- Можливості
- Опис
- Скріншот
- Відео
- Завантажити
- Для кого?
- Клієнти
- Відгуки
- Мова
- Замовити
Можливості CRM системи для обліку комісійного магазину
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
Будь-який товар - Для наглядности Вы сможете сохранить изображение каждого товара, захватив его с web-камеры. Оно будет отображаться также при проведении продажи
Фото товару - Легко оформити як прийом, так і повернення товару комітентові, суми до виплати за будь-який період розрахуються автоматично
Комітенти - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та магазини - Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
Імпорт - Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
Вибір під час продажу - У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
Повернення - Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
Відкладені продажі - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
Обладнання - Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
ТЗД - У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
Інвентаризація - Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
Документи - У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Існує можливість видачі клієнтам дисконтних або накопичувальних карток
Дисконтні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
SMS и E-mail розсилка - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Ви легко зможете проаналізувати кому і з якої причини надавали знижки за будь-який період
Знижки - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на товари
Цінові сегменти - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Все совершенные платежи будут под вашим полным контролем
Статистика платежей - За будь-який період ви зможете проаналізувати усі взаємовідносини з комітентами: прийом, повернення товарів, виплати та заборгованості
Власники - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка продажів - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Відрядна заробітна платня продавців може розраховуватися автоматично
Заробітна платня - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
Юр. особи - Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
Мережа магазинів - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Аналіз прибутків - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
Прогноз - Спеціальний звіт покаже вам увесь товар по якому наближується термін повернення. З цього інтерактивного переліку можна відразу перейти на потрібного комітента або позицію номенклатури
Терміни зберігання - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Спеціальна програма за розкладом збереже копію усіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу системи, автоматично заархівує та сповістить про готовність
Резервне копіювання - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів у суворо визначений час та налаштувати будь-які інші дії програми
Планувальник - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення розроблене з метою розвитку бізнесу у будь-яких галузях, замінюючи десятки кваліфікованих фахівців єдиною інформаційною системою, в якій усі користувачі зможуть працювати у комфортних умовах;
- Доступна ціна, відсутність абонентської плати, широкий функціонал, з безмежними можливостями, з якими можна познайомитися при встановленні тестової версії;
- Багатоканальне підключення, взаємодія по внутрішній або Інтернет-мережі, забезпечує злагоджену, оперативну та ефективну діяльність всіх структурних підрозділів комісійки;
- Кожен працівник комісійного магазину буде зобов'язаний пройти первинну реєстрацію, надалі використовуючи щоденно обліковий запис, що фіксується робочі процеси з щомісячним нарахуванням оплати праці;
- Співробітники зможуть швидко знайти потрібні відомості, що зберігаються в централізованому просторі, за допомогою електронного пошуковика;
- Для забезпечення підтримки якісного зберігання інформаційних даних передбачається класифікація співробітників за посадовими положеннями, надаючи певні рівні доступу;
- Інвентаризація важливий процес у торгівлі, що здійснюється програмним забезпеченням за допомогою складського обладнання, що інтегрується;
- Виробляти розрахункові операції стало ще доступніше без необхідності втрати робочого часу, враховуючи використання вбудованого електронного калькулятора з внесеними алгоритмами;
- Для постійних клієнтів передбачається бонусна система лояльності, привілеї із використанням бонусних карток;
- Прийом платежів за продукцію та послуги комісійним магазином передбачається у готівковій формі, а також безготівковими переказами будь-яких одиниць світових валют, пропонуючи зарахування через QR, термінали та електронні гаманці, банківські системи;
- Інформаційні дані щодо взаємовідносин, співпраці з комітентами, зверненнями клієнтів, викупом та продажем товарів, наданням послуг, розрахунків та взаєморозрахунків, із збереженням скани документів здійснюється в єдиній базі CRM;
- Інформаційна підтримка покупців виконується за допомогою повідомлень, що розсилаються Е-mail, WhatsApp SMS, MMC, Viber;
- Контроль над відвідувачами, працівниками комісійного магазину, на складах, провадиться при настановних камерах стеження;
- Замовлення покупців здійснюється в онлайн та офлайн режимі, що автоматично фіксуються та контролюються детально з поетапним аналізом виконання робіт;
- Передбачається використання вбудованих карток будь-якої масштабності для здійснення доставки;
- Клієнти можуть оцінювати, коментувати якість сервісного обслуговування, залишати відгуки за допомогою SMS;
- Інтегрування з торговими майданчиками, сайтами дозволяє розширити клієнтську базу та впізнаваність із відображенням актуальної інформації щодо залучення потенційних покупців, при цьому заощаджуючи кошти на маркетингу.
