1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для залучення клієнтів

На думку 241 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для залучення клієнтів

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості CRM системи для залучення клієнтів

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Наша система буде нагадувати Вам про будь-яку важливу справу
    Нагадування

    Нагадування
  • Кожен працівник зможе планувати свою роботу, а керівник даватиме завдання та контролюватиме роботу усього персоналу
    Планування

    Планування
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
    E-mail

    E-mail
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Ви зможете швидко оцінити роботу ваших працівників з клієнтами, дізнатись які завдання затягуються або на якому етапі виконання вони знаходяться
    Аналіз роботи

    Аналіз роботи
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Автоматизована технологія підлаштовується під компанії будь-яких сфер діяльності при широкому асортименті наявних модулів, інструментів;
  • Управлінський контроль проводитиметься над кожним відділенням, касою, складом, при встановленні відеокамер, в онлайн режимі зчитуючи, записуючи та передаючи на головний комп'ютер відеозапису для аналізу;
  • Управління та аналіз робочої діяльності виконується при зчитуванні фактичних показників щоденного вироблення продуктивності праці, з розрахунком та виплатою заробітної плати;
  • Формування робочих графіків, і навіть використання електронних журналів дозволяє вести записи майбутньої діяльності, раціонально використовуючи час;
  • Фінансова діяльність відображатиметься у звітах, регулярно надаючи керівнику графіки, табличні відомості або діаграми щодо продуктивності та оборотів бізнесу, з веденням бухгалтерського обліку при інтеграції з 1С системою;
  • Інформаційна підтримка виконується електронним довідником, підтримкою технічних фахівців, а також щоденним використанням контекстної пошукової системи при виведенні інформаційних даних з хмари;
  • Поділ повноважень між користувачами, з урахуванням певного рівня доступу до інформаційних даних;
  • Користувачі, враховуючи можливості утиліти, можуть взаємодіяти всередині локально між собою для швидкого виконання поставлених завдань, передаючи повідомленнями інформаційні дані;
  • Розрахункові заходи, що виконуються електронним калькулятором зручні, прості та швидкі, не дають збоїв і не несуть помилок, друкарських помилок або фальсифікації даних, швидко на підставі вартості послуг і товарів, прораховуючи суму платежу, передбачаючи розмір знижки та бонуси при перерахунку;
  • Демонстративна версія, зручний формат знайомства користувача з утилітою абсолютно безкоштовно;
  • При підключенні високотехнологічного обладнання реально проводити кількісний чи якісний аналіз товарно-матеріальної цінності, відбиваючи підсумки інвентаризації у номенклатурі;
  • Знайти потрібний товар або проаналізувати терміни придатності, відобразити детальну інформацію, можна при наведенні сканера для штрихкодування або шляхом внесення в електронному вікні назви, відображаючи повну інформацію по кожній позиції в номенклатурі з урахуванням доповнення загальною кількістю, статусом ліквідності, вартості, оцінюючи зовнішні параметри картинки;
  • Керівництво зможе щодня проводити аналіз бізнесу, доходів і витрат при звітності, що регулярно формується, зіставляючи показники за різні періоди;
  • Зберігання великих обсягів інформації у загальному сховищі;
  • Взаєморозрахунки, що виконуються онлайн способами швидкі та ефективні, за номером рахунку, QR-кодом, переказами коштів через банки або платіжні термінали;
  • Зручний формат роботи з документообігом за наявності електронних шаблонів, інформації, що переноситься при заповненні обов'язкових полів для реєстрації;
  • Дані щодо контрагентів у повному обсязі будуть міститися в базі CRM з доповненням у вигляді регулярних звернень, статусу зацікавленості та послуг та товарів, відгуків, знижок, бонусів, доставок, скасування тощо.

Програма для залучення клієнтів

Програма для залучення клієнтів є ефективним інструментом для збільшення доходів із стійкою конкурентоспроможністю. На даний момент невелика кількість організацій здійснює робочі процеси вручну, на даний момент все переведено в цифровий формат, спрощуючи роботу не тільки фахівцям, а й клієнтам. Сучасні програми розроблені з метою повної автоматизації при комплексному підході, тому мають різноманітний функціонал, який підлаштовується в індивідуальну форму передбачаючи робочі умови, специфіку трудової діяльності бізнесу. У додатку кожен зможе знайти цікаві інструменти, що підходять під легке управління, що адаптуються навіть під використання новачкам, без необхідності проходження попередньої підготовки, навчання, тривалого освоєння тощо. Серед представлених додатків на ринку хотілося б особливо приділити увагу спеціалізованій програмі «Універсальна Система обліку». Програму із залученням клієнтів легко встановити на будь-яку операційну систему, необмежену кількість робочих пристроїв, автоматизуючи робочі процеси при синхронізації по мережі. Інсталяція та налаштування утиліти займає мінімум часу, з максимальним наданням результатів, у вигляді управління, контролю та аналітики про трудову та фінансову діяльність.

