Можливості CRM системи для обслуговування клієнтів
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База контрагентів - У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
Робота з клієнтами - Наша система буде нагадувати Вам про будь-яку важливу справу
Нагадування - Кожен працівник зможе планувати свою роботу, а керівник даватиме завдання та контролюватиме роботу усього персоналу
Планування - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
E-mail - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Ви зможете швидко оцінити роботу ваших працівників з клієнтами, дізнатись які завдання затягуються або на якому етапі виконання вони знаходяться
Аналіз роботи - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення має приємний, красивий, багатофункціональний інтерфейс, з вибором заставок у різній варіації, що підходять до смаку будь-якому користувачеві;
- Програмне забезпечення можна використовувати з вибором рідної та іноземної мов, забезпечуючи якісним обслуговуванням іншомовних контрагентів;
- У програмі забезпечення доступно здійснювати ведення обліку за контрагентами, використовуючи базу CRM, з наявними відомостями та регулярним доповненням, враховуючи контакти, звернення (дзвінки, зустрічі), записи на прийоми, оформлення покупок, доставки, взаєморозрахунків, сканів звітів та рахунків, відгуків, рейтингів ;
- Додаток має можливість реалізації безконтактної оплати з огляду на синхронізацію з банківськими сервісами, терміналами POST-оплати, QR-кодами, списуючи кошти з розрахункових рахунків та депозитів;
- Додаток оснащений функціями телефонії, автовідповідача, обслуговуючи велику частину аудиторію, виходячи за межі певного регіону, надаючи консультативну допомогу, запис з метою підвищення лояльності та зацікавленості, зчитуючи контактні номери телефонів та звертаючись на ім'я до абонента з повними даними;
- У системі обліку передбачається якісне виконання бухгалтерського обліку, взаємодією з системою, контролюванням фінансової діяльності, якісно формуючи документообіг, виконуючи калькуляцію в одноразовому режимі;
- При роботі з документацією передбачається можливість використання цифрових шаблонів, які швидко створюються в будь-якому з форматів, заповнюються за зразками;
- Користувачі всіх відділень зможуть виконувати вхід, виконання робочих обов'язків за рахунок багатоканального підключення та обміну інформаційними повідомленнями по внутрішній мережі;
- Пошук інформації виконується швидко та якісно, використовуючи контекстну пошукову систему, із витрачанням мінімум часу;
- Інформація зберігатиметься у хмарному просторі, надаючи доступ всім користувачам залежно від рівня посадового становища;
- Облік робочої діяльності персоналу безпосередньо позначається на заробітній платі, яка розраховується із загальної кількості відпрацьованого часу та виконаних обсягів завдань;
- Відеоспостереження допоможе контролювати внутрішні процеси кожного відділення, зчитуючи та ведучи записи відео з передачею на головний комп'ютер для збереження;
- Доступно надсилати інформаційні повідомлення в масовій або у вибірковій формі на мобільні оператори або пошту, з наданням новин про вигідні додатки, новинки у послугах та товарах, відкриття нових точок, нарахованих бонусних балів, знижки та акції;
- Доступно використання масштабних карток для відображення геолокації за адресою відділень організації, торгових точок та складів, а також відстежуючи місцезнаходження кур'єрів при доставці товарів;
- Записи контрагентів на прийоми здійснюється з використанням бази CRM, графіків, співробітників із журналів працівників, автоматично розраховуючи суму оплати;
- Пробна версія допомагає попередньо вивчити функціональні особливості програмного забезпечення, безкоштовно проходячи тестовий період із збереженням напрацьованої інформації.
Програма обслуговування клієнтів
Програма обслуговування клієнтів призначається підприємствам сфери торгівлі чи обслуговування. Додаток на сьогоднішній день є ідеальними варіантами для автоматизованого ведення обліку, управління, контролю, аналітики з мінімальними витратами часу та вкладень бюджетних коштів. Єдиною складністю є правильний вибір автоматизованої розробки, враховуючи широке розмаїття з урахуванням розширених функціональних можливостей. За допомогою програмного забезпечення можна керувати не однією торговою точкою або відділенням, а не обмеженою кількістю, передбачаючи якісне відображення інформації щодо діяльності як фінансової, так і робочої.
