Можливості CRM системи для обліку клієнтів
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База контрагентів - У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
Робота з клієнтами - Наша система буде нагадувати Вам про будь-яку важливу справу
Нагадування - Кожен працівник зможе планувати свою роботу, а керівник даватиме завдання та контролюватиме роботу усього персоналу
Планування - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
E-mail - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Ви зможете швидко оцінити роботу ваших працівників з клієнтами, дізнатись які завдання затягуються або на якому етапі виконання вони знаходяться
Аналіз роботи - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Автоматизована утиліта має розширені функціональні можливості, що адаптуються під вимоги користувачів, розвиваючи бізнес ударними темпами з мінімальними витратами та максимальним збільшенням оборотом;
- Інформаційна програма допомагає єдино керувати необмеженим числом відділень, відображаючи обороти, відвідуваність, витрати, що відображаються у звітній документації;
- У програмі є доступним автоматизувати процес взаємин у колективі, синхронізуючи робочі пристрої для локального підключення та передачі повідомлень з інформацією;
- Реальні можливості розширення клієнтської бази за рахунок залучення зацікавленості знижками та бонусними нарахуваннями балів, при цьому підвищуючи лояльність;
- База за контрагентами відображатиме і в регулярній формі доповнюватиметься відомостями щодо консультацій, дзвінків і зустрічей, послуг, що купуються, та товарів, наявності дисконтних карток, контактних номерів телефонів та пошти Email, відомості про платежі та борги;
- Одноразове розсилання повідомлень у масовій та індивідуальній формі на мобільні оператори та електронну пошту, для надання контрагентам відомостей за пропозиціями, новинками, нарахованими балами, знижками тощо;
- Можливо автоматизувати процес калькуляції, допомагаючи співробітникам не витрачати час на перерахунок підсумкової суми платежу при наданні знижок та обліку акційних позицій;
- Пошуковик слугує оперативним інструментом для виведення інформації з хмарного простору;
- Доступно покращити процеси введення даних, імпортуючи та експортуючи матеріали, з підтримкою роботи форматів Word та Excel;
- Зберігання матеріалів у необмежених обсягах, без стиснення, видалення та зі швидким відновленням;
- Контроль та аналіз трудової діяльності працівників здійснюється за допомогою фактичного розрахунку відпрацьованого часу та виконаних обсягів завдань, щомісяця нараховуючи оплату праці;
- Контролювати реальні дії співробітників та відвідувачів відділень стало ще доступніше під час встановлення відеокамер;
- У програмі можна спростити роботу з документообігом, використовуючи шаблони для створення матеріалів;
- Взаємодія з інтернет магазином, сайтом, соціальними мережами, мобільними програмами, для забезпечення покупців самостійно вибрати послугу або товар, оформити замовлення та здійснити платіж;
- У додатку доступні платежі у будь-якій грошовій одиниці, з урахуванням переказу коштів через каси, банківські системи, платіжні термінали тощо;
- Масштабні карти допомагають не тільки бачити місце розташування кур'єрів, оформляючи доставку, але й вибудовувати шляхи для відвідин відділень організації.
Як вести облік клієнтів
Як вести облік клієнтів ні для кого не є секретом. Раніше всі процеси виконувались вручну, працівниками самостійно, відображаючи дані щодо контрагентів, а також послуг та продукції. На сьогоднішній день ці процеси спрощені, передбачаючи використання спеціалізованих розробок, які є незамінним помічником протягом тривалого часу, скорочуючи втрати часу та витрачання бюджетних коштів, примножуючи капітал. Програми для ведення обліку за контрагентами досить різноманітні, на ринку є безліч розробок від різних розробників. Насамперед, потрібно проаналізувати власний бізнес, виявити недоліки, потім вже здійснити моніторинг ринку. Також не варто на увазі власної непоінформованості набувати першу програму, що попалася. Не всі розробники доброзичливі та порядні, багато хто з них бажаючи озолотити свою кишеню, надають додаток у тестовому форматі або з обмеженими можливостями як повноцінну ліцензовану розробку.
