Можливості CRM системи для водоканалу
- Програма враховує особливості усіх комунальних підприємств та інших організацій, що працюють з населенням
Будь-яка організація - Зручна робота з будь-якою кількістю абонентів та облік усіх необхідних даних
Абоненти - Швидка реєстрація та пошук даних по населених пунктах, вулицях, районах, будинках та квартирах
Адреси - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про необхідність ліквідації заборгованості
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ абонентові, наприклад, квитанцію чи акт звірки
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію престижної та сучасної компанії
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Робота з різноманітними приладами обліку та розрахування нарахувань за нормами вживання
Прилади та норми - Здійснення нарахувань за кількістю осіб, які проживають
Особи, які проживають - Розрахунок за площею квартири чи будинку та за іншими необхідними Вам характеристиками
Площа - Розподіл загального рахунку від субпідрядної організації між абонентами
Загальний рахунок - Наша програма дозволяє поділ абонентів на потрібні категорії та призначення індивідуальних тарифів
Різноманітні категорії - Система вміє працювати з будь-якими комунальними послугами, за будь-якими видами тарифів, в тому числі за диференційованими
Тарифи - Ви також зможете з легкістю враховувати будь-які одноразові послуги та роботи
Облік робіт - Наша програма дозволить швидко знайти потрібного абонента, згрупувати чи відсортувати їх за вказаними параметрами
Пошук - Масові нарахування абонентам без приладів обліку та індивідуальні нарахування за показами приладів оптимізують час роботи ваших працівників
Нарахування - Ви повністю контролюватимете усі платежі з врахуванням готівкових та безготівкових виплат
Платежі - Програма забезпечує зручний перерахунок та нарахування пені неплатникам
Пеня та перерахунок - Ви з легкістю зможете дізнатись про борги чи переплати абонентів
Сальдо - Ви зможете з легкістю внести початкові дані з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
Імпорт - Програма підтримує роботу у рамках Єдиного Розрахункового Центру. Усі нарахування та платежі можна легко експортувати чи імпортувати в систему
Єдиний центр - Можна швидко надрукувати квитанції на оплату і навіть надсилати їх вкладеним файлом на електронну пошту абонентів
Друк квитанцій - Витрати товарів та матеріалів за нарядами та послугами будуть у вас під суворим контролем
Складський облік - Програма підкаже, які товари і матеріали потрібно закупити
Мінімум - Наряд-замовлення на надання послуг чи робіт заповниться потрібною інформацією автоматично
Наряд-замовлення - З програми можна роздрукувати чи надіслати на пошту акт звірки, рахунок-фактуру та інші необхідні документи
Документи - Система обліку комунального підприємства формує реєстри для контролерів та списки абонементів
Списки абонементів - За різноманітними зведеними звітами ви зможете оцінити всі важливі бізнес-процеси вашої компанії
Зведені звіти - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Фінансовий облік - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Абоненти зможуть виконувати оплату через Qiwi-термінали, Ви заощадите на касирах. Платежі будуть автоматично потрапляти до програми
Сплата через Qiwi - Інтеграція програми зі сплатою через термінали Kaspi Bank забезпечить Вам вихід на цілком новий рівень роботи з абонентами
Сплата через
Kaspi Bank - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення має зручну та багатофункціональну панель з гнучкими параметрами конфігурації, що індивідуально налаштовується кожним користувачем у персональному форматі;
- Автоматизоване програмне забезпечення передбачає постачання користувачів необхідними функціональними можливостями для здійснення обліку, контролю та управління;
- Формування затребуваної звітності за певний період часу, контролюючи та ведучи облік споживання водопостачання, підрозділяючи подачу гарячої та холодної води;
- В єдиній інформаційній системі може зберігатися необмежену кількість інформаційних даних, класифікованих за категоріями, датами та районами, співробітниками, абонентами тощо;
- Забезпечення конфіденційності інформаційних даних проводиться при поділі рівня прав на основі трудової діяльності;
- У додатку можливі проведення автоматичних розрахунків, що відображатимуться в базі та щомісячно наданих квитанціях;
- Утиліта забезпечує коректним веденням споживання водопостачання, зчитуючи показання із загальнобудинкових приладів обліку, оптимізуючи робочий час диспетчерів;
