Можливості CRM системи для обліку оплати клієнтів
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База контрагентів - У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
Робота з клієнтами - Наша система буде нагадувати Вам про будь-яку важливу справу
Нагадування - Кожен працівник зможе планувати свою роботу, а керівник даватиме завдання та контролюватиме роботу усього персоналу
Планування - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
E-mail - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Ви зможете швидко оцінити роботу ваших працівників з клієнтами, дізнатись які завдання затягуються або на якому етапі виконання вони знаходяться
Аналіз роботи - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення має широкий функціонал можливостей, які допомагають щодня здійснити різноманітні завдання з автоматизованим управлінським контролем, аналітикою;
- У додатку всі працівники при самостійному проходженні реєстрації будуть внесені до системи зі свідомістю облікових записів, які будуть використані для індивідуального застосування із захисним логіном та паролем;
- Працівники зможуть спільно реалізовувати робочу діяльність компанії, взаємодіючи внутрішньою мережею або Інтернетом для забезпечення взаємодією при передачі інформаційних повідомлень;
- Контролювати внутрішні процеси керуючий бізнесом зможе віддалено, аналізуючи роботу персоналу, а також відвідуваність клієнтів через відео стеження в реальному часі;
- Універсальна програма має гнучкі параметри конфігурації з можливістю налаштування мовної панелі, вибором заставки для екрана робочої зони, використовуючи щоденно комп'ютери, мобільні пристрої, планшети;
- Автоматизована програма має велику оперативну пам'ять для збереження безмежних обсягів матеріалів, які будуть класифіковані для зручного використання працівниками організації, включаючи делегування можливостей користувача за рівнями доступу;
- Для швидкого виконання виведення інформаційних даних застосовується електронна пошукова система, з алгоритмами пошуку, що задаються, в електронному віконці;
- Додатком передбачається синхронізації з високотехнологічним обладнанням, що допомагає в контролі, управлінні та виконанні різноманітних завдань, до яких відноситься інвентаризація;
- Віддалено контролювати розташування працівників як штатних, і позаштатних, реально на масштабних картах;
- За допомогою програми користувачі зможуть оперативно використовувати вбудовані інструменти, шаблони для роботи з електронним документообігом, формуючи звіти, документи, акти та інші матеріали зі швидким наповненням за зразками;
- Ведення контролю за робочою діяльністю дозволяє аналізувати дані щодо успішності, рівня кваліфікації фахівців, виконуючи розрахунки на підставі загальних показників обсягів виконаних завдань та роботу часу для подальшої оплати праці;
- Єдина інформаційна база з контрагентів CRM забезпечує актуальну інформацію з реквізитами, історією всіх дзвінків, звернень, заявок, доставок, взаєморозрахунків, записів на прийоми тощо;
- При дзвінках, що надходять, буде здійснюватися запис розмови для наступного відтворення та аналізу якості сервісного обслуговування з взаємовідносинами з клієнтами;
- Передбачається оперативний запис контрагентів на прийоми в різні установи за допомогою наявної електронної бази з графіками роботи спеціалістів, що формуються, використанням календаря для вибору дати і часу, прайс-листа за послугами та товарами, що додатково купуються, відомостями щодо контрагентів з бази CRM
- Передбачається автоматичне надсилання інформаційних повідомлень на мобільні оператори або електронну пошту, для надання важливих відомостей щодо вигідних пропозицій, з нагадуванням про записи на прийоми та підтвердження про візит, необхідність відтворити платіж, очікувані позиції товарів для завершення покупок в онлайн, вітаючи з різними заходами, також отримуючи оціночні відгуки.
Програма обліку оплати клієнтів
Програма обліку оплати клієнтів необхідна будь-якому бізнесу, навіть у невеликих фірмах з певним списком контактів абонентів, яким надаються послуги або товари. Для повноцінного ведення бізнесу, бажаючи розширити горизонти, збільшити клієнтську базу, а також підвищити продуктивність зі збільшенням оборотів, потрібна робота з розширеною базою з контрагентів, відображаючи фактичні дії всіх взаємовідносин, розрахунків та запланованих операцій. Як правило, аналіз контрагентів виконується вручну, на паперових носіях, інші компанії, які перейшли на цифровий формат, використовують базу контрагентів, але досвідчені користувачі використовують спеціалізовані додатки для комплексної автоматизації щоденних робіт. Таким чином, крім ведення аналізу з контрагентів буде здійснюватися також контроль, управління та аналітика над фінансовою діяльністю компанії. Варто зважати на той факт, що додаток також за рахунок функціоналу мають розширені, безмежні можливості. Тому перед придбанням додатка варто проаналізувати функціональний ряд обраних вами пропозицій, проаналізувавши ринок з передбаченою вартістю, функціоналом і т.д.
