Можливості CRM системи для обліку клієнтів
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База контрагентів - У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
Робота з клієнтами - Наша система буде нагадувати Вам про будь-яку важливу справу
Нагадування - Кожен працівник зможе планувати свою роботу, а керівник даватиме завдання та контролюватиме роботу усього персоналу
Планування - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
E-mail - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Ви зможете швидко оцінити роботу ваших працівників з клієнтами, дізнатись які завдання затягуються або на якому етапі виконання вони знаходяться
Аналіз роботи - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Універсальна розробка має широкий функціонал можливостей, кожен користувач зможе підібрати відповідні параметри за власним бажанням, виконуючи щоденні робочі операції продуктивно;
- Додаток має розрахований на багато користувачів режим з доступом до системи необмеженого числа користувачів, що одночасно здійснюють різні операції з контролю, аналітики, введення та виведення інформації, створення звітів, графіків та іншого;
- Унікальна програма має гнучкі параметри конфігурації, підлаштовуючись в індивідуальному порядку;
- Пошукова система працює моментально, враховуючи можливості, що делегуються користувачів при виведенні відомостей з єдиної хмари;
- Взаємодія між користувачами по локальній мережі передачі інформаційних повідомлень;
- Курувати віддалено діяльність у всіх відділеннях стало ще доступніше при установкових відеокамерах, що записують та автоматично передають матеріали на головний комп'ютер для збереження;
- Товарно-матеріальна цінність відображатиметься в номенклатурі, передбачаючи фактичні залишки, коди, назву та опис, терміни виробництва та зберігання, запобіжні заходи та використання, вартість тощо;
- Інвентаризація буде якісно, швидко проводитися у будь-який час при взаємодії із високотехнологічним обладнанням;
- Дані щодо контрагентів будуть зберігатися у загальній базі CRM з доповненням при регулярних роботах та зчитуванні інформації з сторонніх сервісів, відображаючи контакти, взаємодію та взаєморозрахунки, замовлення, відмови та записи на прийоми;
- Взаєморозрахунки можуть проводитись у будь-якій формі, швидко приймаючи та конвертуючи кошти в іноземній валюті, відображаючи відомості бухгалтерської звітності;
- Формування документів та звітів виконується автономно, використовуючи спрощений варіант використання шаблонів із заповненням за зразком;
- Інтеграція з сервісами, онлайн магазином, соціальними мережами та мобільним додатком, дозволяє відображати фактичні пропозиції для потенційних покупців, які можуть самостійно обирати потрібні позиції товарів та послуг, виконувати оформлення, платіж та доставку;
- Відстеження статусу доставки під час роботи з масштабними картами, вказуючи адреси та вибудовуючи шляхи з мінімальним споживанням ресурсів;
- Бухгалтерський облік буде точним та автоматизованим, з наданням управителю детальних звітів про діяльність організації;
- Інформаційно-новинна служба передбачає консультування покупців при повідомленнях SMS, Email, WhatsApp, Viber, а також налаштування автовідповідача та телефонного зв'язку зі зчитуванням контактів при вхідному дзвінку.
Програма обліку клієнтів
Програма для обліку клієнтів продуктивно впливає на загальний розвиток бізнесу, пропонуючи можливість відображення всіх виконаних та планованих операцій, автоматизуючи розрахункові завдання, суми платежу та нарахування бонусних балів, плануючи діяльність із маркетинговими стратегіями, що застосовуються. На сьогоднішній день програмне забезпечення сприяє автоматизації робочих процесів, заощаджуючи час, кошти, замінюючи десятки кваліфікованих фахівців, передбачаючи якісне виконання всіх робіт, деталізуючи показники у звітах. Враховуючи високий попит на електронних помічників, ринок різноманітний різними додатками, які індивідуально підлаштовуються під область діяльності компанії, можливості користувача, враховуючи різноманітність модулів та інструментів, як і цінової політики.
Програмне забезпечення дозволяє спростити щоденні робочі процеси керівництва та персоналу, справляючись із конкурентоспроможністю. Враховуючи багатий функціонал, прийнятну за бюджетом цінову політику, а також відсутність щомісячних внесків по абонентській платі, варто звернути увагу на розробку компанії «Універсальна система обліку». Програмне забезпечення має багатофункціональну панель управління з параметрами конфігурації, що індивідуально налаштовуються, вибірковими темами для заставки робочої панелі, мовами для взаємодії з контрагентами, шаблонами для швидкого виконання робочих процесів з управлінням документообігом і т.д. Також програмна будова пропонує злагоджену роботу всіх структурних підрозділів, підходячи під можливості користувача різного рівня, навіть новачка.
