- Можливості
- Опис
- Скріншот
- Відео
- Завантажити
- Для кого?
- Клієнти
- Відгуки
- Мова
- Замовити
Можливості CRM системи для обліку у комісіонера
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
Будь-який товар - Для наглядности Вы сможете сохранить изображение каждого товара, захватив его с web-камеры. Оно будет отображаться также при проведении продажи
Фото товару - Легко оформити як прийом, так і повернення товару комітентові, суми до виплати за будь-який період розрахуються автоматично
Комітенти - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та магазини - Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
Імпорт - Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
Вибір під час продажу - У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
Повернення - Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
Відкладені продажі - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
Обладнання - Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
ТЗД - У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
Інвентаризація - Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
Документи - У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Існує можливість видачі клієнтам дисконтних або накопичувальних карток
Дисконтні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
SMS и E-mail розсилка - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Ви легко зможете проаналізувати кому і з якої причини надавали знижки за будь-який період
Знижки - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на товари
Цінові сегменти - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Все совершенные платежи будут под вашим полным контролем
Статистика платежей - За будь-який період ви зможете проаналізувати усі взаємовідносини з комітентами: прийом, повернення товарів, виплати та заборгованості
Власники - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка продажів - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Відрядна заробітна платня продавців може розраховуватися автоматично
Заробітна платня - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
Юр. особи - Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
Мережа магазинів - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Аналіз прибутків - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
Прогноз - Спеціальний звіт покаже вам увесь товар по якому наближується термін повернення. З цього інтерактивного переліку можна відразу перейти на потрібного комітента або позицію номенклатури
Терміни зберігання - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Спеціальна програма за розкладом збереже копію усіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу системи, автоматично заархівує та сповістить про готовність
Резервне копіювання - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів у суворо визначений час та налаштувати будь-які інші дії програми
Планувальник - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення має зручне меню з трьома розділами "Модулі", "Довідники", "Звіти";
- У комісійній торгівлі основним підрозділом є номенклатура, в якій буде відображена повна інформація щодо послуг та продукції, що надаються від імені комітентів, враховуючи кількість, назву, артикул або штрих-коди, вартість та зображення, що додається;
- Системою можна якісно та швидко відображати потрібні відомості, що зберігаються в централізованому просторі з необмеженою пам'яттю за допомогою контекстного пошукача;
- Інформація при збереженні буде класифікована, надаючи користувачам необхідну інформацію, ґрунтуючись на рівні посадового становища;
- Керувати та контролювати робочими процесами з відображенням інформації в журналі аналізу робочої діяльності можливо з наступним щомісячним розрахунком та нарахуванням оплати праці кожному працівнику;
- Розрахункові заходи виконуються автоматично вбудованим калькулятором, застосовуючи алгоритми та із зазначенням загальної кількості товарів та послуг, використовуючи номенклатуру з відображенням вартості та знижки, націнки;
- Дані щодо фінансових рухів будуть відображені у бухобліку, у зручній формі інтегруючи з 1с;
- Контроль складає основі встановлених камер стеження;
- Зв'язатися із працівниками комісійки контрагенти можуть при зверненні за контактними номерами телефону, а також використовуючи IP телефонію, моментально відображаючи повну інформацію з можливістю підготовки до наступної розмови;
- Аналіз споживчого попиту дозволяє надалі керуватися даними із розширенням чи скороченням пропозицій;
- Дані за комітентами та покупцями в автоматичній формі з реквізитами, сканами документів, розрахунками, заборгованістю, бонусами та розрахунковими картками, знижками та балами, замовленнями та доставками фіксуватимуться у базі CRM;
- Поліпшити єдину командну роботу всіх користувачів при об'єднанні не тільки відділень комісійного магазину та складів, а й робочих пристроїв для контакту та передачі інформаційних даних;
- Прийом оплати виконується готівкою через каси або кур'єрам, онлайн форматі через перерахування з розрахункових рахунків, через QR коди та термінали, електронні гаманці;
- Для підтримки складського управління, що систематично виконується інвентаризації в частковій або повній формі, доглядається застосування високотехнологічних приладів обліку;
- Для оцінки потенціалу програмного забезпечення представлена безкоштовна демонстративна версія.
Облік комісіонера
Облік у комісіонера проводиться своєчасно, відображаючи фактичні показники щодо обсягів виконаної роботи з приймання, зберігання та продажу товарів від імені комітетів клієнтам. Щоб своєчасно здійснювати робочі процеси, стежити за правильністю складання звітної документації, своєчасно аналізувати дані щодо ринку з аналітикою продажів, варто придбати спеціалізоване програмне забезпечення, що сприяє автоматизованому управлінню, з оптимізуючими ресурсами компанії та можливостями. Програми поділяються по функціональному забезпеченню, підходу під операційну систему, чисельності користувача складу, швидкості робіт та обсягом інформаційної пам'яті. Щоб скоротити витрати фінансових коштів, вилікувати зацікавленість аудиторії в послугах і товарах, що надаються, розширити клієнтську базу зі збільшенням обсягу продажів, варто звернути увагу на програмне забезпечення від компанії розробників «Універсальна Система Обліку».