Єдине на що необхідно звертати увагу при виборі програмного забезпечення, модулі та інструменти, що підходять під вашу організацію, враховуючи сферу діяльності, кількість відділень, торгових точок та складських приміщень, чисельність працівників тощо. Розробниками компанії «Універсальна Система Обліку» були враховані всі побажання користувачів, що постійно вдосконалюються різними можливостями, забезпечуючи комплексною автоматизацією виконання різних найменувань завдань. Додаток купується під будь-яку компанію, одночасно виплачуючи вартість утиліти без додаткових щомісячних внесків абонентської плати.
Передбачається використання програмного забезпечення на різних робочих пристроях, підлаштовуючись під операційну систему iOS, Windows та Android, з реєстрацією користувачів. Придбавши ліцензовану версію програми, користувачі повинні пройти обов'язкову реєстрацію, під час чого буде створено обліковий запис, що застосовується в щоденній діяльності лише одним співробітником, за винятком фактів шахрайства та входу інших осіб. Щоб гарантувати захист конфіденційності інформаційних даних, також виключити помилки та шахрайство, передбачається встановлення захисного логіну та пароля на облікові записи, переходячи з ярлика на робочому столі до системи під час ідентифікації користувача. У ході щоденних дій система автоматично зчитуватиме інформацію по кожному співробітнику, в табелі ведення робочого часу, фіксуючи фактичні показники, які в подальшому будуть використані для розрахунку щомісячної оплати праці.
Облік оплати клієнтів
Врахування оплати клієнтів забезпечує зручним форматом використання актуальних даних, списуючи заборгованість. Проста та багатозадачна програма передбачає можливість працювати користувачам навіть із малим досвідом, гарантуючи оперативність, якісність та ефективність. Користувачі всіх відділень зможуть одночасно здійснювати входження до системи за допомогою індивідуально створеного облікового запису із внесенням логіну та пароля для авторизації. Відділення будуть синхронізовані для ефективного управлінського контролю керівником бізнесу, щоб спростити та вдосконалювати роботу, отримуючи загальні аналітичні звіти для подальшого планування діяльності компанії, враховуючи можливість синхронізації всіх відділень, робочих пристроїв, передбачається багатоканальна взаємодія та передача інформаційних даних через мережу.
Враховуються також і посадові положення кожного працівника, припускаючи делегування прав користувача за рівнями. Таким чином, система контролюватиме загальний доступ до інформаційних матеріалів, захищаючи конфіденційні відомості. Користувачі також зможуть скористатися оперативною функцією контекстної пошукової системи, з внесенням запиту за номером, назвою, кодом протягом декількох хвилин виводячи повну інформацію. Працювати в системі одне задоволення, крім простого управління, передбачається багатофункціональність за рахунок широкого модульного складу. Робота з документообігом спрощена, за рахунок цифрового бачення та якісного збереження. При необхідності реєстрації анкет, журналів, графіків, звітів, договорів немає необхідності вручну, по кілька разів вносити наявні в базі даних відомості, достатньо імпортувати з економією часу. При імпорті та експорті даних відсутня можливість додаткових помилок, що часто трапляється при ручному введенні.
Програма для обліку відвідуваності та оплати клієнтів
Програма для обліку відвідуваності та оплати клієнтів на відміну від здійснюваного ведення по-старому на паперах, володіє більш досконалим способом відображення інформації в таблиці Excel, але куди ефективніше буде застосування CRM систем. Сучасні розробки дозволяють ефективно управляти всіма справами компанії, спрощуючи аналіз, контроль, управління над внутрішньоорганізаційними процесами, включаючи стосунки з контрагентами. За допомогою програмного забезпечення доступно вести єдину базу CRM з деталізацією даних із взаємин, включаючи наявність стандартної інформації, що включає реквізити, звернення, записи, замовлення, взаєморозрахунки, доповнювані сканами документів, фотографіями, відгуками і т.д. У програмі всі дані автоматично надходитимуть до системи, зберігатимуться для подальшого використання. Наприклад, при зверненнях контрагентів до співробітників організації будуть вестись записи розмов, відображатиметься дата та час відвідування відділень, магазинів, з внесенням відгуків.