Електронний помічник доступний за приємною ціною з багатим функціоналом, безкоштовною абонентською платою, можлива інтеграція з додатковим обладнанням, сервісами тощо. Встановлюючи програмне забезпечення на робочі пристрої, до яких належать не тільки стаціонарні комп'ютери, а й планшети, смартфони, ноутбуки, користувачі, реєструючись, отримують новий, індивідуально створений обліковий запис, який буде щоденно користуватися лише одним співробітником, обмежуючи доступ для інших. Обмеження доступу здійснюється за допомогою встановлення захисного логіну та пароля. Передача персональних даних та прав доступу строго обмежується, гарантуючи якісне зберігання конфіденційного матеріалу. Враховуючи об'ємну оперативну пам'ять, варто відзначити можливість зберігання різних документів, звітів актів, бази з контрагентів та співробітників, складського та бухгалтерського обліку. Доступ до матеріалів також делегований, пропонуючи аналіз відображення посадових повноважень. При цьому повністю виключено витік інформації, враховуючи багатоканальний режим із загальним доступом, одночасно виконання різних завдань, фіксуючи відомості щодо діяльності кожного. Передбачається можливість всередині локального підключення та взаємодії з інформаційними повідомленнями, що передаються, що спрощують робочі процеси кожного фахівця.

Партнерська програма для клієнтів

Партнерська програма для клієнтів передбачає підтримку взаємовигідних умов для збільшення оборотів. Сучасні програми багатозадачні, забезпечують всілякою реалізацією різнопланових завдань, які можна автоматично виконувати із зазначенням термінів у планувальнику завдань. При цьому відсутня необхідність співробітникам замислюватися про необхідність виконання рутинних завдань, завжди автоматизуючи ці процеси з регулярним отриманням звітів про виконану діяльність. Додаток передбачає якісну роботу всіх структурних відділень, що синхронізуються в єдину мережу для зручного та якісного обліку, управління та контролю. Таким чином, керівник зможе поза офісами стежити за діяльністю кожного підлеглого, отримувати аналітичні зведення, виявляти недоліки тощо. Аналітичні звіти по всіх підрозділах у сукупності або окремо можуть бути надані за будь-який проміжок часу з порівняльним аналізом. Передбачається також ведення контролю за внутрішніми заходами при установці камер стеження з передачею та записом матеріалів.

Для зручного зчитування інформації щодо кожного працівника передбачається ідентифікація особи, зокрема і контрагентів. Дані щодо трудової діяльності фахівців фіксуватимуться в окремих журналах, з деталізацією опрацьованої кількості годин та виконаних обсягів завдань, що у сумі відображаються на щомісячній заробітній платі. Партнерська програма для клієнтів пропонується використовувати з широким асортиментом модулів, інструментів, що оптимізують робочі ресурси. Пропонується автоматичне формування графіків робіт, у подальшому зіставляючи виконані завдання, доповнюючи коментарями. Усі працівники у зручній формі взаємодіятимуть між собою через мережу, передбачаючи взаємодію з передачею даних. Вся інформація буде надійно та класифіковано зберігатись у хмарному сховищі, припускаючи збереження необмежених обсягів та на невизначений термін, підтримуючи вихідну форму кожного файлу. Додаток оснащує оперативну роботу з веденням документообігу, пропонуючи можливість використання цифрових шаблонів, заповнюваних за зразками з урахуванням імпорту та експорту відомостей. У цьому, працівникам немає потреби, вручну вносити інформаційні дані, направляючи ресурси більш важливі завдання.

Партнерські програми для залучення клієнта

Партнерські програми для залучення клієнта допомагають щодня справлятися з великими обсягами інформації, що надходять, швидко обробляючи питання та запити від контрагентів, регулюючи робочі моменти з оформленням та розрахунками. Партнерську програму для залучення клієнтів передбачається використовувати при взаємодії з додатковими сервісами, високотехнологічним обладнанням, що зчитує. Наприклад, для розвитку бізнесу, розширення клієнтської бази, підвищення впізнаваності та збільшення прибутку компанії передбачається інтеграція з соціальними мережами, сайтом, інтернет магазинами, маркетплейсами, представляючи послуги та товари на різних платформах з прийомом заявок. Потенційні покупці зможуть проаналізувати пропозиції, вибрати послуги та товари, що сподобалися, розрахувати загальну суму платежів і оформити замовлення з можливою доставкою. Реєстрація контрагентів на різних сервісах здійснюється в індивідуальному порядку, відображаючи персональні дані в особистому кабінеті, прикріплюючи останні платіжні картки для наступних розрахунків, адреси та контактний телефон. Також за допомогою різних платформ можна стежити за новинами, приймати повідомлення і т.д. Для спрощення доставки передбачається використання масштабних карток, які дозволяють легко орієнтуватися на місцевості, розмежовуючи регіональне розташування по областям і районам.

