Можливості CRM системи для автоматизації кур'єрської служби
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Ви зможете здійснювати облік перевізників, класифікуючи їх за містом, надійністю та іншими характеристиками
Перевізники - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС та Email, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
СМС-розсилка - Увесь транспорт буде знаходитись у спеціальному довіднику, в якому буде групування за власником
Будь-який транспорт - Один вантаж може спочатку летіти літаком, а далі їхати до пункту призначення автомобілем
Мультимодальність - Можна консолідувати вантажі, які їдуть в одному напрямку, в один рейс
Консолідація - Ви отримаєте можливість контролювати кожне замовлення і за етапом виконання, і за оплатою
Замовлення - Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
Заповнення бланків - Важливі файли можна прикріплювати до клієнтів, перевізників, водіїв та заявок
Вкладені файли - Ви зможете складати і переглядати план завантажень на будь-який день
План завантажень - Під час замовлення можливий розрахунок окремого рейсу за добовими та ПММ
Розрахунок рейсу - Якщо у Вас є свій відділ механіків, він також працюватиме у нашій програмі, позначаючи ремонт транспорту та плануючи закупівлю запасних деталей
Облік ремонту - Уся потрібна інформація за заявками за будь-який період: дати завантажень та розвантажень, загальні витрати, прибуток та дохід - будуть у вас "під рукою""
Аналіз заявок - Система покаже статистику замовлень по кожному із клієнтів
Звід по клієнтах - У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
Робота з клієнтами - Ви зможете з легкістю проаналізувати, які напрямки користуються у вас найбільшою популярністю
Напрямки - Програма покаже усі кількісні та фінансові дані по перевізниках
Перевізники - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
Каса та рахунки - Звіт покаже, хто з клієнтів оплатив свої замовлення не в повному обсязі
Борги - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Ваших працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, роботі з клієнтами, запланованому та фактичному прибутку
Аналіз працівників - Звіти покажуть, який транспорт у вас найчастіше використовується та загальну суму за зв’язаними з ним заявками
Зведення по транспорту - Завдяки плану завантажень ви завжди володітимете необхідною інформацією про розклад завантажень на кожен день, і ви не забудете жодної заявки або автомобіля
План завантажень - Вам завжди буде відомо, яких документів не вистачає по заявках, а які іще не підтверджені
Документи - Програма підкаже вам, які угоди незабаром завершаться
Терміни угод - Інтеграція з ТЗД забезпечить мобільність ваших співробітників, допоможе швидше та точніше виконувати завантаження та розвантаження автомобілів
ТЗД - Якщо Ви надаєте свою площу під СТЗ - система забезпечить вам єдиний облік усіх процесів
СТЗ - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення місцезнаходження вантажу та інших можливостей - варіантів маса!
Інтеграція з сайтом - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення допомагає швидко здійснювати кур'єрську доставку у різний спосіб, розумно використовуючи робочий час з автоматичним формуванням графіків;
- Додаток здійснюватиме аналіз трудової діяльності кожного підлеглого, як штатного, так і позаштатного співробітника, розраховуючи заробітну плату;
- Контролювати робочу діяльність у всіх структурних підрозділах можна автоматично, використовуючи віддалене відео спостереження в режимі реального часу;
- Управління над внутрішньоорганізаційними процесами може виконуватися автономно, використовуючи високотехнологічне програмне забезпечення з безмежними можливостями;
- Програма може єдино здійснювати роботу з різними сервісами, приладами обліку, сайтом;
- Єдина клієнтська база відображатиме контактну інформацію клієнтів, адреси, відгуки, рейтинги, платежі тощо;
- Додаток здатний аналізувати якість роботи кур'єрів, отримуючи повідомлення з відгуками та оцінками від клієнтів;
- Програмне забезпечення може одночасно здійснювати контроль та управління над необмеженою кількістю відділень транспортної компанії;
- Програмне забезпечення може бути використане будь-якою мовою світу, взаємодіючи з іншомовними клієнтами;
- Прийом платежів виконується у готівковій та безготівковій формі, відображаючи дані у відомостях бухгалтерського обліку;
- Логістична організація працює з транспортування замовлень, також забезпечуючи самовивіз посилок, які будуть класифіковані за категоріями, адресами, що відображаються в базі, з урахуванням місць зберігання на стелажах, палетах, в осередках;
- Масове або вибіркове розсилання повідомлень забезпечує інформуванням клієнтів про статус доставки замовлень, інформуючи про вигідні програми тощо;
- Відстежувати статус та місцезнаходження вантажів клієнти можуть самостійно, без необхідності звернення до сервісної підтримки транспортної компанії, реєструючись на сайті та відстежуючи за номером вантажі;
- Оформлення заявок на кур'єрські послуги може здійснюватись в онлайн форматі, на сайті компанії;
- Розрахунок виконується автономним електронним калькулятором, використовуючи прейскурант із вартістю послуг.