Для віддаленого контролю, регулювання робочих процесів співробітників організації, і навіть аналізу відвідуваності певних точок, відділення, передбачається встановлення відео стеження, у час зберігаючи і передаючи інформацію із записами на комп'ютер. Ультра функціональна утиліта передбачає взаємодію з різними приладами обліку, сервісами, удосконалюючи робочу діяльність фірми. Передбачається також не тільки контроль, а й контроль трудової діяльності кожного працівника, деталізуючи в табелях фактично виконані обсяги завдань та відпрацьований час на підставі чого буде виплачено заробітну плату. При цьому ні співробітники, ні керівник не виникнуть труднощів у взаєминах, виключаючи непорозуміння. Побудова робочих графіків виконуватиметься у системі автоматично, регулюючи рівномірне навантаження між працівниками всіх підрозділів, вносячи зміни та доповнення, коментарі під час виконання завдань. Щоб спростити робочі моменти, також передбачається використання планувальника завдань. У планері завдань передбачається внесення відомостей щодо необхідності виконання робіт, вказуючи терміни та своєчасно отримуючи звіти про виконану роботу.
Облік розрахунків із клієнтами
Облік розрахунків із клієнтами передбачає зручність та оперативність, з можливістю залучення нових потенційно платоспроможних та утримання старих за рахунок безконтактного зв'язку. У додатку всі процеси автоматизовані, можливо аналізувати дані за обсягами покупців, що прийшли і пішли, вибудовувати подальші плани дій. Програмне забезпечення дозволяє використовувати графіки, діаграми та таблиці для зручності візуального аналізу зростання або зменшення прибутку. Для зацікавленості потенційних покупців передбачається розміщення пропозицій щодо послуг та товарів на сторонніх сайтах, соціальних мережах, Mаркетплейсах, в онлайн магазині. Також для зручності буде використано мобільний додаток, даючи можливість контрагентам самостійно реєструватися, аналізувати пропозиції з вигодами акціями та знижками, подавати заявки, здійснювати розрахункові операції, оформляти доставку тощо. Також можуть взаємодіяти з працівниками, звертатися за консультаціями, листуватись у чаті тощо.
За допомогою програмного забезпечення, можливо налаштувати автоматизовану розсилку інформаційних повідомлень для надання контрагентам актуальної інформації про діючі знижки та акції, бонусні бали, що нараховуються, відкриття нових торгових точок і відділень, не завершені покупки в онлайн магазині і т.д. Також передбачається відправка вітальних повідомлень з підвищенням лояльності. SMS повідомлення щодо завершення продажів та замовлень товарів чи послуг, дозволяють отримувати оцінки та відгуки від покупців, що дає можливість аналізувати дані, враховуючи змінний підхід та покращення сервісного обслуговування. Щоб споживачі могли завжди отримувати необхідну інформацію відповідно до запиту, доступно налаштувати автовідповідач або використовувати телефонну АТС. Телефонний зв'язок АТС дозволяє швидко зчитувати контакти номерів телефонів абонентів під час вхідного дзвінка, надавати інформацію працівникам на екрані робочого пристрою, відповідаючи на виклик, забезпечуючи необхідними відомостями швидко, чітко та ефективно.
Облік операцій за рахунками клієнтів
Облік операцій за рахунками клієнтів виконуватиметься автономно. Програмне забезпечення оснащене сучасними функціями, які дозволяють швидко зчитувати загальні відомості, вносити їх до бази, одним із яких є ідентифікатор особистості. За допомогою зчитування зовнішніх параметрів відвідувачів торгових точок, відділень організацій, можна зіставляти загальну кількість зацікавлених споживачів за той чи інший період. Щодня, зчитуючи загальні показники не лише за фактичним відвідуванням покупців магазинів, салонів, відділень, а й онлайн-сервісів. Додатком передбачається порівняльний аналіз загальних показників, зіставляючи найвигідніші вкладення маркетинг. Також програмне забезпечення дозволяє аналізувати дані щодо найліквідніших видів послуг і товарів, розширюючи або скорочуючи номенклатуру. Додатком доступно фіксувати всі дані щодо послуг та товарів у прайс-листі, доповнюючи не лише назвами та описом, що додається кодом, але й прикріпленням картинки, найменуванням вартості, кількістю залишків тощо. Програмне забезпечення допомагає стежити за наявністю ходових позицій, своєчасно заповнюючи запаси для безперервного обороту та отримання найбільшого прибутку. Для неліквідних найменувань передбачається розміщення акцій та знижок, виключаючи заморожування коштів.
Крім всього, програмне забезпечення стежитиме за термінами придатності продукції, що швидко псується, своєчасно реалізуючи, утилізуючи найменування з наступним перерахунком доходів і витрат. Облік потенційних клієнтів зараховується з метою підвищення зацікавленості з допомогою послуг і товарів. У додатку досить легко вести аналітику по клієнтам, враховуючи їх класифікацію за платоспроможністю, віковою категорією, статевим розподілом, потребами, регіональним розташуванням та іншими критеріями. Також передбачається класифікація за частими зверненнями, відгуками, рейтингами. У системі досить легко аналізувати дані щодо постійних клієнтів, розраховуючи загальний принесений прибуток за місяць, квартал, рік тощо.
