1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для роботи з клієнтами

На думку 78 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для роботи з клієнтами

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості системи CRM для роботи з клієнтами

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Наша система буде нагадувати Вам про будь-яку важливу справу
    Нагадування

    Нагадування
  • Кожен працівник зможе планувати свою роботу, а керівник даватиме завдання та контролюватиме роботу усього персоналу
    Планування

    Планування
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
    E-mail

    E-mail
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Ви зможете швидко оцінити роботу ваших працівників з клієнтами, дізнатись які завдання затягуються або на якому етапі виконання вони знаходяться
    Аналіз роботи

    Аналіз роботи
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Автоматизована програма представлена за вигідною ціною з відсутньою абонентською платою, з безліччю бонусів при придбанні ліцензованої версії, до яких належить двогодинна технічна підтримка;
  • Додаток пропонує можливість багатоканального підключення всіх співробітників різних підрозділів, об'єднаних в єдину мережу для якісного та ефективного управління керівництвом;
  • Багатоканальний формат гарантує якісну роботу всіх співробітників, які взаємодіють по внутрішній мережі для передачі повідомлень із необхідною інформацією;
  • Права доступу кожного працівника будуть визначені залежно від посадового становища;
  • Контролювати діяльність усередині відділень, складів, на касах, у бухгалтерії реально за допомогою відео стеження, в даний час зчитуючи та зберігаючи матеріали;
  • Користувачі зможуть автоматизувати процес ведення документообігу з автоматичним створенням необхідних файлів та заповненням за зразками;
  • Координація робочої діяльності над штатними та позаштатними співробітниками виконується з урахуванням автоматичного створення графіків та подальшого обліку заробітної плати, виходячи з фактичних показників виконаних обсягів завдань, доставок, опрацьованого часу;
  • За всіма контрагентами вестиметься єдина база CRM з фіксуванням ім'ям, контактних телефонів та адрес пошти, бонусних та платіжних карток, сертифікатів, знижок, платежів та заборгованостей, пропонованих сканів звітів та фотографій;
  • Використання контрагентів, що зберігається в базі фотографії, дозволяє автоматично ідентифікувати особистість, при необхідності обмежуючи доступ для проблемних відвідувачів;
  • Розрахунок загальної суми платежів здійснюється за допомогою використання прейскуранту, що задаються алгоритмів з розрахунком знижок для нових та постійних клієнтів;
  • Для виконання безконтактної оплати пропонується використання прив'язаних платіжних карток та депозитів, зчитування QR-кодів, перерахування коштів з розрахункових рахунків, через пост термінали та банківські послуги;
  • Утиліта гарантує можливість автоматизації всіх бізнес-процесів, включаючи бухгалтерський облік, який буде виконуватися при інтеграції з 1С системою, надаючи можливість доступу до всіх фінансових операцій у будь-який час з формуванням аналітичних звітів;
  • Інформаційні дані надаються користувачам за допомогою запитів, що вводяться у віконце контекстного пошуковика;
  • При виявленні ліквідності продукції та послуг доступно підвищити обсяги продажу, заповнюючи відсутні найменування товарів з урахуванням контролю термінів придатності;
  • Інформація щодо товарно-матеріальної цінності буде фіксуватися в номенклатурі, відображаючи дані щодо дати виготовлення та термінів зберігання, з назвою та описом, загальними характеристиками, вартістю, заходами зберігання, картинкою;
  • Виконання різнопланових завдань під час інтеграції з автоматизованим та високотехнологічним складським та касовим обладнанням, сторонніми сервісами, соціальними мережами тощо.

Програма для роботи з клієнтами

Програма для роботи з клієнтами продуктивно відбивається на діяльності компанії, надаючи продажі послуг та товарів. На сьогоднішній день програми розроблені з метою оптимізації робочих ресурсів, допомагаючи не тільки керівництву, а й усім членам компанії взаємодіяти з метою єдиного продуктивного майбутнього, керуючи та контролюючи робочі процеси із веденням обліку та документообігу. Додаток, як правило, в індивідуальній формі підбирається кожним користувачем з огляду на широкий асортимент пропозицій на ринку. Попередньо, щоб проаналізувати ринок, підібрати додаток з урахуванням широкого функціоналу, безмежних можливостей, варто витратити чимало часу і сил. Але праці винагороджуються наступним успішним управлінням бізнесом, з збільшенням капіталу.