- Контролювати роботу всередині відділень керівник може дистанційно, використовуючи камери відеоспостереження у реальному часі;
- Співробітникам нараховуватимуться щомісячні виплати заробітної плати при фактичному зчитуванні робочих процесів;
- Контролювати статус виконаних робіт за заявками від абонентів доступно під час електронного журналу, відображаючи якість сервісного обслуговування;
- СМС та Email, WhatsApp повідомлення будуть розсилатися абонентам автоматично, повідомляючи про новини, зміну тарифікації, про статус платежів та надання квитанцій;
- Можливий автоматичний формат роботи з документацією та звітністю, використовуючи шаблони, що швидко та ефективно заповнюються за зразками;
- Інформація щодо споживачів водопостачання відображатиметься в системі в окремій базі CRM з актуальними відомостями номерів особових рахунків, контактних номерів телефонів, розрахункових показників споживання, тарифів, платежів тощо;
- Розрахунки здійснюються за допомогою вбудованого електронного калькулятора, підсумовуючи загальну кількість кубів та тарифи, роблячи перерахунок при переплаті або нараховуючи пеню при несвоєчасному платежі;
- Софт гарантує якісну роботу бухгалтерського відділу, при взаємодії з 1с бухгалтерією, відображаючи всі відомості про фінансову діяльність;
- Взаємодія з банківською системою, терміналами оплати, QR передбачається швидке проведення платежів.
Програма для водоканалу
Програма для водоканалу автоматизоване рішення з комплексним підходом для економії часу та коштів. За допомогою програми можна коректно вивантажувати інформаційні дані, витрачаючи вдвічі менше часу на введення та обробку відомостей. Програми на сьогоднішній день модернізовані, оснащені ультрасучасними можливостями, які забезпечують швидке та якісне виконання поставлених завдань. Економія ресурсів необхідна для кожної компанії, тому без спеціалізованого електронного помічника ніяк не обійтися, а щоб підібрати програмне забезпечення, що стоїть, необхідно проаналізувати ринок. У цьому питанні необхідно підійти з усією серйозністю та відповідальністю. Купуючи програмне забезпечення «Універсальна Система Обліку» Ви можете досягти бажаного контролю, обліку та управління з веденням аналітики швидко, ефективно та легко. Розробники, враховуючи всі потреби та побажання користувачів, удосконалюють програму, доповнюючи можливостями безмежності дій. Програмне забезпечення зручне і багатофункціональне, підходить для будь-якого рівня користувальницьких можливостей. У разі виникнення питань представлені довідники, а також допомога консультантів. Інсталяція та налаштування займає мінімум часу. Параметри конфігурації є гнучкими, налаштовуються кожним користувачем індивідуально.
Автоматизація водоканалу
Автоматизація водоканалу починається з моменту встановлення програмного забезпечення УСУ. При автоматизації всі процеси будуть покращені, передбачаючи ведення розрахунків, відстежуючи споживання з пріорів обліку, скорочуючи втрати неврахованих втрат ресурсів. Також обслуговування стане набагато кращим, аналізуючи роботу всіх працівників, відзначаючи в базі показники. При цьому доступно скоротити прийом повторних звернень з претензіями від громадян. Інформаційна підтримка та автоматичний прийом запитів дозволяє оптимізувати навантаження на співробітників та з легкістю відстежувати статус виконання робіт, не забуваючи та не втрачаючи запити від споживачів. Інформаційна підтримка споживачів в автоматичній формі економить час та підвищує якість. Але про все по порядку. Для початку дозвольте трохи розповісти про програму, яка при придбанні стане незамінним помічником на довгі роки, покращуючи якість робіт та продуктивність, прибутковість бізнесу.
Програмне забезпечення має демократичну вартість, за аналогічними розробками це явний плюс. При цьому немає додаткових щомісячних внесків, включаючи абонентську плату. Кожен робочий пристрій купує ліцензовану версію окремо. Немає необхідності проходити навчання для роботи в додатку, все зрозуміло кожному, навіть новачкові. Додаток забезпечує мобільністю працівників, спрощуючи діяльність та підвищуючи якісні показники. У програмі всі користувачі будуть зареєстровані індивідуально, під обліковими записами, із захисним логіном та паролем. Користувачі при вході авторизуються для зчитування персональних прав і можливостей. Таким чином, облік робочої діяльності буде автоматичним, куруючи відпрацьований час та виконані завдання. Усі дані фіксуватимуться в табелях, для подальшого розрахунку оплати праці. Графіки формуються в утиліті автоматично, вносячи зміни до цифрових форм, з повідомленням працівників про зміни повідомленнями, що випливають на екрані.
