1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік комітентів

На думку 281 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік комітентів

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості CRM системи для обліку комітентів

  • Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
    Будь-яка мова

    Будь-яка мова
  • Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Для наглядности Вы сможете сохранить изображение каждого товара, захватив его с web-камеры. Оно будет отображаться также при проведении продажи
    Фото товару

    Фото товару
  • Легко оформити як прийом, так і повернення товару комітентові, суми до виплати за будь-який період розрахуються автоматично
    Комітенти

    Комітенти
  • Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Склади та магазини

    Склади та магазини
  • Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
    Імпорт

    Імпорт
  • Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
    Вибір під час продажу

    Вибір під час продажу
  • У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
    Повернення

    Повернення
  • Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
    Відкладені продажі

    Відкладені продажі
  • Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
    Сповіщення

    Сповіщення
  • Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
    Обладнання

    Обладнання
  • Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
    ТЗД

    ТЗД
  • У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
    Інвентаризація

    Інвентаризація
  • Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
    Документи

    Документи
  • У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Існує можливість видачі клієнтам дисконтних або накопичувальних карток
    Дисконтні картки

    Дисконтні картки
  • З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
    Нарахування бонусів

    Нарахування бонусів
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
    SMS и E-mail розсилка

    SMS и E-mail розсилка
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
    Рейтинг клієнтів

    Рейтинг клієнтів
  • Ви легко зможете проаналізувати кому і з якої причини надавали знижки за будь-який період
    Знижки

    Знижки
  • Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
    Середній чек

    Середній чек
  • Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на товари
    Цінові сегменти

    Цінові сегменти
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Все совершенные платежи будут под вашим полным контролем
    Статистика платежей

    Статистика платежей
  • За будь-який період ви зможете проаналізувати усі взаємовідносини з комітентами: прийом, повернення товарів, виплати та заборгованості
    Власники

    Власники
  • Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
    Динаміка продажів

    Динаміка продажів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Відрядна заробітна платня продавців може розраховуватися автоматично
    Заробітна платня продавців

    Заробітна платня
  • Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
    Юр. особи

    Юр. особи
  • Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
    Мережа магазинів

    Мережа магазинів
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
    Аналіз прибутків

    Аналіз прибутків
  • Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
    Складський облік

    Складський облік
  • Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
    Популярні товари

    Популярні товари
  • Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
    Прибутковий товар

    Прибутковий товар
  • Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
    Неліквідний товар

    Неліквідний товар
  • Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
    Не було

    Не було
  • Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
    Мінімум

    Мінімум
  • З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
    Залежаний товар

    Залежаний товар
  • Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
    Прогноз

    Прогноз
  • Спеціальний звіт покаже вам увесь товар по якому наближується термін повернення. З цього інтерактивного переліку можна відразу перейти на потрібного комітента або позицію номенклатури
    Сроки хранения

    Терміни зберігання
  • Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
    Аналіз постачальників

    Аналіз постачальників
  • Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
    Ексклюзивність

    Ексклюзивність
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Спеціальна програма за розкладом збереже копію усіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу системи, автоматично заархівує та сповістить про готовність
    Резервне копіювання

    Резервне копіювання
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів у суворо визначений час та налаштувати будь-які інші дії програми
    Планувальник

    Планувальник
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програмне забезпечення є ідеальним рішенням для реалізації планових робіт у будь-якій сфері діяльності, даючи можливість керівництву та користувачам самостійно обирати модулі та інструменти;
  • Робочі процеси будуть під постійним контролем, які надаються з аналітичною звітністю;
  • Дані бухобліку будуть відображені в системі при інтегруванні з 1С;
  • Контролювати роботу в кожному комісійному магазині, на складі, аналізуючи діяльність співробітників, відвідувачів, можливо, при настановних камерах відеоспостереження;
  • Автоматичне нарахування оплати праці згідно з фіксованою або відрядною оплатою праці передбачається за рахунок зчитування загальних показників щоденної діяльності, що відображаються в журналах;
  • Масштабні карти використовуються для здійснення доставки замовлень, що оформлюються в онлайн або офлайн форматі для комісійних магазинів, фіксуючи не тільки точні адреси покупців, а й фактичне місце розташування кур'єрів;
  • Дані щодо постачальників та клієнтів будуть відображені в базі CRM, що повною мірою відображає актуальні відомості з реквізитами, замовленнями, платежами та заборгованістю, балами та знижками;
  • Для найпостійніших клієнтів передбачається бонусна система лояльності з використанням окремо сформованих прайс-листів;
  • Виконання складського аналізу та інвентаризації виконується автоматично, використовуючи високотехнологічне обладнання без припинення роботи комісійного магазину та складів, надаючи інформацію у номенклатурі;
  • Готівковий та безготівковий переказ коштів зручний для клієнтів, постачальників та комісіонерів, припускаючи реалізацію продукції по всьому світу;
  • У системі реальний аналіз товарів при викупі комісіонером, відображаючи дані в електронних картках без оплати за термінами зберігання та відсотком винагороди;
  • Взаємодія з торговими майданчиками, сайтами дозволяє покращити роботу комісійного магазину, пропонуючи збільшення зацікавленості за рахунок впізнаваності по всьому світу, розширення клієнтської бази з мінімальними вкладеннями коштів у маркетинг;
  • Використання планувальника завдань для автоматичного здійснення робочих процесів буде зручним та ефективним;
  • Укладання договорів, накладних, актів та іншої звітності виконується на підставі наявних шаблонів;
  • З автоматичним розсиланням інформаційних повідомлень передбачається повідомлення покупців про вигідні пропозиції, знижені в ціні товари, нараховані бонусні бали, відомості про доставку тощо.

