- Можливості
- Опис
- Скріншот
- Відео
- Завантажити
- Для кого?
- Клієнти
- Відгуки
- Мова
- Замовити
Можливості CRM системи для обліку комісійного товару
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
Будь-який товар - Для наглядности Вы сможете сохранить изображение каждого товара, захватив его с web-камеры. Оно будет отображаться также при проведении продажи
Фото товару - Легко оформити як прийом, так і повернення товару комітентові, суми до виплати за будь-який період розрахуються автоматично
Комітенти - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та магазини - Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
Імпорт - Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
Вибір під час продажу - У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
Повернення - Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
Відкладені продажі - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
Обладнання - Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
ТЗД - У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
Інвентаризація - Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
Документи - У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Існує можливість видачі клієнтам дисконтних або накопичувальних карток
Дисконтні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
SMS и E-mail розсилка - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Ви легко зможете проаналізувати кому і з якої причини надавали знижки за будь-який період
Знижки - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на товари
Цінові сегменти - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Все совершенные платежи будут под вашим полным контролем
Статистика платежей - За будь-який період ви зможете проаналізувати усі взаємовідносини з комітентами: прийом, повернення товарів, виплати та заборгованості
Власники - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка продажів - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Відрядна заробітна платня продавців може розраховуватися автоматично
Заробітна платня - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
Юр. особи - Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
Мережа магазинів - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Аналіз прибутків - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
Прогноз - Спеціальний звіт покаже вам увесь товар по якому наближується термін повернення. З цього інтерактивного переліку можна відразу перейти на потрібного комітента або позицію номенклатури
Терміни зберігання - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Спеціальна програма за розкладом збереже копію усіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу системи, автоматично заархівує та сповістить про готовність
Резервне копіювання - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів у суворо визначений час та налаштувати будь-які інші дії програми
Планувальник - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення сприяє якісному, швидкому та ефективному розвитку бізнесу, враховуючи підвищення зацікавленості клієнтів у наданій продукції та послугах;
- Можливо розвивати бізнес за межами певного регіону, враховуючи використання соціальних мереж, торгових майданчиків та сайтів для розміщення реклами та прийому замовлень на доставку по всьому світу;
- У додатку є вбудовані інтерактивні карти, за допомогою яких можливо не тільки вказувати, розраховувати та прокладати маршрути, але й контролювати статус розташування кур'єрів;
- Вартість платежів між комісіонерами, комітентами, покупцями провадиться в автоматичній формі, за рахунок вбудованого електронного калькулятора;
- Зареєстрованим користувачам більше немає необхідності вручну вносити інформацію, яка при первинному надходженні, збереження в інформаційній базі буде використана для заповнення при імпорті експорту відомостей;
- Всі відомості автоматично надходитимуть і зберігатимуться в єдиному інформаційному просторі, класифіковано для зручності користувачів з обмеженим терміном зберігання;
- Для кожного користувача передбачається певні права доступу, надаючи додаткові можливості для продавців, керівників, касирів та бухгалтерів;
- Виведення інформації проводиться контекстним пошуковою системою;
- Усі працівники при об'єднанні відділень комісійного магазину та складів можуть співпрацювати, передавати повідомлення по внутрішній мережі;
- Курувати трудову діяльність, відвідуваність комісійок, продуктивність праці на складах, збереження товарно-матеріальної цінності доступно при камерах відеоспостереження;
- Трудова діяльність фіксуватиметься у табелях обліку робіт кожного співробітника, фіксуючи фактичні показники з розрахунком заробітної плати, виходячи з фіксованої чи відрядної оплати праці;
- Виконання кількісного та якісного обліку під час інвентаризації проводиться високотехнологічним обладнанням;
- P телефонія, автовідповідач, SMS розсилка дозволяють взаємодіяти з контрагентами, надавати інформацію з консультації, оформлення заявок на реалізацію та доставку;
- Тестова версія дозволяє у безкоштовному форматі здійснити аналіз функціональних можливостей розробки на власному досвіді;
- Взаєморозрахунки відтворюються у зручній для сторін формі, пропонуючи інтегрування додатка з банками, терміналами, переказом коштів при дослідженні QR та платіжних карток, що додаються.
Облік комісійного товару
Облік комісійного товару відтворюється ефективніше, якісніше, із швидким оформленням та створенням супровідної документації при впровадженні спеціалізованих програм, яких на ринку досить багато, враховуючи активне користування та попит. Враховуючи різноманітність розробок, радимо звернутися до фахівців компанії «Універсальна Система Обліку» для надання додаткової інформації та подальшої співпраці. Програмне забезпечення сприяє якісному розвитку бізнесу з мінімальними витратами часу та фінансових коштів, розширюючи впізнаваність та забезпечуючи споживчий попит на послуги та продукцію, передбачається також збереження зацікавленості. Програмне забезпечення УВУ має розширений функціонал, з прийнятною ціною вартістю, відсутністю абонентської плати.