Облік водоканалу
Облік водоканалу буде автоматизований, з електронним веденням записів за показаннями споживання. наявність вбудованого електронного калькулятора, що в На відміну від працівників не зробить помилок, помилки та фальсифікації показань. У додатку передбачається детальний комерційний контроль за витрачанням ресурсів.
Також передбачається посилення технічного контролю, аналізуючи дані щодо кожного лічильника, бачачи статус вимірювань та розбіжностей у показаннях, з урахуванням термінів дії та заміни. Таким чином, облік буде точним, за винятком неврахованих втрат. Враховуючи підключення Інтернетом, передбачається зчитування показників з приладів обліку, оптимізуючи витрати робочого часу працівників водоканалу. При цьому буде підвищено контроль, облік, довіру мешканців. У планувальнику завдань є можливим вносити дату та час для проведення певних робіт, які виконуватимуться системою автоматично. Наприклад, при вказівці зчитування та розрахунку оплати за водопостачання, додаток буде інтегровано зчитувати фактичні показання, робити розрахунок та відображати відомості у квитанціях. При вказанні термінів проведення резервного копіювання система також виконуватиметься цю операцію автоматично, представляючи звіт про виконану роботу.
Облік у водоканалі
Облік у водоканалі за допомогою програмного забезпечення спрощує та прискорює робочі процеси. Наприклад, інформаційний обмін виконується швидко та якісно з огляду на локальне підключення всіх абонентів. При багатоканальному підключенні співробітники всіх підрозділів зможуть взаємодіяти та передавати необхідну інформацію для швидкого виконання робіт. Також передбачається інформування та отримання зворотного зв'язку від абонентів. У програмному забезпеченні кожен співробітник буде зареєстрований з відображенням персональних даних, які будуть систематично доповнюватися щоденними роботами, а також правами та можливостями. Розмежування користувацьких можливостей ґрунтується на захисті конфіденційних матеріалів, що використовуються та зберігаються в єдиному інформаційному просторі. В утиліті передбачається зберігання необмежених обсягів інформаційних даних, які будуть у первозданному стані збережені на необмежений час. Щоб користувачі могли швидко знайти та використовувати інформацію, проконсультувати абонентів, буде використано контекстну пошукову систему. Таким чином, усі процеси будуть автоматизовані та вдосконалені.
CRM система для водоканалу
Автоматизована CRM система для водоканалу – необхідність, що диктується сучасними підвалинами. За допомогою програмного забезпечення CRM для водоканалу доступно покращити роботу всіх підрозділів, контролюючи та керуючи справами організації віддалено. Контроль виконується за допомогою дистанційного відеоспостереження, в режимі реального часу зчитуючи дії співробітників та мешканців, які звертаються за допомогою до відділень. Відеокамери працюватимуть постійно, записуючи та передаючи відеоматеріали на головний комп'ютер. При цьому передбачається також опція зчитування особи, що ідентифікує абонентів та співробітників, фіксуючи час входу та виходу з відділень.
База CRM потрібна для оперативного відображення показань, особистої інформації мешканців, з особовими рахунками, адресами, контактами, додатковими відомостями. Передбачається також закріплення сканів документів. Таким чином, можна оптимізувати тимчасові витрати на білінг та кватування мешканців. Всі звернення будуть фіксуватися в додатку, аналізуючи частоту і якість сервісної підтримки. Аналізувати якість сервісного обслуговування доступно за підтримки клієнтів та отримання зворотного зв'язку. Для підтримки абонентів інформаційним сервісом, передбачається надсилання повідомлень на стільникові оператори та електронну пошту для повідомлення про нарахування, зміну тарифів, обробку заявок тощо. Розсилка може бути масовою або індивідуальною. Також передбачається відображення новин водоканалу на сайті у мобільному додатку.
