Можливості CRM системи для керуючої компанії
- Програма враховує особливості усіх комунальних підприємств та інших організацій, що працюють з населенням
Будь-яка організація - Зручна робота з будь-якою кількістю абонентів та облік усіх необхідних даних
Абоненти - Швидка реєстрація та пошук даних по населених пунктах, вулицях, районах, будинках та квартирах
Адреси - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про необхідність ліквідації заборгованості
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ абонентові, наприклад, квитанцію чи акт звірки
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію престижної та сучасної компанії
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Робота з різноманітними приладами обліку та розрахування нарахувань за нормами вживання
Прилади та норми - Здійснення нарахувань за кількістю осіб, які проживають
Особи, які проживають - Розрахунок за площею квартири чи будинку та за іншими необхідними Вам характеристиками
Площа - Розподіл загального рахунку від субпідрядної організації між абонентами
Загальний рахунок - Наша програма дозволяє поділ абонентів на потрібні категорії та призначення індивідуальних тарифів
Різноманітні категорії - Система вміє працювати з будь-якими комунальними послугами, за будь-якими видами тарифів, в тому числі за диференційованими
Тарифи - Ви також зможете з легкістю враховувати будь-які одноразові послуги та роботи
Облік робіт - Наша програма дозволить швидко знайти потрібного абонента, згрупувати чи відсортувати їх за вказаними параметрами
Пошук - Масові нарахування абонентам без приладів обліку та індивідуальні нарахування за показами приладів оптимізують час роботи ваших працівників
Нарахування - Ви повністю контролюватимете усі платежі з врахуванням готівкових та безготівкових виплат
Платежі - Програма забезпечує зручний перерахунок та нарахування пені неплатникам
Пеня та перерахунок - Ви з легкістю зможете дізнатись про борги чи переплати абонентів
Сальдо - Ви зможете з легкістю внести початкові дані з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
Імпорт - Програма підтримує роботу у рамках Єдиного Розрахункового Центру. Усі нарахування та платежі можна легко експортувати чи імпортувати в систему
Єдиний центр - Можна швидко надрукувати квитанції на оплату і навіть надсилати їх вкладеним файлом на електронну пошту абонентів
Друк квитанцій - Витрати товарів та матеріалів за нарядами та послугами будуть у вас під суворим контролем
Складський облік - Програма підкаже, які товари і матеріали потрібно закупити
Мінімум - Наряд-замовлення на надання послуг чи робіт заповниться потрібною інформацією автоматично
Наряд-замовлення - З програми можна роздрукувати чи надіслати на пошту акт звірки, рахунок-фактуру та інші необхідні документи
Документи - Система обліку комунального підприємства формує реєстри для контролерів та списки абонементів
Списки абонементів - За різноманітними зведеними звітами ви зможете оцінити всі важливі бізнес-процеси вашої компанії
Зведені звіти - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Фінансовий облік - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Абоненти зможуть виконувати оплату через Qiwi-термінали, Ви заощадите на касирах. Платежі будуть автоматично потрапляти до програми
Сплата через Qiwi - Інтеграція програми зі сплатою через термінали Kaspi Bank забезпечить Вам вихід на цілком новий рівень роботи з абонентами
Сплата через
Kaspi Bank - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення має зручну і загальнодоступну панель з параметрами, що індивідуально налаштовуються;
- Усі відділення будуть об'єднані для якісного управління керівництвом, аналізуючи та контролюючи діяльність підлеглих, надаючи доручення та оцінюючи статус та строки реалізації поставлених завдань;
- За допомогою програмного забезпечення представленого в мобільній версії, можливо спростити та покращити роботу організації, отримуючи та швидко обробляючи заявки від мешканців, взаємодіючи через чати та дзвінки, розраховуючи та надаючи квитанції з комунальних платежів;