Облік комітентів

Облік комітентів виконується відповідно до норм законодавчих органів, відображаючи інформацію про товарно-матеріальні цінності, що надаються комісіонеру на реалізацію та враховує загальні показники у дебеті, а після надання звітів із продажами, фіксуючи дані у підсумковій фінансовій документації. Контроль та аналітика є невід'ємною частиною індивідуального підприємця чи великої організації, за необхідності ведення бухгалтерської звітності із створенням податкової документації. На даний момент часу найбільш ефективним та якісним рішенням управління бізнесом, як малим, так і великим, є інсталяція спеціалізованого програмного забезпечення, за допомогою якого реально виконувати необхідні завдання, що продуктивно відбиваються на розширенні та розвитку бізнесу.

За бажання, можна впоратися і вручну, але це займе набагато більше часу, вимагаючи постійної уваги та звернення до дрібниць, контролюючи збереження та реалізацію товарів, моментально відображаючи дані у звітності. Тому, радимо не зволікати, придбати спеціалізованим помічником, за допомогою якого, робота стане набагато легше і ефективніше, при розширенні зацікавленості та клієнтської бази, а також збільшення обсягу продажів. Найбільш якісним та ефективним електронним помічником на ринку є програма, представлена від компанії «Універсальна Система обліку». Додаток відрізняється багатофункціональністю, що підходить під робочі процеси організації, з розширеним асортиментом на вибір модулів та інструментів. Крім того, явною перевагою від аналогічних ринкових пропозицій є цінова політика, доступна кожній організації, навіть із малим бюджетом. Додатковим бонусом є і відсутність абонентської плати, що суттєво економить кошти компанії. Додаток встановлюється на робочий пристрій із будь-якою операційною системою, даючи можливість в індивідуальній формі користувачам використовувати налаштування для продуктивної діяльності.

Хто такий комітент

Хто такий комітент? Комітент є власником товарно-матеріальної цінності або послуг, інтереси якого представляє комісіонер, приймаючи на реалізацію з подальшим вилученням відсотка винагороди за посередницькі послуги. Таким чином, комітенту немає потреби витрачати час та ресурси, знаходити нових клієнтів, всю роботу робить комісіонер. Програмне забезпечення розроблено для користувачів з різним рівнем можливостей та досвідом роботи у програмному забезпеченні. Реєстрація відбувається швидко, злагоджено, реєструючи кожного співробітника з відображенням інформації в додатку, створюючи облікові записи для індивідуального входу та виконання завдань. Кожен обліковий запис буде оснащений логіном та паролем, що гарантує персональні можливості користувача з контролем робочої діяльності та аналізом прав доступу до інформаційних даних, захищаючи конфіденційні матеріали. До того ж передбачається багатоканальна авторизація користувачів в утиліті, що гарантує командну діяльність усіх структурних підрозділів, які можна об'єднати в єдиний ланцюжок для якісного управлінського контролю.

