Можливості CRM системи для СПА салону
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Можна використовувати попередній запис, ваші клієнти не будуть нудьгувати в черзі
Запис клієнтів - У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - По будь-якому клієнтові можна з легкістю відобразити історію відвідувань, побачити його вподобання
Історія відвідувань - Можна запровадити клубні картки для отримання знижок та накопичення бонусів для клієнтів
Клубні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання для привітання з днем народження, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад про те, що сьогодні у клієнта запис до майстра
SMS - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові, наприклад, виписку про нараховані бонуси
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію модного та сучасного салону
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Усі ваші проплати знаходитимуться під повним контролем. Вартість послуг розраховується з врахуванням бонусів, сертифікатів та бонусів клієнтів
Платежі - Будь-які товари та матеріали можна продавати, а також виконувати їх списання на визначені процедури
Облік матеріалів - На всі послуги можна налаштувати калькуляцію, і, в такому випадку, витратні матеріали будуть списуватися автоматично
Калькуляція - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Ви з легкістю дізнаєтесь, яким послугам надають перевагу ваші клієнти і навіть індивідуальні побажання клієнтів
Побажання - Ви зможете спостерігати як швидко зростає ваша база клієнтів та приваблювати нових відвідувачів з допомогою сучасних можливостей програми
Приріст клієнтів - Ви дізнаєтесь, у які дні тижня та числа місяця у вас найбільше клієнтів, це дозволить легко керувати завантаженістю кожної філії
Активність клієнтів - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Менеджери зможуть легко дізнатись, хто з клієнтів давно до вас не звертався і відразу ж зв’язатись з ними
Клієнти, які пішли - Статистика причин того, що клієнти вас залишають, допоможе вам уникнути відтоку клієнтської бази
Причини того,
що клієнти
вас залишають - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Ви дізнаєтесь, до кого з ваших працівників частіше повторно приходять відвідувачі, а хто може втрачати ваших клієнтів
Утримання клієнтів - Партнера або вашого працівника, який порекомендував клієнтові спробувати нові послуги, буде помічено та заохочено
Рекомендації - Відрядна заробітна платня майстрів легко розраховується автоматично з урахуванням персональних ставок
Заробітна платня - Ви зможете дізнатись динаміку росту відвідувань та надання послуг за будь-який період роботи кожного співробітника чи філії
Динаміка відвідувань - Спеціальний звіт покаже найбільш прибуткові чи найбільш популярні послуги
Аналіз послуг - Спеціальний звіт покаже, які відділи не користуються попитом. На його основі, ви зможете прийняти необхідні управлінські рішення
Непопулярне - Усю статистику по клієнтах, послугах та працівниках ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка по часу - Ви отримаєте повну статистику по проданому чи витраченому на послуги товарові
Аналіз продажів - По кожному товарові програма підкаже на який термін вистачить його запасів, що дозволить оптимізувати закупівлі та зберігання
Прогноз товару - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Аналіз платежів за потрібними вам значеннями допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на послуги та товари
Цінові сегменти - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати відвідувачів та заслужено отримати репутацію наймоднішого на найсучаснішого салону
Ексклюзивність - Клієнти зможуть записуватися на вашому сайті до будь-якого працівника в обраній філії. Актуальний розклад та розцінки на послуги
Онлайн запис - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Встановивши екран з наочним розкладом працівників, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
Виведення на екран - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення від УВУ допомагає ефективно керувати SPA центром;
- У системі можуть працювати як адміністратор, і директор;
- Через ПЗ можна працювати з розкладом;
- Пошук клієнтів можна здійснювати за даними картки клієнта та іншими способами;
- У ПЗ можна створити повний кейс на окремого клієнта;
- Послуги в системі можна обирати прямо із прайс-листа;
- Програма може автоматично розраховувати підсумкову вартість послуг;
- У ПЗ можна реєструвати клієнта на один день до різних спеціалістів;
- Софт можна налаштовувати на сповіщення про дзвінок клієнту;
- Також можна робити автоматичні масові нагадування;
- Програму можна налаштувати на обдзвон голосом;
- Працювати у програмі можна з будь-якою валютою;
- Система може підтримувати різні методи оплати: готівкові, безготівкові платежі, сертифікат, бонуси;
- Підтримується змішаний тип оплати, наприклад частково бонусами, частково готівкою;
- Для вас ми підготували ще більше можливостей, дізнайтесь про це детальніше.
CRM для СПА салону
CRM для СПА салону – це програма, де здійснюється ведення клієнтів. Для кожного салону вони дуже важливі, адже від них залежить дохід та подальший розвиток центру.
