1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Простий облік клієнтів

На думку 76 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Простий облік клієнтів

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості простої CRM системи для обліку клієнтів

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Наша система буде нагадувати Вам про будь-яку важливу справу
    Нагадування

    Нагадування
  • Кожен працівник зможе планувати свою роботу, а керівник даватиме завдання та контролюватиме роботу усього персоналу
    Планування

    Планування
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
    E-mail

    E-mail
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Ви зможете швидко оцінити роботу ваших працівників з клієнтами, дізнатись які завдання затягуються або на якому етапі виконання вони знаходяться
    Аналіз роботи

    Аналіз роботи
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Автоматизований додаток має зручний формат для виконання різного роду завдань швидко та якісно, що ефективно відображаються на діяльності організацій різних сфер діяльності;
  • В утиліті можуть єдино здійснювати вхід необмежену кількість користувачів, які використовують з метою безпеки та конфіденційності даних облікові записи, що надаються під час первинної реєстрації;
  • Інформаційна база містить необмежені обсяги матеріалів, які надаються всім користувачам у заходах певних рівнів доступу;
  • Миттєве виведення відомостей здійснюється за допомогою контекстного пошуковика, при внесенні запиту в електронне вікно за номером телефону, ініціалам клієнтів або кодом товару;
  • Облік трудової діяльності впливає на дисципліну, злагодженість та оперативність, передбачаючи зчитування та розрахунку заробітної плати;
  • Усі фінансові операції будуть проводитися в єдиній системі, з передбачуваним розрахунком електронним калькулятором, прийомом взаєморозрахунків у готівковому та безготівковому вигляді, передбачаючи взаємодію софту з банками, мобільними додатками, терміналами тощо;
  • Дизайн заставки робочої панелі може використовуватися з широкого різноманіття представленого асортименту або в індивідуальному форматі, створений користувачем;
  • База з контрагентів буде включати повні відомості всіх контрагентів, включаючи контакти та адресу електронної пошти, відомості звернень та взаємовідносин, замовлень та записів, взаєморозрахунків, прикріплюючи скани звітів та рахунків;
  • У додатку можна використовувати електронні карти, ключі, браслети, швидко зчитуючи дані відвідувачів і фіксуючи відомості в електронному журналі;
  • Камери настановні у всіх підрозділах допоможуть вважати фактичні матеріали та записати для збереження з метою безпеки та виконання робіт якісно, включаючи сервісне обслуговування та збереження товарів;
  • Надсилання повідомлень займає мінімум часу при автоматичному виконанні, використовуючи базу CRM з контактами, надаючи інформацію споживачам за новинами компанії, вигідним пропозиціям та знижкам, балам нарахованим під час покупок і т.д.;
  • Зчитувальні пристрої допоможуть у реалізації інвентаризації, швидко відображаючи фактичні показники товарно-матеріальної цінності в номенклатурі, доповнюючи відомостями за кодами, назвою, писанням, вартістю, картинками, термінами виготовлення та зберігання;
  • Багатофункціональна утиліта передбачає ведення бухгалтерії в єдиній інформаційній системі, спрощуючи завдання для фахівців, при цьому не роблячи додаткових дій, що продуктивно позначаються на оборотах та престижі бізнесу;
  • Дані компанії будуть відображені в електронних графіках, таблицях, журналах і діаграмах;
  • Для зручності можна використовувати об'єднання всіх відділень, для успішного, швидкого та ефективного управління бізнесом.

Простий облік клієнтів

Простий облік клієнтів має здійснюватися відповідно до певних вимог, покращуючи якісні показники робочої діяльності будь-якої організації. Облік та аналітика по клієнтам необхідна всім компаніям, навіть із малими оборотами. У додатку доступно виконувати не тільки управління над споживчим попитом та продажами, а й виконувати складський та бухгалтерський облік, аналітику та багато іншого. Сучасні системи оснащені ультрасучасними можливостями, замінюючи не лише десятки фахівців, а й додатків. Сучасні розробки допомагають в управлінні взаємовідносинами зі споживачами, контролюючи всі етапи продажів, координуючи співробітників та аналізуючи загальні обороти із залишками товарно-матеріальних цінностей. За допомогою новітніх технологій є унікальна можливість швидко та ефективно налагодити роботу у всіх сферах бізнесу, при цьому вивести на новий рівень, з урахуванням розширення за територіями однієї держави. Знайти програмне забезпечення, що стоїть, з усього представлено асортименту найскладніше завдання, що вимагає часу і уважності, аналізуючи всі нюанси, які можуть позитивно або негативно вплинути на роботу організації. Програми відрізняються за можливостями, що підбираються у персональній формі. Для вибору програми потрібний моніторинг ринку.

