1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік договорів із комітентами

На думку 144 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік договорів із комітентами

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості CRM системи для обліку договорів із комітентами

  • Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
    Будь-яка мова

    Будь-яка мова
  • Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Для наглядности Вы сможете сохранить изображение каждого товара, захватив его с web-камеры. Оно будет отображаться также при проведении продажи
    Фото товару

    Фото товару
  • Легко оформити як прийом, так і повернення товару комітентові, суми до виплати за будь-який період розрахуються автоматично
    Комітенти

    Комітенти
  • Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Склади та магазини

    Склади та магазини
  • Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
    Імпорт

    Імпорт
  • Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
    Вибір під час продажу

    Вибір під час продажу
  • У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
    Повернення

    Повернення
  • Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
    Відкладені продажі

    Відкладені продажі
  • Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
    Сповіщення

    Сповіщення
  • Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
    Обладнання

    Обладнання
  • Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
    ТЗД

    ТЗД
  • У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
    Інвентаризація

    Інвентаризація
  • Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
    Документи

    Документи
  • У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Існує можливість видачі клієнтам дисконтних або накопичувальних карток
    Дисконтні картки

    Дисконтні картки
  • З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
    Нарахування бонусів

    Нарахування бонусів
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
    SMS и E-mail розсилка

    SMS и E-mail розсилка
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
    Рейтинг клієнтів

    Рейтинг клієнтів
  • Ви легко зможете проаналізувати кому і з якої причини надавали знижки за будь-який період
    Знижки

    Знижки
  • Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
    Середній чек

    Середній чек
  • Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на товари
    Цінові сегменти

    Цінові сегменти
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Все совершенные платежи будут под вашим полным контролем
    Статистика платежей

    Статистика платежей
  • За будь-який період ви зможете проаналізувати усі взаємовідносини з комітентами: прийом, повернення товарів, виплати та заборгованості
    Власники

    Власники
  • Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
    Динаміка продажів

    Динаміка продажів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Відрядна заробітна платня продавців може розраховуватися автоматично
    Заробітна платня продавців

    Заробітна платня
  • Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
    Юр. особи

    Юр. особи
  • Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
    Мережа магазинів

    Мережа магазинів
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
    Аналіз прибутків

    Аналіз прибутків
  • Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
    Складський облік

    Складський облік
  • Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
    Популярні товари

    Популярні товари
  • Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
    Прибутковий товар

    Прибутковий товар
  • Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
    Неліквідний товар

    Неліквідний товар
  • Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
    Не було

    Не було
  • Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
    Мінімум

    Мінімум
  • З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
    Залежаний товар

    Залежаний товар
  • Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
    Прогноз

    Прогноз
  • Спеціальний звіт покаже вам увесь товар по якому наближується термін повернення. З цього інтерактивного переліку можна відразу перейти на потрібного комітента або позицію номенклатури
    Сроки хранения

    Терміни зберігання
  • Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
    Аналіз постачальників

    Аналіз постачальників
  • Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
    Ексклюзивність

    Ексклюзивність
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Спеціальна програма за розкладом збереже копію усіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу системи, автоматично заархівує та сповістить про готовність
    Резервне копіювання

    Резервне копіювання
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів у суворо визначений час та налаштувати будь-які інші дії програми
    Планувальник