Автоматизація кур'єрської служби
Автоматизація кур'єрської служби забезпечується шляхом встановлення спеціалізованої розробки, яка сприяє грамотному веденню управлінського контролю та обліку над внутрішніми процесами. Враховуючи підвищення затребуваності онлайн-торгівлі, зріс попит на кур'єрські послуги. Щодня доставляються та відправляються мільйони посилок різного призначення, категорій, ваги. Самостійно, власноручно впоратися з поставленими завданнями у цій сфері діяльності неможливо, тому на допомогу приходять спеціалізовані розробки, які оптимізуючи робочі ресурси, допомагають керівництву та співробітникам організації у вирішенні рутинних завдань. На сьогоднішній день таких програм безліч, що відрізняються за функціональними можливостями, ціновим співвідношенням, швидкістю обробки та зберіганням інформаційних даних.
Для вибору стоїть утиліти необхідно витратити чимало часу, враховуючи зіставлення функціоналу, що підходить за параметрами вашому бізнесу. Все ж таки якщо ви прислухайтеся до нашої поради, зверніть увагу на програму «Універсальна Система Обліку», ви отримаєте довготривалого багатофункціонального помічника, який автоматизує щоденні процеси з покращенням якості робіт усіх сфер. Додаток ідеально підходить для будь-якого рівня підготовки користувача при роботі в програмному забезпеченні, маючи гарний дизайн інтерфейсу, з урахуванням індивідуального налаштування. Розробниками було враховано всі побажання користувачів для продуктивної діяльності, щодня виконуючи робочі завдання. Програма інтуїтивно адаптується, підходить під інсталяцію будь-якої операційної системи Windows, iOS, Android. Немає необхідності постійно перебувати в офісі, доступне вільне пересування з роботи та з дому.
Система автоматизації кур'єрської служби
Система автоматизації кур'єрської служби підходить по бюджету, не передбачає додаткових витрат, включаючи відсутність щомісячної абонентської плати та наявність широкого різноманіття модулів та інструментів, які не передбачають необхідності придбання додаткових додатків або конфігурацій. Спеціалізована багатофункціональна програма передбачає вхід із ярлика на робочому столі, вводячи логін та пароль від облікового запису кожним співробітником, попередньо зареєструвавшись у базі. Для кожного користувача робочого пристрою передбачається індивідуальне придбання ліцензованої програми. Для здійснення комфортної та продуктивної діяльності передбачається налаштування панелі керування з вибором тем для заставки, з використанням однієї або кількох іноземних мов із широкого розмаїття наданого 96 видів, підбір модулів та інструментів, шаблонів. Додаток забезпечує зручне та якісне управління в одноразовому форматі над необмеженою кількістю кур'єрських підрозділів, поєднуючи всі відділення. Таким чином, керуючий цим видом бізнесу зможе віддалено курирувати всіма процесами, аналізуючи працездатність кожного співробітника, виявляє найактивніші відділення, аналізуючи рейтинги клієнтів.