Отже, при виборі програмного забезпечення, перш за все, варто пам'ятати про власний бізнес, нюанси та прогалини в роботі, які необхідно заповнювати. Також варто зіставляти бюджетні кошти. Багато підприємців помилково припускають, що програмне забезпечення при розширеному функціоналі має коштувати дорого, але це зовсім не так. Звертаємо вашу увагу на програмне забезпечення від компанії «Універсальна система обліку». Додаток є доказом того, що при розширеному функціоналі цінова політика може бути доступною, без абонентської плати, що також скорочує витрачання бюджетних коштів. Утиліта підходить під управління усіма сферами діяльності бізнесів. Також немає обмежень в операційній системі, у зручній формі підлаштовуючись під Windows, iOS та Android.

Як називається програма для роботи з клієнтами

Як називається програма для роботи з клієнтами при обліку автоматизації дій та оптимізації робочих ресурсів? Досконала та універсальна програма є запорукою успіху, швидко розвиваючи бізнес у потрібному напрямку, зі збільшенням доходів та мінімізацією витрат. Програма є автоматизованою, багатофункціональною, передбачається для одноразового використання необмеженої кількості користувачів, які можуть їх застосовувати у повсякденній діяльності комп'ютери, смартфони, планшети, ноутбуки. Таким чином, є можливість забезпечення користувачів мобільністю, вільно пересуваючись відділеннями, складами та за межами офісів.

Багатоканальне підключення всіх працівників, що передбачає реєстрацію кожного робочого пристрою, а також співробітника, при інсталяції утиліти вносячи персональні відомості зі створенням облікового запису для кожного. Облікові записи будуть захищені логіном та паролем для забезпечення гарантії збереження конфіденційних матеріалів. Надання прав доступу сторонніх осіб суворо обмежується, виключивши різноманітних помилки і витік даних. Багатоканальне підключення передбачає зручну роботу всіх користувачів без простоїв, очікувань, сприяючи взаємодії по внутрішній мережі всіма працівниками для передачі інформаційних повідомлень. Ця опція досить зручна, ефективна, за необхідності швидко обслуговувати клієнта, надати інформацію чи проаналізувати показники. Передбачається поділ користувацьких можливостей за рівнями прав, залежно від трудового становища, відповідно керівник матиме безмежні можливості контролю, управління, обліку та доступу до інформаційних даних.

Як називається клієнт програма для роботи користувача

Як називається клієнт програма для роботи користувача? В автоматизованій розробці передбачається комплексний підхід із удосконаленням робочих процесів, із наданням зручного формату взаємодії з покупцями. За рахунок програмного забезпечення реально покращувати якісні показники взаємодії зі споживачами, аналізуючи дані по всіх зверненнях, зустрічах і дзвінками, послуг і товарів, що купуються, зі своєчасністю внесення оплати, зіставляючи відгуки та рейтинги. У програмі всі дії будуть фіксовані, що відображаються в електронних журналах. Робочі графіки також формуватимуться автоматично, надаючи користувачам актуальну інформацію з урахуванням змін. Повідомлення працівникам організації надаватимуть спливаючі повідомлення на екрані монітора.

Інформація щодо контрагентів, співробітників організації, послуг та товарів, бухгалтерського та складського обліку зберігатиметься у звичайному просторі, не обмежуючи в обсягах зберігання та термінах. Користувачі утиліти зможуть використовувати потрібну інформацію за рахунок електронної пошукової системи, вносячи номери телефону, карти, ім'я контрагента, назви товару чи послуги в електронному вікні та дані будуть автоматично надані у повному обсязі. Також у додатку не передбачається необхідність вручну вносити інформацію, доступне використання імпорту та експорту відомостей. Працюючи з документообігом передбачається використання форматів Word і Excel, швидко перетворюючи на потрібні файли. Крім цього, пропонується використання планувальника завдань, в якому буде відображено актуальну інформацію щодо необхідних операцій з урахуванням вказівки дати та часу. Дані заходи автоматично виконуються утилітою своєчасно, з наданням звітів про виконану роботу.

