- Можливості
- Опис
- Скріншот
- Відео
- Завантажити
- Для кого?
- Клієнти
- Відгуки
- Мова
- Замовити
Можливості CRM системи для обліку договорів у комісіонера
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
Будь-який товар - Для наглядности Вы сможете сохранить изображение каждого товара, захватив его с web-камеры. Оно будет отображаться также при проведении продажи
Фото товару - Легко оформити як прийом, так і повернення товару комітентові, суми до виплати за будь-який період розрахуються автоматично
Комітенти - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та магазини - Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
Імпорт - Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
Вибір під час продажу - У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
Повернення - Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
Відкладені продажі - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
Обладнання - Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
ТЗД - У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
Інвентаризація - Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
Документи - У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Існує можливість видачі клієнтам дисконтних або накопичувальних карток
Дисконтні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
SMS и E-mail розсилка - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Ви легко зможете проаналізувати кому і з якої причини надавали знижки за будь-який період
Знижки - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на товари
Цінові сегменти - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Все совершенные платежи будут под вашим полным контролем
Статистика платежей - За будь-який період ви зможете проаналізувати усі взаємовідносини з комітентами: прийом, повернення товарів, виплати та заборгованості
Власники - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка продажів - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Відрядна заробітна платня продавців може розраховуватися автоматично
Заробітна платня - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
Юр. особи - Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
Мережа магазинів - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Аналіз прибутків - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
Прогноз - Спеціальний звіт покаже вам увесь товар по якому наближується термін повернення. З цього інтерактивного переліку можна відразу перейти на потрібного комітента або позицію номенклатури
Терміни зберігання - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Спеціальна програма за розкладом збереже копію усіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу системи, автоматично заархівує та сповістить про готовність
Резервне копіювання - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів у суворо визначений час та налаштувати будь-які інші дії програми
Планувальник - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- У додатку це один адаптується комісійної торгівлі, забезпечуючи необхідним модульним складом для забезпечення якісної та високопродуктивної роботи всіх підрозділів;
- Об'єднання комісійних магазинів та складських приміщень необмеженої кількості дозволяє якісно керувати бізнес-процесами;
- Контролювати внутрішню робочу діяльність з відвідуваністю магазинів можна віддалено, використовуючи відео стеження зі збереженням матеріалів;
- Зчитуючи персональні дані за наявності фотографії співробітників, контрагентів, можливо, це ідентифікації особи відображаючи дані в журналі відвідуваності;
- Інформація щодо всіх спеціалістів буде відображена в окремому журналі, табелі обліку робочої діяльності з фактичними показниками опрацьованої кількості годин, виконаних продажів, з розрахунком підсумкової суми щомісячного окладу;
- Інформація для керівництва про фінансову діяльність організації, витрат і доходів буде фіксована в аналітичних звітах, що регулярно створюваються;
- Робота з цифровими документами та звітами ґрунтується на наявності шаблонів, які користувачі використовують для швидкого створення та заповнення за зразками;
- Зручний формат зберігання необмежених обсягів даних у хмарному просторі з доступом на різній основі для користувачів різних посадових положень;
- Відомості про комітентів і покупців відображаються в окремому журналі CRM, що доповнюється на регулярній основі з урахуванням реквізитів, історією угод, що оформлюються, і платежів, пропонованих сканів матеріалів;
- Взаємодія з принтерами різних моделей дозволяє швидко друкувати у необмеженій кількості звіти, угоди, чеки, етикетки, цінники тощо;
- Доступно проводити автоматичну калькуляцію за допомогою внесених алгоритмів та номенклатури, що використовується, уцінки та націнки товарів;
- Для постійних покупців передбачається бонусна система лояльності із використанням дисконтних карток;
- Платежі за взаємовигідними розрахунками здійснюються у готівковій та безготівковій формі, зумовлюючи інтегрування з банками, платіжними терміналами, переказами QR з підтримкою будь-яких світових одиниць;
- Інформація щодо фінансової діяльності організації фіксуватиметься у бухгалтерії із веденням супровідної звітної документації при взаємодії з 1с системою;
- Інформація для швидкого виведення використовується користувачами за допомогою контекстної пошукової системи.
Облік договорів у комісіонера
Облік договорів у комісіонера має здійснюватися відповідно до робочих процесів, відображаючи обов'язки сторін. Комісіонер є посередником між комітентом та покупцем, надаючи від першої особи третім особам товари та послуги з подальшим отриманням відсоткової ставки винагороди на підставі умов договору. У договорах зазначається дата складання, реквізити сторін, номер, перелік товарів та послуг, розмір винагороди, підсумкова сума видатків, необхідних для повернення.
