Можливості CRM системи для обліку пацієнтів у стоматології
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Ви з легкістю зможете помічати на дорослій чи дитячій зубній формулі стан зуба чи його поверхності
Зубна формула - Готові шаблони для лікарів уже внесені до програми для заповнення історії хвороб
Шаблони лікарям - До історії пацієнта можна прикріплювати знімки та будь-які файли
Збереження знімків - Щоб пацієнти не чекали прийому в черзі, можна використати попередній запис
Запис пацієнтів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що на сьогодні призначений прийом
СМС-розсилка - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію сучасної компанії
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити пацієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Існує можливість використання дисконтних карток
Використання карток - Підтримується автоматичне та ручне списання медикаментів та матеріалів під час надання послуг
Облік медикаментів - На всі послуги можна налаштувати калькуляцію, і, в такому випадку, витратні матеріали будуть списуватися автоматично
Калькуляція - Зубо-технічна лабораторія також може працювати в єдиній інформаційній системі
Робота техніків - Будь-який фірмовий бланк у форматі MS Word може використовуватись в якості шаблону для автоматичного заповнення програмою
Заповнення форм - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Ви зможете спостерігати як швидко зростає ваша база клієнтів та приваблювати нових пацієнтів з допомогою сучасних можливостей програми
Збільшення кількості
пацієнтів - Ви легко дізнаєтесь, у які дні тижня та числа місяця у вас найбільше пацієнтів, це дозволить легко керувати завантаженістю кожного відділення
Активність клієнтів - Система покаже, хто з пацієнтів приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг пацієнтів - Звіт покаже, хто з пацієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових пацієнтів та платежами
Аналіз реклами - Менеджери зможуть легко дізнатись, хто з клієнтів давно до вас не звертався і відразу ж зв’язатись з ними
Клієнти, які пішли - Статистика причин того, що клієнти вас залишають, допоможе вам уникнути відтоку пацієнтів
Причини того,
що клієнти
вас залишають - Ваших фахівців можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом пацієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Ви дізнаєтесь, до кого з ваших лікарів частіше повторно приходять відвідувачі, а хто може втрачати ваших клієнтів
Утримання пацієнтів - Партнера або вашого працівника, який порекомендував клієнтові скористатися певними процедурами та послугами, буде помічено та заохочено
Рекомендації - Відрядна заробітна платня фахівців легко розраховується автоматично, з урахуванням персональних ставок
Заробітна платня - Ви зможете дізнатись динаміку росту відвідувань та надання послуг за будь-який період роботи кожного лікаря
Динаміка відвідувань - Спеціальний звіт покаже найбільш прибуткові чи найбільш популярні послуги
Аналіз послуг - Усю статистику по пацієнтах, послугах та фахівцях ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка по часу - Ви отримаєте повну статистику по проданому чи витраченому на послуги товарові
Аналіз продажів - За кожним медикаментом та товаром програма підкаже, на який термін вистачить його запасів, що дозволить оптимізувати закупівлі та зберігання
Прогноз товару - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Аналіз платежів за потрібними вам значеннями допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на послуги та товари
Цінові сегменти - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Клієнти зможуть записуватися на вашому сайті до будь-якого працівника в обраній філії. Актуальний розклад та розцінки на послуги
Онлайн запис - Ваші пацієнти зможуть дізнатися на сайті готовність досліджень та завантажити результати в особистому кабінеті
Інтеграція з сайтом - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефоніяя - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Встановивши екран з наочним розкладом працівників, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
Виведення на екран - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Автоматизоване програмне забезпечення дозволяє проводити облік відвідуваності пацієнтів стоматології, відображаючи інформацію в електронних журналах, відомостях, звітах;