Проста програма обліку клієнтів

Проста програма обліку клієнтів сприяє якісному веденню клієнтської бази з аналізом звернень та покупок, роботою зі сканером при формуванні та друкуванні документації та звітності, а також планує вирву продажів. Одна з найкращих розробок на ринку «Універсальна Система Обліку» має приємний, багатозадачний інтерфейс з широким арсеналом можливостей, при цьому маючи досить демократичну вартість та безкоштовну абонентську плату, приємну серцю та гаманцю. Утиліта купується швидко і легко, складнощів не виникне навіть у новачків, оперативно налаштовуючи гнучкі параметри конфігурації. Додаток має розширений функціонал з підбором модулів та інструментів. Керівник при інсталяції програми матиме безмежні можливості, входячи під роллю «Мейн». Інші учасники будуть використовувати персональні облікові записи, що надаються для щоденного користування під час реєстрації в системі. За кожним працівником здійснюватиметься постійний контроль робочої діяльності, який під час аналізу та підсумовування відбиватиметься на заробітній платі. Графіки також формуватимуться автоматично, зчитуючи виконувані операції з фіксуванням успішності та відбиваючись на рівні кваліфікації.

Внутрішній облік клієнтів

Внутрішній облік клієнтів зазвичай ведеться в спеціальних книгах, електронних таблицях, CRM системах. При використанні CRM систем передбачається робота з необмеженими обсягами інформаційних даних, у впорядкованій формі зберігаючи на тривалий час, структуруючи та налаштовуючи відображення в інтерфейсі. Інтерфейс програми барвистий, багатофункціональний, кожен користувач зможе вибрати теми до душі з огляду на різноманітний дизайн. У програмі для покращення робочих процесів при взаємодії з клієнтами передбачається налаштування мовної панелі. У єдиній інформаційній системі автоматично створюватиметься впорядкована система звернень, консультацій, угод та інших операцій з цінних паперів. Робота з документообігом спрощена, передбачаючи наявність шаблонів. Формування документації виконується під час автоматичного заповнення, оптимізуючи втрату часу та виникнення помилкового введення. Під час роботи зі звітністю передбачається присвоєння номера та дати кожному, відображаючи відомості у реєстрі для швидкого доступу до інформації. Доступ до інформаційних даних буде делегуватись, передбачаючи захист з урахуванням конфіденційності.

Облік клієнтів - простий софт

Облік клієнтів - простий софт має стандартний пакет можливостей, але за наявності автоматизованого помічника УСУ, ви будете забезпечені безмежним потенціалом. Утиліта здатна працювати за будь-якої операційної системи Windows, IOS, Android, яка використовується на будь-якому робочому пристрої. Програмне забезпечення може працювати з різними сервісами, платформами, соціальними мережами, маркетплейсами, онлайн магазину, для надання інформації про послуги та продукцію, витрачаючи мінімум часу та бюджету на рекламу. Контрагенти самостійно знайомитимуться з пропозиціями, бачачи рекламу, а також оформлятимуть замовлення на придбання послуг та товарів. у додатку буде автоматично відтворюватися аналітика бізнесу з оцінки ефективної реклами, що ефективно впливає на розвиток майбутнього. Дані для користувачів формуватимуться та надаватимуться у зручному форматі зчитування, застосовуючи таблиці, діаграми та графіки. Підключення заявок в онлайн формі, що надходять через різні сервіси, здійснюється за допомогою системи CRM. Інформаційні дані надаються для користувачів у режимі автоматичного виведення, при запиті, що відображається в електронному вікні контекстного пошуковика. Делегування повноважень за рівнями посадового становища передбачається всім зареєстрованих співробітників.

Щоденний облік за кількістю клієнтів

Щоденний облік за кількістю клієнтів з аналітичним контролем та управлінням допоможе бізнесу розвиватися швидше та успішніше. Щодня виконувана робота фіксуватиметься у звітності, раціонально зіставляючи показники за різні періоди часу. Можливо використовувати вже наявну інформаційну базу по клієнтам або застосовуючи функцію «Граббера» вважати контакти потенційних контрагентів для нової бази CRM. Програма у зручній формі форматує різні файли, підтримуючи формати Word та Excel. У єдиній базі CRM фіксуватиметься повна інформація щодо кожного контрагенту з регулярним доповненням контактів, історії взаємовідносин та звернень та за консультаціями, записами та замовленнями товарів, взаєморозрахунками та іншим.