CRM для роботи з клієнтами

Багатозадачна утиліта CRM для роботи з клієнтами допомагає покращити взаємини, зберігати інформацію документовано. У єдиній базі CRM буде фіксуватися актуальна інформація щодо контрагентів, включаючи контактні номери телефонів та адреси пошти, статус взаєморозрахунків та заборгованості, дисконтних та платіжних карток, що прикріплюються. Крім цього, буде фіксуватися розмір знижки, відомостей про дзвінки та консультації, зустрічі, броню товарів та записів на прийоми, відгуки та рейтинги, додаючи також скани документації та фотографії. Фотографії будуть використані для фіксування статусу відвідування відділень, магазинів, ідентифікуючи особу за допомогою вбудованої функції. Для зручності взаємодії з контрагентами, передбачається можливість надсилання повідомлень у масовій або вимкненій формі, використовуючи SMS, WhatsApp, Email та Viber листи. При цьому, можливо надати додаткову інформацію, новини, відомості про вигідні додатки (акції та знижки), нагадування про товари, що чекають у кошику, своєчасність внесення оплати, нарахування бонусних балів, доставки тощо.

Для зручності та здійснення реалізації продукції у великих обсягах передбачається застосування масштабних карток при доставці замовлень. Таким чином, можна відбивати на масштабних картах регіональне розташування, точки з точними адресами пунктів доставки, навіть точне місце розташування кур'єрів. Інформація про статус та час доставки надаватиметься також контрагентам у вигляді посилання, самостійно бачачи геопозицію доставника. У додатку доступно керувати та координувати робочою діяльністю не лише штатних, а й позаштатних співробітників (водіїв, кур'єрів). Таким чином, при врахуванні трудової діяльності, виконаних обсягів завдань, доставок передбачається автоматичний розрахунок суми виплат заробітної плати. Контролювати внутрішні процеси у всіх відділеннях установ, у складських приміщеннях, стало ще доступніше за допомогою віддаленого відео стеження, зчитуючи та записуючи відео матеріали з подальшим збереженням та аналізуючим переглядом. При цьому можна виключити факти різних порушень, крадіжки товарно-матеріальної цінності, завдання збитків, витоку інформації або фальсифікації даних.

CRM система для роботи з клієнтами

Автоматична CRM система для роботи з клієнтами передбачає можливість забезпечення консультативної допомоги з метою збільшення зацікавленості, лояльності, з виходом на міжнародний рівень. на екрані монітора спеціалістів. відповідаючи на дзвінок і при зверненні на ім'я забезпечуючи необхідними відомостями.

З метою розширення клієнтської бази, а також виходу на міжнародний ринок, передбачається можливість взаємодії із соціальними мережами, інтернет магазинами, маркетплейсами, щодня надаючи в новинній стрічці актуальні відомості щодо вигідних пропозицій та акцій, новинок послуг та товарів, відкриття відділень та їх місцезнаходження. можуть у самостійній формі реєструватися в облікових записах, здійснюючи замовлення у різних обсягах, попередньо знайомлячись з пропозиціями з представленого прейскуранта, розраховуючи загальну суму платежу, застосовуючи знижку або промо-код. споживачів. У додатку можна класифікувати контрагентів за категоріями (VIP або проблемні), на момент запиту та придбання послуг та товарів забезпечуючи зниженням вартості або запитом передоплати.

Програми crm для роботи з клієнтами

Програми crm для роботи з клієнтами забезпечують підвищенням зацікавленості у послугах і реалізованих товарах, що надаються, працюючи на довірчих відносинах. У програмному забезпеченні можна скоротити навантаження на працівників, так само і оптимізуючи витрати при записах на прийоми або при скасуванні замовлень. У системі автоматично фіксуватиметься інформація щодо проблемних споживачів, які часто скасовують прийоми на послуги до фахівців, а також відмовляються від придбання оформлених товарів або часто здійснюють повернення. При зверненні проблемних контрагентів, в системі буде автоматично відображена інформація з прийомом передоплати з метою унеможливлення повторних скасування. Програмне забезпечення може використовуватися фахівцями в різних сферах діяльності, пропонуючи ведення записів за графіками. При цьому адміністратори, менеджери можуть здійснювати записи клієнтів з обраних послуг, до певних спеціалістів, використовуючи графіки з вільними віконцями, а також оперативно вибираючи контрагента з бази CRM. При цьому можна як переносити записи, так і скасовувати їх взагалі. Працюючи з графіками, таблицями, пропонується можливість виділення різними кольорами необхідних осередків і областей, зручного виконання робіт і відмінності. Як правило, для покращення якості робіт та виключення простоїв, передбачається відправлення повідомлень за добу до запланованих операцій з підтвердженням запису.