- Додаток допомагає оптимізувати витрати робочого часу, передбачаючи імпорт та експорт даних під час заповнення анкет, журналів, таблиць, документів тощо;
- У додатку всі користувачі будуть зареєстровані в індивідуальній формі з урахуванням використання облікових записів для виконання щоденних завдань;
- Веденням електронного журналу реально виконувати записи на прийоми, виділяючи пацієнтів із єдиної клієнтської бази, обираючи дату та час, послуги та спеціаліста;
- Передбачається можливість автоматичного розрахунку вартості стоматологічних послуг та медикаментів, з урахуванням знижки, застосовуючи електронний калькулятор із заданими алгоритмами;
- Додаток передбачає безконтактну оплату з урахуванням інтеграції додатка з банківськими системами, приймаючи платежі в будь-якій грошовій одиниці з конвертуванням за курсом банку;
- Програма є незамінним помічником для дистанційного контролю, щодня на постійній основі зчитуючи дії за допомогою камери стеження, передаючи відеоматеріали на головний комп'ютер;
- Для нагадування пацієнтам про записи на прийоми, своєчасність внесення передоплати або заборгованості, повідомляючи про знижки, нові програми, передбачається можливість надсилання голосових та текстових повідомлень та Email, WhatsApp, Viber, SMS;
- При отриманні оцінок від клієнтів про якість сервісного обслуговування, можна виявити недоліки під час роботи фахівців стоматології;
- Програма здатна працювати на будь-якому робочому пристрої, локально синхронізованому між іншими приладами, забезпечуючи взаємообмін інформаційними повідомленнями між користувачами;
- Швидко знаходити потрібну інформацію в хмарному сховищі користувачі зможуть за допомогою контекстного пошукача, враховуючи можливості користувача, які розмежовуються в міру посадового становища;
- У системі передбачається облік робочого дня, відображаючи коректну інформацію з деталізацією виконаних робіт, послуг пацієнтів, відпрацьованого кількості часу, нараховуючи оплату ставка, виходячи з фактичних розрахунків;
- У програмі передбачається взаємодія із високотехнологічним обладнанням для здійснення інвентаризації, відображаючи кількісний та якісний облік усіх матеріалів;
- Автоматизоване програмне забезпечення з урахуванням використання сучасних рішень переглядає підтримку роботи АТС телефонія;
- Для розширення клієнтської бази, підвищення впізнаваності та зацікавленості пацієнтів передбачається інтеграція різними сайтами та соціальними мережами, консультуючи та автоматично реєструючи, записуючи на прийоми.
Облік пацієнтів у стоматології
Облік пацієнтів у стоматології здійснюється над вигляді паперових звітів, ведучи записи вручну, а переходячи на сучасні методи ведення бізнесу, автоматично виконуючи роботу, оптимізуючи робочий час. Сучасні функціональні рішення дозволяють автоматизувати процеси ведення записів пацієнтів з урахуванням відображення інформації відвідуваності, актуальних послуг, які найчастіше використовуються пацієнтами. Програми поділяються за рівнем функціональних можливостей, цінової політики. Щоб попередньо ознайомитися із пропозиціями, варто провести моніторинг ринку. Також передбачається можливість попереднього аналізу функціональних можливостей програмного забезпечення шляхом оцінки якості можливостей під час встановлення тестової версії.
Програма відіграє ключову роль у розвитку бізнесу, тому не варто нехтувати пропозиціями, представленими для вдосконалення процесів в управлінні, обліку та контролі. Також при виборі програмного забезпечення не варто відразу відсіювати програми з доступною ціновою політикою, ламаючи стереотипи та набуваючи розробки з безмежними можливостями. Такий програмою є «Універсальна Система Обліку», яка представлена за низькою вартістю, має розширений функціонал з багатим асортиментом модулів та інструментів. Програма підходить під будь-який робочий пристрій, з будь-якою версією Windows, зберігаючи інформаційні дані в повному обсязі, на необмежений термін часу, підтримуючи різні формати файлів. Працювати в системі одне задоволення зможе будь-який користувач, навіть з відсутністю професійних навичок. За доступної вартості передбачається також відсутність абонентської плати, що суттєво економить бюджет компанії.