Програмне забезпечення спеціалізується на автоматизації робочих процесів, віддалено контролюючи діяльність робочого складу, відвідуваність клієнтів із зростанням зацікавленості та аналізом фінансової діяльності. Відповідно, враховуючи цінову політику, також безкоштовну абонентську плату відразу стає зрозумілим, хто є лідером на ринку серед розробок. Програма налаштовується під будь-яку операційну систему Windows, Android та iOS, гарантуючи злагоджену роботу кожного користувача з огляду на загальнодоступні параметри конфігурації, доступні навіть для новачка. Для користувачів передбачається зручний формат роботи з налаштуванням гнучких параметрів конфігурації, що залежать від вибраних модулів та інструментів, шаблонів для роботи з документацією, теми для заставки робочого столу, логотипу для відображення єдиного корпоративного стилю. Користувачі зможуть легко налаштувати мовну панель, перекладаючи програму для зручного здійснення робочих процесів, як у будь-якій частині світу, так і з іншомовними контрагентами.
Хто такий комісіонер
Хто такий комісіонер і в чому його основні робочі обов'язки? Комісіонер є продавцем товарів та послуг, що здійснює діяльність від імені комітента, що надає на реалізацію найменування товарів, включаючи виплату за посередницькі послуги певний відсоток винагороди згідно з договором. Кожна зі сторін отримує певну вигоду з огляду на зацікавленість реалізації товарів покупцем. Передбачаючи використання спеціалізованого забезпечення, можливо автоматизувати відображення інформації з постачання, зберігання та продажу продукції з послугами, що надаються, автоматично прочитуючи загальну суму доходу. Усі розрахункові операції виконуються автоматично з огляду на застосування електронного калькулятора, вносячи алгоритми дій при взаєморозрахунках.
Таким чином, при реалізації товарів та надання послуг, стягуватиметься повна оплата, що включає ПДВ, проводячи платежі між комісіонером та контентом, що розраховуються за алгоритмами загальної суми за реалізовану продукцію, включаючи зчитування відсотка винагороди та термінів зберігання на складах та в комісійних магазинах. Зручність програмного забезпечення включає також автоматичне відображення даних у бухгалтерській та податковій звітності. При передачі товарів продавцю, у системі фіксуватиметься інформація, відображаючи у номенклатурі кожну позицію із зазначенням присвоєного артикула, штрих коду, загальної кількості, назви та опису, термінів зберігання, вартості з ПДВ. Для забезпечення безпомилкового управління з продажами передбачається прикріплення картинок, які допоможуть бути отримані з різних файлів, так і з веб-камери. Можливо здійснювати скупку продукції на момент надходження даних позицій на склади або комісійний магазин, а також під час роботи. Таким чином, при калькуляції буде розраховуватись лише вартість товарів, без необхідності оплати відсотків винагороди.
Комісіонери у бухгалтерському обліку
Комісіонери в бухгалтерському обліку повинні відображати повну фіксацію показників за послугами, що надаються, реалізованої продукції, своєчасно здаючи не тільки керівництву для аналізу, а й до податкового комітету. Виконання бухгалтерського обліку в додатку виконується при інтегруванні з 1с системою, виконуючи розрахунки, а також фінансові рухи, баланс викуплених і що знаходяться на реалізації товарів. У системі автоматично розраховуватиметься сума ПДВ, представляючи комітентам загальний звіт про виконану роботу після закінчення тридцяти календарних днів. Додаток користувачам допоможе швидко створювати необхідні звіти, договори, акти та накладні, використовуючи вбудовані шаблони, які можна доповнювати згідно з регламентом компанії.
Для кожного користувача передбачається певний рівень прав для використання інформаційних даних, що охороняються при отриманні або формуванні у хмарному просторі, у безмежному обсязі, враховуючи зручну класифікацію за певними параметрами. Окремі права користування налаштовуються керівництвом для продавців, бухгалтера, касирів і т.д. Продажі реалізації при використанні пристроїв для зчитування, допомагають автоматично зчитувати інформацію в системі. Якщо ж асортимент товарів невеликий, то можна використовувати окремий аркуш паперу із зазначеними кодами для кожної позиції, вносячи в систему та відображаючи дані при проводках. Також для зручного відображення фінансової активності передбачається використання безконтактної оплати, що збільшує можливість вирішення клієнтської бази та обсягів продажу за рахунок прийому онлайн заявок та доставки по всьому світу. Таким чином, для безконтактної оплати передбачаються платежі із застосуванням банківської системи, переказів QR, платіжними терміналами, використовуючи грошові одиниці будь-якої країни. Кошти іноземної валюти будуть конвертовані за курсом національного банку, підтримуючи відображення інформації в бухобліку.