Створення програми з обліку клієнтів
Створення програми з обліку клієнтів передбачається при зверненні до розробників УСУ. При створенні програмного забезпечення розробники врахували всі побажання користувачів, які дозволяють використовувати утиліту по всьому світу, настроюючи для здійснення різнопланових бізнес-процесів у будь-якій організації, незалежно від сфери діяльності. При необхідності, відсутність відповідних модулів, за узгодженням із фахівцями, можливо буде в персональній формі створити їх за індивідуальним запитом. Універсальне програмне забезпечення створює для кожного користувача приємну атмосферу для щоденної роботи, поєднуючи всі структурні підрозділи для якісного управлінського контролю на дистанційній основі. Погодьтеся управляти єдиною мережею набагато зручніше, ніж отримувати зведення аналітичних звітів по кожному відділенню чи компаніям окремо.
Додаток передбачає можливість порівняльного аналізу, зіставляючи доходи та витрати за будь-який проміжок часу, виявляючи збільшення чи скорочення клієнтської бази, враховуючи причини догляду тощо. Додаток є багатофункціональним, розрахованим на багато користувачів, гарантує одноразовий вхід з ярлика на робочому столі, застосовуючи різні види робочих пристроїв, до яких відносяться стаціонарні комп'ютери, телефони, планшета, ноутбуки. Кожен робочий пристрій буде зареєстровано, як і працівники, для подальшого надання прав доступу до входу до системи. Реєстрація користувачів виконується швидко, зі створенням індивідуальних облікових записів, які щодня застосовуватимуться працівниками з метою виконання управління, контролю, аналітики та іншого. Передбачається також встановлення захисного пароля від облікового запису, забезпечуючи конфіденційну безпеку напрацьованої інформації користувачів. Також розголошення персональних даних суворо забороняється, враховуючи обмеження доступу сторонніх осіб, виключаючи виникнення різних недоліків, фальсифікації та витоку даних.
Програма обліку даних клієнтів
Програма обліку даних клієнтів дозволяє своєчасно реагувати на недоліки, пов'язані з людським чинником під час обслуговування, розрахунках, ведення документообігу, зіставлення наявності товарно-матеріальної цінності та іншого. Програмне забезпечення дозволяє комплексно управляти робочими процесами, аналізуючи діяльність персоналу. Як правило, напрацювання клієнтської бази зростає за рахунок залучення споживачів якісним сервісом обслуговування та реалізацією продукції вищого рівня, лояльним та індивідуальним підходом. Щоб сервісне обслуговування здійснювалася належним рівнем, необхідно аналізувати роботу персоналу, менеджерів і консультантів регулярно.
На виконання цих завдань, передбачається отримання зворотний зв'язок з відгуками і оцінками споживачів, які грунтуючись своєму досвіді, дозволяє виявляти недоліки з можливістю їх перетворення на плюси. Додаток дозволяє також вибудовувати робочі графіки, аналізуючи діяльність кожного підлеглого виходячи з фактичних показників виконаних дій, опрацьованого кількості годин, рівня кваліфікації, фіксуючи дані у табелях. На підставі загальних розрахункових показників фактичних заходів щодо кожного співробітника здійснюватиметься аналіз трудової діяльності з нарахуванням заробітної плати. При цьому можна не тільки підвищити дисципліну, але й регулювати взаємини керівництва з підлеглими, запобігаючи виникненню спірних питань. До зручності керівника організації, що управляє цілою мережею торгових приміщень, відділень, складів, пропонується застосування синхронізації всіх робочих пристроїв для відображення матеріалів в єдиному комп'ютері, розділяючи робочу панель кожного фахівця, бачачи окреме віконце на екрані монітора.
Програма для обліку клієнтів салону краси
Програма для обліку клієнтів салону краси передбачає можливість швидкої реєстрації, зміну перенесення записів, побудову графіків для майстрів, а також автоматично розраховуючи суму доходів та нарахування заробітної плати. кожному салоні краси необхідно стежити за чистотою, сервісом, що надається, і рівнем кваліфікації майстрів, для збільшення зацікавленості споживачів та повторних зверненнях. Щоб записи виконувались своєчасно, нарощуючи клієнтську базу, передбачається використання електронних графіків, фіксуючи суміжні режими роботи майстрів, відображаючи індивідуальні прайс-листи з відображенням послуг та можливих знижок.
