Можливості CRM системи для зберігання даних клієнтів
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База контрагентів - У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
Робота з клієнтами - Наша система буде нагадувати Вам про будь-яку важливу справу
Нагадування - Кожен працівник зможе планувати свою роботу, а керівник даватиме завдання та контролюватиме роботу усього персоналу
Планування - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
E-mail - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Ви зможете швидко оцінити роботу ваших працівників з клієнтами, дізнатись які завдання затягуються або на якому етапі виконання вони знаходяться
Аналіз роботи - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Універсальний додаток розроблено з метою покращення якісних показників, розширення бізнесу, щоденного збільшуючи попит покупців при розширенні клієнтської бази з примноженням прибутковості;
- Універсальна система має гнучкі параметри конфігурації, розширений функціонал досить прийнятною за ціною вартістю програми, з повністю відсутньою абонентською платою;
- Співробітники всіх підрозділів, які можна об'єднати в єдину мережу, зможуть взаємодіяти та передавати інформаційні повідомлення по мережі;
- Кожен працівник буде зареєстрований у додатку, відображаючи індивідуальні облікові дані з логіном та паролем для зчитування фактичних дій, куруючи та здійснюючи аналіз та контроль працездатності, який щомісяця позначається на заробітній платі;
- В системі є можливість контролювати статус внутрішніх процесів, встановлюючи камери стеження в реальному часі, які зчитують та записують матеріали, зі збереженням на головному комп'ютері;
- Управління трудовою діяльністю починається з формування графіків робіт, які надаватимуться користувачам в електронній формі;
- Взаємодія з контрагентами виконується при особистому контакті, а також при дзвінках, надсилання інформаційних повідомлень WhatsApp, E-mail, SMS, Viber;
- Автовідповідач та телефонний зв'язок АТС допоможуть співробітникам організації обслуговувати, проконсультувати більшу частину аудиторії з економією часу;
- Утиліта здатна взаємодіяти з різним касовим, складським обладнанням, POST-терміналами, банківськими системами, 1с бухгалтерією та іншими, удосконалюючи робочу діяльність бізнесу;
- У додатку інформація зберігатиметься у централізованому хмарному просторі, у зручній формі, на тривалий термін з урахуванням підтримуваних форматів Word та Excel, необмежених обсягів з наданням доступу всім співробітникам, враховуючи класифікацію трудової діяльності;
- У додатку користувач може самостійно реєструватися в соціальних мережах, інтернет магазині, на сайті, в мобільному додатку, стежачи за новинами, вигідними пропозиціями, аналізуючи дані про нарахування бонусних балів та знижки, подаючи заявки та записуючись на прийоми;
- Вся інформація щодо контрагентів буде міститись у належному вигляді в базі СRM, враховуючи контактні відомості, адресу, наявність дисконтної та платіжної картки з номерами, нарахованих бонусних балів, платежів, заборгованості тощо;
- У додатку можна оптимізувати залучення фахівців у повсякденну робочу діяльність, здійснюючи автоматично розрахункові операції;
- В універсальній розробці застосовуються електронні шаблони для швидкого створення потрібних документів;
- Тестова версія програми дозволяє попередньо оцінити можливості утиліти, заздалегідь визначаючись із вибором модульного складу.
Програма для даних клієнтів
Програма для даних клієнтів сприяє якісному виконанню щоденних завдань усіх підрозділів організації, куруючи своєчасність реалізації планових заходів, окрім цього здійснюючи також ведення документообігу, аналізу, бухгалтерського та складського обліку. На сьогоднішній день програми широко функціональні, допомагають реалізувати найнеймовірніші ідеї, розширюючи бізнес та збільшуючи доходи. Серед представлених лідерів, які явно посідають почесне місце, є додаток «Універсальна Система Обліку». Програмне забезпечення має багатий функціонал можливості, які забезпечують реалізацією різноманітних завдань, що продуктивно позначаються на діяльності бізнесу. Варто відзначити універсальність, автономність, оперативність, що позначається на якісних показниках.