    Планувальник
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Універсальний додаток має необхідний функціонал для виконання різних завдань у комісійній торгівлі, автоматизуючи щоденну робочу діяльність керівництва та персоналу;
  • Багатоканальне підключення та взаємодія всіх структурних підрозділів допомагає команді здійснювати робочі завдання, з повідомленнями, що передаються по внутрішній мережі;
  • Контролювати внутрішні робочі моменти реально у всіх відділеннях під час встановлення відеокамер;
  • Інформація, що надходить і створюється в системі, буде автоматично збережена у хмарному просторі, з класифікацією за певними параметрами, з використанням працівниками у міру посадового становища;
  • Виведення інформації здійснюється за допомогою вбудованого пошуковика;
  • Дані регулярно оновлюються, зі створенням документів та звітів, що виробляються на підставі наявних шаблонів автоматичної реєстрації даних при імпорті та експорті з доступних файлів;
  • Є можливість здійснювати загальне або вибіркове відправлення повідомлень голосовими та текстовими формами для забезпечення контрагентів інформації, що цікавить, про вигідні пропозиції та знижені в ціні товари, новинки, вітаючи з заходами тощо;
  • Вся інформація щодо комісійної продукції фіксуватиметься в номенклатурі, яка відображатиметься не тільки в системі, а й на онлайн майданчиках, надаючи можливість покупцям ознайомитись з асортиментом та оформляти замовлення;
  • Платежі можуть надходити за послуги та товари у готівковій та безготівковій формі, припускаючи інтегрування утиліти з банками, терміналами, перерахуванням QR;
  • Мобільна версія може використовуватися для зручності користувачів зареєстрованих у системі під індивідуальними обліковими даними, настроюючи мовну панель та параметри конфігурації;
  • Нарахування оплата праці працівникам провадиться на підставі умов трудової угоди, автоматично розраховуючи підсумкові показники за відпрацьованою кількістю годинників та виконаними обсягами продажів;
  • Винагорода комісіонера за реалізацію товарів та послуг комітента провадиться при автоматичній калькуляції електронним калькулятором;
  • Інвентаризація виконується вибірково або над усіма найменуваннями товарів за допомогою скануючих пристроїв та терміналу збору даних;
  • Пробна версія допомагає ознайомитися з можливостями утиліти безкоштовно та швидко, напрацьовуючи при цьому інформацію, яка буде збережена для подальшого використання;
  • СРМ база містить у собі детальну інформацію про комітентів і покупцям, з регулярним оновленням відомостей у процесі угод, платежів;
  • Ідентифікувати особистість користувачів важливо і необхідно, виключаючи різні факти шахрайства та непередбачених ситуацій, фіксуючи повні дані щодо входу та виходу в електронних журналах.

Облік договорів із комітентами

Облік договорів із комітентами передбачає відображення зобов'язань обох сторін із винагородами за здійснення угод між комісіонером та покупцем. У звітах обов'язково вказуються реквізити з датою укладання договору, номером угоди з переліком реалізованих товарів, розміром суми комісійної винагороди, витрат у процесі зберігання та доставки. На сьогоднішній день ручний метод відходить на задній план, поступаючись місцем автоматизованому обліку, контролю та управлінню внутрішніми процесами будь-якого виду бізнесу, припускаючи інсталяцію високотехнологічних програм. Програми класифікуються за функціоналом, ціною, абонентською платою, чисельністю користувача складу. Щоб заощадити час і бюджет компанії, варто звернути свою увагу на спеціалізовану програму від компанії «Універсальна Система обліку», яка має необхідний модульний та інструментальний склад для забезпечення комплексної роботи будь-яких компаній, незалежно від галузі діяльності. При цьому відсутня необхідність придбання додаткових додатків, доробки модулів, автоматизуючи щоденну робочу діяльність кожного користувача, зареєстрованого в системі.

Ультра високотехнологічне рішення дозволяє зареєструвати необмежену кількість користувачів, з об'єднанням відділень комісійного магазину та складів, для грамотного управління та аналізу. Також при реєстрації кожного співробітника в системі буде створено обліковий запис, який буде використаний в індивідуальному порядку із захисним логіном та паролем для захисту конфіденційних матеріалів. При цьому синхронізуючи всі структурні підрозділи та робочі пристрої, до яких належать комп'ютери та мобільники, при передбаченому багатоканальному доступі та взаємодії по внутрішній мережі. У даному випадку, фахівці всіх відділень зможуть контактувати, обмінюватися інформацією з файлами, що додаються між собою. Керівник у свою чергу зможе контролювати робочі процеси комісійного магазину, аналізувати дані щодо попиту споживачів та продажу товарів, виявляючи трудову діяльність кожного підлеглого, бачачи детальну інформацію на екрані головного комп'ютера. Перевагою є індивідуальний вибір інструментів, тим для облаштування робочої зони, налаштування мовної панелі з використанням кількох мов одночасно для взаємодії з іноземними постачальниками та покупцями. У додатку передбачається прозора схема роботи, що додатково надає перевагу безперервній та безпомилковій діяльності.

Договір із комітентом

Договір із комітентом буде складено в системі автоматично, враховуючи наявність електронних шаблонів, що заповнюються за зразками автоматичним методом, вносячи вручну доповнення. Договір формується у двох примірниках для комісіонера та постачальника, який може бути одразу надрукований або збережений, з наступним надсиланням електронною поштою. У додатку можна друкувати чеки, рахунки, етикетки та наклейки, звіти та документи, беручи до уваги інтегрування з різними моделями принтерів. Усі документи, договори та звіти будуть надійно та впорядковано збережені в єдиному інформаційному просторі, з необмеженими обсягами та термінами зберігання. При цьому користувачам у міру можливості, ґрунтуючись на трудовому становищі, можуть входити в систему і за допомогою контекстного пошукача виводити необхідні матеріали за лічені хвилини. При цьому гарантується збереження конфіденційних файлів. Навіть передбачається можливість не лише автоматичного формування договорів, а й контроль за строками та статусом виконання умов.

