Можливості CRM системи для ЖКГ
- Програма враховує особливості усіх комунальних підприємств та інших організацій, що працюють з населенням
Будь-яка організація - Зручна робота з будь-якою кількістю абонентів та облік усіх необхідних даних
Абоненти - Швидка реєстрація та пошук даних по населених пунктах, вулицях, районах, будинках та квартирах
Адреси - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про необхідність ліквідації заборгованості
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ абонентові, наприклад, квитанцію чи акт звірки
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію престижної та сучасної компанії
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Робота з різноманітними приладами обліку та розрахування нарахувань за нормами вживання
Прилади та норми - Здійснення нарахувань за кількістю осіб, які проживають
Особи, які проживають - Розрахунок за площею квартири чи будинку та за іншими необхідними Вам характеристиками
Площа - Розподіл загального рахунку від субпідрядної організації між абонентами
Загальний рахунок - Наша програма дозволяє поділ абонентів на потрібні категорії та призначення індивідуальних тарифів
Різноманітні категорії - Система вміє працювати з будь-якими комунальними послугами, за будь-якими видами тарифів, в тому числі за диференційованими
Тарифи - Ви також зможете з легкістю враховувати будь-які одноразові послуги та роботи
Облік робіт - Наша програма дозволить швидко знайти потрібного абонента, згрупувати чи відсортувати їх за вказаними параметрами
Пошук - Масові нарахування абонентам без приладів обліку та індивідуальні нарахування за показами приладів оптимізують час роботи ваших працівників
Нарахування - Ви повністю контролюватимете усі платежі з врахуванням готівкових та безготівкових виплат
Платежі - Програма забезпечує зручний перерахунок та нарахування пені неплатникам
Пеня та перерахунок - Ви з легкістю зможете дізнатись про борги чи переплати абонентів
Сальдо - Ви зможете з легкістю внести початкові дані з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
Імпорт - Програма підтримує роботу у рамках Єдиного Розрахункового Центру. Усі нарахування та платежі можна легко експортувати чи імпортувати в систему
Єдиний центр - Можна швидко надрукувати квитанції на оплату і навіть надсилати їх вкладеним файлом на електронну пошту абонентів
Друк квитанцій - Витрати товарів та матеріалів за нарядами та послугами будуть у вас під суворим контролем
Складський облік - Програма підкаже, які товари і матеріали потрібно закупити
Мінімум - Наряд-замовлення на надання послуг чи робіт заповниться потрібною інформацією автоматично
Наряд-замовлення - З програми можна роздрукувати чи надіслати на пошту акт звірки, рахунок-фактуру та інші необхідні документи
Документи - Система обліку комунального підприємства формує реєстри для контролерів та списки абонементів
Списки абонементів - За різноманітними зведеними звітами ви зможете оцінити всі важливі бізнес-процеси вашої компанії
Зведені звіти - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Фінансовий облік - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Абоненти зможуть виконувати оплату через Qiwi-термінали, Ви заощадите на касирах. Платежі будуть автоматично потрапляти до програми
Сплата через Qiwi - Інтеграція програми зі сплатою через термінали Kaspi Bank забезпечить Вам вихід на цілком новий рівень роботи з абонентами
Сплата через
Kaspi Bank - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення підходить для роботи в офісі, а також гарантує якісне виконання робочих процесів з повною мобільністю, передбачаючи одноразовий вхід, взаємодію та взаємообмін інформацією між користувачами;
- Додаток доступний за ціною, без щомісячних платежів з безмежними можливостями, з якими доступно познайомитися на власній справі при завантаженні тестової версії;
- Робочий простір налаштовується персонально кожним користувачем, враховуючи реєстрацію на формування облікового запису, підбір модулів та інструментів;