Програма для врахування пацієнтів у стоматології
Програма обліку пацієнтів у стоматології забезпечує комплексним підходом на вирішення різнопланових завдань. Усі структури підрозділу будуть синхронізовані для зручної та єдиної роботи всіх користувачів. Кожен співробітник стоматології буде зареєстрований у системі під індивідуальними обліковими даними, з можливістю віддаленого контролю дій, що виконуються. Таким чином, керівник при віддаленому контролі зможе аналізувати роботу персоналу, даючи додаткові доручення та аналізуючи дані щодо швидкості виконання поставлених завдань та їх якості. Також програмою буде вестись облік робочого часу, розраховуючи заробітну плату, виходячи з розрахунку загальної кількості відпрацьованого часу та наданих пацієнтам послуг. Додатком також автоматично формуватимуться робочі графіки, з можливістю внесення змін. По внутрішній мережі користувачі зможуть взаємодіяти з обміном, удосконалюючи роботу в стоматології.
Для якісного управління стоматологічною організацією керівник зможе управляти необмеженою кількістю клінік, з отриманням аналітичних та статистичних звітів про фінансову діяльність компанії. При інтеграції програмного забезпечення з 1С бухгалтерією стане можливим якісно вести фінансові справи компанії, відображаючи інформацію в цифрових документах, які формуватимуться користувачами швидко та якісно за допомогою вбудованих шаблонів. Також скорочується втрата часу при внесенні реєстраційних даних з огляду на можливість імпортування матеріалів з будь-яких джерел. Оскільки вся інформація зберігатиметься у хмарному сховищі, користувачі зможуть використовувати ці матеріали для подальшої роботи. Швидко знаходити потрібну інформацію співробітники стоматології зможуть за допомогою електронної пошукової системи, витрачаючи пару хвилин. Додаток передбачає також забезпечення збереження конфіденційних даних, зчитуючи інформацію щодо кожного співробітника з урахуванням розмежування користувацьких можливостей.
Облік пацієнтів стоматології
Облік пацієнтів стоматології виконується ефективно, із веденням електронної бази. За допомогою ведення електронних журналів користувачі зможуть оперативно реєструвати пацієнтів. Якщо дані клієнта вже є у системі, немає необхідності повторно вибивати відомості. При подвійному кліку мишки фахівець зможе виділити пацієнта та внести запис на прийом до певного стоматолога, обираючи час та дату, послугу. Під час надання стоматологічних послуг у системі автоматично формуватиметься звіт, рахунок на оплату. Будь-який співробітник зареєстрований у системі зможе самостійно внести доповнення щодо запланованих стоматологічних послуг для того чи іншого пацієнта, перенаправляти до інших фахівців, бачити статус платежу тощо.
Також у додатку доступно раціонально використовувати робочий час співробітників стоматології з розподілом стоматологічних кабінетів у міру записів на прийоми пацієнтами, розподіляючи також обладнання та медикаменти. Інформація щодо пацієнтів буде відображена та збережена в єдиному реєстрі для ознайомлення фахівцями, заощаджуючи час на прийомах. Інформація щодо пацієнта буде відображена в базі CRM з урахуванням доповнення дати народження, контактами, записами на прийом та їх скасуванням, платежами, відгуками, прив'язкою платіжних та бонусних карток. Для використання бонусних карток та сертифікатів, що передбачають знижку на певні види стоматологічних послуг, використовуватиметься сканер для штрихкодування, оперативно відображаючи відомості у системі. При розрахунках електронний калькулятор системи буде оперативно надавати інформацію щодо послуг, що використовуються і медикаментів, що купуються, з розрахунку загальної суми з урахуванням знижки для постійних клієнтів. Постійних клієнтів можна обчислювати за рахунок частоти відвідування стоматологій та суми принесеного прибутку. Таким чином, можливо залучити, утримати та підвищити лояльність платоспроможних відсотків.