При невеликих обсягах робіт можливо самостійно впоратися, без необхідності впровадження спеціалізованих розробок, але бажаючи розвинути бізнес, керуючи кількома комісійними магазинами та складськими приміщеннями, з веденням об'ємної інформаційної бази та веденням документообігу з наявністю різноманітного асортименту товарів, без застосування не обійтися. Тому на допомогу приходить спеціалізована програма «Універсальна система обліку». Програмне забезпечення розроблене з метою оптимізації робочих процесів, що автоматизує щоденні завдання за допомогою вбудованого функціоналу. Програмне забезпечення є ідеальним помічником для керівника організації та працівників, при цьому передбачає можливість додаткового користування параметрів бізнесу. З огляду на широкий функціонал відзначається доступна цінова політика, що економічніше для бюджету компанії з безкоштовною абонентською платою. При цьому варто також відзначити і можливість необмеженого складу користувача, що одноразово здійснює робочу діяльність з передачею інформаційними повідомленнями по внутрішній мережі.
Договір між комітентом та комісіонером
Договір між комітентом та комісіонером ґрунтується на взаємовигідній співпраці, надаючи від першої особи послуги та товари покупцям, з веденням супровідної документації та звітності. Продавець може діяти від імені комітента у наданні одноразової або багаторазової реалізації товарів та надання послуг клієнтам, здійснюючи взаєморозрахунки за підсумком календарного місяця відповідно до умов та надання звітів про виконану роботу. Договір, як правило, укладається у двох примірниках, що відображає права та обов'язки сторін щодо виконання робіт та взаєморозрахунків. Договір підписується обома сторонами без необхідності нотаріального підтвердження. Додаткові акти, накладні додаються до договору, які будуть фіксовані в реєстрі з номером та датою створення. У системі всі договори з комісіонерами будуть відображені у системі, з контролем статусу, термінів дії. При відповідних термінах завершення умов договору, додаток повідомить про це спливаюче повідомлення на екрані робочого столу працівника, для подальшого прийняття подальших дій щодо пролонгації або завершення співробітництва.
Програмне забезпечення має широкий функціонал, який у зручній та персональній формі налаштовується користувачами. Спочатку працівники повинні пройти первинну реєстрацію в системі, для наступного входу в особистий кабінет свій ярлик на робочому столі, вказуючи логін і пароль для авторизації користувача. Після цього необхідно налаштувати панель управління з вибором гнучких параметрів конфігурації, які використовуються іноземними мовами для якісного співробітництва з комісіонерами та клієнтами комісійного магазину. Також з огляду на той факт, що працівники проводить на робочому місці велику частину часу, необхідно створити сприятливу атмосферу для виконання робочих процесів, до яких належить налаштування робочого столу з вибором однієї із півсотні різних тем дизайнів. Враховуючи можливість об'єднання складів та комісійних магазинів у єдиному інформаційному ланцюжку, передбачається також можливість синхронізації робочих пристроїв, які будуть локально підв'язані до головного комп'ютера для єдиної взаємодії та відображення у керівника. При цьому користувачі зможуть одночасно входити в додаток і взаємодіяти, з повідомленнями, що передаються, і додаються файлами для швидкого здійснення робочих завдань.
Договір із комісіонером
Договір із комісіонером є вигідним для комітента, враховуючи відсутність необхідності самостійного продажу товарів, проблем із документацією. Комісіонер виконує всю основну роботу, при цьому отримуючи лише відсоток винагороди, при цьому відповідає за прийом, збереження, продаж, відображення даних про виконані роботи у звітах, здійснюючи взаєморозрахунки між сторонами тощо. Програмне забезпечення є незамінним інструментом у реалізації поставлених завдань для комісійного магазину з огляду на виконання всіх процесів. Крім того, що програмне забезпечення оснащене широким функціоналом, також передбачається інтегрування з додатковими приладами обліку, сервісами.
При прийманні товарів у системі автоматично фіксуватиметься повна інформація з формуванням номенклатури, що відображає інформацію щодо комітенту, переліку продукції, вартості, кількості. Інформація про товари буде автоматично надходити до бази, в подальшому відображаючи відомості в номенклатурі з детальним переліком та присвоєними штрих-кодами або артикулами, кількістю, найменуванням та описом, вартістю. Для безпомилкового управління торгівлею пропонується також використання картинок, що додаються до карток товарів. Зображення можуть бути отримані з різних файлів, а також прив'язані з веб-камери. Програмне забезпечення має полегшену версію управління, доступне навіть для новачків. Всього три розділи для щоденної роботи «Модулі», «Довідники», «Звіти» дозволяють полегшити повсякденну роботу. Для створення загального корпоративного стилю передбачається також встановлення логотипу компанії на робочий екран пристрою. Як робочий пристрій можуть бути використані комп'ютери та смартфони, планшети.