Облік роботи з клієнтами

Облік роботи з клієнтами буде документований, даючи можливість фахівцям аналізувати загальні показники, а керівництву розуміти раціональні рішення щодо подальшого ведення бізнесу. Програмне забезпечення передбачає аналізувати дані щодо найбільш ліквідних послуг та товарів, розширюючи або скорочуючи номенклатуру. Для керівника надаватиметься щомісячний, квартальний звіт, для аналізу діяльності організації в цілому, єдино керуючи необмеженою кількістю відділень, торгових точок, складів тощо. Для якісного здійснення трудової діяльності, а також підвищення взаємовідносин із контрагентами передбачається аналіз сервісного обслуговування. Якість сервісного обслуговування виявлятиметься за рахунок одержуваних відгуків та оцінок, що надходять від покупців після завершення продажів, доставки, надання послуг.

Оцінки та відгуки дозволять внести ясність і визначити рівень якості діяльності, кваліфікації фахівців. Багатозадачна утиліта оснащена широким функціоналом, також здатна взаємодіяти з додатковими приладами обліку. продукції, а також вибірково. товарно-матеріальним цінностям будуть відображені в номенклатурі, включаючи загальні показники кількості, з описом та назвою, термінами виготовлення та придатності, собівартістю та ПДВ, картинкою. у відповідних термінах придатності, утиліта повідомить про це відповідального співробітника, представляючи звіти, при необхідності заповнюючи ліквідну продукцію у відповідній кількості, гарантуючи безперервність продажів.

Облік завдань клієнта

Облік завдань клієнта також фіксуватиметься у додатку. Програмне забезпечення аналізуватиме дані щодо потреб покупців, своєчасно надаючи нагадування про вигідні пропозиції, що залежали в кошику замовленнях. Для зручності контрагентів пропонується можливість забезпечення необхідною інформацією та можливістю у мобільному додатку самостійно оформляти замовлення з доставкою. Таким чином, немає необхідності витрачати час на дорогу, у будь-який час дня та ночі вибираючи необхідні позиції з попереднім аналізом як зовнішніх, так і внутрішніх параметрів, порівняння ціноутворення. Клієнти можуть у безготівковій формі здійснити оплату на замовлення, використовуючи прив'язку платіжної картки, а також зчитування QR-кодів, перекази коштів з розрахункових рахунків та депозитів, застосовуючи банківські системи або платіжні термінали. Чеки про оплату зазвичай автоматично зберігаються, з можливістю подальшого друку. При офлайн-продажах, касир автоматично друкуватиме чеки після завершення прийому платежів, використовуючи взаємодію програми з різними моделями принтерів. Також користувачі можуть автоматизувати процес формування документів та звітів, актів, рахунків та виписок, застосовуючи шаблони, що заповнюються за зразками. Усі вироблені у додатку роботи орієнтовані на результат з оптимізацією робочих ресурсів.

Програми для взаємодії із клієнтами

Програми для взаємодії з клієнтами допоможуть покращити взаємовідносини, розширити базу клієнтів, з виходом на світовий ринок, здійснюючи доставку по всьому світу. У додатку є унікальна можливість аналізувати ринок, зіставляючи ціноутворення ту чи іншу позицію товарів, надані послуги. За рахунок програми ви зможете забезпечити свій бізнес конкурентоспроможністю, вибудовуючи бізнес-стратегії. У цьому передбачається можливість використання сучасних методів маркетингу, витрачаючи як менше часу, а й фінансових коштів. У додатку передбачається також можливість оптимізації ресурсів під час бухгалтерського обліку, інтегрується з 1С системою. Ведення калькуляції, документообігу буде автоматизовано. Щоб протестувати повний комплекс вбудованих можливостей, при цьому на етапі тестового періоду не витрачаючи жодної копійки коштів, пропонується встановлення демонстративної версії, яка є повним відображенням ліцензованої програми. При придбанні десантованої версії ви отримуєте безліч бонусів, одним з яких є двогодинна технічна підтримка, консультація фахівців. Попередньо можливо переглянути короткий відео огляд можливостей утиліти, які є на офіційному сайті, де також представлені відгуки задоволених користувачів по всьому світу, а також заздалегідь підібрати необхідний модульний та інструментальний склад.

Зовнішній вигляд програми

Програма для роботи з клієнтами

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити програму для роботи з клієнтами

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватись:

  • Торгівельні організації

    Торгівельні організації
  • Виробничі компанії

    Виробничі
    компанії
  • Офісні підприємства

    Офісні підприємства
  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює
    з населенням
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Медичні заклади

    Медичні
    заклади
  • Ательє

    Ательє
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.