Додаток доступний користувачам за досить смачною ціною, з різноманіттям для вибору модулів та інструментів, з абсолютно безкоштовною абонентською платою. Для зручного використання передбачається багатоканальне підключення, синхронізуючи всі робочі пристрої по локальній мережі. Також пропонується можливість синхронізації роботі пристроїв з головним комп'ютером, для подальшого віддаленого контролю керівником, вважаючи загальні показники роботи, як у часі, і за обсягами, і навіть припускаючи взаємодію Космосу з передачею інформаційних даних у мережі. Унікальне, багатофункціональне рішення передбачає також управління з необмеженою мережею відділень, які можна синхронізувати з відображенням даних для комплексного контролю, моніторингу, аналітики керівництвом загалом, включаючи фінансовий облік.
Програма для клієнтів
Програма для клієнтів передбачає індивідуальний підхід, з можливістю самостійної реєстрації в мобільному додатку, на сайті, в соціальних мережах, стежачи за новинами компанії, вигідними пропозиціями на послуги та товари, акції, відображаючи в особистому кабінеті інформацію про нарахування бонусних балів, прив'язану дисконтну картку, завершеним покупкам і т.д. Сучасні розробки дозволяють спростити, оптимізувати щоденне життя як рядових співробітників організації, а й простих людей. Програмне забезпечення УВУ має широкий функціонал, з можливістю забезпечення користувачів необхідними інструментами для здійснення певних завдань. Також на вибір працівникам представлені різні теми для вибору та зміни заставки робочої панелі, підбору рідної та іноземних мов для подальшого виконання завдань у додатку, а також взаємодіючи з контрагентами.
Багатофункціональне програмне забезпечення передбачає також можливість використання смартфонів, планшетів, ноутбуків, крім стаціонарних комп'ютерів, гарантуючи мобільністю користувачів. без порушень процесів роботи в системі, без збоїв, витоку інформації і т.д. Багатоканальне підключення обумовлює можливістю взаємодії та контакту для передачі повідомлень з інформаційними даними по локальній мережі або Інтернету. збільшення швидкості та зменшення тимчасових втрат.
Програма контролю клієнтів
Програма для контролю клієнтів передбачає можливість управління та аналізу, передбачаючи регулярне оновлення даних щодо звернень, консультацій, заявок, покупок, запису на прийоми і т.д. Автоматизована програма дозволяє структурувати всі процеси, ведучи окремі журнали, для подальшого контролю. Що ж до робочих моментів, то варто врахувати можливість віддаленого контролю над внутрішніми діями фахівців організації та відвідувачами, використовуючи як контрольовані пристрої камери відеоспостереження. Відеозаписи будуть вестися, і зберігатимуться в режимі реального часу, для подальшого аналізу та виявлення недоліків.
Також передбачається контроль та управління, аналіз відвідуваності відвідувачів відділень, торгових точок організації за рахунок ідентифікації особистості, скануючи зовні параметри з фотографією, що додається, що зберігається в СRM базі. Багатозадачна розробка передбачає також використання сучасних пристроїв зчитування. для фіксування дати та часу відвідування тих чи інших відділень, електронних браслетів, карт тощо. Контролювати робочу діяльність персоналу досить легко, зчитуючи загальні відомості про відпрацьовану кількість часу за рахунок відображення дати та часу приходу та догляду на/з робочого місця, загального обсягу виконаних завдань, сумованої та виведеної у підсумковій сумі при нарахуванні заробітної плати. Є можливість автоматичного формування та раціонального розподілу завдань між співробітниками при створенні робочих графіків. Автоматизований додаток передбачає комплексне управління та контроль над усіма процесами, фіксуючи все документовано.
Програма для збирання клієнтів
Програма для збору клієнтів дозволяє аналізувати дані щодо постійних звернень, збереження внесення платежів, покупок у тому чи іншому розмірі, надаючи додаткові привілеї як використання знижок. Також для отримання нових та утримання постійних покупців пропонується використання бонусної системи лояльності. Бонусні бали будуть нараховуватися в ході послуг, що використовуються, а також товарів, що купуються, після завершення угоди та внесення плати в особистому кабінеті буде відображено суму балів, які в подальшому можуть бути використані контрагентом. Бонусні бали є електронними грошима, які з огляду на людський фактор, покупець у будь-якому випадку використовує, але при цьому збільшуючи розмір суми у подальшому чеку.