Програма для автоматизації служби доставки
Програма для автоматизації служби доставки передбачає наявність необхідної модульної та інструментальної підтримки, здійснюючи всі процеси в електронній формі. Запити на постачання та транспортування будуть здійснюватися у цифровій формі, за винятком виникнення помилок, простої в роботі або втраті заявок. Всі запити від клієнтів будуть оброблятися в порядку черги, фіксуючи дату та час подання та виконання. Для зарахування якісної доставки передбачається використання масштабних карток, враховуючи вбудовані можливості в систему. Таким чином, безпосередньо в програмі є можливим відображати точні адреси для подальшої доставки, вибудовуючи шляхи для оперативного виконання поставленої мети, розраховуючи загальний час та вартість послуг кур'єрської послуги. Для покращення якості робіт, можливо бачити статус та місцезнаходження кур'єрів, використовуючи GPS навігатори. Автоматизоване програмне забезпечення передбачає можливість отримання заявок від замовників на доставку в онлайн форматі або по телефонах. Таким чином, клієнти можуть отримати консультацію не тільки у фахівців, але й самостійно на сайті, з яким програма активно синхронізована, працює в режимі реального часу. Дані в системі регулярно оновлюються, щоб надавати користувачам актуальну інформацію про статус замовлень, доставку, вартість та інше.
Програма для служби доставки
Програма служби доставки дозволяє раціонально використовувати робочий час співробітників. Наприклад, для надання актуальної інформації клієнтам про статус та час доставки передбачається надсилання голосових або текстових повідомлень, повідомлень. Розсилка повідомлень у Viber, E-mail, СМС, WhatsApp здійснюється автоматично. Також клієнти можуть самостійно звернутися за інформацією щодо контактних номерів телефонів, тоді як співробітники відділу доставки можуть використовувати функцію АТС телефонію для відображення інформації по телефонах з відображенням актуальної інформації на екрані монітора. Таким чином, можна оптимізувати споживання робочого часу з урахуванням підвищення лояльності та обслуговування замовників, збільшуючи обсяги виконаних робіт.
Для зручності та раціональної оцінки трудової діяльності керівництвом передбачається відображення загальної кількості обслужених клієнтів з виконаними замовленнями на доставку тим чи іншим співробітникам. Щомісяця на підставі фактично аналізованої діяльності кожного працівника передбачається калькуляція для нарахування заробітної плати. Оплата праці ґрунтується на фіксованому окладі або відрядній виплаті виходячи з обсягу виконаної роботи. Робочі графіки формуватимуться автоматично, розподіляючи навантаження усім працівників організації поступово. Крім формування графіків для працівників передбачається також використання додаткових транспортних засобів або взаємодії з кур'єрськими компаніями. Вся інформація буде фіксуватися в базі, у разі форс-мажорних обставин, використовуючи інші засоби для доставки, враховуючи терміни дедлайну.
CRM для кур'єрської служби
Додаток CRM для кур'єрської служби забезпечує якісне відображення реквізитів, історії звернень, заявок, розрахунків та платежів, знижок в єдиній клієнтській базі. Програма передбачає використання самостійно напрацьованої бази CRM, а також зважаючи на розширення бізнесу використанням сторонніх сайтів із застосуванням функції граббера. Таким чином, за допомогою фільтрації за віком, регіональним розташуванням, іншими параметрами буде використано інформацію потенційних клієнтів. Для залучення нових клієнтів передбачається надання знижок на первинне надання послуг з доставки, а також розсилання інформаційних голосових та текстових повідомлень, що автоматично здійснюється. У ході робіт та виписки рахунків, сканів документів додаватиметься картка клієнта, в подальшому аналізуючи дані та надаючи постійним замовникам привілеї у вигляді підвищеної знижки. Таким чином, передбачається використання платіжної дисконтної картки зі зчитування серійного номера, що відображається в системі. У додатку також передбачається ідентифікація особи, зчитуючи зовнішні параметри клієнтів, що входять і виходять з відділень транспортної компанії.
