Можливості CRM системи для обліку абонементів
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Ви зможете зберігати у програмі фото кожного клієнта
Фото з камери - Для ідентифікації клієнтів можна використовувати клубні картки
Клубні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що сьогодні потрібно продовжити абонемент
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові, наприклад, виписку про нараховані бонуси
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію сучасної компанії
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Ви раціонально використовуватимете свої приміщення, складаючи розклад занять в електронному вигляді
Розклад - У програмі можна відслідковувати будь-які абонементи за визначеною кількістю занять чи на визначений період часу
Абонементи - Якщо Ви одночасно щось продаєте чи видаєте клієнтам, Ви також зможете здійснювати точний облік
Облік товару - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Якщо у Вас працюють менеджери з продажів, їх робота та результативність також буде охоплена нашою програмою
Робота менеджерів - Ви з легкістю дізнаєтесь, яким курсам надають перевагу ваші клієнти і навіть їх індивідуальні побажання
Побажання - Ви зможете спостерігати як швидко зростає ваша база клієнтів та приваблювати нових відвідувачів з допомогою сучасних можливостей програми
Приріст клієнтів - Ви дізнаєтесь, у які дні тижня та числа місяця у вас найбільше клієнтів, це дозволить легко керувати завантаженістю кожної філії
Активність клієнтів - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Менеджери зможуть легко дізнатись, хто з клієнтів давно до вас не звертався і відразу ж зв’язатись з ними
Клієнти, які пішли - Статистика причин того, що клієнти вас залишають, допоможе вам уникнути відтоку клієнтської бази
Причини того, що
клієнти вас залишають - Ваших тренерів та менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю клієнтів, проведених занять, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Ви дізнаєтесь до яких тренерів частіше повторно записуються клієнти, а хто може втрачати ваших відвідувачів
Утримання клієнтів - Відрядна заробітна платня тренерів легко розраховується автоматично з урахуванням персональних ставок
Заробітна платня - Ви зможете дізнатись динаміку росту відвідувань та продажів абонементів за будь-який період роботи кожного співробітника чи філії
Динаміка відвідувань - Спеціальний звіт покаже найприбутковіші та найпопулярніші курси
Аналіз курсів - Спеціальний звіт покаже, які курси не користуються попитом. На його основі, ви зможете прийняти необхідні управлінські рішення
Непопулярне - Усю статистику по клієнтах, абонементах та тренерах ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка по часу - Ви отримаєте повну статистику за проданим чи витраченим на заняттях товаром
Аналіз продажів - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - С помощью анализа непродающегося товара вы сможете оптимизировать складские ресурсы
Залежаний товар - Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
Прогноз - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на абонементи та товари
Цінові сегменти - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Аналіз прибутків - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Встановивши екран з наочним розкладом працівників, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
Виведення на екран - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Автоматизоване програмне забезпечення сприяє якісному обліку та контролю за роботою фітнес центрів, відображаючи відвідуваність клієнтів та розраховуючи дохідність компанії;
- Програмою можна легко та швидко здійснювати облік відвідуваності клієнтів, застосовуючи електронні картки, браслети та QR коди, вносячи відомості до журналів;
- У системі передбачається здійснення обліку робочої діяльності персоналу, розраховуючи суму заробітної плати, виходячи з окладу та відпрацьованої кількості годин, під час проведених індивідуальних та групових занять;
- Доступно здійснювати калькуляцію вартості послуг та наданих спортивних товарів на основі використовуваного прейскуранта з алгоритмами розрахунків електронного калькулятора, що вносяться;
