Можливості CRM системи для запису клієнтів
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Можна використовувати попередній запис, ваші клієнти не будуть нудьгувати в черзі
Запис клієнтів - У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - По будь-якому клієнтові можна з легкістю відобразити історію відвідувань, побачити його вподобання
Історія відвідувань - Можна запровадити клубні картки для отримання знижок та накопичення бонусів для клієнтів
Клубні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання для привітання з днем народження, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад про те, що сьогодні у клієнта запис до майстра
SMS - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові, наприклад, виписку про нараховані бонуси
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію модного та сучасного салону
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Усі ваші проплати знаходитимуться під повним контролем. Вартість послуг розраховується з врахуванням бонусів, сертифікатів та бонусів клієнтів
Платежі - Будь-які товари та матеріали можна продавати, а також виконувати їх списання на визначені процедури
Облік матеріалів - На всі послуги можна налаштувати калькуляцію, і, в такому випадку, витратні матеріали будуть списуватися автоматично
Калькуляція - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Ви з легкістю дізнаєтесь, яким послугам надають перевагу ваші клієнти і навіть індивідуальні побажання клієнтів
Побажання - Ви зможете спостерігати як швидко зростає ваша база клієнтів та приваблювати нових відвідувачів з допомогою сучасних можливостей програми
Приріст клієнтів - Ви дізнаєтесь, у які дні тижня та числа місяця у вас найбільше клієнтів, це дозволить легко керувати завантаженістю кожної філії
Активність клієнтів - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Менеджери зможуть легко дізнатись, хто з клієнтів давно до вас не звертався і відразу ж зв’язатись з ними
Клієнти, які пішли - Статистика причин того, що клієнти вас залишають, допоможе вам уникнути відтоку клієнтської бази
Причини того,
що клієнти
вас залишають - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Ви дізнаєтесь, до кого з ваших працівників частіше повторно приходять відвідувачі, а хто може втрачати ваших клієнтів
Утримання клієнтів - Партнера або вашого працівника, який порекомендував клієнтові спробувати нові послуги, буде помічено та заохочено
Рекомендації - Відрядна заробітна платня майстрів легко розраховується автоматично з урахуванням персональних ставок
Заробітна платня - Ви зможете дізнатись динаміку росту відвідувань та надання послуг за будь-який період роботи кожного співробітника чи філії
Динаміка відвідувань - Спеціальний звіт покаже найбільш прибуткові чи найбільш популярні послуги
Аналіз послуг - Спеціальний звіт покаже, які відділи не користуються попитом. На його основі, ви зможете прийняти необхідні управлінські рішення
Непопулярне - Усю статистику по клієнтах, послугах та працівниках ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка по часу - Ви отримаєте повну статистику по проданому чи витраченому на послуги товарові
Аналіз продажів - По кожному товарові програма підкаже на який термін вистачить його запасів, що дозволить оптимізувати закупівлі та зберігання
Прогноз товару - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Аналіз платежів за потрібними вам значеннями допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на послуги та товари
Цінові сегменти - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати відвідувачів та заслужено отримати репутацію наймоднішого на найсучаснішого салону
Ексклюзивність - Клієнти зможуть записуватися на вашому сайті до будь-якого працівника в обраній філії. Актуальний розклад та розцінки на послуги
Онлайн запис - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Встановивши екран з наочним розкладом працівників, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
Виведення на екран - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення від компанії УСУ допомагає ефективно керувати процесами салонів краси;
- Система допомагає якісно керувати взаємодіями завдяки функціям CRM;
- У софті можна оформлювати фінансові складові діяльності;
- Оплату можна приймати основними способами: готівка, безготівка, сертифікати, бонуси;
- Система має можливості для інформаційної підтримки;
- На замовлення можна підключити інтеграцію із сайтом;
- Через CRM можна координувати роботу майстрів;
- Ви зможете оцінювати завантаженість персоналу;
- Можна реєструвати доходи та витрати, оцінювати перспективи розвитку;
- Софт можна використовувати різними мовами та для управління філіями;
- Ми пропонуємо вигідні умови співпраці;
- При застосуванні програм лояльності можна враховувати їх особливості у системі;
- Доступні інтеграції з обладнанням;
- Через систему можна ознайомитися з витратою витратних матеріалів;
- З УВУ ви зможете автоматизувати свої процеси.
Як вести запис клієнтів?
Як вести запис клієнтів? Це питання актуальне для багатьох компаній, які займаються наданням послуг. Раніше цей процес здійснювався виключно силами адміністратора у паперових відомостях. Такий формат був вкрай незручним і помилки в реєстрації могли призвести до накладень у графіках фахівців та конфліктних ситуацій з відвідувачами. Або міг відбуватися простий у діяльності, що теж вкрай незручно та невигідно для компанії.
Як правильно вести запис клієнтів?
