Можливості CRM системи для перукарні
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Можна використовувати попередній запис, ваші клієнти не будуть нудьгувати в черзі
Запис клієнтів - У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - По будь-якому клієнтові можна з легкістю відобразити історію відвідувань, побачити його вподобання
Історія відвідувань - Можна запровадити клубні картки для отримання знижок та накопичення бонусів для клієнтів
Клубні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання для привітання з днем народження, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад про те, що сьогодні у клієнта запис до майстра
SMS - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові, наприклад, виписку про нараховані бонуси
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію модного та сучасного салону
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Усі ваші проплати знаходитимуться під повним контролем. Вартість послуг розраховується з врахуванням бонусів, сертифікатів та бонусів клієнтів
Платежі - Будь-які товари та матеріали можна продавати, а також виконувати їх списання на визначені процедури
Облік матеріалів - На всі послуги можна налаштувати калькуляцію, і, в такому випадку, витратні матеріали будуть списуватися автоматично
Калькуляція - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Ви з легкістю дізнаєтесь, яким послугам надають перевагу ваші клієнти і навіть індивідуальні побажання клієнтів
Побажання - Ви зможете спостерігати як швидко зростає ваша база клієнтів та приваблювати нових відвідувачів з допомогою сучасних можливостей програми
Приріст клієнтів - Ви дізнаєтесь, у які дні тижня та числа місяця у вас найбільше клієнтів, це дозволить легко керувати завантаженістю кожної філії
Активність клієнтів - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Менеджери зможуть легко дізнатись, хто з клієнтів давно до вас не звертався і відразу ж зв’язатись з ними
Клієнти, які пішли - Статистика причин того, що клієнти вас залишають, допоможе вам уникнути відтоку клієнтської бази
Причини того,
що клієнти
вас залишають - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Ви дізнаєтесь, до кого з ваших працівників частіше повторно приходять відвідувачі, а хто може втрачати ваших клієнтів
Утримання клієнтів - Партнера або вашого працівника, який порекомендував клієнтові спробувати нові послуги, буде помічено та заохочено
Рекомендації - Відрядна заробітна платня майстрів легко розраховується автоматично з урахуванням персональних ставок
Заробітна платня - Ви зможете дізнатись динаміку росту відвідувань та надання послуг за будь-який період роботи кожного співробітника чи філії
Динаміка відвідувань - Спеціальний звіт покаже найбільш прибуткові чи найбільш популярні послуги
Аналіз послуг - Спеціальний звіт покаже, які відділи не користуються попитом. На його основі, ви зможете прийняти необхідні управлінські рішення
Непопулярне - Усю статистику по клієнтах, послугах та працівниках ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка по часу - Ви отримаєте повну статистику по проданому чи витраченому на послуги товарові
Аналіз продажів - По кожному товарові програма підкаже на який термін вистачить його запасів, що дозволить оптимізувати закупівлі та зберігання
Прогноз товару - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Аналіз платежів за потрібними вам значеннями допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на послуги та товари
Цінові сегменти - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати відвідувачів та заслужено отримати репутацію наймоднішого на найсучаснішого салону
Ексклюзивність - Клієнти зможуть записуватися на вашому сайті до будь-якого працівника в обраній філії. Актуальний розклад та розцінки на послуги
Онлайн запис - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Встановивши екран з наочним розкладом працівників, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
Виведення на екран - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- УСУ може забезпечити вас сучасною CRM системою для якісного управління процесами перукарні;
- У системі можна розподіляти завдання між майстрами;
- Ми надаємо ексклюзивні можливості на замовлення;
- У ПЗ можна реєструвати всі надані послуги;
- У софті можна створити картки кожного клієнта;
- Через ПЗ можна формувати розклад для кожного фахівця;
- У вікні запису можна формувати завдання у контексті роботи з конкретним клієнтом;
- У CRM можна працювати з реєстрацією послуг та їх оформленням;
- Програма дозволяє оцінювати завантаженість персоналу;
- Через софт можна організувати сповіщення для клієнтів;
- На замовлення можна забезпечити інтеграцію із сайтом салону;
- У картках клієнтів можна деталізувати взаємодію Космосу з кожним клієнтом;
- Програма доступна всім, для користувачів з будь-яким рівнем знанням ПК;
- Через ПЗ можна контролювати витратні матеріали;
- З УВУ ви зможете оптимізувати роботу свого салону.
CRM для перукарні
CRM для перукарні створена спеціально для оптимізації діяльності. У цій системі створені спеціальні інструменти для роботи цілого салону та окремо спеціаліста. Тобто програмою можуть користуватися самозайняті перукарі та салони краси, у яких працює багато майстрів.