Також забезпечується збереження інформаційних даних у належному вигляді, класифікованих в інформаційній базі з наступним доповненням на граничних обсягах. Користувачі всіх структурних підрозділів зможуть взаємодіяти, використовуючи багатоканальний доступ із зручним форматом роботи, передачі інформаційних даних по внутрішній мережі чи Інтернету. Працівники комісійки зможуть з легкістю здійснити реєстрацію в системі, в подальшому створювати обліковий запис, який буде щодня використано лише одним користувачам, із захистом інформаційних даних логіном та паролем. Також передбачається облаштування робочої зони, встановлюючи логотип компанії, налаштовуючи заставку, використання кількох іноземних мов для якісної співпраці з комітентами та клієнтами, виконуючи комісійну торгівлю ефективніше, швидше та успішніше.
Комісійний товар
Відповідно до встановлених норм і вимог комісійний товар буде прийнято, внесено до системи, з відображенням даних за комітентами, загальною кількістю та додатковими даними. Програмне забезпечення передбачається не лише приймання комісійної продукції, а й викуп, зберігання, розрахунок та продаж. Усі етапи робочих процесів будуть відображені у додатку, автоматично відтворюючи ті чи інші завдання. Для зручності, економії часу працівників комісійного магазину передбачається використання планувальника завдань, в якому можливо вказувати терміни та статус виконання завдань, які в автоматичній формі виконуватимуться. Інформація про продукцію та послуги і в торгівлі в такому непростому вигляді бізнесу буде фіксуватися в номенклатурі, вказуючи артикули та найменування з описом, термінами зберігання, вартістю та ПДВ, кількістю, додаючи зображення для подальшої відмінності продукції. Зображення можуть надходити не тільки з різних файлів, сайтів, але й зчитування з веб-камери. Таким чином, при зчитуванні штрих-коду, інформація з картинкою товару висвічуватиметься на екрані монітора працівника. Номенклатура з повним переліком позицій буде використана не тільки фахівцями магазину, а й покупцями, комітентами, відображаючи дані при синхронізації з різними сервісами, торговими майданчиками. При цьому можна підвищити не тільки впізнаваність, а й зацікавленість покупців у послугах та товарів комісійного магазину.
Магазин комісійних товарів
Магазин комісійних товарів забезпечує наданням послуг та товарів комісіонером від імені комітентів, ґрунтуючись на письмовій угоді сторін. Комісіонер надає послуги та продукцію від імені комітента в одноразовому або багаторазовому форматі, з підписанням договору на надання посередницьких послуг, з розрахунком суми винагороди. Поступаючі позиції автоматично фіксуються в системі, вказуючи дані щодо комітентів, термінів зберігання та реалізації, вказуючи відсоток для комісіонера, додаючи скани документів. Комісіонер може також викупити певні позиції під час приймання продукції чи наступної реалізації. При цьому, при скуповуванні продукції в системі буде зафіксовано повну інформацію з розрахунком суми позики розрахунків, без зазначення відсотка за зберігання та реалізацію.
Дані під час роботи в автоматизованій системі будуть вноситись автоматично, надходити в інформаційну базу та зберігатимуться у повному обсязі. Таким чином, під час введення реєстраційних даних, заповнення необхідних документів та звітів передбачається імпортування відомостей з доступних файлів, з підтримкою роботи форматів Word і Excel. Електронний документообіг дозволяє повноцінно здійснювати прийом, створення документів, звітів, накладних, актів, рахунків, застосовуючи цифрові шаблони. При формуванні різних документів та звітів, в системі автоматично висвічуватиметься номер і дата, вказуючи автоматично в реєстрі для подальшого швидкого пошуку та використання матеріалів. Також передбачається як прийом, реалізація, а й повернення продукції, вказуючи у окремих журналах проблемні назви.