Програма обліку пацієнтів у стоматології
Програма обліку пацієнтів у стоматології дозволяє деталізувати дані щодо прийомів, аналізуючи загальні показники приросту або догляду клієнтів за певний період часу. Дані будуть надаватися в графіках, діаграмах. Здійснення грамотного обліку у програмі передбачається за можливості зчитування зовнішніх параметрів пацієнтів, вносячи дані щодо відвідуваності стоматології за часом. Також для здійснення масових або індивідуальних повідомлень передбачається SMS, Е-mail та WhatsApp відправка, що інформує клієнтів про статус та підтвердження записів на прийоми, необхідність внесення платежів за послуги, повідомлення про нові програми, знижки та акції, надсилаючи також вітальні листівки зі святами.
Також повідомлення можуть використовуватися для отримання оцінок якості сервісного обслуговування фахівців стоматології, підвищуючи рівень робіт персоналу. На підставі отриманих відгуків та оцінок є можливість визначати найкращих фахівців, заохочуючи бонусними нарахуваннями. Для зручного відображення інформації щодо внутрішніх процесів стоматології, у кожному відділенні, касі, аптеці та стоматологічному кабінеті передбачається встановлення камер відеоспостереження, які в режимі реального часу передають інформацію на головний комп'ютер для подальшого збереження та аналізу. При врахуванні надання стоматологічних послуг та продажу медикаментів, у додатку реально використовувати готівкову оплату або безготівкові перекази коштів, при інтеграції додатків із банківськими системами. Також передбачається можливість взаємодії зі страховими компаніями. Соціальні мережі допоможуть розширити клієнтську базу та підвищити впізнаваність.
CRM для обліку пацієнтів у стоматологічній клініці
Автоматизована система CRM для обліку пацієнтів у стоматологічній клініці забезпечує швидким записом на прийом, випискою, звітами, рахунками, довідками, призначеннями тощо. За відсутності інформації щодо пацієнтів можливо оперативно внести записи з урахуванням заповнення електронних анкет з урахуванням обов'язкових полів для реєстрації. Щоденний лист обліку стоматологів дозволяє аналізувати дані щодо загальної кількості послуг, що надаються, обслуговування відсотків. Грунтуючись на щоденному аркуші обліку спеціалістів стоматологічної клініки, можна відображати інформацію щодо пацієнтів із внесенням даних у довідках форм 037. Крім роботи з пацієнтами у додатку передбачається можливість ведення обліку медикаментів.
Вся інформація щодо лікарських засобів та додаткових витратних матеріалів буде відображена в єдиному журналі із загальною кількістю, назвою, штрих-кодом, вартістю, описом. Таким чином, за рахунок програмного забезпечення доступно здійснювати облік кількісний та якісний, зі своєчасним зчитуванням інформації щодо простроченої продукції, утилізуючи та здійснюючи перерахунок доходів. Для виконання інвентаризації передбачається інтеграція програмного забезпечення з високотехнологічним складським обладнанням, що дозволяє суттєво заощадити робочий час, надаючи коректну інформацію у звітній документації. Автоматизоване програмне забезпечення стане незамінним помічником, без збоїв та накладок, виконуючи поставлені завдання. Проконсультуйтеся зі спеціалістами компанії УСУ з питань, що виникли, а також отримайте безкоштовну установку демонстративної версії, щоб самостійно оцінити функціональні можливості програмного забезпечення. Бонусні дві години технічної підтримки ви отримуєте при придбанні ліквідованої програми.
Відео програми для обліку пацієнтів у стоматології
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для обліку пацієнтів у стоматології
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Стоматологічна
клініка
Стоматологічний
кабінет
Державне чи приватне
стоматологічне
навчальний заклад
Кафедра
ортопедичної
стоматології
Центр
естетичної
стоматології
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.