Вся документація додаватиметься в скан матеріалах, зі зручним переглядом та печаткою, передачею по мережі або поштою. Передбачається багатоканальне підключення всіх працівників, які у зручному форматі взаємодіють по внутрішній мережі для передачі відомостей у повідомленнях. Таким чином, спрощується процес пошуку та надання інформації фахівців. Керівник зможе віддалено аналізувати та курирувати робочі процеси, відображаючи фактичні показники дій на екрані головного комп'ютера, а також при відео стеження в реальному часі. у кожному відведенні будуть встановлені камери для зчитування загальних відомостей діяльності працівників та відвідувачів, вчасно виявляючи порушення під час обслуговування або зберігання товарно-матеріальної цінності. По всіх відділеннях, разом буде формуватися аналітична звітність, що дозволяє зіставити доходи, збільшення зацікавленості споживачів послуг і продукції.

Облік потенційних клієнтів

Облік потенційних клієнтів виконується за умови класифікації кожного в окремій базі CRM. При класифікації контрагентів за категоріями, доступно спростити подальшу роботу при обслуговуванні, наданні повідомлень. Наприклад, класифікація проводиться за віком, статтю, регіоном і районами проживання, платоспроможністю, перевагами та іншим. Інформаційні повідомлення надсилатимуться як вибірково, так і масово, використовуючи наявні контактні номери телефонів та адреси електронної пошти. Передбачається охоплення більшості аудиторії по всьому світу, використовуючи АТС телефонію, автовідповідач, взаємодію з соціальними мережами, інтернет магазинами та сайтами. При роботі з телефонним зв'язком, на момент вхідного дзвінка фахівці зможуть швидко підготуватися до майбутньої розмови при інформації, що висвічується на екрані монітора робочого пристрою, відповідаючи і звертаючись на ім'я з економією часів. Менеджери при відкритті персонального доступу зможуть аналізувати дані щодо клієнтів, зіставляти замовлення та скасування, повернення. За проблемними контрагентами буде сформовано окремий журнал, який буде регулярно використовується для зчитування даних при замовленнях і продажах, поверненнях, виконуючи записи на прийоми до фахівців з передоплати. При відвідуванні магазинів або відділень, доступно також зчитувати зовнішні параметри відвідувачів, фіксуючи в базі час і дату, а то й обмежуючи доступ для виключення різного роду неприємностей.

Облік клієнтів підприємства

Облік клієнтів підприємства виконується з аналізом вирви продажів. У додатку передбачається швидке здійснення записів на прийоми, враховуючи наявність електронних графіків, зі швидким пошуком та вибором відвідувачів з бази CRM, спеціалістів із окремого журналу, послуг із прейскуранту, автоматично розраховуючи вартість оплати. Всі розрахунки здійснюються за допомогою калькулятора, використовуючи прейскурант та доступні знижки для постійних клієнтів. У додатку буде фіксуватися детальна інформація з усіх розрахунків, відображаючи знижки для певної категорії споживачів, зіставляючи загальний прибуток і витрату компанії. Багатофункціональна програма оснащена безліччю додаткових можливостей, які сприяють точному веденню складського обліку, застосовуючи високотехнологічні прилади для зчитування кодів та відображення фактичних показників кількісних даних. Всі дані по товарах будуть відображатися в прейскуранті, включаючи назву, опис, код, вартість, дату виробництва, термін зберігання, заходи обмеження та застереження, зображення, що допомагають при реалізації і т.д.

Електронний облік клієнтів

Електронний облік клієнтів дозволяє не тільки налагодити взаємозв'язок, а й спростити процеси в цілому. У додатку доступний бухгалтерський облік, що передбачається при інтеграції утиліти з 1с системою, одноразово здійснюючи калькуляцію, введення даних, формування документів та звітів, виписку рахунків, розрахунки тощо. За рахунок унікальності та автоматизації передбачається зручний формат проведення безконтактної системи оплати, взаємодіючи з платіжними пост терміналами, банками, мобільними сервісами, зчитуючи QR коди. При безготівкових переказах можуть застосовуватись різні валюти з конвертуванням за курсом на момент здійснення трансакції. Простий та зручний бізнес може бути укладений в єдиній інформаційній системі, яка може бути протестована вами прямо зараз, відвідавши наш офіційний сайт та завантаживши демо-версію. Демонстративна версія абсолютно безкоштовна, але це ще не все. На сайті ви можете ознайомитися з відгуками щасливих користувачів, переглянути відео огляд, вибрати в попередній формі модулі та інструменти. Бонусні дві години технічної підтримки надаються, купуючи ліцензовану програму. Додатково проконсультуватися можливо у наших фахівців, які будь-коли готові допомогти з різних питань.

Зовнішній вигляд програми

Простий облік клієнтів

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити просту програму для обліку клієнтів

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватись:

  • Торгівельні організації

    Торгівельні організації
  • Виробничі компанії

    Виробничі
    компанії
  • Офісні підприємства

    Офісні підприємства
  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює
    з населенням
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Медичні заклади

    Медичні
    заклади
  • Ательє

    Ательє
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.