Облік комісійного продажу товарів
Облік комісійного продажу товарів стане набагато якіснішим, продуктивнішим відображатиметься на діяльності бізнесу, враховуючи фіксування фактичних показників прийнятих під реалізацію послуг та продукції з автоматичним розрахунком загальної суми платежів. Усі розрахунки між комісіонером, комітентами, покупцями виробляються електронним калькулятором, використовуючи номенклатуру, відсотки знижок та винагороду, з вказаними алгоритмами тощо. При цьому можливо мінімізувати виникнення помилок, друкарських помилок, фальсифікацію інформації, які, як правило, притаманні людському фактору. У додатку можна використовувати необмежену кількість сформованих прайс-листів для постійних клієнтів, вказуючи відсоток знижки для продукції та послуг. При цьому при розрахунках не використовуватиметься перерахунок зі знижкою для знижених в ціні позицій. Інформація про фінансові обороти компанії, рухи кошти будуть відображені в бухобліку, якісно здійснюючи роботи в 1С системі.
Таким чином, керуючий комісійкою зможе оперувати інформацією, що надходить в аналітичних і статичних звітах, які формуватимуться згідно з визначеними термінами додатком за рахунок зазначених дат у планувальнику завдань. Подібна система ведення бухгалтерського обліку передбачає також якісне та швидке проведення взаєморозрахунків. Взаєморозрахунки до виконання угод з іноземними контрагентами, зручного формату співробітництва передбачає як готівкові платежі, а й перекази коштів з розрахункових рахунків, застосовуючи банківські картки, використовуючи платіжні термінали, зчитування QR. При цьому варто відзначити зручність використання різних світових валют, переказуючи кошти на національну валюту за поточним курсом банку. Для аналізу збереженої та реалізованої продукції керівник може зіставляти матеріали по всіх позиціях, особливо приймаючи товари від іноземних комітентів. Таким чином, можна зіставляти курсову різницю на той чи інший період часу.
Crm для обліку комісійного товару
Досконала система crm для обліку комісійного товару передбачає використання інформаційної бази за комітентами та клієнтами, відображає відомості з реквізитами, співробітництво, зверненнями та дзвінками, зустрічами, поставками, продажами, взаєморозрахунками, відгуками, доданими сканами документів та бонусних, дисконтних карток. Для поліпшення співробітництва передбачається також отримання зворотного зв'язку та оцінок, відгуків, коментарів від контрагентів, які фіксуватимуться у додатку, та аналізовані для подальшого виявлення недоліків у ході роботи персоналу комісійки. Для розширення клієнтської бази, передбачається використання функції «Граббера», виходячи з чого із сторонніх сервісів, можна зчитувати інформацію про потенційних покупцям, доповнюючи наявну базу. При цьому всі матеріали щодо контрагентів буде класифіковано, враховуючи розмежування за віком, статтю, побажаннями та перевагами, фінансове становище тощо.
Спираючись на розмежування контрагентів, можна розсилати інформаційні повідомлення залежно від потреби. Таким чином, розсилаючи SMS, WhatsApp, E-mail і Viber повідомлення з інформацією, картинками, можливо не тільки інформувати про нові надходження вигідних позицій, але і про оцінки, знижки, бонусні нарахування і т.д. Передбачається також відправка SMS для нагадування про незавершені покупки, взаєморозрахунки, вітаючи зі святами та отримуючи зворотний зв'язок. Для отримання зацікавленості, збільшення продажів пропонується здійснення доставки по всьому світу, використовуючи інтерактивні карти, а також автоматичний розрахунок загальної вартості послуг. Таким чином, відтворюючи доставку замовлень з обраним асортиментом, послугами, що додатково надаються, пропонується вказівка точних адрес, з розрахунком загального часу на транспортування з подальшим відстеженням розташування транспортних засобів і кур'єрів. Також можна відсилати повідомлення покупцям для самостійного відстеження замовлень, додаючи посилання. Усі заявки з доставкою будуть контрольовані в додатку, аналізуючи кожну з моменту оформлення до видачі покупцем на руки.
Облік комісійного товару у комісіонера
Облік комісійного товару у комісіонера відбивається у системі зі складанням звітів виходячи з договору. До сформованого звіту також додаються накладна, рахунок фактура, акт прийому, з розрахунку загальної вартості, включаючи оподаткування. Надходження продукції на реалізацію оформляється за допомогою додаткової документації «Надходження ТМЗ та послуг». При продажах можна аналізувати дані по комітентах, зіставляючи загальну виручку за певний період часу. Якщо ж у комісійці не здійснюється аналіз та облік продажів, фіксування даних за комітентами, то в системі автоматично буде присвоєно реалізовані товари, що формуються накладні, щомісяця надаються зі звітністю комітентам. Взаєморозрахунки між комітентом та комісіонером виконуються на підставі договору комісії, без необхідності нотаріального засвідчення, з розрахунком загальної суми, включаючи ПДВ, за мінусом термінів зберігання та відсотків винагороди.