- Облік робочої діяльності дозволяє раціонально оцінювати роботу кожного співробітника з нарахуванням оплати праці за фактичними показниками;
- У додатку доступно зберігати необмежені обсяги інформаційних даних, з моментальним пошуком електронним пошукачем при запитах, що вводяться в віконці;
- Нарахування платежів буде здійснюватись автоматично виходячи із показань споживання комунальних послуг, з урахуванням тарифів та перерахунків;
- Прийом платежів виконується у готівковій та безготівковій формі, взаємодіючи з платіжними терміналами, банківськими системами;
- Інформаційна підтримка клієнтів здійснюється за наявності ультрасучасної функції АТС телефонія, моментально зчитуючи номер телефону під час дзвінка, з підготовкою та відповіддю клієнту при зверненні на ім'я та надання детальної інформації;
- Клієнти можуть подавати заявки через портал у мобільному додатку, реєструючись в особистому кабінеті та бачачи статус звернень та обробки, нарахувань за тарифами за той чи інший місяць тощо;
- Формування квитанцій та відправлення електронною поштою, з печаткою та наданням у паперовому вигляді абонентам;
- Формування документів та звітів, квитанцій, рахунків та повідомлень проводиться за наявності електронних шаблонів, що автоматично заповнюються за зразками;
- Взаємодія з приладами обліку, автоматично відображаючи щомісячні показання в електронному журналі, контролюючи терміни їхньої дії та заміни;
- Ведення бази споживачів комунальних послуг CRM із загальною інформацією адрес, номера особового рахунку, показань приладів обліку, нарахувань та платежів, звернень, відгуків тощо;
- Електронний калькулятор миттєво здійснить розрахунок платежів, крім помилок або недоліків;
- Ведення бухгалтерського обліку та робота з цифровим документообігом при інтегруванні з 1с системою, надаючи керівництву фінансову звітність.
CRM для ЖКГ
Програма CRM для ЖКГ утворена з різних компонентів, залежно від потреб компанії, але п'ять модулів, що обов'язково використовуються, залишаються незмінними. До даних модулів відноситься взаємодія з клієнтами, управління та контроль над продажами послуг, налаштування процесів, аналітика. Сучасні бізнес-стратегії привносять непорівнянний внесок у розвиток бізнесу будь-якої сфери діяльності. Універсальні CRM системи є найновішим альтернативним підходом до використання баз даних, оптимізуючи робочий час під час роботи з безліччю різних паперів, ведення таблиць тощо. За допомогою сучасних програм, доступно своєчасно виявити проблеми та помилки, перевести документообіг у цифрову форму.
Можливості в залежності від функціоналу програм відрізняються, тому при виборі електронного помічника варто підійти з усією відповідальністю, не шкодуючи часу. аналізуючи ринок, знадобиться чимало часу, але ми готові допомогти в цьому питанні, надаючи до уваги унікальну та автоматизовану розробку «Універсальна Система Обліку». Додаток представлений у зручному форматі, загальнодоступному для будь-якого рівня можливостей користувача. Також система обліку має приємну та напрочуд невисоку вартість, яка жодним чином не співвідноситься з безмежними можливостями. Налаштування займає мінімум часу без попередньої підготовки. Користуватися безмежним функціоналом можна відразу після інсталяції на будь-який робочий пристрій, як комп'ютери, так і смартфони, планшети. Мобільність та універсальність, автономність та оптимізація робочих ресурсів, основи успіху вашого бізнесу.
CRM жкх
Багатофункціональна програма CRM ВКХ дозволяє зберігати дані по клієнтам, керуючи представленою інформацією в повному обсязі. У сфері житлово-комунального господарства (ЖКГ) програма CRM має великий попит при необхідності відображення персональних даних по кожному клієнту з урахуванням щомісячних розрахункових показників. За допомогою цифрового помічника доступно відстежувати дії всіх споживачів, контролюючи своєчасний розрахунок та нарахування, платежі за житлово-комунальні послуги (ЖКУ), передбачаючи надсилання сповіщень.
