1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік замовлень клієнтів

На думку 130 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік замовлень клієнтів

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості CRM системи для обліку замовлень клієнтів

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Наша система буде нагадувати Вам про будь-яку важливу справу
    Нагадування

    Нагадування
  • Кожен працівник зможе планувати свою роботу, а керівник даватиме завдання та контролюватиме роботу усього персоналу
    Планування

    Планування
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
    E-mail

    E-mail
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Ви зможете швидко оцінити роботу ваших працівників з клієнтами, дізнатись які завдання затягуються або на якому етапі виконання вони знаходяться
    Аналіз роботи

    Аналіз роботи
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Додаток має широкий асортимент можливостей, які підходять будь-якій організації;
  • Контролювати роботу всередині відділень, реально камерами стеження;
  • Доступний управлінський контроль праці з виплатою щомісячного окладу;
  • Калькуляція провадиться калькулятором автоматично, вказуючи алгоритми дій;
  • Регулювання робочих процесів із побудовою графіків, аналізом виконання завдань;
  • Взаємодія та обмін інформаційними повідомленнями між користувачами;
  • Віддалений вхід із різних робочих пристроїв;
  • Допомога бухгалтерії при інтеграції з системою 1, швидко виконуючи фінансові операції з веденням документообігу;
  • Окрема інформаційна клієнтська база забезпечує актуальними даними по контрагентам;
  • Надсилання інформаційних повідомлень голосовими, текстовими повідомленнями на мобільні оператори, пошту;
  • Зберігання інформації у хмарному сховищі, виводячи дані контекстним пошуковою системою;
  • Взаєморозрахунки здійснюються готівкою, безготівковими коштами;
  • Взаємодія із маркетплейсами, онлайн-магазинами, соціальними мережами;
  • Демонстративна версія допоможе ближче познайомитись із функціоналом;
  • Взаємодія із високотехнологічним обладнанням допоможе автоматизувати процес інвентаризації, контролю.

Облік замовлень клієнтів

Облік замовлень клієнтів на сьогоднішній день здійснюється не просто в таблиці Excel, в системі СRM, впорядковуючи дані з регулярним внесенням доповнень. На підставі аналітичних показників збільшення чи скорочення обсягів продажів, можливо надалі розпланувати діяльність компанії з маркетинговими стратегіями, зміною прейскуранту та номенклатури загалом. Заявки у різних компаніях можуть здійснюватися як offline, і online, що дозволяє розширити базу контрагентів з наданням привілеїв постійним покупцям. У додатку можна регулювати знижки, що надаються, встановлювати акції на певні категорії продукції та послуги, контролювати закупівлю ліквідних позицій і розпродаж неліквідних найменувань. За допомогою сучасних розробок з метою поліпшення бізнес-процесів будь-якого виду діяльності компанії, передбачається впровадження додатків для вдосконалення заходів.

Як вести облік клієнтів та замовлень

Як вести облік клієнтів та замовлень ви можете проаналізувати за допомогою вивчення відео матеріалів, проконсультуватися зі спеціалістами, але ефективніше встановити спеціалізоване програмне забезпечення, яке допоможе вам структурувати робочі процеси, автоматизувати роботу та при цьому оптимізувати споживання ресурсів. При виконанні моніторингу ринку відразу визначається лідер з представлених розробок, якою є утиліта від компанії «Універсальна Система Обліку». Програмне забезпечення має зручний функціонал, що підходить під користування навіть початківцю, без тривалих процесів навчання, освоєння, налаштування конфігурацій, має барвисте меню всього з трьома розділами «Модулі», «Інструменти», «Звіти». Зручність програмного забезпечення полягає у простоті та автоматизації, підходить під будь-який вид операційної системи, пристрої-комп'ютери, смартфони, планшети. Таким чином, користувачі будуть забезпечені мобільністю, вільно пересуваючись для вирішення різноманітних завдань.

Програма для обліку замовлень та клієнтів

Програма для обліку замовлень та клієнтів передбачає можливість автоматизації введення реєстраційних даних з можливістю подальшого використання наявних відомостей для заповнення під час роботи всієї документації зі звітністю. Програмне забезпечення розроблено з метою покращення якісних показників ведення бізнесу в цілому, регулюючи управлінський контроль, аналізуючи дані щодо контрагентів із формуванням окремої бази, а також ведучи фінансову аналітику. Кожен співробітник при персональній реєстрації в системі буде забезпечений новоствореним обліковим записом, який буде захищений логіном та паролем для забезпечення збереження конфіденційних матеріалів, напрацьованих під час щоденної діяльності. Вхід у систему відтворюється з ярлика робочому столі, кожним працівником в індивідуальному режимі, без надання персонального доступу стороннім користувачам. Налаштування облікового запису кожному користувачеві надається в індивідуальній формі, з можливістю підбору необхідного модульного складу, інструментів, шаблонів для майбутньої роботи з документообігом, вибору іноземних мов для взаємодії з іншомовними контрагентами. Передбачається широкий сортимент різних найменувань тем для облаштування заставки робочої панелі, які можна змінювати в залежності від настрою, сезонності тощо.