За допомогою програми, можна аналізувати ринок, аналізувати дані по конкурентам, аналогічним найменуванням. У програмі передбачається аналіз фінансової діяльності компанії, розраховуючи загальний дохід з урахуванням витрат на оренду приміщення та складів, виплату заробітної плати, витрати на доставку, відшкодування компенсації тощо. Аналізувати робочу діяльність у додатку досить легко, відображаючи детальну інформацію щодо виконаних операцій кожним працівником, надаючи певні повноваження для касирів, продавців, бухгалтерів, керівництвом. Інформацію робочої діяльності фіксуватиметься в табелях, які на щомісячній основі розраховуватимуть підсумкову заробітну плату з фіксованої оплати праці або відрядної, ґрунтуючись на відсотку від продажу продукції та послуг. Формування графіків також здійснюється у програмі автоматичної форми, надаючи інформацію в електронних журналах. Щоб повідомити користувачів, передбачається використання спливаючих повідомлень на екрані монітора робочого пристрою.
Облік комісійного товару у комітента
Облік комісійного товару у комітента фіксується як і комісіонера. Комісіонери щомісяця подаватиме звіти комітенту. При передачі продукції від комітента комісіонеру, головне не лише відобразити інформацію в системі, а й у подальшому контролювати безпеку товарно-матеріальної цінності. Використовуючи високотехнологічне обладнання, можна регулярно здійснювати облік, контроль та інвентаризацію продукції. На підставі автоматичної інвентаризації, що систематично виробляється, доступно відображати коректно інформацію про статус, наявність і кількість відображуваної в номенклатурі. У номенклатурі фіксуватиметься не лише інформація щодо продукції та послуг, а й додаватиметься зображення, без плутанини у роботі продавців та самих покупців.
Контролювати статус наявності та збереження товарно-матеріальної цінності забезпечується при встановленні камер відеоспостереження, які в даний час зчитують та передаються запису. Програмне забезпечення, крім вбудованого функціоналу, передбачає додаткову взаємодію з приладами обліку, сервісами, продуктивно розвиваючи бізнес. Приймаючи та виробляючи скуповування товарів, у системі буде відображена інформація лише за взаєморозрахунками основою ціни найменування, без необхідності розрахунку відсотка винагороди чи термінів зберігання. Дані з номенклатури фіксуватимуться не лише у програмі, а й на сайті, на торгових майданчиках, на яких буде розміщено інформацію про всі найменування товарів та послуг комісійного магазину, при цьому розвиваючи бізнес ударними типами та розширюючи клієнтську базу з нарощуванням та збільшенням обсягів продажу. Таким чином, і потенційні покупці зможуть самостійно ознайомитися з пропозиціями комісійного магазину, оформити заявку із самовивозом чи доставкою.
Програма обліку комісійного товару
Програма для обліку комісійного товару передбачає використання торгових майданчиків, сайтів для розміщення інформації про програми, приймаючи онлайн та офлайн заявки. Також у системі реально аналізувати дані щодо всіх звернень, що оформлюються запитами від потенційних покупців, передбачаючи бонусну систему лояльності. Таким чином, при частих зверненнях, постійним клієнтам будуть надаватися знижки, оцінка товарів та зниження вартості на послуги, що додатково надаються. Нарахування бонусів також підвищує лояльність та збільшує обсяги споживачів, використовуючи бали при наступних розрахунках.
Для грамотної роботи комісійного магазину з компетентними та покупцями передбачається використання IP телефонії, за допомогою якої на екрані монітора працівники бачитимуть актуальну інформацію з подальшим зверненням та консультуванням з питань, що виникли. Забезпечуючи необхідну інформацію з актуальних питань, налаштовується автовідповідач. Щоб і ви могли проконсультуватися з фахівцями, отримати додаткову інформацію щодо питань програмного забезпечення та можливостей, вартості та установки, слід пройти нижче за посиланням на сайт, набрати вказаний номер телефону або надіслати запит на електронну пошту. Також на сайті ви зможете ознайомитися з можливостями, представленими модулями інструментами, попередньо підібравши їх на власний розсуд. Відгуки допоможуть вам проаналізувати можливості, зіставити усі за та проти. Проаналізувати можливості на власному досвіді передбачається також можливим, встановлюючи безкоштовну тестову версію.
Відео програми для обліку комісіонера
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для обліку комісійного товару
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватися:
Комісійний магазин
Секонд-хенд
Торгівельна фірма,
компанія і
організація
Бутік торгівлі
одягом
Спеціалізований
магазин
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу


Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.