Програмне забезпечення УВУ є ідеальним інструментом для автоматизації робочих процесів, допомагаючи керівництву та співробітникам справлятися з великими обсягами робіт, заявок, обробок, розрахунків, ведення документообігу. Програмне забезпечення передбачає персональний вибір модульного та інструментального складу, залежно від персональних потреб бізнесу. Тому перед вибором та придбанням програми варто проаналізувати власний бізнес у справі, виявити недоліки під час робіт, проаналізувати необхідність тих чи інших модулів. Програма встановлюється та відкривається з робочого ярлика на екрані монітора, з використанням персонально сформованого облікового запису кожним користувачем. Для кожного співробітника передбачається проходження реєстрації в системі, відображаючи пароль та логін для збереження інформаційних даних за повної конфіденційності. Надання особистої інформації стороннім особам суворо обмежено, блокуючи доступ.
ПЗ для ЖКГ
ПЗ для ЖКХ зробить щоденну роботу приємнішим і легшим, удосконалюючи загальні показники. Програмне забезпечення дозволяє оптимізувати витрати ресурсів, автоматизуючи введення даних, мінімізувавши ручне введення. При цифровому веденні документації, звітності, заявки не загубляться, можуть про дублюватися, оперативно формуючи та відправляючи на друк матеріали. Пошук необхідної інформації також не буде тривалим з огляду на збереження всіх матеріалів у необмежених обсягах за рахунок об'ємної оперативної пам'яті в централізованому сховищі. Оперативний пошук виконується при запиті, що вводиться в електронне вікно контекстного пошуковика. Варто також враховувати той факт, що при реєстрації дані по співробітникам фіксуватимуться і контролюватимуться з поділом прав і можливостей користувача. Таким чином, при вході система зчитуватиме персональний рівень прав для виведення тієї чи іншої інформації, забезпечуючи збереження конфіденційних відомостей. Для керівника права доступу до відомостей, повного контролю та управління є безмежним. Контролювати роботу кожного співробітника є можливим при дистанційному аналізі виконаних робіт, а також відображення робочого столу користувача, відображеного на головному комп'ютері при інтеграції робочих пристроїв. Керівник також може аналізувати загальні показники трудового навантаження та успішності, надаючи додаткові завдання у разі потреби.
CRM система для ЖКГ
Багатозадачна CRM система для ЖК є зручним і універсальним інструментом. При використанні CRM системи буде менше заявок від незадоволених клієнтів в ході надання комунальних послуг обслуговуючої організацією, тому що всі роботи будуть виконуватися своєчасно. співробітників, контролюючи всі відділення. процесами, будуть підвищені продуктивність і лояльність клієнтів, знижено ризики та витрати, збільшено прибуток. та відеозаписи в режимі реального часу, доступно скоротити виникнення непередбачених інцидентів, а також виявити некомпетентні дії з боку співробітників. Всі процеси будуть зафіксовані та вирішені.
Програмне забезпечення для ЖКГ
Програмне забезпечення для ЖКГ передбачає якісне виконання заявок від споживачів, фіксуючи всі звернення до операторів, вносячи записи в електронні журнали. У журналах легко відстежується час та дата подання заявки, терміни обробки та виконання. Таким чином, при контролі та аналізі доступно виявляти загальні показники. Фахівцям-диспетчерам немає необхідності входити до різних систем для введення та виведення відомостей, автоматизуючи робочі процеси. Також для зручності в додатку представлена сучасна функція телефонної АТС, яка дозволяє на момент вхідного виклику відображати на екрані диспетчера інформацію по абоненту і відповідаючи на дзвінок мати детальну інформацію для консультування та оформлення звернення. Також проводитимуться записи розмов.
При використанні ультрасучасних функцій, буде заощаджено час і покращено якісні показники. . У CRM базі буде фіксуватися інформація особового рахунку, фактичної адреси, контактного номера телефону, особистих відомостей власника та проживаючих осіб, загальних показань споживання комунальних послуг, платежів, зі сканами документів, рахунків та актів.