Також на масштабних картах передбачається можливість зазначення точних адрес клієнтів, для подальшого виконання доставки замовлень за заявками, попередньо розраховуючи час на дорогу кур'єрам, вартість додаткових послуг. Крім того, контрагенти можуть взаємодіяти з фахівцями в чатах, також звертаючись за контактними номерами. Пропонується використання АТС телефонії для швидкого зчитування номера телефону вхідного виклику абонента з відображенням детальної інформації на екрані монітора. Таким чином, фахівці зможуть підготуватися до майбутньої розмови для подальшої консультації оперативно та ефективно. Отримати додатково інформацію з питань, що часто здаються, буде легко і доступно, при налаштуванні автовідповідача.

У додатку передбачається використання номенклатури, що відображає дані щодо послуг та товарів, з урахуванням присвоєного коду, назви та опису, вартості, загальної кількості залишків, картинки для візуальної відмінності та аналізу зовнішніх параметрів, дати виготовлення та термінів зберігання, запобіжних заходів та зберігання. Додаток дозволяє автоматизувати процес зберігання товарно-матеріальної цінності, що досить зручно за наявності складських чи торгових приміщень. При цьому всі товари будуть відображені в базі з урахуванням щоденного контролю за статусом зберігання та діями термінів придатності. При відповідних термінах придатності система автоматично повідомить про це відповідальних співробітників, для подальшого виконання необхідних завдань. Для автоматизованого виконання кількісного обліку (інвентаризації) пропонується взаємодія з високотехнологічним обладнанням, оперативно зчитуючи штрих-коди та відряджаючи дані в системі. При аналізі ринку, і навіть реалізації товарно-матеріальних цінностей, можна аналізувати й виявляти самі ходові позиції з урахуванням наступного оперативного заповнення необхідної кількості задля забезпечення безперервної діяльності підприємства.

Реферальна програма для клієнтів

Реферальна програма для клієнтів сприяє розвитку бізнесу, з розширенням та збільшенням зацікавленості у наданих послугах та товарах. Реферальну програму для клієнтів використовують як стимулювання, продуктивно впливаючи на активні дії покупців рекомендувати продукцію своїм рідним та знайомим. Сучасні програми розроблені таким чином, щоб забезпечити споживачів необхідними пропозиціями, не залишаючи нікого байдужим, при цьому підвищуючи лояльність та зацікавленість. Крім персональних побажань, за допомогою додатка, можливо підвищити зацікавленість у розподілі інформації зі знайомими, при цьому отримуючи винагороди у вигляді додаткових знижок або нарахування бонусних балів. В автоматизованій програмі передбачається використання дисконтних карток, з розрахунком знижок у певному відсотку, а також нарахування бонусних балів за кожну покупку, які можна в подальшому використовувати при оплаті наступних замовлень. Клієнти можуть оформлювати замовлення не тільки офлайн, але й online, обираючи відповідні пропозиції на сайті, в мобільному додатку, в інтернет магазині, маркетплейсі, вказуючи адресу доставки, спосіб оплати. Оплата передбачається у готівковій та безготівковій формі, приймаючи грошові одиниці у будь-якій валюті, з урахуванням швидкої конвертації коштів. Дані клієнтів будуть фіксуватися в єдиній інформаційній базі CRM, у зручній формі на регулярній основі доповнюючи актуальною інформацією в ході взаємодії.

Таким чином, крім контактної інформації та адрес для подальшої доставки, ініціалів клієнтів передбачається відображення даних у базі CRM за дзвінками, зустрічами, відвідуваннями магазинів та відділень організації, замовлень, взаєморозрахунків тощо. За допомогою програми передбачається також виконання масового або вибіркового надсилання повідомлень на мобільні оператори або електронну пошту. Інформаційне повідомлення надсилається не тільки для надання відомостей новин контрагентам про вигідні пропозиції, відкриття нових точок, а й вітаючи зі святами додаючи картинки, отримуючи зворотний зв'язок з оцінкою сервісного обслуговування. За рахунок сервісного обслуговування можна як підвищити лояльність клієнтів, так і переривати взаємини.

Тому контролювати та аналізувати рівень сервісного обслуговування необхідно щодня. Крім стандартних функцій, програмне забезпечення оснащене якісним та автоматизованим веденням бухгалтерського обліку при інтеграції з 1С системою. Розрахункові операції виконуються автономно, спрощуючи завдання службовців компанії, у своїй отримуючи якість і швидкість. Щоб дізнатися більше про програмне забезпечення, отримати додаткову консультацію фахівців компанії, що надається допомога в налаштуванні утиліти, варто звернутися за вказаними на сайті номерами телефонів. Крім цього, ви можете самостійно завантажити безкоштовну демонстративну версію, яка допоможе вам на власні очі проаналізувати ефективність утиліти, протестувати представлені можливості на власному бізнесі.

Зовнішній вигляд програми

Програма для залучення клієнтів

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити програму для залучення клієнтів

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватись:

  • Торгівельні організації

    Торгівельні організації
  • Виробничі компанії

    Виробничі
    компанії
  • Офісні підприємства

    Офісні підприємства
  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює
    з населенням
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Медичні заклади

    Медичні
    заклади
  • Ательє

    Ательє
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.