Облік комісіонера в 1с
Облік комісіонера в 1с здійснюється у зручній формі, що відображається чинним завершенням угоди на підставі договорів. Комісіонер, який здійснює продаж товарів та послуг від імені комітетів в одноразовому або багаторазовому форматі, зобов'язується протягом тридцяти календарних днів подавати звіт про виконану роботу другій стороні, без необхідності нотаріального засвідчення угоди. У додатку доступно оформляти та зберігати документи, аналізуючи дані щодо правомірності та якості виконання сторін зобов'язань, при завершенні термінів дії, додаток буде повідомляти про це відповідальних фахівців. Отже, всі угоди здійснювалися виходячи з законних прав, які підтверджують документально. У додатку передбачається автоматичне введення даних, що передбачає ужалене управління, а також імпортування інформаційних даних з доступних джерел, підтримка форматів файлів у Word і Excel. Також користувачі на підставі індивідуальних прав зможуть виводити необхідні відомості, що зберігаються у хмарі. Якщо в системі вже є первинно нанесена інформація, то повторно її вбивати не потрібно. Передбачається також аналіз ринку, виявляючи конкурентів, зіставляючи загальні показники вартості аналогічних товарів із зміною ціноутворення.
Облік товару у комісіонера
Облік товару у комісіонера проводиться якісно, відображаючи кожну позицію в номенклатурі та контролюючи запаси із безпекою при постійному контролі. З моменту надходження товарів на склад або до комісійних магазинів, комітент відповідає за якість на збереження матеріальних цінностей у належному вигляді. Щоб забезпечити якісним зберіганням, передбачається також використання камер стеження, які фіксують усі рухи, як працівників, так і відвідувачів, вносячи матеріали до електронного журналу та виключаючи факт шахрайства та крадіжок. При цьому керівник зможе курирувати діяльність підлеглих, застосовуючи екранізацію робочих пристроїв з комп'ютером, на головному екрані якого буде відображено актуальну інформацію з виділеними віконцями для кожного працівника, яка враховує фактичні показники опрацьованого кількість годин і виконаних обсягів продажів, взаємин з покупцями, угод, що оформлюються і т.д. Ніщо не пройде повз керівника, також передбачаючи надання аналітичних звітів, що своєчасно формуються у додатку. Планувальник завдань також стане незамінним помічником у реалізації планових операцій, таких як резервне копіювання, складський облік, розсилка повідомлень, обдзвон контрагентів, формування звітності. З огляду на безмежність функціональних можливостей також пропонується об'єднання всіх робочих пристроїв, які локально будуть підключені до головного комп'ютера, для передачі інформаційних даних між користувачами.
Облік винагороди комісіонера
Облік винагороди комісіонера провадиться автоматично, згідно з обговореними умовами сторін, ґрунтуючись на відсотку за посередницькі послуги. При надходженні товару продавцю, у додатку буде автоматично врахована детальна інформація щодо кожної позиції, кількості, загальної суми платежу, включаючи ПДВ, строки зберігання за які передбачається також певна виплата комітентам відсотком винагороди. Якщо продавець викуповує товари у комітента, то сума винагороди в електронних картках не враховується. До здійснення якісного відображення інформації щодо матеріальної цінності передбачається застосування високотехнологічного обладнання, за допомогою якого кожна позиція буде відображена в базі, в номенклатурі. За допомогою сканера для штрихкодування та терміналу збору даних у додатку легко здійснювати інвентаризацію. Крім цього, у програмі легко здійснювати контроль за робочою діяльністю, розраховуючи фіксовану або відрядну оплату з розрахунку загальних показників. Таким чином, щомісяця проводитиметься аналіз робочої діяльності, здійснюючи перерахування коштів за фактом. Програмне забезпечення також оснащено ультрасучасними опціями, до яких належать ідентифікація особи, використовуючи фотографії працівників комісійного магазину, комітентів або покупців, заносячи точні відомості в електронні журнали дату та час входу та виходу.
Облік послуг комісіонера
Облік послуг комісіонера зазначається у звітах, що надаються комітентам, згідно з певним періодом часу. Вся інформація про надання послуг комісіонером від імені комітента враховується не тільки в системі, а й на сторонніх платформах, у зручній формі інтегруючи та залучаючи потенційних клієнтів по всьому світу. Таким чином, можна скоротити витрати на рекламу, відображаючи вигідні умови для покупців у соціальних мережах, на різних торгових майданчиках, на сайтах і т.д. Потенційні клієнти можуть реєструватися в додатку, вбивати персональні дані та оформляти замовлення за обраними товарами та послугами, здійснювати платежі готівкою безготівковою формою, за наступним стежачи за статусом доставки.
