1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма лояльності для клієнтів

На думку 85 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма лояльності для клієнтів

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості системи CRM для створення програми лояльності для клієнтів

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Наша система буде нагадувати Вам про будь-яку важливу справу
    Нагадування

    Нагадування
  • Кожен працівник зможе планувати свою роботу, а керівник даватиме завдання та контролюватиме роботу усього персоналу
    Планування

    Планування
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
    E-mail

    E-mail
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Ви зможете швидко оцінити роботу ваших працівників з клієнтами, дізнатись які завдання затягуються або на якому етапі виконання вони знаходяться
    Аналіз роботи

    Аналіз роботи
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Універсальне програмне забезпечення оснащене сучасними функціональними рішеннями, що сприяють швидко та якісно розвивати бізнес будь-яких сфер діяльності;
  • При одночасному багатоканальному підключенні всіх працівників у системі, збоїв, гальмування не передбачається, приймаючи та опрацьовуючи необмежений обсяг інформаційних даних з автоматичним збереженням у хмарному просторі;
  • Для кожного користувача передбачаються певні посадові повноваження, рівень обов'язків та можливості використання конфіденційних матеріалів;
  • Виведення інформації виконується за допомогою контекстної пошукової системи, вбиваючи запит в електронне вікно;
  • Додаток сприяє класифікації всіх контрагентів, з веденням окремої бази CRM, доповнюючи наявну інформацію додатковими даними зі сторонніх сервісів, враховуючи побажання та привілеї кожного, відображаючи контакти та адреси для доставки, замовлення та записи на прийоми, взаєморозрахунки тощо;
  • Додаток передбачає виконання інвентаризації над вибірковою чи усією продукцією, використовуючи високотехнологічне устаткування, відбиваючи фактичні показники кількості залишків у номенклатурі;
  • Взаємодія з сервісами, сайтом, онлайн-магазинами, маркетплейсами, соціальними мережами, дозволяє розвинути бізнес із збільшенням зацікавленості потенційних замовників за межами певного регіону, реалізовувати продукцію дистанційно, оформляючи замовлення онлайн;
  • Консультація покупців проводиться за допомогою налаштування автовідповідача, а також використання функції телефонної АТС;
  • Контроль за внутрішніми процесами, аналізом зчитування звертання відділень, магазинів, виконується при встановленні камер відеоспостереження в режимі реального часу, передаючи та записуючи матеріали;
  • Зручна система здійснення безконтактних взаєморозрахунків при взаємодії утиліти з банками, платіжними терміналами, мобільними додатками, переказами QR у будь-якій грошовій одиниці з конвертуванням коштів національної валюти за курсом;
  • Керівник зможе приймати раціональне рішення щодо подальшої діяльності управління бізнесом при систематичному формуванні та отриманні фінансово-аналітичних звітів;
  • Доступно об'єднання всіх відділень, регулюючи кожне та аналізуючи загалом діяльність з розрахунком доходів та витрат;
  • Усі заявки будуть детально фіксовані в електронному журналі, які в порядку черговості виконуються та аналізуються за швидкістю та якістю виконання;
  • При записах відвідувачів, адміністратори або менеджери можуть швидко здійснювати записи, як і самі клієнти, використовуючи реєстрацію на сайті, в мобільному додатку чи соціальних мережах, використовуючи електронні журнали з веденням вільних вікон, вибираючи необхідні послуги, фахівців, розраховуючи загальну суму платежу з урахуванням знижки чи акції;
  • Знижки для постійних покупців передбачаються у певному розмірі, з можливістю формування окремих прайс-листів для привілейованих покупців, здійснюючи калькуляцію автоматично електронним калькулятором.

Програма лояльності для клієнтів

Програма лояльності для клієнтів передбачає надання найвищого рівня сервісного обслуговування, враховуючи індивідуальні побажання кожного для грамотної взаємодії на тривалій основі. ходових видів послуг та товарів, з наданням за смачною ціною. програма може поєднувати не тільки базові можливості у вигляді обліку, управління, але й доповнюючи контролем, використанням сучасних маркетингових рішень, що вдосконалюють діяльність бізнесу. підібрати варту утиліту, яка буде відповідати всім побажанням. Система Обліку» є однією з кращих розробок, враховуючи широкі можливості представленого функціоналу з різноманітністю модулів та інструментів, що також задовольняє побажання підприємців приємною вартістю, що не впливає на великі фінансові витрати.