- Вся інформація по абонентам відображатиметься в базі CRM з повною інформацією по кожному, вносячи та коригуючи дані за адресами, особовими рахунками, лічильниками та серійними номерами зі свідченнями споживання, статусом платежів та заборгованості, пені, зверненням тощо;
- Контролювати внутрішні процеси стало доступніше, встановлюючи камери відеоспостереження зі зчитуванням та збереженням відеоматеріалів;
- Для зручності роботи в додатку користувачам надається широкий асортимент тем для заставки, мов для взаємодії з іноземними абонентами та багато іншого;
- Можливості утиліти безмежні, а оцінити їх допоможе тестова версія, що безкоштовно встановлюється;
- АТС телефонія дозволяє диспетчерам витрачати мінімум часу, приймаючи дзвінок від абонента з прийомом заявки, консультацію зчитуючи контактний номер телефону з відображенням усієї інформації на екрані монітора;
- З урахуванням робочої діяльності, у системі можна автоматизувати процес нарахування зарплати, з розрахунку фактичних показань;
- Розрахунки комунальних послуг провадяться за лічильниками споживання, а також тарифами;
- Формування документів, звітів та квитанцій виконується автоматично, застосовуючи електронні формати;
- Приймати платежі за комунальні послуги реально у готівковому та безготівковому варіанті, підтримуючи роботу банківських систем, терміналів оплати та QR-кодів;
- Розсилка повідомлень дозволяє проінформувати клієнтів про новини, про зміну тарифів на певні види комунальних послуг, нагадати про оплату, надіслати привітання або отримати оцінку за сервісне обслуговування;
- За фахівцями доступно аналізувати дані геопозиції, надаючи доручення та надсилаючи за заявками;
- Надано можливість ведення бухгалтерського обліку в єдиній інформаційній системі, взаємодіючи з 1с, одночасно виконуючи калькуляцію, введення даних тощо;
Програма для керуючої компанії
Програма для керуючої компанії справляється з об'ємними потоками інформаційних даних, що оперативно виконує поставлені завдання, корегує робочу діяльність та контролює внутрішньоорганізаційні процеси з керуванням та обліком. За допомогою програми можна оптимізувати робочі ресурси, спрощуючи та вдосконалюючи робочу діяльність будь-якого виду бізнесу. На даному етапі важко уявити роботу організацій без спеціалізованих помічників, які оснащені ультрасучасними функціональними можливостями, які допомагають користувачам усіх сфер діяльності виконувати поставлені завдання. Оперативність, ефективність, покращення якісних показників, запорука успіху будь-якого виду бізнесу. Для автоматизації робочої діяльності потрібне спеціалізоване програмне забезпечення, яке підходить під бізнес за всіма параметрами. Враховуючи різноманітність представлених розробок, часом складно зробити правильний вибір, але ми готові допомогти Вам, представляючи до уваги багатофункціональну програму «Універсальна система обліку».
Програмне забезпечення має досить прийнятну за ціновим діапазоном вартість, без потреби у щомісячних внесків за абонентську плату. Купуючи утиліту в ліцензованій версії на кожен робочий пристрій, ви забезпечуєте всіх працівників повноцінним виконанням робіт. Налаштування займає мінімум часу, передбачаючи індивідуальний підхід до кожного користувача. Немає необхідності попередньо проходити навчання, також підходить під будь-який рівень можливостей користувача. Утиліта має гарний дизайн із багатофункціональним та загальнодоступним інтерфейсом, гнучкими параметрами конфігурації, налаштуванням панелі управління. Кожен працівник з огляду на професійні навички та вимоги може самостійно налаштувати обліковий запис з вибором мов, дизайну робочого столу, інструментів та шаблонів. Первинна реєстрація передбачає внесення персональних відомостей кожного працівника, відображаючи в системі в окремих електронних журналах повну інформацію з аналізом трудової діяльності на підставі щоденного зчитування виконаних робіт. На основі фактично наданих інформаційних показників опрацьованого часу та виконаних обсягів завдань, системою буде розраховано щомісячну заробітну плату.