- Дані будуть регулярно оновлюватися, враховуючи багатоканальне підключення та одноразову роботу всіх користувачів, розмежовуючи можливості користувача на підставі трудової діяльності, забезпечуючи конфіденційністю даних;
- Пошук інформації в системі здійснюється за лічені хвилини, застосовуючи контекстну пошукову систему;
- Збереження необмежених обсягів даних у єдиному хмарному сховищі з урахуванням підтримки різних форматів файлів;
- Побудова розкладу з урахуванням зміни програми для персональних чи групових занять з урахуванням надання плану харчування для клієнтів;
- Інформація щодо клієнтів буде відображена в єдиній інформаційній базі з урахуванням заповнення контактною інформацією, історією відвідування, придбання абонементів, платежів тощо;
- Вся інформація щодо послуг спортивного комплексу та товарів буде відображена у прейскуранті, враховуючи терміни дії, вартість, кількість занять, залишків продукції на складах, з описом та зображеннями;
- Програмне забезпечення оснащене ультрасучасними функціями, що гарантують якісний контроль, облік та управління різними організаціями, активізуючи робочий час співробітників;
- Програма передбачає можливість інтеграції з банківськими системами, проведенням безготівкових платежів через переказ коштів у будь-якій світовій валюті з конвертуванням за курсом національного банку, застосовуючи платіжні картки з QR-коди;
- Контролювати роботу персоналу та відвідуваність клієнтів з аналізом пропускної спроможності доступно за допомогою відеоспостереження;
- Можливість інформаційного розсилання листів за допомогою СМС, Е-mail, WhatsApp, Viber повідомлень, відображаючи в системі статус прочитання або блокування відправки з переміщенням до спаму;
- У додатку можна аналізувати відвідуваність клієнтів тих чи інших занять, раціонально використовуючи зали та робочий час тренерів, здійснюючи оперативний запис.
Програма для обліку абонементів
Програма для обліку абонементів дозволяє відображати інформацію відвідуваності клієнтів, за винятком фактів шахрайства та проходження кількома особами по одному й тому ж запису, раціонально використовуючи зали та час при формуванні розкладу. Сьогодні програма дозволяє автоматизувати щоденні процеси, регулюючи щоденну роботу співробітників будь-яких підрозділів. Програма, розроблена з метою допомоги користувачам в оперативному виконанні поставлених завдань, незалежно від складності та обсягу. Програми також класифікуються по функціональному забезпеченню, вартості, швидкості обробки інформаційних даних та збереження матеріалів. Також у програми розроблено з метою автоматизації робіт одного чи багатьох співробітників. Серед усіх розробок однією з найкращих програм на сьогоднішній день є «Універсальна Система Обліку». Програмне забезпечення є лідером за рахунок своєї багатофункціональності, оперативності роботи з інформаційними даними, розрахованим на багато користувачів режимом і доступною ціновою політикою. Крім невисокої вартості, хочеться наголосити також на відсутності щомісячної абонентської плати, яка в сукупності суттєво економить фінансові кошти організації.
Як вести облік абонементів
Як вести облік абонементів із врахуванням оптимізації робочого часу? Як правильно налаштовувати програму для покращеного ведення обліку, контролю та управління? Цими та безліччю інших питань задаються фахівці організацій при впровадженні програмного забезпечення. Програмне забезпечення передбачає швидке налаштування конфігурацій з огляду на гнучкі параметри. Програмне забезпечення за рахунок широкого асортименту модулів та інструментів підходить за будь-яким видом організації, незалежно від сфери діяльності. Програмне забезпечення дозволяє всім користувачам одночасно здійснювати вхід до системи, не передбачаючи блокування чи збоїв. Кожен користувач буде входити в додаток за допомогою персонального облікового запису, який буде сформований на основі первинної реєстрації та відображення персональних робочих даних. Кожен користувач буде фіксуватися в системі під персональними робочими даними, відображаючи займане трудове становище в організації, на підставі чого буде надано доступ до інформаційних даних. Розмежування можливостей між користувачами ґрунтується на захисті конфіденційності даних, що зберігаються в єдиному інформаційному просторі, з необмеженим обсягом пам'яті, на тривалий час.