При багатоканальному доступі всі користувачі зможуть одночасно входити і виконувати різні завдання, при цьому передавати інформацію в повідомленнях по внутрішній або Інтернет мережі. Таким чином, можливо вбити двох зайців, керуючи та аналізуючи бізнес, зіставляючи дані по всіх відділеннях та складських приміщеннях, куруючи робочу діяльність персоналу, а також заощаджуючи час на використання та передачу інформаційних даних. Виведення інформаційних даних із програми, із збереженням у хмарному просторі матеріалів, передбачається за рахунок використання контекстної пошукової системи. При цьому витрати робочого часу будуть зведені до мінімуму. Варто ще врахувати і той факт, що при реєстрації користувача, у додатку будуть вказані посадові повноваження кожного з розмежуванням рівнів прав доступу до хмари, що зберігає матеріали. Окремі права доступу можна налаштувати як для керівника, так і для бухгалтера, продавця і т.д. Керівник зможе віддалено курирувати над діяльністю підлеглих, бачачи робочі столи в окремих віконцях, із зазначенням відпрацьованого часу, виконаних обсягів продажу, передачі повідомлень з інформаційними даними згодна рівням доступу тощо.

Облік у комітента

Облік у комітента виконується відповідно до складеного плану та договорів на посередницькі послуги та виплату комісії, фіксуючи товари, що передаються з проводкою як дебет та кредит. На момент продажу товарів або надання послуг, щомісяця місіонер повідомляє про це Комітету та нараховує виручку згідно з обов'язками сторін. У програмі всі угоди, складені та підписані сторонами, будуть відображені в окремій базі, з подальшим контролем статусу дій та виконанням обов'язків. Відсутня потреба у нотаріальному засвідченні договорів. У разі відповідних термінів дії договорів, неустойки, не своєчасне виконання зобов'язання, утиліта повідомити про це відповідальні особи з надсиланням повідомлень на екрані монітора. Для зручного здійснення робочих процесів передбачається використання не тільки стаціонарних комп'ютерів, а й мобільних телефонів, планшетів, локально підключених до утиліти. Таким чином, можна бачити статус дій, місцезнаходження працівників навіть поза стінами організації.

Контролювати якість трудової діяльності, а також збереження матеріальної цінності на складах, у комісійних магазинах стало ще доступніше, за допомогою встановлення відеокамер, які записують матеріали, що зараз записують, і передають на головний комп'ютер. При управлінні декількома комісійними магазинами, складами, керівник зможе аналізувати дані по найприбутковіших, часто відвідуваних точках. Аналітична звітність буде систематично надаватися керівнику для аналізу діяльності компанії, фінансових оборотів продукції, що надходить від клієнтів і реалізованих покупцям, зіставляючи загальні обсяги доходів і витрат. У вбудованому планувальнику завдань доступно регулювати та встановлювати певні терміни для виконання різноманітних завдань, які будуть автоматично виконуватися і надавати користувачам звіти про виконану роботу. При цьому немає необхідності турбуватися про виконання резервного копіювання за збереженням інформації, що зберігається у хмарі, розсилки повідомлень для інформування контрагентів, про інвентаризацію з аналізом збереження загальної кількості та якості продукції тощо. Багатофункціональне програмне забезпечення, крім вбудованих функціональних можливостей, до того ж здатне інтегрувати з додатковими приладами обліку та контролю, додатками та сервісами.

Облік товарів комітента

Облік товарів комітента здійснюється на підставі фактичних показників дебету та кредиту. З метою покращення якості ведення бухгалтерського обліку передбачається використання додатка з інтегруванням із 1с бухгалтерією. Таким чином, відсутня повна необхідність вносити інформацію двічі, а то й тричі, марнуючи робочий час, при цьому, не гарантуючи стовідсоткову точність. Електронний калькулятор дозволяє швидко відтворювати розрахунки, що вказуються в бухобліку, з наступним відображенням даних у податковій звітності. Під час розрахунків передбачається також використання бонусної системи лояльності, уцінки або націнки на товари та послуги. Вся інформація щодо товарів і послуг комісійного магазину, що перебуває у власності, або під реалізацію, що надається постачальниками, буде фіксуватися в номенклатурі. Точні дані відображають фактичні найменування, штрих коди або артикули, кількість, опис, термін зберігання, вартість і зображення, що додається. Для зручності та оперативного прийняття online заявок на реалізацію товарів, пропонується взаємодія програми з соціальними мережами, торговими майданчиками та сайтами. При цьому покупці можуть швидко та самостійно зареєструватися в утиліті, відобразити дані щодо обраних позицій, розрахувати загальну суму з урахуванням перерахунку, включаючи бонусні бали або знижки, застосовуючи роботу бонусних карток.