Програма для керуючої компанії ЖКГ передбачає широкий функціонал зі зручною панеллю, наявністю вбудованого планувальника завдань, який здатний автоматизувати виконання певних видів робіт. У додатку можна внести завдання з термінами виконання, потім утиліта автоматично виконає та надасть звіт фахівцям. Наприклад, вся інформація в необмежених обсягах може надходити в систему, оброблятися та зберігатися у централізованому сховищі. Щоб не втратити важливу інформацію, а також забезпечити конфіденційністю даних, передбачається резервне копіювання, що систематично здійснюється. Планувальником завдань можна вказати терміни для виконання резервного копіювання, не турбуючись про безпеку у разі виходу з ладу робочих пристроїв, забезпечуючи відновленням матеріалів.
Також передбачається зчитування показань із приладів обліку, відображаючи дані у системі для подальшого розрахунку споживання комунальних послуг. Програмне забезпечення дозволяє оптимізувати робочу діяльність, взаємодіючи як із постачальниками комунальних послуг, так і з споживачами. Доступ до інформаційної бази надається всім співробітників, але з граничними можливостями за рівнями посадового становища. Таким чином, інформація не заважатиме спливаючими повідомленнями під час роботи спеціаліста, а також виключає витік. Швидко знаходити потрібну інформацію стало ще доступніше за допомогою контекстної пошукової системи. Таким чином, користувачі витрачатимуть мінімум часу з максимальними результатами роботи. Увійти в систему користувачі зможуть з будь-якого робочого пристрою, як з комп'ютера, так і зі смартфона, проходячи реєстрацію і створюючи обліковий запис для подальшого індивідуального використання. Обліковий запис захищений логіном та паролем для обмеження доступу стороннім особам.
Автоматизація керуючої компанії
Автоматизація керуючої компанії починається з інсталяції програмного забезпечення. За допомогою ультрасучасних можливостей, якими оснащена утиліта, ви зможете гарантовано підвищити продуктивність праці з покращенням якісних показників та оптимізацією повторних негативних звернень абонентів. Програмне забезпечення має додаткові функції телефонії, налаштування автовідповідача для забезпечення споживачів необхідною інформацією, оперативним прийомом заявок, наданням додаткової консультації. Використовуючи АТС телефонію, фахівці витрачатимуть менше часу на обробку та пошук інформації по абонентах під час вхідного дзвінка.
Вся інформація буде автоматично відображена на екрані монітора, відповідаючи на дзвінок та звертаючись на ім'я до споживача з урахуванням надання інформації за заявками, комунальними розрахунками, заборгованістю, приладами обліку тощо. При цьому варто відзначити оперативність забезпечення інформаційної підтримки більшій кількості клієнтів з підвищенням лояльності. Інформаційна система забезпечує також веденням електронного журналу з прийому всіх звернень, відеозапису розмов, а також фіксує дату і час заявок, що надходять. Також передбачається можливість аналізу виконання та якості обробки запитів від клієнтів, за винятком втрат або несвоєчасної реалізації завдань. По кожному працівнику доступно проводити аналіз трудової діяльності, оцінюючи якість сервісного обслуговування, швидкість. Також реально здійснювати облік робочої діяльності, що на підставі фактичних розрахункових показників дозволяє виплачувати заробітну плату, за винятком виникнення спірних питань з боку керівництва.
Програми для керуючої компанії
Програми для керуючої компанії оптимізують робочі ресурси, підвищують продуктивність праці і збільшують доходи. Таким чином, керуючий зможе. аналізувати дані щодо кожного працівника, бачити статус виконаних робіт, час простою, даючи додаткові доручення.