Система абонементів
Система абонементів дозволяє відображати кожного клієнта окремо. В системі легко та швидко сформувати абонементи, використовуючи електронні шаблони з урахуванням автоматичного запису даних. Імпорт та експорт дозволяє оперативно вносити інформаційні дані, оптимізуючи робочий час співробітників та покращуючи якісні показники інформації, що вноситься. Створення нового або продовження старого абонементу здійснюється з урахуванням відображення даних по клієнтам, часу відвідування занять, обираючи відповідне графіки, підбираючи персонального тренера. Вартість абонементів також розраховується з урахуванням вибраних занять. На основі відвідуваності, в системі, можна виявляти постійних клієнтів, які заохочуються знижками та бонусними нарахуваннями балів. Таким чином, при розрахунку вартості абонементів для постійних клієнтів передбачається знижка з урахуванням перерахунку суми оплати. Платежі можуть здійснюватися в системі у готівковій формі, а також переказами коштів з розрахункових рахунків, QR-кодами, підтримуючи будь-яку світову валюту. При оплаті в іноземній валюті передбачається моментальна конвертація коштів за курсом національного банку. Здійснення безготівкової оплати за послуги та товари у спортивних клубах здійснюється три інтеграції додатка з банківськими системами, що допомагає покращувати якісні показники, швидкість робіт та підвищує лояльність клієнтів.
Облік абонементів
Облік абонементів у системі здійснюється автоматично, використовуючи сканувальні пристрої для зчитування кодів. Таким чином, для зчитування абонементів з відображенням інформації з обліку відвідуваності передбачається використання електронних карток, браслетів, QR-кодів. Таким чином, облік буде оперативним, якісним, без необхідності витрачання часу на внесення інформації до паперових журналів, за винятком простоїв у роботі, затримок, а також, за винятком фактів фальсифікації даних. І таким чином, при зчитуванні даних по кожному абонементу в електронній формі, можна виключити можливість проходження занять кількома особами по одному абонементу. При автоматизованому обліку доступно відображати інформацію по заняттях, здійснюючи перерахунок відвідувань, що залишилися. Інформація щодо послуг спортивного комплексу буде відображена у прейскуранті, а також із синхронізацією даних на сайті та в соціальних мережах, для підвищення впізнаваності та збільшення обсягу продажу товарів. У прейскуранті буде внесено важливу інформацію з усіх спортивних напрямків із вартістю, часом індивідуальних та групових занять. Багатофункціональна програма передбачає надання клієнтам пробних занять із автоматичною реєстрацією. Таким чином, клієнти можуть здійснити запис через звернення до адміністратора спортивного комплексу, а також самостійно вибираючи зручний час, найближче розташування зали, вносячи персональні дані на сайті.
Облік абонементів у excel
Облік абонементів в Excel здійснюватиметься автоматично за допомогою універсальної системи. Програмне забезпечення передбачає одноразове введення первинної інформації, у подальшому використовуючи імпорт та експорт даних, що суттєво економить час. Інформація про клієнтів буде внесена та збережена в єдиній інформаційній базі CRM, відображаючи не лише контактну інформацію, а й відгуки, історію відвідування, придбання абонементів, платежів. У програмі доступно відображати відгуки клієнтів, з оцінкою за сервісне обслуговування і кваліфікацію тренерів. На підставі аналізу одержуваних відгуків та оцінок доступно виявляти недоліки в ході роботи спортивних клубів. Також на підставі відгуків реально аналізувати рівень підготовки фахівців, виявляючи найкращих за той чи інший період із заохоченням у вигляді бонусних нарахувань до окладу. Багатофункціональне програмне забезпечення дозволяє здійснювати інформаційно відправлення повідомлення SMS, e-mail, WhatsApp, Viber, надаючи коректну, необхідну інформацію для клієнтів. Також передбачається підвищення лояльності відправка вітальних листівок, враховуючи відображення у системі персональної інформації про дати народження того чи іншого клієнта.
Програма для абонементів
Програма для абонементів дозволяє контролювати терміни дії кожного з урахуванням розрахунку загальної кількості платежів. Програмне забезпечення дозволяє аналізувати дані відвідуваності клієнтів усіх спортивних залів, відображаючи відомості у форматі відео. При віддаленому відеоспостереженні доступно здійснювати контроль над внутрішньоорганізаційними процесами щодня та цілодобово. Всі спортивні зали можна об'єднати в єдину мережу, для віддаленого, комплексного управління та контролю. У програмі стало можливим контролювати всі процеси, включаючи роботу персоналу та відвідуваність клієнтів, зберігаючи інформацію у системі. Уся інформація зберігатиметься у хмарному сховищі, з урахуванням єдиного доступу всіма користувачами, але за різних можливостей використання.