Облік договорів комісії у комісіонера
Облік договорів комісії у комісіонера здійснюється в електронному вигляді, з відображенням фактичних продажів товарів та послуг комітента. Договір комісії є основною угодою з підписанням обох сторін, за якою комісіонер здійснює угоди (купує або продає товар, надає послуги) від імені комітента. За умовами угоди замовником є комітент, а виконавцем – комісіонер. Виконавець отримує від замовника за реалізовану продукцію та послуги відсоток винагороди із завершенням супровідної документації. Комісіонер має право від імені комітента здійснити одну або кілька операцій з надання послуг та товарів третім особам. Отримані кошти фіксуються у бухгалтерії компанії як виручка чи дохід. Також продавець може укладати угоди як від власного імені, так і від імені замовника відповідно до договору комісії. При надходженні товарів до комісійного магазину, можливо викупити продукцію із здійсненням платежів за вартістю, без стягнення відсотка за реалізацію та зберігання товарів. Скупка може виконуватися відразу при надходженні продукції від комітету або під час роботи, вибірково здійснюючи викуп. Таким чином, викуплена продукція фіксуватиметься на рахунку комісійного магазину.
Договір між комісіонером та комітентом
Договір між комісіонером та комітентом виконується за умовами, згідно з термінами. Відповідно до умов угоди, взаєморозрахунки між сторонами здійснюються у готівковій чи безготівковій формі. Безконтактна система оплати передбачає можливість перерахування коштів із розрахункових рахунків, прив'язуючи банківську картку. Також припускаю можливість використання платіжних терміналів та QR переказів. У додатку вся інформація про фінансові рухи буде відображена у бухобліку, що супроводжується формуванням документів та звітів, що надаються для керівника комісійного магазину та для податкової. Працюючи з документацією, спрощена система передбачає швидку і ефективну роботу, оскільки це переведено в цифровий формат.
Цифрове ведення документообігу передбачає також створення документів та звітів, актів та накладних за допомогою наявних шаблонів. При цьому спрощене введення реєстраційних даних передбачає можливість ручного внесення відомостей одноразово, без повторних витрат часу і сил, виключаючи виникнення помилок. При цьому реєструючи дані в документах та звіті, пропонується можливість імпортування відомостей, заощаджуючи робочі ресурси. Бухоблік провадиться в системі з постійним доступом до інформації про фінансову діяльність, припускаючи інтегрування з 1с бухгалтерією. Також ґрунтуючись на прозорій схемі ведення управління бізнесом, постійним доступом до фінансової аналітики, доступно одержувати створювані звітні відомості для керівника, приймаючи та зважуючи раціональні рішення щодо подальшої діяльності комісійного магазину.
Договір укладений комісіонером
Договір укладений комісіонером є підтвердженням робочої діяльності у посередництві, з використанням товарів, що перебувають у реалізації для подальшого продажу. Для якісного здійснення комісійної торгівлі, пропонується постійне відеоспостереження, в режимі реального часу записуючи відеозаписи, що зберігаються, з передачею на головний комп'ютер. За допомогою відео стеження, можна контролювати якісне збереження продукції, аналізувати дані щодо робочої діяльності, відвідуваності магазинів. Плюсом використання програмного забезпечення є також виконання ідентифікації особи на вході до комісійного магазину, зчитуючи та зберігаючи дані за часом та датою в електронному журналі. Для працівників контроль та зчитування персональних даних є незамінним інструментом, що проводиться облік робочої діяльності з подальшим розрахунком щомісячної оплати праці.
Співробітники комісійного магазину отримуватимуть заробітну плату, виходячи з умов трудової угоди, розраховуючи оклад із відрядної чи фактичної оплати праці. Графіки, що формуються в системі, будуть надаватися в електронній формі, при зміні повідомляючи повідомленнями, що випливають на екрані монітора робочого пристрою. Для користувачів незамінним інструментом є контекстна пошукова система. При внесеному запиті до електронного віконця, інформацію щодо контрагентів, товарів, послуг, зроблених операцій буде відображено на екрані робочого столу для подальшого аналізу, передачі або роздрукування. Роздрук документів, рахунків та накладних проводиться на будь-яких принтерах, підтримуючи роботу з різними моделями. Також передбачається використання форматів Word та Excel при створенні та одержанні матеріалів, що охороняються в об'ємному хмарному сховищі. Передбачається використання графічних зображень.
Документи комісіонера
Документи комісіонера будуть надійно збережені у хмарному просторі, з об'ємною пам'яттю та особистим доступом для користувачів. Усі працівники будуть зареєстровані під індивідуальними обліковими даними, які свідчать про права та можливості роботи в системі. Таким чином, при виведенні тієї чи іншої інформації, системою зчитуватимуться рівні прав і можливостей для певної особи, або надаючи або обмежуючи доступ. У додатку можна аналізувати дані по клієнтам, виявляючи постійних, платоспроможних, проблемних, розмежовуючи за категоріями. Для постійних покупців передбачається бонусна система лояльності. Таким чином, нарахували бонусні бали, також оцінюючи вартість товарів зі зниженням, передбачаючи підвищення зацікавленості та збільшення обсягів продажу.