Програма для обліку клієнтів та замовлень безкоштовно

Програма для обліку клієнтів та замовлень безкоштовно передбачає лише обмежений формат. Не варто помилково вважати, що у безкоштовному режимі ви отримаєте повноцінну ліцензовану версію програмного забезпечення. Безкоштовний сир лише в мишоловці. За бажання проаналізувати функціональні можливості і звичайно ж скористатися демонстративною версією, яка є абсолютно доступною та безкоштовною. Але при придбанні електронного помічника, абсолютно безкоштовно вам можуть надати лише обмежену версію утиліти, тому не варто піддаватися на прийоми шахраїв, купуючи цей додаток.

Тому що надалі доведеться вкласти чимало коштів, сил і нервів на розширення функціоналу, відновлення інформаційних даних і т.д. .Працюючи зі звітними документами працівникам більше немає необхідності вручну на паперах вносити дані, система виконає це автоматично, передбачаючи наявність необхідної інформації, зберігається в хмарі. Виведення інформації з хмарного простору здійснюється швидко, протягом декількох хвилин при внесенні в електронне вікно запиту.

Додаток для обліку клієнтів та замовлень

Додаток для обліку клієнтів і замовлень дозволяє фіксувати періодичність заявок, що подаються, розраховувати загальний принесений прибуток за певний проміжок часу, проводити порівняльний аналіз і планувати подальші маркетингові дії. Найбільш ефективним методом для залучення нових, потенційно платоспроможних покупців, а також утримання старих покупців здійснюється при наданні знижок, нарахування бонусних балів. Зручним форматом збільшення обсягів продажу є надання бонусних балів при поділі з друзями, родичами, з колегами знижки, інформації про вигідні додатки, товари тощо. Також у програмі буде фіксуватися інформація про те, звідки прийшли нові покупці з огляду на розміщення реклами в соціальних мережах, сарафанне радіо тощо.

У додатку буде фіксуватися детальна інформація, яка буде використовуватися фахівцями. Інформація може надаватися для аналізу у діаграмах, графіках, табличних даних. Крім форматів Word і Excel, програмне забезпечення здатне використовувати в роботі графічні зображення. Для розширення горизонтів, збільшення зацікавленості в послугах і товарах, що надаються, передбачається використання розміщення інформаційних даних на сторонніх платформах, у соціальних мережах, викладаючи продукцію на маркетплейсах, в онлайн магазині, на сайті. Також для зручності передбачається використання мобільного додатку, в якому контрагенти можуть самостійно зареєструватися, налаштувати параметри конфігурації, стежити за стрічкою новин, вибрати пропозиції з оформленням заявок, що цікавлять, оформляючи доставку і проводячи розрахунок у готівковій або безготівковій формі.

Система обліку замовлень та клієнтів

Система обліку замовлень та клієнтів забезпечує злагоджену роботу всіх структурних підрозділів, об'єднаних в єдину мережу для якісного управлінського контролю керуючим бізнесом. Погодьтеся, досить зручно отримувати аналітичні звіти по всьому бізнесу, ніж у кожному відділенні, отримуючи порівняльний аналіз за вибрані проміжки часу. Програмне забезпечення дає можливість як вести управління над реалізацією, аналізом контрагентів, а й передбачуваної аналітикою робочої діяльності, зіставлення загальних обсягів відвідувань торгових точок, магазинів, відділень тощо.

Тому з метою поліпшення якості робіт, деталізації фактичних дій усередині всіх відділень розглядається установка камер стеження, які в режимі реального часу записуватимуть відео з подальшою передачею на головний комп'ютер. і т.д. Також для покращення якості робіт передбачається також ідентифікація особи, яка дозволяє фіксувати прихід та догляд не тільки фахівців, але і відвідувачів, при необхідності обмежуючи доступ. Універсальне програмне забезпечення передбачає також з метою безпеки та автоматизації використання електронних карток, браслетів, QR, ідентифікуючи кожного. електронному форматі необхідну інформацію з можливістю зміни та сповіщення про це спливаючими повідомленнями на робочий екран монітора фахівців.