Цей маркетинговий хід досить зручний і дієвий, часто використовуємо практично всіма компаніями. Бонусні бали, знижка, що надається, будуть розраховуватися автоматично, передбачаючи наявність електронного калькулятора, який через внесені алгоритми для подальшої калькуляції надаватиме підсумкову суму автоматично. Ця сума відображатиметься в рахунках, чеках, а також у мобільному додатку. Друкувати чеки можна відразу, або після, зберігаючи відомості у системі. Під час друку чеків можуть бути використані QR-коди, які в подальшому споживач може сканувати та надсилати інформацію щодо покупок. Розглядається можливість збереження всієї інформації в базі, особливо зручно при поверненні товарів, швидко здійснюючи обмін чи повернення коштів, фіксуючи відомості щодо проблемної продукції.
Програми для постійних клієнтів
Програми для постійних клієнтів передбачає відображення повної інформації в окремій базі СRM, використовуючи наявні відомості, а також за допомогою функції «Граббера» доповнити базу за рахунок зчитування реквізитів зі сторонніх сайтів. У додатку можна використовувати базу CRM, відображаючи інформацію по кожному контрагенту, з ім'ям, контактними відомостями, датою народження (для привітання), внесеними платежами, послугами, що купуються, товарами, заборгованістю, сканами документів і т.д. Багатозадачна утиліта дозволяє взаємодіяти з контрагентами продуктивніше, враховуючи можливість зв'язку по телефону, а також за допомогою повідомлень, що відправляються.
Повідомлення можуть надсилатися через SMS, WhatsApp, Viber або Е-mail, надаючи актуальну інформацію з питань, що очікують позицій товарів у кошику на сайті або в інтернет магазині, надходження нового асортименту, надання різних послуг, нарахованих бонусних балів, нагадування про запис тощо .д. При надсиланні повідомлення можна використовувати шаблони текстів. Передбачається також для оптимізації робочого часу планувальник завдань, до якого можна вносити безпосередні завдання та терміни реалізації, за фактом виконання формуючи звіти для керівництва. Багатозадачна розробка також передбачає налаштування автовідповідача для обслуговування великого потоку покупців. Передбачається також застосуванням телефонного зв'язку, приймати вхідні дзвінки з повною деталізацією інформаційних даних, що відображаються на екрані монітора робочого столу спеціаліста, які в подальшому, відповідаючи на виклик, будуть консультувати швидко та якісно, вносячи коригування в базу за контрагентами, здійснюючи записи на прийоми до фахівців, оформляючи покупки чи повернення та багато іншого.
Програми для корпоративних клієнтів
Програми для корпоративних клієнтів передбачають оперативність і ефективність, зі змістом якісних показників. надання послуг та товарів раціонально оцінюючи можливості, споживання, прибутковість. Оцінка сервісного обслуговування здійснюється за рахунок взаємодії з контрагентами, висилаючи повідомлення та отримуючи зворотний зв'язок, вносячи корективи в подальшу діяльність. Універсальна розробка має широкий функціонал, потенціал для здійснення різних завдань. кількості відображати інформацію щодо товарно-матеріальної цінності. відображається в номенклатурі, фіксуючи кожну позицію з урахуванням присвоєного коду, опису, назви, кількості, обсягів, термінів придатності, заходів зберігання і т.д. придатності, вчасно списуючи продукцію.
Програма для знижок клієнтам
Програма для знижок клієнтам сприяє ефективному підвищенню лояльності, аналізуючи дані по постійним зверненням, використанню послуг та товарів Якщо покупець тривалий час відсутній, то система автоматично надішле повідомлення або нагадування про привабливі умови. відображаючи в документації детальну інформацію про операції, що здійснюються тими чи іншими співробітниками, даних про покупця, дату та час. Для аналізу оборотів компанії за певний звітний період часу, керувати може використовувати аналітичні відомості, що формуються в автоматичній формі.