Програмне забезпечення універсально, високотехнологічно, передбачає роботу не тільки просунутих користувачів, а й новачків, які легко можуть освоїти принципи роботи в системі з оперативним налаштуванням параметрів конфігурації. Для користувачів у системі передбачається широке розмаїття не тільки модулів та інструментів, шаблонів для роботи з документообігом, а й дизайнів тем для налаштування робочої панелі, мов для подальшої взаємодії з іноземними контрагентами. У разі встановлення ліцензованої версії на кожен робочий пристрій користувачі будуть входити в систему за допомогою ярлика на робочому столі. Вхід здійснюється з персонального облікового запису, що створюється під час реєстрації працівника, вносячи індивідуальні відомості з трудовою діяльністю та подальшим веденням контролю та обліку. Додаток передбачає багатоканальне підключення всіх працівників структурних підрозділів, забезпечуючи командним духом із взаємодіючим обміном інформаційними повідомленнями. Таким чином, немає необхідності витрачати час на пошук необхідної інформації, що загальмовує обслуговування потенційних замовників, знижує обсяги продажу та як наслідок відбивається на прибутковості компанії.

Як створити програму лояльності для клієнтів

Як створити програму лояльності клієнтам? Програмне забезпечення дозволяє регулювати робочі процеси при наданні послуг та продажу товарів. Для забезпечення стійкої конкурентоспроможності, а також підвищення лояльності контрагентів пропонується використання сучасних маркетингових стратегій, виділяючи привілейованих покупців з нарахуванням бонусних балів та поданням додаткової знижки при постійних покупках. Також бонусні нарахування, знижки надаватимуться під час рекламування пропозицій компанії у вигляді сарафанного радіо, тобто. ділячись порадами та відгуками, покупці отримуватимуть додаткові бали, які накопичуватимуться та надалі використовуватимуться при наступних оплатах за замовлення.

У додатку буде фіксуватися детальна інформація щодо наданих послуг, реалізованої продукції, контрагентів, що постійно звертаються, розраховуючи загальний принесений прибуток за будь-який проміжок часу для подальшого зчитування та надання додаткових привілеїв. Таким чином, покупці прагнутимуть робити покупки частіше, на більшу суму. Програмне забезпечення передбачається як роботи співробітників організації, а й контрагентів, які можуть самостійно реєструватися із внесенням персональних відомостей, які у подальшому використовуватимуться під час оформлення замовлень, доставки, зв'язку тощо. За допомогою використання сторонніх сервісів контрагенти зможуть не тільки взаємодіяти з працівниками (консультантами, менеджерами, адміністраторами), а й стежити за новинами, вигідними акційними програмами, знижками та ін. Досконала розробка надає безліч можливостей, які можуть бути використані у будь-якій сфері діяльності, автоматизуючи щоденні процеси з автоматизацією робочих ресурсів.

Програми лояльності для постійних клієнтів

Програми лояльності для постійних клієнтів передбачають унікальні можливості з використанням подарункових сертифікатів, дисконтних карток. , передбачаючи об'єднання всіх відділень, складів, магазинів разом, формуванням єдиних аналітичних звітів про виконану роботу персоналу, прибутки та збитки. На підставі аналітичних і статистичних показників звітної документації, керівник зможе виважено приймати раціональні рішення для подальшого регулювання та управління бізнесом. , передаючи повідомлення з інформаційними даними внутрішньої мережі, задля забезпечення оперативного обслуговування контрагентів, поліпшення якісних показників.