Після придбання вам доведеться для розширення функціональних можливостей витратити більше часу, більше коштів, тому не варто довіряти неперевіреним джерелам. Як говорилося раніше, програм над ринком досить багато, всі мають різний функціонал, як і цінову політику. Вибір стоїть перед вами досить складний, але реально виконуваний. Насамперед, хотілося б врахувати плюси при інсталяції програмного забезпечення. По-перше, ви зможете аналізувати дані щодо покупців, записуючи історії звернень, дзвінків, зустрічей, формуючи завдання та контролюючи їх виконання, автоматично формувати та виставляти рахунки, взаємодіючи зі споживачами за допомогою розсилки повідомлень. Погодьтеся, робота з контрагентам є досить нелегким процесом, який не регулюється повною мірою за відсутності клієнтської бази. На паперах здійснювати облік, контроль, управління, аналітику раціонально, враховуючи псування чи втрату інформації, відсутність надійності збереження матеріалів від витоку тощо. Сучасні розробки гарант якості роботи бізнесу у будь-якій сфері діяльності.
Ведення обліку клієнтів
Ведення обліку клієнтів є основним завданням для будь-якої організації у сфері торгівлі, обслуговування. Клієнт завжди правий. Враховуючи сучасні тенденції, відсутність часу, необхідно швидко та якісно виконувати ті чи інші процеси. Швидко не означає добре, але багато хто про це забуває, знижуючи рівень якості сервісного обслуговування, товарів і послуг, що надаються. Щоб ви завжди були задоволені якістю роботи фахівців, взаємодією з покупцями, які щодня пам'ятатимуть, та повертатимуться за послугами та товарами, варто придбати та встановити програмне забезпечення «Універсальна Система Обліку». Програма є загальнодоступною з красивим інтерфейсом, гнучкими параметрами конфігурації, розширеним функціоналом. Також програмне забезпечення націлене на результат, якісну роботу всіх підрозділів, поєднуючи їх у єдину мережу. Таким чином, можливо забезпечити працівників командним духом з виконуваними роботами, одночасно здійснюючи вхід у систему і передачу інформаційних даних. Керівництво зможе дистанційно керувати та курирувати трудовим життям, аналізуючи дані по кожному відділенню, магазину, складу, салону, клініці тощо. Ціновий діапазон вартості програмного забезпечення прийнятний для будь-якої організації, навіть з невеликим бюджетом, а абонентська плата зовсім відсутня. При придбанні ліцензованої версії програми ви отримуєте дві години технічної підтримки, індивідуальний підхід і вибір модульного складу.
Як зробити облік клієнтів
Як зробити облік клієнтів максимально комфортним, якісним та зручним? Зручність, ефективність, якість з комфортними умовами праці, все це про спеціалізовану розробку УСУ. Додаток допомагає автоматизувати щоденні процеси, скорочуючи навантаження на працівників, спрямовуючи ресурси більш важливі завдання. Програмне забезпечення також підходить під будь-який рівень користувацьких можливостей, враховуючи простоту та зручність, зі спрощеним меню, всього з трьома розділами «Довідники», «Звіти», «Модулі». Додаток пропонує первинну реєстрацію всіх співробітників організації, щоб забезпечити аналіз якісних показників трудової діяльності при використанні індивідуально сформованого облікового запису. Співробітники компаній, проходячи реєстрацію, вносять індивідуальні відомості, які в подальшому будуть відображатися в табелях, у відділі кадрів та бухгалтерії при розрахунку заробітної плати. Вхід до системи здійснюється з ярлика на робочому столі, гарантуючи збереження відомостей із захистом облікового запису з логіном та паролем. Права користування кожного співробітника обмежені через трудову діяльність, а також передбачаючи доступ до хмарного сховища, що делегується. Надання персональних даних стороннім особам від облікового запису суворо забороняється, оптимізуючи помилкове введення, калькуляцію, взаємодію з контрагентами або розкрадання інформаційних матеріалів.
Як вести облік клієнтів електронно
Як вести облік клієнтів електронно, ви зможете самостійно оцінити, попередньо відвідавши наш офіційний сайт і переглянувши короткий відео огляд. Також для додаткової інформації передбачається консультація із фахівцями, які продемонструють можливості утиліти на ділі. Працівники, виконуючи персональний вхід та використання облікового запису, зможуть самостійно налаштувати панель управління, підібрати відповідні за настроєм та уподобаннями теми дизайнів для заставки робітника стало, мови необхідні для подальшої роботи зі споживачами, інструменти. Більше немає необхідності вручну вносити ту чи іншу інформацію, в подальшому витрачати час на виведення даних, застосовуючи редагування, імпортування відомостей та контекстну пошукову систему.