Облік комісійного магазину
Облік комісійного магазину полягає у фактичному відображенні інформації щодо зберігання та реалізації товарів та послуг на підставі посередницьких послуг комісіонером між комітентом та покупцем. Програма має активний попит користувачів через автоматизацію робочих процесів, від яких залежить безпосереднє майбутнє компанії. Серед розробок на ринку виділяється програмне забезпечення «Універсальна Система Обліку», що забезпечує за доступною ціною користувачів різних сфер діяльності оптимізацією робочих ресурсів. За доступної цінової політики ви отримуєте безмежний потенціал, розширений функціонал, розрахований на багато користувачів режим роботи з повноцінним контролем і управлінням. Також у перелік доступних можливостей із роботою при програмному забезпеченні ви отримуєте також якісне ведення бухгалтерського та складського обліку. При доступній ціновій політиці також відсутня абонентська плата, що істотно скорочує витрати бюджетних коштів фірми. При цьому керівник зможе одночасно здійснювати управління над необмеженим ланцюжком комісійних магазинів, складських відділень, об'єднуючи їх у єдину мережу. Також доступна синхронізація всіх відділень комісійного магазину, упорядковуючи дані та забезпечує злагоджену роботу всіх фахівців, зареєстрованих у системі персонально, з відображенням індивідуальних даних та повноважень, прав рівня доступу до матеріалів тощо.
Також користувачі зможуть взаємодіяти та передавати інформацію при повідомленнях, по внутрішній або Інтернет-мережі. Таким чином, можливо не лише скоротити витрати робочого часу, а й покращити якісні показники ведення комісійного магазину. При обліку комісійного магазину також передбачається якісне ведення робочої діяльності, аналізуючи продуктивну трудову діяльність кожного співробітника, зображуючи інформацію на головному комп'ютері. Враховуючи синхронізацію робочих пристроїв з фіксуванням в окремих віконцях кожного працівника за загальної кількості відпрацьованого часу, виконаних обсягів продажу, взаємодії з покупцями тощо. Доступно повноцінно проводити аналіз робочої діяльності, з відображенням у табелях щоденні показники з наступною калькуляцією підсумкової, щомісячної заробітної плати. Заробітна плата може здійснюватися з розрахунку фіксованої або відрядної оплати праці, у другому випадку ґрунтуючись на відсотках від продажу товарів та послуг покупцям.
Контролювати внутрішні процеси також стало зручніше, в реальному часі аналізуючи фактичні показники з відеокамер, що зберігаються у хмарі. Хмарний простір дозволяє зберігати необмежені обсяги матеріалів, які будуть класифіковані за певними параметрами з використанням різних форматів. Працюючи з документацією, додаток передбачає використання електронно-цифрових форматів, які дозволяють як аналізувати, знайомитися з інформацією, а й коригувати, передавати, друкувати документи. p align="justify"> Для роботи з документацією передбачається використання електронних шаблонів, що заповнюються автоматично, не тільки ручним методом, але і за допомогою імпортування даних. При створенні документів, звітів, накладних та актів, рахунків система буде автоматично вносити номер, вказуючи дату формування, в подальшому відображаючи відомості в реєстрі. При роботі з матеріалами передбачається також використання різних моделей принтерів, на яких можна друкувати цінники, етикетки, рахунки, накладні та договори, чеки. Контекстний пошуковик дозволяє швидко знаходити необхідні відомості користувачами, припускаючи певне делегування прав за рівнями посади. Окремі права доступу зазначаються для продавців, бухгалтерів, керівників.
Облік для комісійного магазину одягу
Облік для комісійного магазину одягу пропонується при автоматичному віданні всіх найменувань реалізованої продукції, фіксуючи відомості у номенклатурі. При надходженні товарів до комісійного магазину, в системі автоматично фіксуватиметься інформація в номенклатурі із зазначенням даних щодо комітенту, загальної кількості, вартості, термінів зберігання, процентної ставки винагороди. Дані з обліку у комісійному магазині будуть відображені у бухгалтерській звітності, яка автоматично формується співробітниками. У номенклатурі також буде вказана детальна інформація щодо кожного найменування товару одягу, зі штрих-кодом та артикулами, відомостями про наявність, вартості включаючи ПДВ. Також передбачається прикріплення зображення товару, щоб у подальшому не виникло плутанини ні співробітників, ні покупців. На момент прийому товарів, в системі буде враховано детальну інформацію з подальшим переказом коштів на підставі реалізації. Передбачається також можливість викупу продукції комітентом у комісіонера, одразу здійснюючи перерахування коштів за вартістю кожної позиції без відсотка винагороди або термінів зберігання. Способи взаєморозрахунків можуть бути як готівкою, так і безготівковою формою, пропонуючи унікальну можливість програмного забезпечення інтегрувати з банківськими системами, платіжними терміналами, переказами з розрахункових рахунків і QR.