Система для кур'єрської служби
Система для кур'єрської служби допоможе автоматизувати робочі процеси, враховуючи наявність уроку сортименту функціональних можливостей з додатковою інтеграцією з різноплановими приладами обліком, пристроями, що сканують, взаємодіючи з додатками та сайтом, соціальними мережами. Взаємодіючи з соціальними системами, можна розширити горизонти, здійснюючи робочі процеси по всьому світу. Логістичні організації можуть працювати наземними, водними, залізничними, повітряними шляхами. Система дозволяє грамотно, оперативно та якісно приймати заявки із відображенням реквізитів, присвоєнням номера для подальшого зчитування трек номера. Інформація з номером фіксуватиметься в реєстрі та на сайті, де клієнти самостійно можуть стежити за місцем розташування вантажу. Для зручності передбачається індивідуальна реєстрація клієнтів у особистих кабінетах на сайті, для можливості подання онлайн заявок, розрахунку загальною вартістю кур'єрських послуг з огляду на дальність доставки вантажів у тому чи іншому обсязі, стежачи за новими додатками та акціями, вводячи персональні дані та знижки, нараховані бонусні бали та і т.д. Якщо вантажоперевезення здійснюється декількома видами доставки, то при розформуванні та перенаправленні вантажів за різними напрямками інформація звітуватиме за звичним треком номера. Також у системі буде відображено коректну інформацію щодо розташування вантажів, враховуючи поставку на сортувальний пункт, склад тимчасового зберігання.
Програми для служб доставки
Програми для служб доставки передбачають використання зручної синхронізації з високотехнологічним обладнанням для зчитування та відображення даних у базі. При використанні сканера для штрихкодування терміналу збору даних можливо оперативно зчитувати інформацію по товарах, а також вносити в системі дату і час зчитування. За допомогою програми інформація автоматично надаватиметься клієнтам. Інформаційні дані щодо діяльності організації буде збережено в єдиній інформаційній базі, забезпечуючи обмеженим обсягом та термінами зберігання. Додаток передбачає розмежовані можливості для кожного співробітника, враховуючи різні посадові положення, функціональні обов'язки та відповідно права доступу до інформаційних даних. Забезпечення конфіденційності інформаційних даних основне розроблення. Доступ до інформаційної бази здійснюється за допомогою контекстної пошукової системи, що дозволяє активізувати робочі ресурси, при виведенні інформації на запит фахівців, виходячи із зазначених запитів в електронному вікні. Також для виконання якісних процесів робочої діяльності, а також безпосереднього віддаленого контролю за внутрішніми процесами будуть використані камери відеоспостереження, встановлені та зчитуючі відеозаписи в режимі реального часу. Камери стеження будуть встановлені у кожному відділенні, на складах, пунктах видачі товарів, в реальному часі надаючи та зберігаючи матеріалу на головному комп'ютері.
Програмне забезпечення для кур'єрської служби
Програмне забезпечення для кур'єрської служби передбачає зручну взаємодію з банківськими системами, підтримуючи роботу платіжних терміналів, передбачаючи оперативне погашення платежів відповідно до послуг, що надаються. Розрахункові операції у додатку виконуються електронним калькулятором, використовуючи прайс-лист із цінами на послуги транспортної компанії, а також можливе надання знижок для постійних клієнтів. Інформація буде також відображена при розрахунках та виписці рахунків, актів та накладних. Погашення платежів здійснюється у готівковій та безготівковій формі, використовуючи будь-які грошові одиниці з конвертацією коштів за курсом Нацбанку. Щодня керівництво зможе аналізувати дані щодо кожного відділення логістичної організації, аналізуючи дані готівки у касах, а також на розрахунковому рахунку.