Додатки поділяються за вартістю, функціональним рядом, чисельністю користувальницького складу, додатковими можливостями. При виборі програмного забезпечення потрібно, передусім, керуватися власним аналізом бізнесу, виявляти недоліки, і навіть відповідності бюджету. Серед приставного асортименту пропозицій від різних розробників, попередньо необхідно не тільки почитати відгуки, зіставити всі «ЗА» та «Проти», а й використовувати тестову версію як знайомство з утилітою, можливостями та іншим. Аналіз ринку займає чимало часу, сил і нервів, але з метою допомоги радимо звернути увагу на високотехнологічну розробку від компанії «Універсальна Система Обліку». Додаток у порівнянні з аналогічними утилітами має приємний та барвистий інтерфейс із загальнодоступними параметрами конфігурації, зручним меню із трьома розділами, класифікованими на «Модулі», «Звіти», «Довідники».
Програма підтримки клієнтів
Програма для підтримки клієнтів дозволяє розширити діапазон з обслуговуванням та наданням консультативної допомоги при використанні ультрасучасних можливостей, які має додаток УСУ. Додаток розроблено з метою оптимізації робочих ресурсів, функціонал, якого підходить під бізнес або сфери діяльності. Вартість приємно порадує, ідеально підходить за бюджетом будь-якої організації, навіть бізнесу-початківцю, з безкоштовною щомісячною абонентською платою. Клієнт завжди правий, а отже, необхідно відповідати рівню, продуктивно розвиваючи бізнес. Для початку дозвольте трохи розповісти про саму утиліту. Автоматизована технологія легко встановлюється на будь-яку операційну систему Windows, iOS, Android, підходить під необмежену кількість робочих пристроїв, до яких належать комп'ютери, планшети, ноутбуки, смартфони.
Всі робочі пристрої будуть зареєстровані в системі при придбанні ліцензованої версії, об'єднуючи локальну мережу для зручного надання з обміном інформаційними повідомленнями. Кожен робочий пристрій має бути зареєстрований у системі, як і працівники, для відображення персональних даних із створенням облікового запису, щоденно використовується з метою ведення обліку контрагента, документообігу, калькуляції тощо. Для кожного співробітника передбачається індивідуальний вхід до системи, враховуючи внесення логіну та пароля від облікового запису. Таким чином, доступно забезпечити гарантоване збереження конфіденційних даних, без надання доступу стороннім особам. Крім того, щоб робота протікала гладко, без простоїв, просиджування співробітників, без діла, передбачається також синхронізація всіх робочих пристроїв з головним комп'ютером, щоб керівник міг дистанційно відстежувати трудову діяльність, взаємодіючи віддалено давати додаткові завдання. Таким чином, на екрані монітора робочого столу головного комп'ютера, керівник зможе детально аналізувати відомості щодо кожного підлеглого, в окремих віконцях бачачи інформацію щодо кожного працівника.
Система обліку клієнтів на довготривалому обслуговуванні
Система обліку клієнтів на довготривалому обслуговуванні передбачає фіксування всіх робіт, взаєморозрахунків. Додаток націлений на комплексну роботу, якісним веденням записів з обслуговування кожного відвідувача, покупця, вносячи в електронні журнали відомості про звернення, дзвінки, зустрічі, консультації, записи на прийоми або придбання товарів. Програмне забезпечення також передбачає використання окремих карток контрагентів, які відображатимуть детальну інформацію щодо кожного контрагенту. Таким чином, крім первинної інформації, що включає контакти, адресу електронної пошти, відомості щодо звернень, платежів та заборгованості, будуть також вноситись матеріали щодо платіжних та дисконтних карток, заявок, відгуків, сканів документів. Універсальна розробка є ідеальним помічником для надання покупцям на довготривалому обслуговуванні інформаційних повідомлень, з наданням актуальних даних щодо вигідних пропозицій, новин компанії, нарахування бонусних балів, готовності замовлень, статусу доставки тощо. Надання інформаційних даних здійснюється за допомогою повідомлень, що розсилаються, на мобільні оператори або електронну пошту.