Прийом платежів передбачає також роботу з іноземною валютою, яка враховуватиметься з конвертацією коштів за курсом банку на момент здійснення транзакції. У подальшому керівник зможе аналізувати дані щодо всіх взаєморозрахунків, зіставляючи показники обробки платежів в іноземній валюті з конвертуванням та зіставленням курсової різниці. У додатку також всі розрахунки, як і інші процеси, виконуються автоматично, пропонуючи виконання калькуляції електронним калькулятором з алгоритмами, що вносяться. При цьому можна також розраховувати бонусні нарахування постійним покупцям, аналізуючи загальний принесений прибуток за певний місяць. При цьому можуть бути використані дисконтні, бонусні картки з прикріпленими номерами у картках клієнтів.
При розрахунках вартості товарів та додаткових послуг система відтворюватиметься додатково перерахунок оцінки, націнки або використанням накопичених балів, розміру знижки для того чи іншого клієнта. Бонусна система лояльності є додатковим привілеєм, що зацікавлює потенційних покупців до активних продажів, довіри та відданості. Аналізувати ринок стане ще легше, отримуючи аналітичні показники, що формуються у системі. Планувальник завдань дозволяє задавати певні параметри для виконання різноманітних заходів, що виконуються автоматично. Додаток допоможе і залучення потенційних покупців, класифікуючи інформаційні дані за певними параметрами (віком, статтю, платоспроможністю, проживанням, зацікавленістю в товарах та послугах). За допомогою програмного забезпечення можна заощадити кошти на маркетингу, надавати додатково інформацію на сторонніх сайтах, платформах, торгових майданчиках та соціальних мережах. Таким чином, можливо не тільки залучати вигідними пропозиціями потенційних покупців, але й приймати онлайн замовлення, відображати номенклатуру, крім додатка, ще й на платформах.
Облік комісійного одягу
Облік комісійного одягу виконується якісно, згідно із законодавчими нормами, фіксуючи дані у бухгалтерському обліку. Для якісного обліку комісійного одягу передбачається відповідні виконання інвентаризації, зберігаючи дані в номенклатурі. Таким чином, інтегруючи з високотехнологічним обладнанням, додаток без необхідності залучення працівників зможе автоматично здійснювати зчитування та відображення фактичних показників кількості та якості кожної позиції товару у номенклатурі. Відповідно немає потреби припиняти робочу діяльність свою продажами товарів. Також сканер для штрихкодування дозволяє швидко сканувати дані щодо продукції, відображати інформацію з відображенням зображень та автоматичного розрахунку вартості. При онлайн замовленнях передбачається також здійснення доставки, яка здійснюється за допомогою вказівки точних адрес та маршрутів для кур'єрів на інтерактивних картах. Географічні карти допомагають у побудові маршрутів, аналізі термінів виконання завдань служби доставки, а й фіксування даних за місцезнаходженням працівників. Дані показники допомагають відбивати на масштабних картах фактичне розташування транспортних засобів і кур'єрів, надсилаючи повідомленнями дані покупцям, для самостійного відстеження.
SMS повідомлення можуть використовуватися також для взаємодії з контрагентами, додаючи скани документів, інформацію про вигоду в додатку, нових надходження товарів одягу, інформацію про нарахування бонусних балів та знижки, погодження термінів доставки, необхідність відтворити платіж тощо. Повідомлення, що надсилаються по завершенню реалізації товарів, несуть інформаційний характер, з отриманням зворотного зв'язку, який допомагає аналізувати дані словами та оцінками покупців сервісного обслуговування, на підставі чого, можливо покращити роботу всіх структурних підрозділів комісійного магазину. Додатково передбачається використання АТС телефонії, з якої реально заощадити робочий час персоналу, при консультації покупців звертаються за контактними номерами. Всі процеси виконуються оперативно, якісно та зберігаються в системі для подальшого аналізу. Дані за комітентами та клієнтами будуть також фіксуватися у платній формі, що регулярно доповнюються у СRM базі.
Таким чином, крім реквізитів, інформації щодо статусу звернень та консультацій, замовлень, доставок, платежів та заборгованості, наявності бонусних карток та знижок, можливо також використовувати скани документів, зображення сканованої при ідентифікації особи на вході в комісійні магазини. Щоб ви могли наочно переконатися в безмежності функціональних можливостей спеціалізованої багатофункціональної програми, варто прийти нижче за посилку і встановити безкоштовну тестову версію. Крім самостійного аналізу за допомогою використання модулів та інструментів, роботи в додатку видасть вам пробний формат, де ви також можете проконсультуватися з фахівцями, детально вивчити можливості на короткому огляді, а також почитати відгуки користувачів. Працювати доступно у будь-якій частині світу, настроюючи мовну панель. Також кожен користувач самостійно реєструватиметься, вибиратиме необхідні параметри конфігурації, що відповідають робочим процесом та комфортним умовам праці.
Відео програми для обліку комісіонера
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для обліку комісійного магазину
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватися:
Комісійний магазин
Секонд-хенд
Торгівельна фірма,
компанія і
організація
Бутік торгівлі
одягом
Спеціалізований
магазин
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу


Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.