Також можливо здійснювати аналіз і за проблемними клієнтами, аналізуючи дані про постійні скасування броні або записи, повернення товарів, несвоєчасну оплату тощо. Наприклад, якщо покупець тривалий час не здійснює покупки, відмовляється від замовлень, скасовує записи на прийоми, то система автоматично зчитуватиме дані відомості і в подальшому прийматиме заявки по передоплаті. Таким чином, можна оптимізувати робочий час фахівців, мінімізувати витрати на транспортні послуги тощо. Записи на прийоми здійснюються в рази швидше за допомогою програмного забезпечення, використовуючи базу CRM, графіки робіт фахівців, а також наявність електронних журналів, в яких можливо вибирати час і дату, необхідності послуги з прайс-листа. При внесенні записів на прийоми передбачається також внесення змін, враховуючи перенесення за датою та часом або скасуванням.
Облік платежів клієнтів
Облік платежів клієнтів необхідний грамотного проведення угод, аналізу статусу заборгованостей чи передоплати, вибудовування конкурентоспроможних взаємовідносин. Крім якісного аналітичного контролю та управління з веденням єдиної інформаційної бази щодо контрагентів, передбачається також здійснення складського та бухгалтерського обліку. Додаток сприяє автоматизованому аналізу робочої діяльності, підтримки високої якості сервісного обслуговування з покращенням загальних показників продажів за рахунок синхронізації з різними торговими майданчиками онлайн. При реалізації товарно-матеріальної цінності важливо враховувати всі аспекти, стежити за збереженням та наявністю необхідної кількості найменувань. Враховуючи безмежні можливості застосування, інтеграцію з високотехнологічним обладнанням, передбачається виконання інвентаризації. Інвентаризація, як правило, здійснюється ручним методом, попередньо витрачаючи чимало часу, сил і вкладених коштів на виконання даної операції, з можливо помилками. При автоматизованому виконанні інвентаризації програмним забезпеченням помилок не виникне, кожна позиція буде врахована, відображена у фактичному обсязі, кількості в номенклатурі, включаючи контроль за термінами придатності. Додаток передбачає також використання географічних карток, для здійснення транспортування вантажів, доставки замовлень клієнтам.
При цьому, можливо аналізувати розташування кур'єрів, транспортних засобів, при доставках і транспортування вантажів. Передбачається можливість надання додаткових привілеїв для постійних клієнтів, до яких належить бонусна система лояльності, знижки, що індивідуально надаються, у визначеному розмірі процентної ставки. Знижки можуть сумуватися з додатковими акціями, що проводяться у магазинах, відділеннях компанії. Електронний облік клієнтів зараховуються за допомогою спеціалізованих можливостей, до яких належать карти, браслети, онлайн ключі, що зчитують. Під час відвідування навчальних центрів, тренажерних залів, спортивних клубів та інших організацій передбачається використання даних примочок для вдосконалення робочої діяльності персоналу, з відсутністю необхідності вручну відзначати кожного відвідувача. Розрахунки, що виконуються електронним калькулятором, будуть точними, швидкими, контрагентами можуть самостійно зробити розрахунок загальної суми, враховуючи обрані позиції та послуги товарів.
Також в системі можна використовувати дисконтні карти, подарункові сертифікати. При цьому варто відзначити, що подарункові сертифікати, дисконтні картки, абонементи можуть використовуватися в онлайн-форматі, що набагато зручніше для користувачів. Інформація щодо фінансових операцій автоматично фіксуватиметься у бухгалтерському обліку, включаючи роботу бухгалтерії при інтеграції з 1С системою. Вся інформація буде доступна для керуючого бізнесом, бухгалтера, у будь-який час, без необхідності переходу з однієї програми до іншої, приносячи відомості або повторно вбиваючи їх, витрачаючи купу часу марно. Проаналізувати програму, оцінити можливості, радимо вам пройти нижче за посиланням на офіційний сайт, завантажити у безкоштовному форматі демонстративну версію, яка повністю відображає ліцензовану програму з обмеженим терміном використання. Розглядається можливість попереднього підбору модулів та інструментів, які надалі будуть використані для автоматизованого ведення управління та контролю вашого бізнесу.
Відео програми для обліку оплати від клієнтів
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для обліку оплати від клієнтів
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Торгівельні організації
Виробничі
компанії
Офісні підприємства
Державна
установа,
що працює
з населенням
Будівельні
компанії
Сервісний центр
Медичні
заклади
Ательє
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.