CRM для перукарні, розроблена УСУ може суттєво полегшити роботу всій вашій команді. У ПЗ зібрані різні інструменти, що оптимізують різні напрямки. Пропонуємо вам дізнатися про деякі з них.
CRM система для перукарні
CRM система для перукарні дозволить створити базу даних по співробітникам. У софті можна зберігати дані клієнтів: контакти, історію відвідувань, переваги послуг, дні відвідувань тощо. Також можна здійснювати детальну історію наданих послуг і покупок (наприклад, косметики або фарби для волосся).
Зібрана інформація допоможе в майбутньому проводити сегментацію клієнтів для таргетованих пропозицій та акцій, що допоможе цілеспрямовано торгувати. CRM систему для перукарні можна використовувати для керування розкладом. У ПЗ можна вести графіки в контексті кожного майстра та конкретного клієнта. Наприклад, у CRM може бути зазначено у графіку майстра, що очікується прийом постійного клієнта на конкретні процедури. Таким чином ще можна забезпечити психологічну підготовку та налаштування майстра на майбутній робочий день.
Якщо необхідно нагадати клієнту про прийом, у самому розкладі буде помітка на цю обставину. Нагадування про майбутні візити можна продати чотирма способами: SMS, email, Viber, додзвон голосом.
При інтеграції із сайтом салону можна забезпечити онлайн-запис, де клієнти можуть самостійно вибрати час та майстри. Інша важлива область - це управління співробітниками. Через УСУ можна здійснювати розподіл та облік робочого часу працівників, проводити реєстрацію виконаних послуг та нарахування зарплати майстрам.
Для директора салону доступні можливості для внутрішнього контролю роботи, аналітика щодо продуктивності кожного співробітника. Програма УСУ заточена під фінансовий облік, це означає, що ви зможете контролювати свої процеси. Також ви зможете використовувати можливості для автоматичного створення звітів щодо доходів та витрат для аналізу рентабельності.
Під час ведення складського обліку ви зможете контролювати запаси товарів та витратних матеріалів. При частому використанні тих самих матеріалів на процедури можна заздалегідь провести калькуляцію і при проведенні послуг в системі автоматично списувати необхідну кількість.
За необхідності можна провести інтеграцію з онлайн-касами для обліку платежів. Можна також використовувати сертифікати або бонуси програм лояльності. Все індивідуально, і ми готові підлаштувати систему під вашу діяльність та потреби.
CRM для перукарень
CRM для перукарень допоможе працювати з програмами лояльності. Наприклад, якщо ви практикуєте знижки чи певні акції із закладеними механізмами, то в системі це можна буде легко реалізувати. Якщо ви активно працюєте з бонусами або подарунковими сертифікатами, то при оплаті ці нюанси можна буде легко врахувати.
CRM для перукарень може допомогти реалізувати повідомлення про спеціальні пропозиції для різних сегментів клієнтів. Також можна організувати розсилку в індивідуальному або груповому форматі.
Аналітика та звіти системи УСУ покажуть вам завантаженість майстрів, популярність тих чи інших послуг, динаміку виручки та інше. А, якщо ви захочете дізнатися чи ефективна та чи інша маркетингова компанія, можна скористатися звітом з аналізу ефективності кампаній та знижок.
Виходячи із внесених даних у систему в подальшому ви зможете здійснювати прогнозування попиту на послуги та планування складових процесу (наприклад, найм майстрів, закупівля матеріалів, кількість робочих місць тощо).
Також можлива інтеграція CRM з іншими системами, наприклад, можливість підключення до платіжних систем. Також ми пропонуємо додаткові можливості: зберігання даних для роботи з будь-якого пристрою. На вас може чекати багато інших можливостей. Пропонуємо вам скористатися доступним відео на нашому сайті, а також безкоштовною пробною версією. З УСУ управління будь-яким бізнесом стає оптимізованим, переконайтеся в цьому особисто.
Відео CRM програми для перукарні
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити CRM для перукарні
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Салон краси
Академія та інститут
краси
Грумінг
та салон для тварин
Студія засмаги
та солярій
Імідж
центр
Косметологічний
центр та клініка
Перукарня
та перукарський салон
Нігтьова студія
та салон нігтів
Естетик
центр
Барбершоп
СПА салон
та центр
Кабінет
апаратної косметології,
здоров’я та краси
Тату салон
та студія татуювань
Магазин
та торгівельна компанія
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.