Як правильно вести запис клієнтів? У сучасних умовах при цьому використовується автоматизація. Завдяки спеціальній програмі можна легко та ефективно працювати з розкладом, графіками та задовольняти очікування всіх учасників. Пропонуємо вам працювати у програмному забезпеченні УСУ. Розкажемо докладніше про можливості програми у цьому напрямі.
CRM для запису клієнтів
CRM для запису клієнтів дозволяє ефективно працювати із покупцями послуг. У ПЗ можна створювати бази даних та окремі картки на кожного відвідувача. У них можна відбивати історію співпраці, що включає: переваги в послугах, статус, стать, застосовувані програми лояльності тощо. Це дозволяє надавати якісніший сервіс під час контактів.
CRM система для запису клієнтів
CRM система для запису клієнтів при надходженні дзвінка висвітить на екрані адміністратора всю інформацію про дзвінка і допоможе йому швидко зорієнтуватися в розмові. Наприклад, у картці може відображатися у якого майстра обслуговується суб'єкт, які види послуг отримує, а які ще не спробував і таке інше. Такий підхід дозволяє суттєво підняти лояльність споживачів послуг та якість сервісу.
Записувати клієнтів
Записувати клієнтів у системі здійснюється дуже просто. Для цього потрібно увійти до головного вікна ПЗ. При запуску системи відображатимуться вікна з розкладом усіх майстрів. У цих вікнах можна здійснювати реєстрацію процедур. Тут же вибирається час і спеціаліст, який надаватиме послуги.
Система запису на прийом
Система запису прийом дуже легка у застосуванні. Якщо суб'єкт вже зареєстрований у ПЗ, його потрібно лише вибрати зі списку. Якщо ж у вас новий споживач послуг, можна легко відразу ж завести на нього окрему картку і почати вести реєстрацію по послугах. Ця інформація буде зберігатися в системі і може бути використана для аналізу.
Календар для запису клієнтів
Календар для запису клієнтів має багато переваг, які спрощують діяльність. Він дозволяє забезпечити зручність у плануванні. Так можна легко організувати робочий день, розподілити роботу за часом, виключити накладки та перетину, що знижує ймовірність помилок. З УВУ ви зможете зробити це дуже просто.
Система для запису клієнтів
Система для запису клієнтів від УСУ можете забезпечити доступність онлайн під час інтеграції з сайтом. У цьому випадку споживачі послуг можуть самостійно записуватися через інтернет, не вдаючись до телефонних дзвінків чи особистих візитів. Це знижує навантаження з адміністратора та підвищує лояльність дорогих клієнтів.
Графік запису клієнтів
Графік запису клієнтів можна вивести на інтерактивний монітор під час інтеграції з подібним обладнанням. Програму УСУ можна налаштувати на автоматичні повідомлення, email, SMS або лист із месенджера. Вони нагадують відвідувачам про майбутній візит та мінімізують втрати від простоїв у діяльності.
Система електронного запису на прийом
Система електронного запису на прийом від УВУ заощадить вам багато часу. Автоматизація реєстрації звільняє співробітників від необхідності обробляти кожну заявку вручну. Швидке додавання або зміна часу дозволяє швидко перейти на інший процес.
Ведення запису клієнтів
Ведення запису клієнтів правильно підвищує лояльність споживачів послуг. Зручний та доступний для клієнта процес запису створює позитивне враження про бізнес. Якщо говорити про електронний формат досягається можливість вибору зручного часу без зайвих зусиль.
Організатор для запису клієнтів
Організатор для запису клієнтів від УСУ надасть вам статистику та аналітику. Ви зможете відстежувати активність клієнтів, частоту візитів та завантаженість співробітників. Все це допоможе оптимізувати робочі процеси та підвищити продуктивність.
Часто такі органайзери інтегруються з CRM-системами, системами для обліку фінансів тощо, що робить їх кориснішими в управлінні бізнесом. Переваги платформи УСУ в тому, що вона, за розширених можливостей, сама може працювати як ці системи.
Система запису клієнтів
Система запису клієнтів від УСУ може допомогти в управлінні та іншими процесами. Наприклад, через ПЗ можна реєструвати надані послуги, надавати документи, ставити цілі та завдання для майстрів, оцінювати різні характеристики. Детальніше про те, як здійснювати роботу в програмі можна дізнатися з доступного відео огляду, запрошуємо вас зробити це прямо зараз.
Відео CRM програми для запису клієнтів
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити CRM систему для запису клієнтів
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Салон краси
Академія та інститут
краси
Грумінг
та салон для тварин
Студія засмаги
та солярій
Імідж
центр
Косметологічний
центр та клініка
Перукарня
та перукарський салон
Нігтьова студія
та салон нігтів
Естетик
центр
Барбершоп
СПА салон
та центр
Кабінет
апаратної косметології,
здоров’я та краси
Тату салон
та студія татуювань
Магазин
та торгівельна компанія
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.