При вході співробітника в систему фіксуватимуться фактичні дії, що здійснюються щодня. Наприклад, на підставі зчитування загальних показників виконаних робіт, опрацьованої кількості часу відповідно до графіків, що формуються, співробітникам виплачуватиметься заробітна плата. Також передбачається поділ не лише трудових обов'язків, а й рівня повноважень, особливо під час використання конфіденційних матеріалів. Таким чином, при виведенні інформації, системою звітуватиме рівень доступу користувача, забезпечуючи якісною збереженням матеріалів. Хмарне сховище має об'ємну операційну пам'ять, що зберігає необмежені обсяги матеріалів, які надійно зберігатимуться у незмінному вигляді на тривалий термін. Інформаційні дані в необмеженому обсязі, а також у форматах Word і Excel, що підтримуються, будуть надійно збережені у звичайному просторі. При цьому варто відзначити унікальну можливість відсутності необхідності постійного введення вже наявної інформації, при автономному заповненні документації, таблиць, журналів та графіків за рахунок імпорту та експорту відомостей. При цьому співробітники не будуть обтяжені необхідністю виконання рутинних завдань з операціями, що повторно виконуються.

Яка програма лояльності для b2b клієнтів

Яка програма лояльності для b2b клієнтів передбачає зчитування контактної інформації зі сторонніх сервісів, доповнюючи вже наявну базу. -аркуш на послуги та товари, в системі буде фіксуватися загальна кількість замовлення, з автоматично перерахунком виходячи з розміру знижки та підсумкової суми платежу. безготівковій формі через перерахування з розрахункових рахунків, оплачуючи QR, через банки, платіжні термінали. При онлайн платежах передбачається можливість прийому будь-яких світових валют з конвертацією грошових коштів на національну валюту за курсом банку. Таким чином, покупцям немає необхідності навіть виходити з дому, здійснюючи замовлення в онлайн режимі.

Для вибору відповідних послуг, товарів передбачається також використання мобільного додатка, сайту, онлайн магазину, маркетплейсу, соціальних мереж. У додатку є масштабні карти, які можна налаштувати для доставки замовлень покупцям, вказую точні адреси з розрахунком маршрутів і тривалості виконання цієї операції. Передбачається можливість фіксування всіх замовлень, ведучи окремий журнал із загальними відомостями, номерами замовлення, загальною сумою, районами, регульованими роботами штатних та позаштатних кур'єрів, виділяючи доставлені номери замовлень та перебувають у режимі очікування. Також передбачається швидке реєстрування відвідувачів за обраними послугами, використовуючи електронні журнали зі швидким відображенням дати та часу записів, зазначенням обраних послуг, спеціалістів, із попереднім розрахунком загальної суми платежу. Інформація щодо наданої продукції або послуг буде фіксуватися в прайс-листі, із загальними відомостями про наявність, загальну кількість, назву та опис, штрих коди, вартість, додаючи зображення для реального знайомства споживача із зовнішніми параметрами, доповнюючи відомості датою виготовлення та терміном придатності. Якщо певні позиції товару відсутні в наявності, клієнт може забронювати цю позицію з отриманням повідомлення та подальшого оформлення.

Як розробити програму лояльності для клієнтів

Як розробити програму лояльності для клієнтів? Автоматизована програма дозволяє забезпечити лояльністю за рахунок аналізу якості сервісного обслуговування, отримання зворотного запису з записом розмов і веденням чатів. зворотного зв'язку з оцінками якості сервісного обслуговування. з варіантів аналізу є відправка SMS повідомлень з отриманням оцінок за послугами, що надаються, та реалізованої продукції. з питань, при цьому економлячи робочий час фахівців. абонентів, в системі буде вважатися контактна інформація за номерами телефонів, надалі відображаючи на екрані монітора робочого пристрою детальну інформацію по абоненту, відповідаючи на вхідний дзвінок, при підготовленій розмові, звертаючись на ім'я, що також підвищує лояльність споживачів, формуванням позитивного сприйняття. дозволяє позначити спеціальні умови для привілейованих клієнтів, звертаючи увагу на їхню цінність для компанії.