Повідомлення будуть надсилатися в масовій або індивідуальній формі. здійснювана в таблиці Excel може бути використана з перетворенням в будь-який формат, припускаючи також застосування функції «Граббера» для доповнення клієнтської бази зі сторонніх сайтів. Передбачається також порівняльний аналіз між контрагентами, переглядаючи часті скасування візитів, відсутність своєчасного внесення оплати, відмову від продукції, розміщуючи інформацію про даного споживача в окремому журналі, підвищення лояльності та утримання, передбачається за рахунок персонального підходу та надання знижок у тому чи іншому Розмірі. Також є бонусна система лояльності, враховуючи той факт, що бали, що нараховуються в ході наданих послуг або продукції, що піддаються, можуть підсумовуватися і в подальшому використовуватися для оплати наступного придбання.
Облік дзвінків клієнтів
Облік дзвінків клієнтів необхідний для будь-якої організації, аналізуючи дані щодо обсягу викликів, якості сервісного обслуговування при консультації фахівцями, які продуктивно або несприятливо можуть позначитися на подальшій діяльності бізнесу. Про це абонентів. телефонія, яка забезпечує прийомом вхідних викликів із завчасним відображенням детальної інформації щодо контрагентів, виводячи всі матеріали з наступною відповіддю, зверненням на ім'я до абонента, що у свою чергу епатує та підвищує лояльність, скорочує втрати часу під час розмови.
Крім того, для надання актуальної інформації контрагентам, охоплюючи більшу частину аудиторії, передбачається використання автовідповідача, при цьому скорочуючи втрати робочого часу співробітників компанії. Додаток є універсальним, що взаємодіє з різноплановими високотехнологічними приладами, сервісами, соціальними мережами. Для торгових організацій дуже важливо підвищення якості роботи із зацікавленістю покупців у пропонованих послугах та товарах. При інтеграції з сайтом, соціальними мережами, онлайн магазинам, можливо охопити більшу частину аудиторії за межами певного регіону. Таким чином, покупці і самостійно можуть зареєструватися в мобільному додатку, на сайті, в соціальних мережах, не лише аналізуючи та стежачи за актуальними новинами, а й подаючи заявки, запити, питання, купуючи послуги та товари, у безконтактній формі здійснюючи взаєморозрахунки. На сьогоднішній момент досить актуальні онлайн покупки, як продукції, так і послуг, зберігаючи деталізацію всіх дзвінків, звернень, листування в чатах, платежів і збереження квитанції в особистому кабінеті.
Програма для продзвону клієнтів
Програма для продзвону клієнтів забезпечує швидке виконання цієї операції, без залучення фахівців у дані процеси. Програмне забезпечення має функцію планувальника завдань, за допомогою якої можна налаштувати терміни виконання різних робіт. Відповідно автоматично виконувані завдання під час реалізації, будуть надані з надсиланим звітом керівнику. Здійснення дзвінків та розсилки повідомлень можна налаштувати за вибраними контактами або масово за базою CRM. Всі контрагенти будуть класифіковані за категоріями, наприклад, VIP, новачки, проблемні. Програмне забезпечення також передбачає сканування та зчитування зовнішніх параметрів відвідувачів відділень організації через ідентифікацію особи. Таким чином, відображаючи в системі дані щодо проблемних покупців, можливо обмежити доступ, в міру безпеки та можливостей виключення різноманітних помилок, неприємностей.
Додаток передбачає швидку роботу з документацією, створюючи потрібні файли за допомогою наявних шаблонів, підтримуючи в роботі формати Word і Excel. Також працівникам немає потреби витрачати дорогоцінний час на внесення вторинної інформації, яка вже є в базі, достатньо використовувати імпорт та експорт даних. У додатку передбачається формування графіків робіт кожного працівника, передбачаючи раціональне розподіл завдань, враховуючи трудове становище. В інформаційній системі всі матеріали автоматично зберігатимуться у централізованому сховищі, враховуючи їх класифікацію, необмежені обсяги, тривалий термін зберігання у незмінному, вихідному стані. Користувачі матимуть доступ до інформаційного сховища на підставі рівня прав доступу, які надаються керівництвом під час делегування трудових повноважень. Передбачається використання контекстної пошукової системи, яка грішить втрати часу при виведенні інформаційних даних.
