утилітою, дякуємо за довіру. на продуктивну співпрацю.
Відео роботи з картками обліку клієнтів
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для ведення карток клієнтів
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Торгівельні організації
Виробничі
компанії
Офісні підприємства
Державна
установа,
що працює
з населенням
Будівельні
компанії
Сервісний центр
Медичні
заклади
Ательє
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.