При цьому інформація щодо покупців буде фіксуватися в CRM базі, з бонусною та платіжною карткою, що додається, системою взаєморозрахунків, замовлень, реквізитів, відгуків, доставок і т.д. Інформація регулярно оновлюватиметься, надаючи працівникам актуальні відомості. Для взаємодії сторін, передбачається розсилка повідомлень, а також прийом дзвінків за допомогою IP телефонії. Розсилка повідомлень може здійснюватися як працівниками, і у автоматичної формі, встановлюючи терміни у планувальнику завдань. Повідомлення можуть нести інформаційний характер, також використовуватися для зворотного зв'язку з покупцями, отримуючи оцінки та відгуки, коментарі, з вітаннями та зі святами. IP телефонія також допомагає працівникам отримувати повну інформацію щодо абонента під час вхідного дзвінка, підготувавшись до подальшої розмови та консультації, звертаючись по імені та заощаджуючи час на обробки та прийомі заявок.
Комісійний акт
Комісійний акт супроводжується виконаними роботами комісійки. У комісійному акті відображається повна інформація про фіксацію результатів діяльності комісійного магазину, з усіма виконаними роботами, аналізом та дослідженнями, набутими навичками, досвідом та знаннями. Аналізувати дані внутрішньої та зовнішньої торгівлі можливо на підставі аналітичних та статистичних звітів. Також для поліпшення торговельних відносин передбачає розміщення реклами на різних порталах, соціальних мережах, торгових майданчиках. Таким чином, можна збільшити продажі за рахунок зацікавленості потенційних клієнтів з розвитком бізнесу та збільшенням бази покупців з мінімальними вкладеннями коштів у рекламу. При цьому заявки на придбання комісійної продукції надходитиме не лише до офлайн-магазинів, а й онлайн.
Таким чином, у картках, електронних заявках автоматично заповнюватиметься інформація про покупців з урахуванням швидкої вставки в обов'язкових полях для реєстрації. Тобто можна швидко вибрати товар або послугу з номенклатури, вказати точку самовивезення або доставки на інтерактивних картах, автоматично розрахувати суму з відображенням інформації по комітенту з журналу CRM. Інтерактивні карти допомагають швидко відображати інформацію за адресами доставки, комісійними магазинами, зі схемою проїзду. Доставка виконується з уже включеною оплатою або за наступних розрахунків. Усі розрахункові заходи проводяться електронним калькулятором, з певними алгоритмами розрахункових показників, використовуючи прайс-лист, уцінку чи націнку вартості. Оформлення замовлень виконується швидко, чітко, фіксується в системі з урахуванням наступного послідовного виконання та фіксування до кінцевого результату.
Договір комісії комітент та комісіонер
Договір комісії комітент і комісіонер свідчить про посередницьку діяльність з термінами та сумою винагороди за операції, що здійснюються однією особою від іншої для надання послуг та товарів третім особам (покупцям). Комісіонер протягом тридцяти календарних днів буде зобов'язаний надати комітенту звітність про виконану роботу з розрахунком суми винагороди згідно з договором комісії, із зазначенням процентної ставки за реалізацію товарів та послуг. Також у суму винагороди входять і термін зберігання товарів у комісійному магазині чи складах компанії, транспортування тощо. При цьому варто зазначити, що угоди можуть здійснюватися не лише на реалізацію товарів, надання послуг, а й на придбання.
Для якісного виконання посередницьких послуг з реалізації товару необхідно також здійснювати складський облік, який при інтегруванні з високотехнологічним обладнанням дозволяє якісно виконувати інвентаризацію. Таким чином, вся інформація про матеріальну цінність представлена у комісійному магазині та на складах фіксуватиметься у номенклатурі, із супроводом звітної документації. Для того щоб на особистому досвіді протестувати можливості, представлені розробниками компанії УСУ, пройти нижче за посиланням, встановити безкоштовну демоверсію. Передбачається набір контактного номера, вказаного на сайті, надіслати запит на електронну пошту для зв'язку зі спеціалістами. Автоматизація, висока швидкість роботи з необмеженими обсягами інформації, що надходить, робота з комітентами та покупцями є запорукою успіху вашого бізнесу в комісійній торгівлі.
Відео програми для обліку комісіонера
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для обліку договорів у комісіонера
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватися:
Комісійний магазин
Секонд-хенд
Торгівельна фірма,
компанія і
організація
Бутік торгівлі
одягом
Спеціалізований
магазин
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу


Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.