Інформаційна система обліку клієнтів
Інформаційна система обліку клієнтів передбачає розрахунок платежів на підставі наявного прейскуранта з додатковими привілеями як бонусні бали, що нараховуються, або знижок. прибутку, кількості звернень та Придбаних послуг і товарів, можливо ґрунтуючись на підвищення лояльності та зацікавленості, надавати додаткові знижки. штрих-коди для швидкого проведення платежу.
Додаток напханий ультрасучасними функціональними можливостями, а також може взаємодіяти з приладами обліку, сервісами. Касове обладнання допомагає швидко проводити сканування товарів, сертифікатів, дисконтної картки, проводячи оплату у готівковій та безготівковій формі. У додатку доступно використовувати банківські системи, платіжні термінали, QR коди, перекази з розрахункових рахунків, депозитів для реалізації взаєморозрахунків у безготівковій формі. При безготівковій оплаті передбачається прийом будь-якої грошової одиниці, яка буде конвертована за курсом національного банку швидко та легко. Чеки будуть автоматично друкуватись або зберігатися для наступного друку або надсилання. Інформація про діяльність організації, фінансові кошти фіксуватиметься в бухгалтерії, при інтеграції з 1с системою реально спрощуючи, впорядковуючи та синхронізуючи дані з постійним доступом. При цьому працівники можуть бути звільнені від рутинних завдань, повторно виконуваних процесів.
Облік інформації про клієнтів
Облік інформації про клієнтів в актуальній формі необхідний будь-якій організації для підвищення якісних показників обслуговування, а також продажів, що безпосередньо позначається на доходах компанії. Програмне забезпечення при наданні покупцям товарно-матеріальної цінності передбачає необхідність відповідного кількісного обліку, який може виконуватися автоматично при інтеграції з високотехнологічним складським обладнанням. Таким чином, інвентаризація виконуватиметься у будь-який час, над усіма магазинами та складськими приміщеннями, а також вибірково, без необхідності залучення працівників, за винятком впливу людського чинника. Таким чином, інформація по товарах буде фіксуватися в окремому журналі, з відповідними відомостями про кількість, штрих-код, вартість, назву, опис, дату виготовлення та термін зберігання, прикріплюючи картинку. При синхронізації з маркетплейсами, онлайн магазинами, соціальними мережами зображення допоможуть відрізнити один товар від іншого, даючи можливість оцінювання зовнішніх параметрів.
Багатофункціональна розробка дозволяє швидко реєструвати контрагентів при записах на послуги. Наприклад, в салон краси, клініки, доступно швидко оформити запис, враховуючи використання електронних графіків з урахуванням внесення відомостей щодо покупців, часу та дати, обраних фахівців, попередньо розраховуючи загальну суму платежу. При записах фахівці швидко зможуть здійснити внесення даних щодо споживачів, використовуючи клієнтську базу, обираючи відповідні послуги, використовуючи номенклатуру, а також підібрати спеціаліста із загального журналу працівників, час та дату у графіках. Автоматизована розробка допомагає вирішувати різноманітні завдання швидко і легко. Щоб і ви могли насолодитися якісним обліком, контролем, управлінням над усіма бізнес-процесами, радимо негайно пройти нижче за посиланням на сайт, придбати ліцензовану програму, але насамперед оцінити можливості за допомогою демонстративної версії. При необхідності, модулі можуть бути розроблені в індивідуальному порядку за узгодженням з фахівцями. Дякуємо за інтерес, довіру, звернення, сподіваємось на довгострокову співпрацю.
Відео програми для обслуговування клієнтів
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для обслуговування клієнтів
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Торгівельні організації
Виробничі
компанії
Офісні підприємства
Державна
установа,
що працює
з населенням
Будівельні
компанії
Сервісний центр
Медичні
заклади
Ательє
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.