Контекстний пошуковик видаватиме необхідну інформацію користувачам, зіставляючи делеговані права доступу, використовуючи штрих коди, що вводяться в електронне вікно, дані по покупцям, індивідуальні коди і т.д. Всі відомості в системі будуть збережені для подальшого аналізу. Передбачається скорочення негативного впливу людського фактора, передбачається віддалене курування всіма процесами, використовуючи синхронізацію робочих пристроїв із головним комп'ютером. Таким чином, на екрані монітора посібника будуть відображені окремі віконця з робочим столом кожного користувача, фіксуючи дату та час, відпрацьовану кількість годин, виконаних операцій, перенесення повідомлень, статусу онлайн або офлайн, виходів на перерви та інше. Передбачається також надання додаткових завдань, враховуючи потенціал кожного працівника.
Програма ведення обліку клієнтів
Програма ведення обліку клієнтів оснащена сучасними функціональними можливостями, які відіграють ключову роль розвитку бізнесу. В автоматизованій системі передбачається комплексний підхід до обслуговування та обліку контрагентів, швидко реєстрованих записів на послуги, що надаються або проводячи продаж продукції. Додаток передбачає також віддалений контроль над внутрішніми справами в усіх відділеннях, виключаючи можливість підробки документів, некоректного обслуговування покупців, крадіжки товарно-матеріальної цінності тощо. Камери відеоспостереження допоможуть виключити перелічені вище факти, що несприятливо позначаються на розвиток бізнесу. Записи з камер відеоспостереження будуть автоматично надходити на головний комп'ютер і зберігатимуться для подальшого перегляду, аналізу та виявлення помилок. Програмне забезпечення оснащене розрахованим на багато користувачів режимом роботи, даючи можливість всім фахівцям одночасно входити в утиліту і виконувати поставлені завдання, згідно з графіками роботи, що формуються в софті, обмінюватися інформаційними повідомленнями по внутрішній мережі. Для забезпечення мобільності фахівців переглядається використання смартфонів, планшетів, стаціонарних комп'ютерів. Інформація по бізнесу, покупцям та постачальникам, працівникам буде автоматично надходити, і зберігатиметься в об'ємному форматі, на необмежений термін у хмарному просторі.
Програма для ведення клієнтів
Програма для ведення клієнтів оснащена сучасними можливостями із зручним веденням карток контрагентів, відображенням повної інформації з контактними особами та даними, історією обслуговування, консультацій та відносин, прив'язаного менеджера тощо. Також у базі CRM буде відображено інформацію зі сканами документів, взаєморозрахунками, фотографіями, номерами платіжної та дисконтної карток. У програмному забезпеченні, можливо вибудувати вир продажу по користувачам або на замовлення, враховуючи будь-який період часу. Складаючи вирву продажів, можна надавати споживачам певну знижку, обумовлюючи привілеями. Також враховуючи кількість замовлень та продажів тим чи іншим менеджером, передбачається нарахування відсотків від угод, сумованих із заробітною платою, яка щомісяця нараховується автоматично. Якщо інформація щодо контрагенту відсутня, її легко внести до системи, враховуючи наявність електронних шаблонів карток, що автоматично заповнюються імпортуванням відомостей з будь-яких файлів. При записі відвідувачів на послуги, наприклад в салон краси, клініку, співробітник зможе швидко в електронному журналі відобразити дані споживача, вказуючи дату і час, обрану послугу з попереднім розрахунком, враховуючи знижку. Електронні журнали дозволяють попередньо ознайомитися з майбутніми роботами співробітникам, знайомлячись з карткою контрагента, послугами, що надаються раніше, і т.д.
Програма для ведення клієнтів безкоштовно
Програма для ведення клієнтів безкоштовно, за пільгами, обумовлюється класифікацією за категоріями, включаючи вік, споживчий попит, платоспроможність, підлогу і т.д. також довідники з контрагентів з автоматичною перевіркою на сортування, дублі, налаштування колонок та фільтрації за певними параметрами Ви зможете легко експортувати дані з перетворенням документів Word або Excel.