При відповідних термінах, в системі буде спливають повідомлення на екрані робочого пристрою, для подальшого припинення співпраці з комітентом або пролонгація договору. Програмне забезпечення дозволяє здійснювати контроль та управління над трудовою діяльністю всіх працівників комісійного магазину, виплачувати заробітну плату на підставі трудового договору або за відрядною оплатою праці. Усі розрахунки, що виконуються електронним калькулятором, зі швидким та якісним відображенням розрахункових показників у звітах, журналах, таблицях, графіках, рахунках та актах, накладних коректні та швидкі. Алгоритм, що вноситься, у вбудований калькулятор дозволяє швидко проводити розрахунки при продажах, поставках і взаєморозрахунках з комітентами, враховуючи розрахунок вартості товарів і послуг з процентної ставки винагороди за реалізацію продукції, зберігання. У додатку також передбачається уцінка чи націнка вартості товарів, залежно від рентабельності. Грунтуючись на аналізі ринку, можна раціонально фіксувати ціноутворення, систематично змінюючи підхід. У додатку передбачається робота з необмеженим числом прайс-листів, що індивідуально формуються для кожного покупця, припускаючи додаткові знижки, знижені в ціні позиції товарів, вартість доставки і т.д.

Договір комісії для комітента

Договір комісії для комітента зумовлює умови взаєморозрахунків за реалізовану продукцію у комісійному магазині. Відсоток комісії обговорюється сторонами та закріплюється письмовим підписанням договору. У угоді зазначаються реквізити сторін, які вносяться автоматично за рахунок внесення первинної інформації та збереження у звичайному просторі. У додатку досить легко аналізувати дані продажу, при реалізації автоматично відображаючи інформацію по комітентах. У разі відсутності ведення обліку система автоматично докладатиме необхідні файли до карток контрагента, для подальшого розрахунків підсумкової суми взаєморозрахунків. Ґрунтуючись на договорі комісії між комісіонером та комітентом, передбачається надання можливості здійснення угод від імені комісійного магазину, але за рахунок коштів комітента.

При постачанні товарів до комісійного магазину, в системі буде автоматично сформовано накладну з номером, датою, зазначенням загальної кількості, найменувань, вартості, термінів зберігання. Усі дані буде заповнюватися автоматично, враховуючи вибір даних із бази. При цьому при викупі товарів у комітента комісіонером не виплачуватиметься комісія за реалізацію та зберігання товарів. Відповідно до умов угоди, способи оплати може бути як готівкою, і безготівковими видами. При безготівковій оплаті передбачається можливість використання банківських систем за допомогою коштів з розрахункового рахунків, переказами через QR та платіжні термінали, перетворюючи конвертовані кошти на національну валюту за поточним курсом. Інформація буде автоматично фіксована в бухгалтерській звітності, з подальшою інформацією, що здається керівництву та податкові відомості. Зручність та автоматизація програмного забезпечення передбачає також інтегрування з 1С бухгалтерією, для якісного ведення фінансової діяльності, що супроводжується документообігом.

Програма обліку договорів комітентів

Програма для обліку договорів комітентів пропонує також ведення окремої бази із зазначенням реквізитів, історії співробітництва, оформлених угод, спільно здійснюваних платежів, заборгованості, відсотків винагороди тощо. Також у базі додаватимуться додаткові відомості з фотографіями для подальшої ідентифікації особи, позначаючи в журналах дату відвідування комісійних магазинів, а також сканів документів. Пропонується використанням різних форматів файлів для зручного прийняття, створення матеріалів. Для поліпшення, прискорення реалізації товарів, надання послуг передбачається використання сучасних методів розвитку бізнесу, до яких належать соціальні мережі.