Всі робочі пристрої також будуть синхронізовані з поліпшенням якісних показників за рахунок обміну інформаційними даними по внутрішній мережі. показників та усунення проблем. Для керуючої організації важливо відстежувати роботу всіх житлових. комплексів, відображаючи на карті розташування кожного. Таким чином, при розподілі робочих обов'язків між фахівцями, не виникне труднощів і плутанини. у вигляді спливаючих вікон на екрані монітора.
Купити програму для керуючої компанії
Купити програму для компанії, що управляє, досить легко, але не варто купувати утиліту в інтернеті у неперевірених розробників. Найчастіше довірливі керівники організацій, що подаються на хитрощі шахраїв, купуючи програми в тестовому форматі замість повноцінних ліцензованих додатків. Шахраї презентують тестову версію безкоштовно як повноцінну, після придбання та встановлення для відновлення інформаційних даних вимагають чималі вкладення коштів. Наша програма є багатофункціональною та автоматизованою, в чому ви можете самостійно переконатися на власному досвіді, завантажуючи безкоштовну тестову версію, після закінчення терміну дії якої ви зможете зберегти напрацьовану інформацію. Варто також зазначити, що керівник має безмежні можливості, входячи під роллю «Main».
Програмне забезпечення крім доступного цінового сегмента, відсутньої абонентської плати, вбудованих безмежних функціональних можливостей також передбачає взаємодію з додатковими сервісами, покращуючи робочі процеси організації, що управляє. Таким чином, відображаючи інформацію на сайті, в соціальних мережах, у мобільному додатку, абоненти будуть в курсі всіх новин , тарифів, про пропозиції, з взаємодією зі спеціалістами у чатах. Забезпечення передбачається для використання абонентами, мешканцями приватних секторів та багатоквартирних будинків. комунально-житлових послуг тощо.
Програми для керуючих компаній
Програми для керуючих компаній можуть працювати в будь-якій частині світу, підключаючись через будь-який робочий пристрій, за допомогою облікового запису Керівник керуючої компанії повинен стежити за діяльністю бізнесу, використовуючи звіти, а також контролюючи за діями всередині відділень в реальному часі. камер відеоспостереження, які зчитують показання та записують відеоматеріали з передачею на головний комп'ютер. Статус справ та дій працівників всередині всіх підрозділів, які можливо об'єднати в єдину мережу для якісного управління. .
У додатку документообіг здійснюється у цифровому форматі, що швидко формується, передається поштою, редагується, що відправляється на друк. Програма може взаємодіяти з принтерами різних моделей. Працівники всіх структурних підрозділів зможуть оперативно здійснювати створення документів, звітів, актів, відомостей, застосовуючи електронні формати шаблонів, що заповнюються автоматично. При розрахунках комунальних послуг керуюча фірма може виставляти рахунки абонентам, що надсилаються в електронній формі або надаються на паперових квитанціях. Розрахунок виконується електронним калькулятором з огляду на внесені тарифи на ті чи інші види комунальних послуг. Система автоматично зчитуватиме інформацію щодо споживачів, відображаючи інформацію щодо платежів, при несвоєчасному внесенні оплати програмою здійснюватиметься перерахунок з нарахуванням пені. Під час тривалої відсутності платежів, абонентам надсилатиметься повідомлення, використовуючи попередньо складений шаблон тексту.
Додаток керуючої компанії
Додаток компанії, що управляє, дозволяє оперувати інформаційними даними, швидко приймати зважені рішення на підставі статистичних показників. Керівник може вимагати формування облікової документації для вжиття раціональних заходів щодо подальшої діяльності бізнесу, враховуючи фактичні дані щодо витрат та доходів. Керуюча компанія є посередником між постачальниками комунальних послуг та споживачами. При несвоєчасному погашенні заборгованості можуть виникнути складності, що випливають у вигляді глобальних проблем зі збитками. Програмне забезпечення дозволяє уникнути цих ситуацій, контролюючи своєчасність взаєморозрахунків. Аналітична та статична звітність надаватиметься керівництву своєчасно, зіставляючи загальний розрахунок та споживання тих чи інших комунальних послуг за будь-який проміжок часу. Також додаток, взаємодіючи з приладами обліку встановлених у під'їздах, квартирах чи будинках, буде зчитувати фактичні показники для подальшого здійснення розрахунків.