Облік для водоканалу
Облік для водоканалу за рахунок комплексної автоматизації буде коректним, з продуктивним відображенням на діяльності організації. Розрахунки виконуватимуться автоматично, надаватимуться абонентам в електронній формі на держ.порталах або на пошту або на паперових носіях. Розрахунки з фізичними та юридичними особами можуть проводитися у готівковій та безготівковій формі, припускаючи інтеграцію з терміналами оплати, QR-переказами, банківськими перерахуваннями. Платежі можуть прийматися у будь-якій грошовій одиниці, оперативно конвертуючи кошти. При розрахунках враховуватимуться показання споживання, а також перерахунки, заборгованість із нарахуванням пені.
Також передбачається автоматизоване претензійне, позовне здійснення робіт із боргами, обмежуючи надання водопостачання у разі відключення подачі. Додаток передбачає можливість роботи з різними сервісами, реєструючись у особистих кабінетах абонентів, які можуть стежити за новинами, отримувати квитанції та повідомлення, акти, а також надсилати заявки. Функціональний комплекс можливостей безмежний, організуючи зручну сферу до роботи. Фахівцям немає необхідності вручну вносити дані, все переведено на цифрове відання, з імпортуванням даних із різних джерел. Програма передбачає можливість віддаленої діяльності всіх співробітників, включаючи контролерів. При зчитуванні геолокації співробітників диспетчери, приймаючи запити від абонентів, можуть перенаправляти працівників за заявками, контролюючи статус дій.
Облік абонентів водоканалу
Облік абонентів водоканалу у програмному забезпеченні передбачає розрахунок загальної вартості споживаного водопостачання, друк та відправка квитанцій, прийом платежів. Щоб робота стала ще швидше та ефективніше, для роботи фахівців водоканалу представлено функцію АТС телефонію та налаштування автовідповідача. При використанні телефонії, фахівці водоканалу бачитимуть на етапі вхідного виклику інформацію щодо абонента, платежів, заборгованості, переплати тощо, відповідаючи на виклик з підготовленою промовою при зверненні на ім'я. При цьому клієнт буде епатований з підвищенням лояльності. Таким чином обслуговування буде швидше, скорочуючи зростання незадоволених абонентів. У додатку всі грошові надходження фіксуватимуться у додатку, враховуючи можливість інтегрування з системою. Вся інформація фіксуватиметься, зі складанням звітів за будь-який період часу. Формування документації, звітності, квитанцій та актів, позовів буде виконуватися швидше, за наявності електронних шаблонів. У додатку можна автоматизувати процес роботи з боржниками, автоматично формуючи повідомлення, відключаючи або підключаючи комунікації.
Купити програму для водоканалу
Купити програму для водоканалу ви зможете за доступною ціною, при цьому не витрачаючи багато часу та сил. Нагадуємо, що набуваючи програмного забезпечення, Вам не доведеться щомісяця сплачувати абонентську плату. Вибір модулів та інструментів виконується у персональній формі. Для покращення навичок та знайомства з додатком, на офіційному сайті представлена тестова версія, після закінчення дії якої дані будуть збережені. Користувачі можуть підібрати необхідні мови, обслуговуючи абонентів швидко, безпомилково. Програма може використовуватись на будь-яких робочих пристроях, передбачаючи мобільність та ефективність. Програмне забезпечення з роботизованим обліком платежів дозволяє системно керувати нарахуваннями за адресним принципом. Проконсультуватися зі спеціалістами, ви також можете за контактними номерами телефонів, вказаних на сайті. Керівник також буде забезпечений необхідною документацією та звітністю, що допомагає раціонально оцінювати можливості, доходи та витрати.
Відео програми для водоканалу
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для водоканалу
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Водоканал
Тепломережа,
котельня
Домофонна
компанія
Кабельне
телебачення
Газове
господарство
Телекомунікаційна
компанія
Енергетична
компанія
Вивезення ТПВ,
сміття
Провайдер
ЖКГ, ТВЖ,
КВК, МУП,
Садівниче Некомерційне
Підприємство
Керуюча
компанія
Житловий
кооператив
Інше ДКП
Єдина квитанція,
ЄРЦ
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.