Знижки можуть сумувати з пропозиціями щодо акції для постійних покупців, що знову ж таки не залишить байдужим нікого. Також для покращення якості роботи всіх підрозділів передбачається встановлення відеоспостереження для подальшого відстеження дій у реальному часі на віддаленій основі. Пропонується також використання ультрасучасних опцій, таких як ідентифікатор особистості. При вході контрагентів у відділення, магазини, система визначатиме, ідентифікуватиме особу, з подальшим аналізом відвідуваності. Крім того, на підставі аналітичних показників оборотності, можливо визначати найліквідніші точки, зіставленням з витратами та доходами. Під час створення додаткових можливостей ви удосконалюйте робочу діяльність бізнесу. Наприклад, при взаємодії з додатковим високотехнологічним обладнанням можна вдосконалювати облік товарно-матеріальних цінностей, своєчасно заповнюючи запаси або утилізуючи неліквідні найменування. Вся інформація щодо продукції буде фіксуватися в прейскуранті, з інвентаризацією, що автоматично виробляється, застосовуючи складське обладнання. При цьому немає необхідності витрачати час на попередню підготовку, розподіл ресурсів та обов'язків між співробітниками, без необхідності залучення персоналу практично повністю, виключаючи вплив людського фактора.

Програмне забезпечення стежитиме за фактичним залишком товарно-матеріальної цінності, виключаючи простої з можливим автоматичним закупівлею ліквідної продукції. Більше немає необхідності ламати голову над тим, як розробити програму для лояльності контрагентів. Розробники компанії УСУ все продумали і зробили це за вас, представляючи вашій увазі унікальну розробку, якою можливо користуватися в будь-який час, у будь-якій частині світу, передбачаючи доступ необмеженому числу користувачів, які одночасно здійснюють робочі процеси, без уповільнення та гальмування софту. Автоматизоване програмне забезпечення сприяє не лише утриманню постійних замовників, а й залученню нових, взаємодіючи зі сторонніми сервісами для розміщення реклами з мінімальними ризиками та вкладеними фінансовими коштами. При цьому програмне забезпечення дозволяє раціонально розраховувати загальну суму доходів, собівартість продукції та послуг з нарахуванням додаткових відсотків, надаючи знижки, бонуси для покупців. Враховуючи весь спектр функціональних можливостей, варто також виділити і ведення бухгалтерського обліку, який при інтеграції з 1С системою спрощено, без необхідності фахівцям переходити із системи в систему, повторно здійснювати виконані операції і т.д. Фінансово-аналітичні звіти завжди будуть у доступі керівництва. Конфігурації програми різноманітні.

CRM для підвищення лояльності клієнтів

Універсальна утиліта CRM для підвищення лояльності клієнтів передбачає ведення окремої бази з внесенням інформації, що вже є, а також регулярно доповнюваної, включаючи зчитування зі сторонніх сервісів контактної інформації, для розширення бази. У єдиній інформаційній базі CRM буде внесена інформація з контактами, датою народження замовників, відомостями щодо замовлень та взаємодії, взаєморозрахунками, запланованими заходами (записи на прийоми, доставки тощо), пропонуючи скани документів, фотографії. При використанні контактних відомостей, контрагентам буде надсилатись інформація за допомогою SMS, WhatsApp, Viber, E-mail повідомлень, з привітаннями, повідомленнями, нагадуваннями та іншим. У програмі можна налаштувати автоматичне виконання різних завдань, використовуючи планувальник, вказуючи дату і час, операцію.

У міру виконання тих чи інших завдань, додаток буде подавати звіт про зроблену роботу. за проблемними вестимуться записи та оформлятимуться замовлення за попередньою передоплатою. Автоматизовані додатки є зручним рішенням для виконання найскладніших завдань, з чим ви можете самостійно ознайомитися на власній справі, протестувавши демонстративну версію, завантажуючи в безкоштовному режимі. на регіональному рівні.

Зовнішній вигляд програми

Програма лояльності для клієнтів

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити CRM-програму для збільшення лояльності клієнтів

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватись:

  • Торгівельні організації

    Торгівельні організації
  • Виробничі компанії

    Виробничі
    компанії
  • Офісні підприємства

    Офісні підприємства
  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює
    з населенням
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Медичні заклади

    Медичні
    заклади
  • Ательє

    Ательє
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.