Запис виконуватиметься адміністратором салону краси, вибираючи контрагентів з єдиного списку контактів бази CRM, за необхідності вносячи нові відомості щодо клієнтів, вибором необхідної послуги, майстрів, вказуючи у графіках час та дату. Також передбачається можливість зміни записів, переносячи їх швидко без додаткових втрат часу. Для зручності передбачається також виділення певних таблиць, осередків, віконець різними кольорами. Відомості майстрам будуть надані в електронній формі, а також зміни, які з повідомленнями повідомлять фахівця, для раціонального використання робочого часу. Додаток передбачає класифікацію контрагентів за категоріями, залежно від статусу звернень, обсягів принесеного прибутку, скасування записів або замовлень. Якщо ж відвідувач салону краси неодноразово скасовує запис по вибраних послугах, в системі автоматично фіксується інформація зі збереженням в окремому журналі, щоб при наступних зверненнях стягувалася передоплата, щоб запобігти повторним інцидентам з скасуванням, а також простоям роботи майстрів. Класифікуючи контрагентів, VIP покупцям надаватимуться додаткові привілеї.
Програма обліку клієнтів з манікюру
Програма обліку клієнтів за манікюром дозволяє зберігати портфоліо Nail стилістів, вести записи, виконувати розрахунки, надавати знижки та нарахування бонусів, виконувати бухгалтерський та складський облік. Для якісної роботи в будь-якій організації потрібен постійний контроль, що забезпечує дисципліною. Щоб робота здійснювалася ефективно, без простоїв, немає необхідності керівництву перебувати в кожному салоні персонально, для цих цілей проглядається встановлення камер відеоспостереження, які записують матеріали і зберігають у хмарі. Ефективне вивчення відео матеріалів дозволяє виявити недоліки з боку майстрів, а також відвідувачів салонів, регулюючи ті чи інші питання.
Додаток передбачає можливість раціонального розподілу робочого часу на виконання певних видів послуг, включаючи кваліфікацію NAIL стилістів на манікюр і педикюр, та інші додаткові послуги. У додатку вартість надання послуг з знижками, що додатково надаються, нарахування бонусних балів проводиться автоматично, використовуючи вбудований калькулятор. Під час розрахунків буде використано прайс-лист, включаючи відсоток знижки для певних покупців. Бонусні бали розраховуватимуться із загальної суми платежу, що нараховуються на бонусну картку контрагента. Даний вид заохочення, бонус, що нараховується, є ідеальним маркетинговим рішенням для залучення нових і утримання старих клієнтів, розвиваючи бізнес з використанням дисконтних карт. Крім цього, передбачається можливість використання подарункових сертифікатів, використання депозитів зі списанням коштів за підсумком виконання робіт.
Програма обліку клієнтів автосервісу
Програма обліку клієнтів автосервісу здійснюється швидко та ефективно, відображаючи дані у клієнтській базі з внесенням інформації щодо транспортних засобів. Вся інформація, по кожному транспортному засобу включаючи державний номер, об'єм двигуна, пробіг, наявність кузовних та ходових робіт, заміна комплектуючих, витратних матеріалів (масел, фільтрів, колодок, свічок) та інше відображатиметься і регулярно доповнюватиметься фахівцями вручну або автоматично. Грунтуючись на наявній інформації, співробітники автосервісу зможуть оперативно проводити діагностику авто, вносити доповнення під час огляду та подальшого ремонту. У системі буде відображено інформацію щодо нарахувань за роботу з кузова та ходової частини, приймаючи платежі у готівковій та безготівковій формі.
Крім надання ремонтних послуг автосервіс також може реалізовувати товари для транспортного засобу. У системі буде фіксуватися вся інформація щодо витратних матеріалів та комплектуючих авто, зі штрих кодами, вартістю, кількістю, наявністю чи завезенням на замовлення, описом, датою виробництва тощо. Також додається зображення для візуального оцінювання зовнішніх параметрів товару. У кожній компанії, за наявності товарно-матеріальної цінності, потрібно своєчасне виконання інвентаризації, яка при інсталяції програмного забезпечення виконуватиметься швидко, ефективно та автоматично, використовуючи взаємодію з високотехнологічним складським обладнанням. При цьому кількісний та якісний аналіз буде на належному рівні, стежачи не тільки за наявністю продукції, а й їх зберіганням. Знайти потрібну інформацію про статус наявності та місця зберігання товару досить легко, відображаючи в системі детальну інформацію для майстрів.