Можливо аналізувати витрати та доходи транспортної компанії. Також є доступним аналізувати найчастіші відправлення до тих чи інших регіонів, виявляючи найліквідніші напрями. Є можливість аналізувати ринок, ціноутворення, виявляти конкурентів. Для грамотного здійснення послуг транспортування передбачається класифікація заявок за категоріями вантажів з урахуванням використання статичного та динамічного методів зберігання. Таким чином, у системі завжди будуть інформація за місцем тимчасового зберігання товарів для самовивезення чи постачання кур'єром. Вся матеріальна цінність, яка перебуває у під обліку організації, буде відображена в додатку, з урахуванням систематично виробленої інвентаризації. Інвентаризація за допомогою програмного забезпечення виконується автоматично за допомогою високотехнологічних приладів обліку.
Програма для служби доставки їжі
Програма для служби доставки їжі працює одночасно з кол центром і сайтом, на якому клієнти можуть вибрати позиції з меню, вказати кількість, терміни транспортування та адресу. За допомогою системи інформація буде автоматично надходити на кухню, а потім відображатиметься на екрані у менеджерів і відділення доставки. Інформація щодо платежів автоматично висвічуватиметься в системі, враховуючи можливість інтеграції з 1С бухгалтерій для здійснення бухгалтерського обліку. Таким чином, ведення бухгалтерського обліку в єдиній інформаційній системі полегшує завдання для співробітників сервісу доставки. Оперативно формуючи необхідні документи та звіти, рахунки та акти, накладні. Друк документів здійснюється відразу або пізніше на різних принтерах, що інтегруються з універсальним додатком.
Підтримуються різні формати файлів та моделей принтерів. Під час роботи з документацією передбачається використання електронних шаблонів, які заповнюються автоматично за зразками. Користувачам необхідно лише самостійно вручну вказати дані щодо клієнтів, які вже є в єдиній інформаційній базі CRM. Розрахувати вартість кур'єрських послуг також можна автоматично з використанням прейскуранта, а також вказуючи адреси та розмір знижки. Для підтримки якісного сервісного обслуговування, а також аналізу рівня приготовленої їжі з урахуванням швидкості доставки передбачається надсилання повідомлень клієнтам після завершення постачання кур'єром. Повідомлення буде надіслано клієнту для отримання зворотного зв'язку з оцінкою та відгуком, які надалі допомагають аналізувати якість роботи співробітників, кухарів, кур'єрів тощо.
Програма для кур'єрської служби
Програма для кур'єрської служби дає змогу раціонально використовувати ресурси, отримуючи показники робочої діяльності. У додатку, можливо виконати різнопланове завдання, встановлюючи терміни виконання ручки завдання. Резервне копіювання, інвентаризація, розсилка повідомлень та багато іншого можна здійснювати автоматично в додатку. Після завершення операції користувачам надаватиметься точна інформація зі звітом про виконану роботу. Щоб наочно продемонструвати вам функціональні можливості унікальної автоматизованої розробки, хотілося б запропонувати вам пройти нижче за посиланням на сайт, де можна попередньо ознайомитися з можливостями, підібрати модулі, шаблони та інструменти для подальшої роботи в додатку, а також завантажити безкоштовну тестову версію. Консультація з фахівцями допоможе вам відповісти на додаткові питання, які могли б виникнути під час читання цієї статті. Відгуки користувачів також допоможуть вам у виборі програмного забезпечення, яке на довгі роки стане невід'ємною частиною вашого бізнесу, незамінним помічником. Раді також повідомити про двогодинну безкоштовну технічну підтримку, при придбанні ліцензованої програми.
Варіант 1. Відео програми керування логістикою
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Варіант 2. Програма для транспортних компаній
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для автоматизації кур'єрської служби
Варіант 1. Програма для логістики
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Варіант 2. Програма для транспортної компанії
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Логістична
компанія
Транспортна
компанія
Експедиторська
компанія
Поштова служба
Кур’єрська компанія
Служба доставки
Експрес-пошта
Торгівельна компанія
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.