СРМ для ЖКГ
Багатозадачна система СРМ для ЖКХ передбачає мінімізоване залучення співробітників до щоденних процесів, автоматично виконуючи записи та калькуляцію. Реєстрація заявок та планування робочих завдань буде автоматизовано, формуючи графіки з наданням інформації співробітникам на базі відображення спливаючих повідомлень на екрані монітора. Також співробітники всіх підрозділів зможуть єдино працювати над спільними цілями згідно з графіками при локальному підключенні та взаємообміні даними. Всі розрахункові операції будуть здійснюватися автоматично електронним калькулятором, використовуючи алгоритми, що вносяться для калькуляції.
При розрахунках будуть вноситись показники витрачання тих чи інших ресурсів, тарифи з урахуванням можливих перерахунків у зв'язку з переплатою або несвоєчасним внесенням оплати. Також за відсутності своєчасних платежів, додаток автоматично нараховуватиме платіж у наступних квитанціях з нарахуванням пені за прострочення згідно з тарифами. Передбачається автоматичне формування звітів, квитанцій та актів, рахунків та повідомлень на основі наявних шаблонів. Шаблону для зручності користувачів можуть заповнюватися не лише вручну, а й автоматично. Передбачається розсилка електронних квитанцій на поштові скриньки споживачам, а також буде представлено у паперовому вигляді. Програма у зручній та ефективній формі може інтегрувати з різноплановими сервісами та додатками, соціальними мережами, банківськими системами, для надання актуальної інформації споживачам, прийому заявок тощо.
Мобільний додаток для ЖКГ
Мобільний додаток для ЖКГ передбачається не тільки для співробітників, але і для споживачів, які можуть подавати заявки, стежити за новинами, взаємодіяти з фахівцями. Мобільний додаток сприяє вільному переміщенню фахівців, маючи під рукою необхідну інформацію, відображаючи статус виконаних робіт. У додатку є вбудована масштабна карта, яка допомагає прокладати маршрути, відстежувати геолокацію працівника. Таким чином, диспетчери, бачачи місцезнаходження співробітників, можуть надсилати за заявками під час їхнього оперативного прийому. Платежі можуть здійснюватися у готівковій та безготівковій формі, взаємодіючи з платіжними терміналами та банківськими системами. Бухгалтерська звітність буде формуватися автоматично, з веденням обліку при інтегруванні з системою 1с.
У додатку передбачається автоматичне зчитування показань споживання із загальнобудинкових та квартирних лічильників, відображаючи загальні показники в базі для подальшого розрахунку. Прийом та зберігання показань з приладів обліку (електроенергія, водопостачання, газопостачання) буде відображено в базі та в мобільному додатку в особистому кабінеті. Унікальні можливості автоматизованої програми скорочують ризики та вдосконалюють роботу організації. Щоб оцінити та протестувати можливості на власному бізнесі, є можливість завантаження безкоштовної тестової версії, яка представлена вашій увазі на офіційному сайті, де Ви також можете попередньо підібрати інструменти та модулі для вашої організації. За консультацією варто звертатися до спеціалістів, набравши номер телефону вказаний на сайті або надіславши заявку на електронну пошту та з вами зв'яжуться найближчим часом.
Відео CRM для ЖКГ
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити CRM для ЖКГ
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Водоканал
Тепломережа,
котельня
Домофонна
компанія
Кабельне
телебачення
Газове
господарство
Телекомунікаційна
компанія
Енергетична
компанія
Вивезення ТПВ,
сміття
Провайдер
ЖКГ, ТВЖ,
КВК, МУП,
Садівниче Некомерційне
Підприємство
Керуюча
компанія
Житловий
кооператив
Інше ДКП
Єдина квитанція,
ЄРЦ
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.