Для кожного сектора передбачається певний тариф, за яким додаток здійснюватиме калькуляцію, що відображається у платежах. При автоматичному зчитуванні показань з приладів обліку можна оптимізувати витрати робочого часу контролерів. Програмне забезпечення має аналізувати та контролювати статус усіх приладів, стан будинків та поблизу лежачої території, парковок тощо. У додатку відображатиметься актуальна інформація щодо виконаних робіт, зі складанням графіків та виділених бюджетних коштів на ремонт тих чи інших ділянок. Також програма може інтегрувати з банківськими системами, платіжними терміналами, передбачаючи можливість оплати за комунальні послуги у готівковій та безготівковій формі. При цьому споживачі можуть робити оплату в будь-якій зручній формі, система проводити перерахунок за переплату або заборгованість, фіксуючи дані в базі. Інформація також автоматично відображатиметься в бухгалтерському обліку, автоматизуючи робочі процеси бухгалтерії при інтеграції з 1С системою.
Додаток для керуючої компанії
Додаток для компанії, що управляє, дозволяє забезпечити узгоджену роботу всіх структурних підрозділів. Програмне забезпечення дозволяє спростити та скоротити навантаження на фахівців, при цьому не знижуючи, а навпаки покращуючи якісні показники. Враховуючи різноманітні переваги, важко уявити, як житлово-комунальні організації справлялися раніше самостійно, ведучи документацію на паперах, записи та надання інформації клієнтам. На даний час використовуючи автоматизовану програму, можна вести єдину клієнтську базу по всіх абонентах, відображаючи фактичну адресу, яка відображається на карті, контактний номер, особовий рахунок, споживання всіх комунальних послуг, статус звернень, відгуків, рейтингів, платежів, додаючи скани документів. Для покращення якості роботи, а також оптимізації робочих ресурсів з необхідністю надання інформаційної підтримки передбачається надсилання повідомлень на мобільні оператори та електронну пошту. Повідомлення будуть надіслані для надання інформації про нарахування платежів з комунальних послуг, про зміну у тарифікації, про новини, ремонтні роботи, обробку запиту тощо. Також передбачається надання SMS-повідомлень для отримання зворотного зв'язку з оцінкою якості сервісного обслуговування.
Мобільний додаток для керуючої компанії
Мобільний додаток для компанії, що управляє, досить зручний інструмент, що передбачає можливість відображення всіх заявок, що надходять від споживачів, виконаних робіт. Мобільним додатком можуть користуватися не тільки співробітники компанії, що управляє, але і мешканці, споживачі. За допомогою мобільного додатка доступно керувати електронними приладами, наприклад, воротами, шлагбаумом, відео спостереженням, встановлені в під'їздах і загальнобудинкових майданчиках, домофоном. Мобільний додаток працює при якісному інтернет-з'єднанні. Мобільний додаток - це сучасне рішення, здатне швидко створювати та обробляти заявки від мешканців, з диспетчеризацією запитів між виконавцями, контролюючи статус усіх робіт. Не варто гаяти часу, звертайтеся за додатковою консультацією. Раді будемо продуктивній співпраці.
Відео програми для керуючої компанії
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для керуючої компанії
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Водоканал
Тепломережа,
котельня
Домофонна
компанія
Кабельне
телебачення
Газове
господарство
Телекомунікаційна
компанія
Енергетична
компанія
Вивезення ТПВ,
сміття
Провайдер
ЖКГ, ТВЖ,
КВК, МУП,
Садівниче Некомерційне
Підприємство
Керуюча
компанія
Житловий
кооператив
Інше ДКП
Єдина квитанція,
ЄРЦ
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.