Таким чином, можна приймати виважені, раціональні рішення для подальшого ведення справ. Передбачається можливість налаштування планувальника завдань з автоматичним формуванням документації, виконанням інвентаризації, резервного копіювання та розсилання інформаційних повідомлень. Також програма не дасть забути про важливі заходи, зустрічі та дзвінки, розсилки повідомлень та інші процеси співробітникам, передбачаючи нагадування спливаючими повідомленнями на екрані монітора робочого пристрою. Передбачається також поділ повноважень та прав доступу до конфіденційної інформації, щоб убезпечити від витоку, а також унеможливити втрату часу при постійних спливаючих даних у працівників. При цьому працівник вчасно може отримати необхідну йому інформацію в рамках прав доступу, що надаються, за допомогою контекстного пошуку століття.
Завантажити програму для клієнтів
Завантажити програму для клієнтів, ви можете відразу в повній ліцензованій версії або тестової. Демонстративна версія повністю відображає функціонал ліцензованої системи, що є абсолютно безкоштовно до встановлення на будь-яку операційну систему Windows, iOS, Android, з тимчасовим режимом роботи. Існують і переваги встановлення тестової версії, в першу чергу для знайомства з функціоналом, потенційними можливостями для розвитку вашого бізнесу. По-друге, ви зможете завчасно підібрати модулі інструменти, що підходять саме вашому бізнесу. При придбанні ліцензованої утиліти ви зможете отримати двогодинну технічну підтримку фахівців як подарунок. На офіційному сайті представлені відгуки задоволених користувачів по всьому світу, короткий відеоогляд, що допомагає проаналізувати можливості. Найбільш ефективним варіантом крім завантаження тестової версії є консультація зі спеціалістами, зв'язатися з якими ви зможете за контактними номерами, вказаними на сайті.
Безкоштовна програма для клієнтів
Безкоштовна програма для клієнтів передбачає раціональний розподіл бюджетних коштів та можливостей надання послуг та товарів за зниженою ціною, пропонуючи можливість утримання покупців та збільшення прибутку за рахунок постійних звернень. Знижки також будуть підрозділятися з огляду на класифікацію контрагентів за групами. Наприклад, для VIP покупців передбачається знижка у найбільшому розмірі, а для проблемних покупців пропонується попереднє внесення застави. Розумний та автоматизований додаток дозволяє виключити виникнення помилок, без тривалого очікування виконання процесів. Всі роботи будуть виконуватися якісно, швидко та точно. Немає необхідності вручну, двічі або тричі вносити ту саму інформацію, дані будуть зберігатися, і використовуватися для подальшого імпортування при заповненні в документах та звітах. Також під час надання знижок передбачається робота з дисконтними картками, подарунковими сертифікатами. При цьому співробітники будуть бачити детальну інформацію щодо покупця, зчитуючи штрих-код або номер, наданий карті або сертифікату. Бонусна система лояльності, знижки, акції є на даний момент найактуальнішими маркетинговими рішеннями. Тому влаштовуючи систематично вигідні пропозиції для споживачів, ви розширюєте клієнтську базу та збільшуєте зацікавленість у продукті та послузі.
Купити програму для клієнтів
Купити програму для клієнтів ви можете прямо зараз, не витрачаючи більше жодної хвилини робочого часу. Програмне забезпечення крім взаємодії з покупцями сприяє грамотному веденню складського і бухгалтерського обліку, автоматизуючи процес ведення документообігу. Додаток здатний взаємодіяти з різноплановими приладами обліку, сканерами, терміналами збору даних, платіжним та касовим обладнанням. Прийом платежів виконується за лічені хвилини, використовуючи перекази коштів у будь-якій валюті, конвертуючи за курсом національного банку та відображаючи відомості в системі. Керівник може аналізувати загальні показники за будь-який час, проводити порівняльний аналіз. При покупці автоматизованого програмного забезпечення ви сприяйте постійному контролю, управлінню та обліку всіх бізнес-процесів вашої організації. Заздалегідь хотілося б подякувати вам за виявлений інтерес, виділений для знайомства з утилітою час, звернення, сподіваємось на продуктивну співпрацю.
Відео програми для роботи з даними клієнтів
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для роботи та аналізу даних клієнтів
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Торгівельні організації
Виробничі
компанії
Офісні підприємства
Державна
установа,
що працює
з населенням
Будівельні
компанії
Сервісний центр
Медичні
заклади
Ательє
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.