Програмне забезпечення дозволяє використовувати ультра-сучасні функціональні можливості, доступні на сьогодні користувачам для покращення якості роботи організації в цілому. У програмі легко формувати програму для групових та індивідуальних занять. Розклад створюватиметься на основі обліку відвідуваності клієнтів. Таким чином, всі співробітники спортивного комплексу бачитимуть в електронній формі графіки робіт з урахуванням запланованої суми окладу. Облік робочого дня дозволяє раціонально оцінювати можливості кожного спеціаліста, нараховуючи оплату праці, виходячи з опрацьованої кількості годин, відпрацьованих пробних, індивідуальних та групових занять. Аналізуючи статус відвідувань, доступно планувати подальшу діяльність організації з урахуванням розширення комплексу при відкритті нових спортивних залів.
Програма обліку абонементів
Програма обліку абонементів дозволяє грамотно розраховувати загальну суму послуг, що надаються, використовуючи електронний калькулятор, з внесеними алгоритмами для подальшої калькуляції. Програмне забезпечення дозволяє як надавати послуги спортивного центру, а й забезпечувати реалізацією товарів, як-от інвентар, спортивне харчування тощо. Інформація зі спортивної продукції фіксуватиметься в номенклатурі, з описом, назвою, загальною кількістю залишків, закупівельною вартістю та ПДВ, номерами штрих кодів, ліквідності тощо. Для покращення якості роботи з продукцією передбачається використання зображень, які допомагають швидко відрізнити один товар від іншого. Вони можуть використовуватися з різних журналів, а також при інтеграції веб-камери з додатком. Веб камери дозволяють використовувати зображення не тільки продукції, а й клієнтів, вносячи додаткові дані до системи для подальшої ідентифікації особи та аналізу відвідуваності спортивних залів. Програмне забезпечення має необхідні параметри конфігурації для забезпечення повноцінним обліком, контролем та управлінням.
Програма абонемент
Автоматизована програма абонемент та сприяє грамотному управлінню над внутрішньоорганізаційними процесами, відображаючи всі дії щодо кожного спортивного комплексу, з урахуванням розрахунку доходів та витрат. У програмі легко аналізувати дані відвідуваності клієнтів, відображаючи інформацію з урахуванням розрахунку доходності. Інформація про фінансову діяльність фіксуватиметься у бухгалтерському обліку. За допомогою програмного забезпечення немає необхідності використовувати кілька систем одночасно, переходячи з однієї на іншу та витрачаючи додатковий робочий час. Все досить просто, при інтеграції програмного забезпечення з системою 1, доступно здійснювати записи і розрахунки одночасно. Таким чином, скорочуються втрати часу за відсутності необхідності повторного введення інформації, здійснення розрахункових операцій тощо. При встановленій задачі надання аналітичних та статистичних звітів у планувальнику завдань дані будуть надаватися керівнику своєчасно. Автоматизована програма передбачає також можливість використання клубних карток та подарункових сертифікатів, вносячи номери для подальшої авторизації користувачів.
Програма абонемент для фітнесу
Програма абонемент для фітнесу дозволяє спростити роботу співробітників, які можуть обмінювати інформаційними даними по локальній мережі. Кожен користувач зможе персонально налаштувати обліковий запис з вибором тем для робочого столу, підібраними іноземними мовами для грамотного обслуговування іншомовних клієнтів, а також підбираючи необхідні інструменти для оперативності виконання поставлених завдань. Для покращення якості роботи персоналу, обслуговування клієнтів з інформаційною підтримкою передбачається використання контекстного пошуковика, швидко знаходячи потрібну інформацію на запит. Також програмне забезпечення сприяє оптимізації робочого часу фахівців, надаючи інформацію про клієнтів під час вхідного дзвінка. Функція АТС телефонія дозволяє зчитувати контактні номери телефонів, з наданням інформації за допомогою інформації, що відображається на екрані монітора, скорочуючи втрату часу при відсутності необхідності в пошуку додаткової інформації необхідної клієнтам. Клієнти можуть самостійно отримати інформацію про послуги фітнес клубу, враховуючи можливість синхронізації даних із сайтом та соціальними мережами. Також передбачається можливість персональної реєстрації клієнтів у системі, здійснюючи самостійний запис на заняття, оформляючи абонементи з можливістю віддаленої оплати. В особистому кабінеті клієнти матимуть змогу бачити статус відвідуваності, залишок занять, терміни внесення платежів тощо.