Торгові майданчики та соціальні мережі дозволяють розширити кругозір, збільшити клієнтську базу за рахунок підвищення зацікавленості та впізнаваності, здійснюючи прийом замовлень в онлайн режимі. Онлайн торгівля досить продуктивна, реалізуючи великі обсяги товарів по всьому світу. Також не передбачається необхідність витрачання робочого часу співробітників комісійки, оформляючи замовлення на онлайн майданчиках. Усі замовлення, реалізована продукція буде врахована у системі, відображена з моменту надходження запиту від покупця до кінцевого результату. Пропонується можливість здійснення доставки замовлень при торгівлі по всьому світу, використовуючи географічні карти із зазначенням точних адрес для проїзду кур'єра. Також доступно бачити місцезнаходження служби доставки при транспортуванні товарів, надаючи дану можливість для відстеження не тільки менеджерам, але і для покупців, відправляючи SMS з посиланням, що додається. Можливості програмного забезпечення безмежні, допомагаючи структурувати, упорядкувати, автоматизувати робочі процеси.

Програма для заповнення договорів із комітентами

Програма для заповнення договорів з комітентами ґрунтується на автоматичному заповненні з актами, що додаються, та накладними. Акти та взаєморозрахунки між сторонами здійснюються і протягом тридцяти календарних днів, відображаючи фактично реалізовану продукцію із загальною сумою та відсотком винагороди. Для покращення якості робіт у комісійній торгівлі передбачається зчитування інформації по всіх покупців, виявляючи постійних клієнтів та надаючи додаткові переваги як оцінку при наданні знижок. Також можуть бути використані і бонусні нарахування, які є електронними грошима, які використовуються покупцями при взаєморозрахунках за товари чи послуги. Також пропонується не тільки реалізація товарів, а й повернення, оцінюючи видимі дефекти із зазначенням даних позиції в журналах проблемної продукції із здійсненням повернення та перерахунку комітентам.

Для зчитування інформації по всій продукції, пропонується використання високотехнологічного обладнання, сканера для штрих-кодів та темного збору даних. За допомогою складського обладнання можна не тільки приймати, здійснювати реалізацію, а й виконувати інвентаризацію як вибірково, так і по всій номенклатурі. Інвентаризація є невід'ємною частиною організації торгівлі, але при інсталяції додатка не передбачається припинення робочої діяльності. Здійснення торгових взаємовідносин виконується безперервно. Для покращення взаємовідносин, а також видалення уваги кожному комітенту та покупцю, передбачаються повідомлення, що надсилаються на мобільні оператори або електронну пошту, додаючи картинки або файли. Також SMS можуть бути використані для надання контрагентам додаткової інформації щодо статусу доставки, платежів, нарахування бонусів, зниженої в ціні продукції тощо. Додатково передбачається оцінка сервісного обслуговування.

CRM для обліку договорів із комітентами

Універсальна система CRM для обліку договорів з комітентами забезпечує комплексний підхід з автоматизованим розв'язанням задач при роботі із заповненням, калькуляцією, взаєморозрахунками. Система CRM дозволяє відображати інформацію за всіма комітентами, покупцями, з регулярним заповненням даними. Основою ефективного бізнесу в сфері торгівлі є наявність контактної інформації, в ході вхідних викликів працівникам комісійного магазину, IP телефонія допомагають швидко відображати інформацію по контрагенту, з можливістю відповіді на дзвінок і консультуванням з питань про товари та послуги, замовлення, доставки, розрахунки і т.д. У додатку можна налаштувати планувальник завдань для формування звітності для керівника комісійного магазину, на підставі чого можна зіставляти показники ринку та продажів, приймати планування подальших дій для розвитку бізнесу. Щоб і ви могли дати власну оцінку унікальності та автоматизації розробки, пропонується безкоштовна установка демонстративної версії, яка повністю відображає можливості ліцензованої програми з певним терміном дії. Після завершення тестового періоду ви зможете використовувати напрацьовану інформацію, що зберігається у хмарному просторі. Додатково проконсультуватися з консультантами ви можете, звернувшись за номерами, вказаними на офіційному сайті, надсилаючи заявку на електронну пошту.

Зовнішній вигляд програми

Облік договорів із комітентами

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити програму для обліку договорів із комітентами

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватися:

  • Комісійний магазин

    Комісійний магазин
  • Секонд-хенд

    Секонд-хенд
  • Торгівельна фірма, компанія і організація

    Торгівельна фірма,
    компанія і
    організація
  • Бутік торгівлі одягом

    Бутік торгівлі
    одягом
  • Спеціалізований магазин

    Спеціалізований
    магазин
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.