У додатку є функція телефонного зв'язку, яка забезпечує прийомом дзвінків, що надходять, з попереднім відображенням і детальною інформацією по кожному контрагенту на екрані монітора фахівця. Таким чином, консультація, запис здійснюватиметься за лічені хвилини, обслуговуючи великий обсяг контрагентів, при цьому витрачаючи менше ресурсів. За допомогою автоматизованого обліку та відображення даних щодо записів, дзвінків, запланованих заходів у системі, можна аналізувати дані щодо відмов, повернення товарів, скасування записів та іншого. Також доступно використовувати автовідповідач, з попереднім записом відповідей на актуальні питання, що часто ставляться. Передбачається навіть взаємодія з контрагентами у вигляді чатів, встановлюючи мобільні додатки.
Персоналізований облік клієнтів
Персоналізований облік клієнтів забезпечує довгостроковими відносинами, і навіть фіксуючи у основі індивідуальні особливості кожного. Персоналізований підхід до споживача – запорука успіху, ключ у сучасному маркетингу. У наші дні, коли свого апогею досягається конкуренція та переповнений ринок різними додатками, єдиним ключем до реального успіху стає персоналізований облік, взаємодія з контрагентами на одній хвилі. Програмне забезпечення може також для розширення клієнтської бази використовувати взаємодію з сайтом, соціальними мережами, додатковими сервісами, утримуючи інтерес старих споживачів та залучаючи нову аудиторію.
Програмне забезпечення передбачає можливість завоювання лояльністю контрагентів за рахунок відправки інформаційних повідомлень з наданням новин, вигідних пропозицій, відомостей про бонусні бали, що нараховуються, нагадуючи про очікувані, незавершені покупки, про заплановані записи і т.д. В автоматизованій утиліті є можливість вибудовування стратегій рекламних планів, аналізуючи ринок і зіставляючи ціноутворення. Також для зручності передбачається взаємодія із 1С для автоматизації бухгалтерського відділу, ведення документообігу. Під час здійснення роботи з цифровим документообігом передбачається використання шаблонів, витрачаючи мінімум часу на заповнення. При цьому за будь-який період часу можна сформувати аналітичні звіти, що надаються керівником цього бізнесу. Грунтуючись на загальних відомостях, показниках, зростання продажів послуг та товарів, прибутку, керівник зможе раціонально вибудовувати подальші умови для діяльності бізнесу. Додатково планувати і виконувати різного роду завдання, доступне в регульованому планувальнику, вказуючи основні терміни з автоматичним виконанням робіт і поданням звітів.
Врахування індивідуальних особливостей клієнта
Облік індивідуальних особливостей клієнта виконується у додатку автоматично, використовуючи електронні картки, що зберігаються у базі CRM. Програмне забезпечення також передбачає можливість синхронізованої дії з високотехнологічним обладнанням для якісного ведення управління торгівлею, врахуванням товарно-матеріальної цінності. У кожного найменування продукції, витратних матеріалів, обладнання, в системі будуть відображені дані з урахуванням загальної кількості, вартості, штрих-коду, опису, призначення, дати виготовлення та термінів придатності, додаючи картинку та рейтинг ліквідності. Багатозадачне програмне забезпечення через унікальність і різноманіття можливостей, стає лідером на ринку, підвищуючи первинні та повторні продажі зі збереженням зацікавленості постійних покупців. Впроваджуючи програмне забезпечення у свій бізнес, ви повністю збільшуєте перспективи на активне зростання показників продажів, з примноженням капіталу, забезпечуючи себе конкурентоспроможністю на ринку, розвиваючи бізнес ударними темпами та виходячи на міжнародний рівень. Щоб ви могли наочно оцінити весь потенціал розробки, при цьому не витрачаючи багато часу і не вкладаючи жодної копійки грошей, радимо завантажити безкоштовну тестову версію.
Відео про те, як вести облік клієнтів
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму, щоб вести облік клієнтів
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Торгівельні організації
Виробничі
компанії
Офісні підприємства
Державна
установа,
що працює
з населенням
Будівельні
компанії
Сервісний центр
Медичні
заклади
Ательє
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.