Облік заявок клієнтів

Облік заявок клієнтів буде здійснено автоматизовано, приймаючи запити з присвоєнням номера та дати, в режимі послідовності, виконуючи та відстежуючи статус, якість робіт та строки виконання. Таким чином, жоден запит не буде втрачено, своєчасно виконано, надалі фіксуючи якісні показники для підвищення рівня сервісного обслуговування. Заявки від контрагентів можуть надходити в онлайн або офлайн форматі, використовуючи телефонну

Програма для формування заявок для клієнтів

Програма для формування заявок для клієнтів передбачає використання шаблонів анкет, які зразки заповнюються фахівцями. Покупці, використовуючи різні сервіси, мобільний додаток можуть самостійно підібрати необхідні послуги, відповідні товари, враховуючи прайс-лист, що актуально надається, з усіма найменуваннями, що класифікуються за категоріями. У прайс-листі буде фіксуватися інформація по всьому асортименту, з кодами товарів, артикулами, вартістю, загальною кількістю залишків, назвами, описом, для відображення зовнішніх характеристик, додаючи картинку, доповнюючи також додатковими відомостями про терміни виготовлення та зберігання. Для зручності передбачається час доставки, що фіксується, за вказаними адресами на географічних картах. Географічні карти будуть використані не тільки для фіксування адрес магазинів, відділень, але і для доставки, вказуючи місцезнаходження кур'єрів. Передбачається відправка SMS повідомлень із посиланням на відстеження кур'єра за часом доставки продукції. Програмне забезпечення сприяє автоматизації всіх робочих процесів, включаючи калькуляцію, яку виробляє електронний калькулятор з наявністю внесених алгоритмів для подальших розрахункових операцій.

Облік замовлень та клієнтів безкоштовно

Облік замовлень та клієнтів безкоштовно відтворюється автономно у тестовому режимі. Автоматизоване програмне забезпечення передбачає можливість не лише здійснення продажу товарів та послуг, а й повернення. На підставі рахунків та чеків про оплату, накладних, можна швидко зробити повернення коштів або обмін товару. При частих поверненнях можна виявити проблемні позиції продукції, що відображаються в окремому журналі. Також при приватних зверненнях, поверненнях, скасуваннях записів, контрагенти потраплятимуть до окремого журналу, для подальшого зчитування персональних даних при оформленні доставки. При повторних зверненнях проблемних покупців система буде стягувати передоплату, для виключення простоїв під час скасування записів на прийоми або повернення продукції, очікування доставки і т.д. Оформлення покупців здійснюється швидко, оперативно відображаючи дані з бази CRM, реєструючи до обраних фахівців, майстрів, відображаючи в календарі дату і час з обраними послугами.

Програма замовлення для клієнтів

Програма замовлення для клієнтів передбачає спрощену систему з метою покращення оформлення. Якщо ж необхідна інформація щодо контрагентів відсутня, то дані реально швидко внести з наявністю анкети. Для надання необхідної інформації контрагентам, передбачається автоматизація направлення інформаційних повідомлень на пошту, у вигляді SMS, WhatsApp, Viber, в єдиній або вибірковій формі. інформуванням про нарахування бонусів, знижки та ін. Автоматизована програма підтримує роботу дисконтних карток з нарахуванням бонусних балів з метою використання при внесенні платежів наступних запитів.

Програма для ведення замовлень

Програма ведення замовлень клієнтів передбачає використання таблиці Excel, і навіть електронних журналів. Всі замовлення можуть оформлятися в онлайн форматі, в інтернет магазинах, маркетплейсах, швидко компонуючи продукцію з автоматизацією оформлення та відправлення. Дані щодо покупців фіксуватимуться в системі, здійснюючи доставку як на території регіону, так і за межами, доставляючи замовлення по всьому світу. Контрагенти можуть відтворювати оплату кур'єру при доставці замовлень, а також касирам у магазинах або відділеннях організацій, у безготівковій формі переказу грошових коштів з банківських рахунків, QR-кодами, перерахуваннями через термінали після оплати. Універсальне програмне забезпечення передбачає можливість взаємодії з банківськими сервісами, приймаючи та конвертуючи грошові одиниці у будь-якій валюті. Таким чином контрагенти з різних країн зможуть користуватися платіжною системою без проблем. Взаємодія з маркетплейсами, враховуючи великі обсяги поставок при скасуванні замовлень, передбачається необхідність якісного контролю кількісних показників залишків.