Вбудовані масштабні карти допомагають вказувати і точні адреси для подальшої доставки, в системі вказується розташування кур'єрів та транспортних засобів. Для зручності та підвищення сервісного обслуговування з доставкою покупцем замовлень, переглядається відправка SMS повідомлень з посиланням, що додається. SMS повідомлення можуть послатися не тільки для відображення місця розташування кур'єрів під час доставки, але й для взаємодії з покупцями, отримуючи інформацію з коментарями, оцінками за виконану роботу та сервісне обслуговування, інформуючи про нові надходження товарів і послуг, що додатково надаються, знижки та бонусні бали, погодження замовлень тощо. Бонусні бали є своєрідними електронними грошима, які покупці зможуть використовувати при взаєморозрахунках. Тому надаючи цю можливість та додаткові привілеї клієнтам, автоматично підвищувати лояльність до утримання.
Комісійна торгівля – облік у комісіонера
Комісійна торгівля – облік у комісіонера супроводжується аналітикою ринку, загальних показників за рівнем взаємовідносин із комітентами та покупцями. Також передбачається здійснення виплати зарплати, згідно із загальним розрахунковим показником трудової угоди, ґрунтуючись на відрядному або фіксованому розрахунку. Дані щодо розрахунків та фіксування трудової діяльності буде відображено в табелях. Для зручної торгівлі онлайн запитів, оформлення заявок на продаж товарів та послуг автоматично фіксуючи в програмі відомості, контрольовані до кінцевого результату. Будь-коли можна проаналізувати етапи процесу виконання робіт, аналізувати відомості щодо якості обслуговування клієнтів. У додатку відсутня необхідність переходити з однієї системи в іншу, наприклад, при здійсненні бухгалтерського обліку. 1С система, інтегрована з автоматизованою програмою УСУ, дозволяє заощадити час, акцентувати увагу на найважливіших процесах, у будь-який час, маючи доступ до фінансової аналітики.
Облік комісіонера та комітента
Облік комісіонера та комітента проводиться однаково, з відображенням інформації щодо товарів і послуг, що реалізуються, супроводжуваної документацією. Кондиціонер заповнює посередницькі послуги протягом усього періоду дії угоди з дня формування, надаючи необхідні відомості для комітента, який у свою чергу вказує в бухобліку підсумкові показники. При поверненні товарів із зазначенням дефектів чи інших факторів передбачається оперативне внесення потрібної інформації у накладних, чеках та рахунках, накладних та актах, швидко формуючи повернення коштів або обмін продукції. При цьому ці позиції будуть відображені в окремому журналі з проблемних товарів. Друкувати необхідні документи, етикетки та цінники, чеки, рахунки можна на принтерах різних моделей, або зберігаючи в інформаційній базі.
Програма для обліку комісіонера
Програма для обліку комісіонера оснащена вбудованими ультрасучасними можливостями, які дозволяють підвищувати планку, лояльність клієнтів, епатуючи. У додатку є вбудована IP телефонія, що служить для швидкого визначення контактного номера телефону та відображення даних на екрані монітора, даючи можливість працівникам комісійного магазину попередньо підготуватися до вхідного дзвінка та відповіді на актуальні запитання клієнтів або комітентів. Також можна налаштувати автовідповідач із голосовим наданням актуальної інформації більшій кількості потенційних клієнтів, ведучи записи розмов. Додаток також має зручний формат ведення інформаційного змісту реквізитів, історію взаємовідносин, взаєморозрахунків, планованих продажів та доставок, оцінок рейтингів, сканів документів у CRM базі.
База CRM на регулярній основі буде заповнюватися актуальною інформацією при вхідних викликах, керуючи замовленнями, продажами послуг та товарів, вносячи дані щодо платежів та заборгованості тощо. Грунтуючись на загальних показниках зацікавленості та постійних звернень, покупок клієнтами, проглядається надання додаткових знижок відповідно виділяючи певними привілеями за довіру. Пропонується також використання бонусної системи із застосуванням дисконтних карток. Детальніше дізнатися про додатки, можливості, вартість, умови роботи, ви можете у консультантів компанії УСУ, а також самостійно встановлюючи тестову версію, яка є абсолютно безкоштовною та підходить під робочі аспекти будь-якого бізнесу та операційної системи Windows, iOS, Андроїд. Тестовий формат дозволить більше дізнатися про програму, напрацювати інформаційні дані, які будуть збережені для подальшої роботи вашого бізнесу.
Відео програми для обліку комісіонера
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для обліку у комісіонера
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватися:
Комісійний магазин
Секонд-хенд
Торгівельна фірма,
компанія і
організація
Бутік торгівлі
одягом
Спеціалізований
магазин
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу


Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.