Система абонемент
Система абонемент передбачає можливість інтеграції з географічними картами, відображаючи відомості з геолокації, з побудовою найкоротшого маршруту для клієнтів. Застосовуючи в роботі географічні карти можна автоматизувати процес доставки замовлень зі спортивними товарами. Прийом та обробка замовлень на придбання товарів здійснюється швидко, відображаючи в системі інформацію щодо статусу та строків доставки, контролюючи кожен етап. При раціональній оцінці відвідуваності клієнтів тих чи інших занять можливо здійснювати грамотно запис по вільним віконцем. У системі можна аналізувати дані відвідуваності кожного клієнта, змінюючи підхід до занять, надаючи план харчування і т.д. Також передбачається можливість персональної консультації спеціалістами клієнтів.
Абонементна система
Абонементна система передбачає комфортні умови для провадження робочої діяльності кожним користувачем. Універсальна система дозволяє надавати послуги клієнтам із продажем товарів. Доступно не лише надавати додатковий інвентар клієнтам, а й відкривати спортивні магазини, відображаючи фактичні назви кожної позиції в системі. Для підтримки торгівлі спортивних товарів необхідно грамотно здійснювати кількісний та якісний контроль та облік. Для здійснення кількісного обліку передбачається використання високотехнологічного складського обладнання, яке шляхом сканування штрих кодів фіксуватиме інформацію щодо залишків товарів у номенклатурі. Також передбачається продаж спортивного харчування з необхідністю контролю термінів придатності. У системі вся інформація фіксуватиметься коректно, з виділенням певних найменувань різними кольорами для надання актуальної інформації фахівцям. Таким чином, при позиціях, що закінчуються, відповідних термінах придатності товарів, в системі надаватиметься інформація фахівцям зі спливаючими повідомленнями для прийняття необхідних дій оперативно та якісно.
CRM для обліку абонементів
Автоматизована система CRM для обліку абонементів передбачає можливість попереднього аналізу функціональних можливостей шляхом встановлення демонстративної версії. Демонстративна версія надається користувачам абсолютно безкоштовно для здійснення власного аналізу якості функціональних можливостей розробки. Крім тестової версії на сайті компанії представлено коротке відео з описом та принципами управління програмним забезпеченням. Попередньо можна підібрати модулі та інструменти, ознайомитися з відгуками задоволених користувачів по всьому світу. Також можна проконсультуватися з фахівцями з різних питань, що стосуються встановлення програми та відповідних модулів та інструментів, які будуть підібрані в персональному форматі під вашу організацію. Програмне забезпечення дозволить швидко здійснювати робочі процеси, якісно зберігаючи інформацію в системі, тому не варто відкладати на завтра придбання та встановлення високотехнологічного помічника.
Відео програми для обліку абонементів
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для обліку абонементів
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Спортивний клуб,
центр або зала
Фітнес-клуб
або центр
Тренажерна
зала та качалка
Cпортивно-
оздоровчий
комплекс або центр
Cпортивно-
розважальний
клуб
Тенісний
корт
Спортивна
федерація
Аквапарк
Спортивна школа,
гурток або
організація
Центр
аеробіки
та шейпінг
Басейн
Атракціони
Більярдний
клуб
Бійцівський
клуб
Льодовий каток,
роликовий клуб
Спортивні
турніри та
змагання
Спортивний комплекс
або об’єкт
Атлетична
зала
Дитячий
клуб
Магазин
спортивних
товарів
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.