Облік товару та клієнтів

Облік товару та клієнтів здійснюється грамотного докладання при використанні окремих карток, що відображаються в актуальних відомостях. У додатку передбачається можливість бронювання відсутніх позицій товарів, своєчасно повідомляючи повідомлення про вступ. Додаток передбачає контроль за якісним зберіганням товарно-матеріальної цінності, виробляючи здійснення деталізації у автоматичному форматі. З огляду на можливість інтегрування з високотехнологічним обладнанням передбачається автоматизація виконання інвентаризації як вибірково, так і над усім асортиментом. Тому немає необхідності розподіляти робочі обов'язки, планувати цю операцію із зупиненням діяльності підприємства. За підсумками виконання інвентаризації система представить звіт про виконану роботу з фактичним відображенням кількісних показників кожної позиції товару в номенклатурі. Також передбачається стеження за термінами придатності, виключаючи факти прострочення продукції, що швидко псується, оперативно списуючи та заповнюючи запаси.

Облік клієнтів та продажів

Облік клієнтів та продажів дозволяє раціонально оцінювати загальну картину діяльності компанії, приймаючи подальші рішення щодо вибудовування бізнес-процесів для подальшого розвитку бізнесу. Для покращення якісних показників передбачається формування надання звітної відомості керівництву, для детального вивчення внутрішніх процесів із подальшим раціональним плануванням робіт. Додаток досить легко виконувати аналіз зацікавленості контрагентів у послугах і товарах, що надаються, відображаючи всі показники в системі. Наприклад, при роботі фітнес клубу, керуючий зможе бачити динаміку попиту на певні види послуг та напрямків, аналізувати дані щодо заповнюваності залів, використовуючи бонусну систему та акції для заповнення вільних центрів і т.д. Також підсумовуючи різні програми можна збільшити загальний розмір чека за рахунок підвищення зацікавленості. Наприклад, для гарантії заповнюваності фітнес клубів передбачається вигідна пропозиція на абонементи від трьох місяців до року, таким чином, гарантуючи регулярне відвідування залів. Також спорт добавки та інвентар можуть бути реалізовані при підсумовуванні з абонементами.

Облік клієнтів інтернет магазину

Облік клієнтів інтернет магазину дозволяє аналізувати дані щодо відвідуваності, переглядів, включаючи оформлені замовлення та доставку, а також відкладені, повернення. У додатку буде фіксуватися вся інформація щодо покупців інтернет магазинів. При відкладених покупках система буде зчитувати детальну інформацію, регулярно нагадуючи контрагентам про незавершені угоди, що закінчуються позиціями товарів на сайті і т.д. Також для залучення більшої уваги передбачається додаткове надання привілеїв у знижках, акціях та бонусних нарахувань балів. Автоматизоване програмне забезпечення дозволяє оптимізувати робочий час фахівців, виконуючи практично всі завдання оперативно, ефективно та якісно. Для покращення якості роботи передбачається ведення окремої клієнтської бази для всіх покупців, з внесенням контактів, адрес для доставки, оформленням замовлень та очікуваних сплат, відгуків та рейтингів, наявних знижок, бонусних нарахувань балів. Для розширення клинської бази передбачається використання функції «грабера», з якої, зі сторонніх сервісів буде рахована контактна інформація класифікаційна за певними параметрами.

Облік доставки товару клієнту

Облік доставки товару клієнту дозволяє аналізувати статус роботи співробітників кур'єрської служби, бачачи дату та час доставлених заявок та перебувають у процесі очікування. Багатозадачна програма дозволяє регулювати різні питання, виконувати будь-яку складність. Кур'єри при доставці заявок будуть вважати QR-коди, що відображаються на товарі для фіксування даних, що надходять автоматично до бази. Щоб більше дізнатися про програму, можливості, попередньо вибрати модулі та інструменти, що підходять під ваш вид бізнесу, варто проконсультуватися зі спеціалістами, звернувшись за номерами телефонів для зв'язку, вказаними на сайті, скористатися встановленням безкоштовної демонстративної версії. Раді вашій зацікавленості та сподіваємося на продуктивну співпрацю, будемо чекати вашого звернення.

Зовнішній вигляд програми

Облік замовлень клієнтів

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити програму для ведення обліку замовлень клієнтів

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватись:

  • Торгівельні організації

    Торгівельні організації
  • Виробничі компанії

    Виробничі
    компанії
  • Офісні підприємства

    Офісні підприємства
  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює
    з населенням
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Медичні заклади

    Медичні
    заклади
  • Ательє

    Ательє
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.