Програма обліку клієнтів клубу
Програма обліку клієнтів клубу забезпечує необхідною інформацією з прочитанням загальних параметрів, а також використання електронних карт і браслетів, ключів для входу. Програмне забезпечення оснащене ультрасучасними функціями, що дозволяють автоматизувати процес реєстрації учасників, відвідувачів клубів. Для фіксування дати та часу відвідування клубів, проглядається зчитування зовнішніх параметрів за допомогою ідентифікатора особи. При цьому немає необхідності адміністратору витрачати час на внесення даних у паперові абонементи, фіксуючи дату та час, все робиться автоматично. При наданні відвідувачам клубу шафок, електронних ключів теж будуть надані відповідно до їх платіжної системи.
Вся інформація по абонентам буде фіксуватися в окремому журналі, контролюючи статус занять, що використовуються і залишилися, заздалегідь нагадуючи відвідувачам про необхідність придбання наступного абонементу. Таким чином, системою можна аналізувати найбільш ходові види послуг, види сертифікатів, надаючи додаткові привілеї для постійних користувачів. Передбачається можливість використання мобільного додатка для зручного розрахунку та вказівки записів занять, фіксування платежів за абонементами, змінюючи напрямки та обираючи тренерів. Також у мобільному додатку, як і на сайті, соціальних мережах, можна стежити за новинами, ставити запитання в чатах та взаємодіяти з іншими абонентами. Для входу у додаток передбачається реєстрація в особистому кабінеті, фіксуючи персональні дані.
Програма обліку клієнтів фітнес клубу
Програма обліку клієнтів фітнес клубу забезпечує регулювання робочих процесів, планування групових та індивідуальних занять. За допомогою програмного забезпечення можна грамотно поєднувати записи, раціонально розподіляючи вільні зали. Відвідувачі фітнес клубу можуть звертатися за консультаціями до менеджерів, тренерів, використовуючи повідомлення або дзвінки. Для прийому вхідних дзвінків передбачається використання АТС телефонії, а також автовідповідача, швидко консультуючи з питань, що виникли. У разі потреби члени клубу можуть самостійно підібрати графіки розкладу занять фітнес клубу на сайті, у соціальних мережах, у мобільному додатку, надсилаючи заявку з фіксованим відображенням даних у системі. Як правило, перше пробне заняття надається безкоштовно для знайомства відвідувачів послугами центру, при наступних відвідуваннях фіксуючи відомості та здійснюючи записи на платній основі. Універсальне електронне забезпечення передбачає виконання прийому платежів у готівковій та безготівковій формі, через касу, бухгалтерію, а також при перерахування коштів через банківські послуги, онлайн термінали, QR.
Програми для обліку клієнтів та послуг
Програми для обліку клієнтів та послуг забезпечує не лише веденням записів та консультуванням, а й забезпечує аналітикою, зіставляючи продаж товарів із загальним обсягом доходів. Додаток передбачає можливість взаємодії з 1с системою, покращуючи дії бухгалтерії, швидко та якісно працюючи з документообігом. При виписці абонементів, реєстрації даних, формуванні звітів та документів, рахунків, актів та інших матеріалів передбачається застосування електронних шаблонів. При цьому співробітникам немає необхідності ручним набором здійснювати реєстрацію даних, спрощуючи та активізуючи робочі ресурси. Для зручного надання додаткової інформації щодо розташування адрес точок клубів, центрів, відділень використовуються масштабні карти. Також масштабні картки застосовуються для фіксування розташування служби доставки замовлень. Інформаційна система забезпечує якісним зберіганням безмежних обсягів матеріалів, які будуть доступні користувачам з умовами розмежування користувацьких можливостей за рівнями. Таким чином, щоб швидко вивести потрібну інформацію з єдиної інформаційної системи, доступне використання контекстної пошукової системи.
Завантажити програму обліку клієнтів
Завантажити програму обліку клієнтів досить легко і просто, не потрібно довго на встановлення або налаштування. Перед тим, як придбати ліцензовану версію програми, варто проконсультуватися зі спеціалістами, почитати відгуки користувачів, ознайомитися з модульним та інструментальним складом, безкоштовно скачати тестову версію. p align="justify"> Багатофункціональне програмне забезпечення внесе неоціненний внесок у розвиток бізнесу, враховуючи новітні технології, що забезпечують гарантією успіху. Ми з радістю готові надати додаткову інформацію з будь-яких питань, контактні номери телефонів та електронної пошти є на офіційному сайті. Щоб мати впевненість у завтрашньому продуктивному майбутньому, купуйте програмне забезпечення вже сьогодні.
Відео програми для обліку клієнтів
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для обліку клієнтів
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Торгівельні організації
Виробничі
компанії
Офісні підприємства
Державна
установа,
що працює
з населенням
Будівельні
компанії
Сервісний центр
Медичні
заклади
Ательє
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.