Облік товарів комітентом

Облік товарів комітентом здійснюється аналогічно комісіонеру. Крім того, у додатку, заповнюючи електронні картки, можна швидко вказувати точні адреси доставки або здійснення самовивезення замовлень з комісійних магазинів або складських приміщень, дату та час складання та видачі товару, умови взаєморозрахунків, фактичні адреси тощо. Географічні карти використовуються при доставці замовлень кур'єрськими службами, фіксуючи дані в базі, аналізуючи відомості про місцезнаходження співробітників. Всі замовлення виконуються швидко, точно з документальним супроводом. Бонусна система лояльності, оцінка вартості товарів дозволяє залучити та утримати постійних покупців, не знижуючи зацікавленість зі збільшенням обсягів продажу. В утиліті можна надавати додаткові бонуси при реєстрації на сайті, при поділі актуальної інформації з членами сім'ї, друзями та знайомими.

Програма обліку комітентів

Програма для обліку комітентів забезпечує комплексно автоматизувати робочі процеси, відображаючи матеріали щодо пропозицій комісійки, відомостей щодо постачальників та покупців, фінансових оборотів, при цьому аналізуючи ринок. При аналізі ринку реально виявляти конкурентів, зіставляти цінову політику аналогічних пропозицій. У програмі передбачається використання високотехнологічного обладнання для виконання складського управління. При цьому інвентаризація виконується без залучення працівників комісійного магазину, не тільки заощаджуючи час, а й якісно відбиваючись на процесі загальних показників. Програмне забезпечення крім бонусної системи лояльності, прийняття онлайн заявок пропонує також надання вигідних пропозицій для постійних покупців, фіксуючи персональні дані кожного в базі CRM. База CRM дозволяє повною мірою відобразити загальні відомості щодо кожного постачальника та покупця з реквізитами, історією платежів та заборгованості, нарахованих балів та оцінок, доставок, відгуків. Також передбачається прикріплення фотографій для подальшого зчитування відомостей щодо відвідуваності комісійних магазинів.

Crm для роботи з комітентами

Високотехнологічна система crm для роботи з комітентами дозволяє грамотно використовувати наявну інформацію, регулярно доповнюючи актуальними даними. Грунтуючись на наявних реквізитах, доступно швидко заповнювати відповідну документацію (договори, рахунки, акти та накладні), при цьому здійснюючи дзвінки та розсилку інформаційних повідомлень, надаючи актуальні відомості для контрагентів. Розсилка повідомлень може виконуватися як масово, так і вибірково, передбачає розмежування за віком, побажаннями та уподобаннями, місцем проживання контрагентів. А також повідомлення можуть використовуватися як отримання відгуків та оцінок від покупців, ґрунтуючись на загальних показниках виду змінювати ставлення та поведінку до сервісного обслуговування.

Також передбачається можливість використання ультрасучасної функції IP телефонії, що передбачає допомогу в різних питаннях клієнтам при щоденній діяльності консультантам, надаючи після зчитування контактного номера телефону актуальну інформацію щодо покупця, висвічуючи детальну інформацію на екрані монітора. Таким чином, фахівець зможе підготувавшись до розмови освоїти інформацію, якісно та швидко узгодити усі нюанси та оформити замовлення. Також на допомогу щоденній діяльності продавцям і консультантам приходить автовідповідач, що відповідає автоматично на запитання, що часто задаються. Платіжна система також є зручною та підходящою під кожного, пропонуючи зручні перекази коштів за допомогою банківських систем, використання електронних гаманців та платіжних терміналів, QR. Дані будуть автоматично надходити, і фіксуватимуться у додатку, у бухобліку. Щоб ви могли наочно проаналізувати всю повноту можливостей, представлених автоматизованою розробкою, варто відвідати сайт USU.kz, зв'язатися зі спеціалістом для подальшої консультації, подивитися короткий відео огляд та почитати відгуки. Для зручності, також до вашої уваги представлена безкоштовна демонстративна версія, що повною мірою відображає ліцензоване програмне забезпечення. Раді будемо вашому зверненню та подальшій співпраці.

Зовнішній вигляд програми

Облік комітентів

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити програму для обліку комітентів

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватися:

  • Комісійний магазин

    Комісійний магазин
  • Секонд-хенд

    Секонд-хенд
  • Торгівельна фірма, компанія і організація

    Торгівельна фірма,
    компанія і
    організація
  • Бутік торгівлі одягом

    Бутік торгівлі
    одягом
  • Спеціалізований магазин

    Спеціалізований
    магазин
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.