Як підібрати CRM для спа салону? Потрібно вивчити існуючі пропозиції та зіставити їх можливості вашим потребам. Хочемо познайомити вас із сучасною CRM, розробленою компанією УСУ.
Програма для SPA центру
Програма для SPA центру від УСУ допомагає ефективно керувати різними процесами. Функції CRM дозволять максимально ефективно вибудовувати роботу з кожним клієнтом. У системі можна відобразити всі властиві клієнту особливості. Наприклад, якими послугами він користується, наскільки часто він відвідує салон, коли і так далі.
Докладно внесена інформація буде корисною при контактах з відвідувачем, а також стимулювати його попит на послуги. Також, якщо з якихось причин адміністратор звільниться та прийде на його місце новачок, йому буде легко працювати з клієнтами, адже інформація дуже докладно вноситься до програми для SPA центру.
Управління СПА салоном
Управління СПА салоном може включати різні складові, одна з них – керування записами та бронюванням. В цьому випадку можна забезпечити як онлайн-запис (при інтеграції із сайтом салону) або звичайним чином. Адміністратор може легко зіставляти різні складові процесів: час прийому, зайнятість персоналу, наявність приміщення тощо.
Щоб уникнути великих черг або навпаки простоїв у діяльності, можна використовувати автоматичні нагадування про візити через SMS, email, Viber або обдзвони голосом через програму. Ви зможете вносити зміни та скасовувати записи, швидко перевизначати час тощо. Це допоможе оптимізувати діяльність.
Управління СПА салоном включає управління календарем працівників. Сюди включається: розклад роботи персоналу, призначення працівників на процедури, облік робочого часу та змін. Можна навіть використовувати функції CRM і прописувати якісь види послуг, і хто повинен здійснити тому чи іншому клієнту.
Автоматизація SPA салону
Автоматизація SPA салону допоможе вам оптимізувати роботу всієї установи. Можна автоматизувати окрему область чи комплексно підійти до управління центром.
Автоматизація SPA салону передбачає ефективне керування базами даних. Наприклад: зберігання історії відвідувань, переваг клієнтів та медичних даних (якщо потрібно). В УСУ можна здійснювати ведення карток клієнтів із зазначенням їх побажань та переваг. Якщо використовуються програми лояльності, можна прикріплювати дані і про це. Система лояльності та бонусні програми будуть автоматично застосовуватися до при розрахунках.
Ви зможете працювати зі звітами та аналітикою. Наприклад, можна отримати статистику щодо відвідуваності, середнього чека, ефективності акцій. Провести аналіз продажів послуг та витратних матеріалів, оцінити завантаження співробітників тощо.
Облік у SPA центрі
Облік у SPA центрі може здійснюватись у різних напрямках. Наприклад, обліку обов'язково піддаються фінансові категорії, надані послуги. Також час співробітників, кількість відвідувань та інше. Все залежить від потреб клієнтів.
В облік може включатися управління складом та витратними матеріалами. Наприклад, може проводитися реєстрація залишків косметичних засобів та інших матеріалів. В УВД можна працювати з автоматичним списанням при використанні матеріалів на процедури. Також можна здійснювати ведення замовлень та поставок.
Облік у SPA центрі включає ведення фінансів. Фінанси проходять через касу та розрахунковий рахунок. В УСУ можна оформлювати платежі за готівковий та безготівковий розрахунок, також можна використовувати як оплату сертифікати та бонуси.
Система УСУ оснащена різними видами звітів, наприклад про витрати та доходи. Також ви можете проаналізувати будь-яку область, яка підлягає реєстрації ПЗ. Це лише невелика частина можливостей, які ви можете отримати, працюючи з нами.
Ми пропонуємо вам ближче познайомитись з нашим програмним продуктом. Зробити це можна шляхом перегляду доступного відео, завантаживши безкоштовну пробну версію та побувавши на особистій презентації. Записатися на неї можна прямо зараз. УСУ – зробіть управління СПА салоном ефективним.
Відео CRM програми для СПА салону
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити CRM для СПА салону
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Салон краси
Академія та інститут
краси
Грумінг
та салон для тварин
Студія засмаги
та солярій
Імідж
центр
Косметологічний
центр та клініка
Перукарня
та перукарський салон
Нігтьова студія
та салон нігтів
Естетик
центр
Барбершоп
СПА салон
та центр
Кабінет
апаратної косметології,
здоров’я та краси
Тату салон
та студія татуювань
Магазин
та торгівельна компанія
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.